Niedługo ferie!

Monday, February 02, 2015

Cześć kochani! Minął tydzień od poprzedniej notki. Prawdę mówiąc w szkole naprawdę dużo się dzieje. Codziennie wpada po 3-4 oceny i nie zawsze one są pozytywne. Czeka mnie wiele poprawek i zapowiadają się naprawdę pracowite miesiące, aż do końca roku szkolnego. Wiem, że minie to w mgnieniu oka, także muszę ruszyć tyłek jak najprędzej. Dzisiaj gdy weszłam na bloga spotkałam się z miłą i ciekawą niespodzianką, którą mam w planach rozpisać w osobnym poście. Nie jest to nic takiego "wow", a jednak mnie bardzo, bardzo cieszy - więcej na razie zdradzać nie będę!
Tak w ogóle pozostał mi tydzień i zaledwie kilka dni do rozpoczęcia ferii zimowych! Moje będą trwały o 5 dni więcej wliczając weekend, ponieważ 3 ostatnie dni przed feriami to rekolekcje. Wiem, że już większość z Was jest po feriach, ale ja się cieszę, że moje województwo dopiero zacznie ferie, ponieważ będzie to idealny moment na pełny wypoczynek. Planów jako tako nie mam i pewnie większość wolnego czasu zmarnuję w domu oglądając filmy, aczkolwiek liczę na mały cud, że choć 1/4 tego czasu spędzę w aktywniejszy sposób. Również nawiązując do ferii zimowych - mam wielu z Was dodanych na snapchacie i obserwuje sposób spędzania Waszego wolnego czasu, jak i ferii. Niektórym z Was naprawdę mega zazdroszczę! Często powtarzane były wyjazdy do Włoch - rewelka! Mam nadzieję jednak, że nie tylko osoby które gdzieś wyjeżdżały bawiły się super.
Dzisiaj nie miałam zbyt dobrego dnia, ponieważ na samo dzień dobry (dosłownie) dostałam 2 jedynki z geografii, a potem w ciągu dnia pani mnie spytała z przedmiotu zawodowego, no cóż. Mam co poprawiać. Nauczyciele nigdy nie pozwalają mi się nudzić... Jednak na pocieszenie mama napisała mi, że doszła paczka. Czekałam tylko na jedną małą paczuszkę więc od razu wiedziałam o co chodzi. Najbardziej wyczekiwałam za różowym cardiganem, który daje po oczach. (Jeśli obserwujecie mnie na instagramie widzieliście na pewno już te rzeczy - @jessikachincza) Miał taki być, ale wyobrażałam sobie kolor bardziej różowy niż... hmm sama nie wiem. Jestem dziewczyną a nie znam miliarda odmian kolorów. Przepraszam. Chyba urodziłam się mężczyzną. Tak czy siak miałam inne oczekiwania w kwestii koloru. Ponadto doszedł do mnie sweter, a nie cardigan. Byłam zaskoczona i przez chwile zwątpiłam, czy to na pewno nie zamówiłam zwykłego sweterka. Na całe szczęście środek był zszyty cieniutką białą nitką i pod wieczór, gdy znalazłam wolną chwilę mój sweterek stał się ślicznym cardiganem. Ubierając go do szkoły, na pewno nie uda mi się wtopić w tłum. Jego kolor jest naprawdę bardzo intensywny. Wybierając ten sweterek, zszokowałam samą siebie. Zazwyczaj ubieram stonowane kolory, a nawet rzadko kiedy ubieram cokolwiek z kolorami, nie licząc czerni i bieli. Jednak postanowiłam przełamać tę barierę. Poza tym uważam, że kolor różowy wygląda fajnie z czarnymi włosami, haha! 
Kolejną rzeczą, która znajdowała się w paczuszce jest bluzka. W stylu sportowym. Jest naprawdę fajna, aczkolwiek bardzo cieniutka i szczerze powiedziawszy liczyłam, że będzie to bluza. Na zdjęciu tak się wydawało i miała być bardziej obszerna i wygodna, a jest jak ze mnie zdjęta. 
Podobają Wam się rzeczy? :)
Niebawem zobaczycie je w stylizacjach. :)

Ślę do Was buziaczki i cieszę się, że udało mi się dodać notkę wraz z początkiem nowego tygodnia.
Niestety o późnej porze, ale niestety po szkole pozwoliłam sobie na drzemkę, która okazała się być głębokim snem.. Dobrej nocy i udanego tygodnia!
Byle do piątku ;>>!

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. bardzo podobaja mi sie ubrania! ja wlasnie jestem po feriach i ciesze, sie ze wykorzystalam ten czas dobrze (chyba pierwszy raz w zyciu) mimo tego, ze nigdzie nie wyjezdzalam! ale zazdroszcze bardzo tego, ze masz ferie jako ostatnia. Zawsze lubilam ten termin najbardziej!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  2. Śliczny ten sweterek, jednak ja raczej nie odważyłabym się na tak jaskrawy kolor :D

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Dla mnie ten róż byłby zbyt wyrazisty, ale Tobie w nim ładnie :)
    Mi ferie właśnie się zaczęły^^

    ReplyDelete
  4. Mi się niestety ferie już skończyły. Ślicznie Ci w tym sweterku. Bardzo ładnie wyglądasz w takich żywych kolorach :) Powodzenia w poprawianiu ocen!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Sweterek śliczny, ale to nie mój kolor ;)
    Ja ferie dopiero co skończyłam :(

