#kochamylakocie

Friday, February 06, 2015

Dzień Dobry! Jak dobrze jest wracać ze szkoły ze świadomością, że był to już ostatni dzień męczarni w szkole i czas rozpocząć weekend. Ja zapewne standardowo weekend przeleżę w domu, choć chciałabym w końcu zrobić coś pożytecznego. Zazwyczaj w takie dni leżę w łóżku, oglądam filmy bądź seriale i wypijam hektolitry herbaty. Ewentualnie kawy. Taki chill zaczęłam już dzisiaj po przyjściu do szkoły, a że wczoraj wieczorkiem odwiedził mnie kurier z słodką niespodzianką, to mam dodatkowo pyszną przekąskę do herbatki. 
Gdy otrzymałam paczuszkę zupełnie zgłupiałam, bo na nie obecnie nie czekałam. Pudełeczko było zawinięte w papier o barwach Douglasa i z daleka myślałam, że to kolejny upominek od nich. Później jednak z bliska zauważyłam, że to zwykł papier. Nie wiedziałam o co chodzi i potrząsałam pudełkiem, twierdząc że znajduje się w nim bomba. Haha! I tak się stało. W środku znajdowała się bomba, ale kaloryczna! Od firmy kochamylakocie.pl.

"Beskidzkie od lat tworzą pyszne słone przekąski – paluszki, chipsy, precelki i orzeszki. Jest jednak coś, o czym mogliście nie wiedzieć.
Nie ufamy nikomu,kto nie lubi czekolady! Tej jesieni z połączenia dwóch naszych miłości powstały Beskidzkie Łakocie – pyszne, chrupiące przekąski oblane rozpływającą się w ustach czekoladą. Gdy spróbowaliśmy ich po raz pierwszy, wiedzieliśmy od razu: Beskidzkie Łakocie podbiją serca wszystkich czekoladoholików!"

 Dostałam sporo pudełeczek paluszków w czekoladzie. Muszę przyznać, że są pyszne i są idealną przekąską na każdą chwilę. Już zjadłam 3 opakowania i polecam, aczkolwiek są ono dosyć trudno dostępne. A szkoda, ponieważ chętnie kupowałabym je częściej. Prawdę mówiąc wczoraj miałam humor nijaki i jak otrzymałam taką smaczną niespodziankę od razu humorek się polepszył! Zatem bardzo dziękuję za upominek i poprawę nastroju!

I na koniec bardzo pocieszne hasło! :)
Ja się zgadzam z nim w 100%! A Wy?
#kochamylakocie!

A na koniec zapraszam na mojego instagrama.

Udanego weekendu! Buziaki ;*

You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. Kocham czekoladę i wszystko co z nią związane! Haha takiej paczuszki to ja pozazdroszczę Kochana! :*
    Mniam :) Smacznego :D
    + masz świetny kubek! ^^
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  2. Zamawiałaś te łakocie czy to jest paczka w ramach współpracy? :D Ja bym się również ucieszyła z tej paczki, tyle że nie jem już słodyczy od 2 dni, więc nie wiem czy bym dała radę nie skusić się na jeden mały gryz takiego paluszka :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam, że to niespodzianka od firmy.
      Nie można tego nazwać współpracą, tylko właśnie istnieją takie firmy, które chcą sprawić blogerką przyjemność i proszą o adres do nadania paczki niespodzianki i nic więcej na ten temat sie nie wie :D

      Delete
  3. Rewelacyjny post! Zgadzam się również z tym ostatnim hasłem! :D Pozdrawiam cieplutko

    Blog Mel ->KLIK

    ReplyDelete
  4. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  5. Ile dobroci! Daj trochę. ;D

    ReplyDelete
  6. Ale mi narobiłaś smaka! Mmm..musi być pyszne!:) Fajnie ze nareszcie weekend chociaż ja i tak mam ferie :)) Śląskie pozdrawia❤

    ReplyDelete
  7. Na pewno ucieszyłabym się z takiej niespodzianki! Kocham czekoladę <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetny post :)
    http://weronika-werciia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Wyglądają pysznie! Na pewno miło jest dostać taki słodki "upominek" :D

    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    ReplyDelete
  10. Jejciu zazdroszczę Ci takich pyszności w torbie.

    http://dreamcom21.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. dostalas wspanialy prezent! ja bym zwariowala, kocham slodycze chyba kazdego rodzaju!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  12. Mniam, ale mi narobiłaś smaka! A ja tu próbuję odstawić słodycze... :-)

    ReplyDelete
  13. O łał, fajna niespodzianka!
    Oryginalnie te łakocie nazywają się Pocky i pochodzą z Japonii. Są oczywiście w różnych smakach, m. in. w bananowym i truskawkowym. Nigdy ich nie jadłam, ale rzeczywiście te Beskidzkie Łakocie są strasznie trudno dostępne, dlatego pewnie kupię Pocky w innym sklepie.
    Ale fajnie, że dostałaś taką paczkę-niespodziankę, jeszcze z taką zawartością... ^^
    ____________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak wiem, ale dziękuję, że wyjaśniłaś pochodzenie tego smakołyku. Bardzo chciałabym spróbować prawdziwe pocky o różnistych smakach ;) Może kiedyś! :>

      Delete
  14. przepysznie wyglądają, podobne gdzieś widziałam

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. O jacie ! :D tez chętnie bym takie zjadla

    ReplyDelete
  16. Masz super. Zjadłabym je xD
    Klaaudia-klaudia.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale to pysznie wygląda! Założę się, że gdybym zaczęła je jeść, to bym nie mogła przestać :)

    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ojej, jak ja już dawno nie jadłam paluszków w czekoladzie! Są pyszne i zazdroszczę tyle tych słodkości. :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Wyglądają przepysznie, z chęcią bym spróbowała :)

    ReplyDelete
  20. Fraza na ostatnim zdjęciu idealnie oddaje moje rozumowanie w sklepie, hahahahha. :)

    ReplyDelete
  21. M,m,m jakie pyszne!<3:D
    obs za obs? zacznij!:)
    http://klaudiake.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