    ReplyDelete
  6. Ładne rzeczy, jednak nie przepadam za tak wściekłymi kolorami ;) życzę Ci spokojnego tygodnia i miłych nadchodzących ferii :)

    Zapraszam na nowy post, jeśli masz chwilkę:BLOG - KLIK

    ReplyDelete
  7. Ja aktualnie mam ferie i niestety tydzień swojego wolnego czasu jednym słowem zmarnowałam :(. Jednak w tym tygodniu mam zamiar nie marnować żadnego dnia, aby później na koniec ferii nie stwierdzić, że to był najgorszy wolny czas. :)
    Sweterek jest prześliczny, fajnie czasami zaszaleć i oderwać się od codziennej szarości, bo z tym kojarzy mi się jego kolor! :D
    Obyś poprawiła wszystkie ocenki, choć wiem, że to nie zawsze jest takie łatwe. :( Powodzenia. :*

    ReplyDelete
  8. świetne rzeczy, karnigam widziałam u innej blogerki, ale niebieski

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Śliczne rzeczy, muszę przyznać, że masz niezły gust co do ubrań ; )

    ReplyDelete
  10. Dasz radę poprawić te jedynki! Super rzeczy dostałaś.:) Czekam na kolejnego posta.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ubrania są cudowne :)) Sweter ma bardzo elektryzujący kolor, co nie zmienia faktu, że w obu ubraniach wyglądasz ślicznie :)
    Inka
    dziewczynazestarowki.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Bardzo ładnie wyglądasz w tej bluzie :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Tobie również udanego tygodnia! :*
    Ja od 2 dni mam ferie :)
    Sweterek faktycznie daje po oczach, ale jest boski :D
    Bluza też ładna..Hm..Co do jej rozmiaru - często zamawiając w tym sklepie też mam problem z trafieniem! :(
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  14. + Jessika wejdziesz na fanpage w wiadomości i odpiszesz mi?? Izabela Firek, mam ogromną prośbę

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jasne, już wchodzę, gdy napisałam notkę nie bylo mnie później na laptopie a komentarze akceptowałam na telefonie, dlatego nie odpisywałam. :)

      Delete
  15. Zaczynam ferie w tym samym czasie co Ty :D Sweterek ma piękny kolor!
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bluza wygląda świetnie :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. ślicznie wyglądasz w tym sweterku ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  18. Ale jestes śliczna *.*

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Genialna bluzka!
    Mi ferie się skończyły, nawet nie wiem kiedy to zleciało!
    http://in-the-pursuit-of-dreamss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Moje ferie właśnie się zaczęły :)

    Mój blog ♥

    ReplyDelete
  21. śliczny sweterek <3
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Śliczne ubrania :)

    U mnie na blogu nowy post - zapraszam :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Śliczny ten sweterek *o* Mi się zaczynają ferie dopiero 14 Lutego!
    Pozdrawiam : Mój blog - klik ♥

    ReplyDelete
  24. Fajne ciuszki! :) Mi się właśnie skończyły ferie w niedziele ;) Miałam w 1 terminie. W sumie jak dla mnie najlepszy jest ten od 2 lutego ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Sweterek nawet na zdjęciach daje mocno po oczach, aż trudno mi się było skupić na tekście, haha. ;)
    Moje ferie dopiero od 16 lutego, czyli ostatnie, ale zupełnie mi to nie przeszkadza, bo następne wolne dopiero na Wielkanoc. Ci, co się cieszyli z tego, że zaczynają jako pierwsi, będą potem płakać... :D


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. hej czym robisz zdjęcia na bloga ? prosze odpisz


    http://moniqa-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Śliczne rzeczy! Bluzka sportowa super, ale rzeczywiście na zdjęciu na oasap wygląda bardziej na bluzę.
    Ja też jeszcze czekam na ferie. :)

    http://diadree.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. tez nie moge sie doczekac feri

    zapraszam do mnie : http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  29. ja niestety jestem już po feriach :( najbardziej podoba mi się sweterek!

    Steffy xx♡
    pisanepasja.blogspot.com- (kliik)♥

    ReplyDelete
  30. Aktualnie mam ferie które niestety bardzo szybko lecą:( Nie przejmuj się szkołą. Ja na początku tak robiłam, przez co nie miałam na nic chęci. Za bardzo chciałam wszystko poprawiać. Jest ciężko w szkołach ponadgimnazjalnych:(
    mój blog

    ReplyDelete
  31. Moje ferie jeszcze trwają, ale niestety niedługo się kończą. Znów zacznie sie poprawianie ocen i nauka po nocach..ugh.
    Różowy kardigan jest przewspaniały!
    Obserwuje :*
    http://pkpirat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Śliczna jest ta bluzka ;**
    Ja już mam ferie, na szczęście ♥
    http://hopelessadventure.blogspot.com/
    Obserwujemy ? ♥

    ReplyDelete
  33. Też się cieszę, że mamy ferie jako ostatni! Największy plus :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Kardigan jest świetny. Zbieram się żeby zamówić coś w końcu z tej strony, ale zawsze jakoś nie po drodze mi z pieniędzmi :)
    Moje ferie zaczęły się w poniedziałek, ale z racji tego, że pracuję jakoś nie bardzo je odczuwam :)

    ReplyDelete
  35. Mnie też dopiero czekają ferie :) Kardigan rzeczywiście razi po oczach ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*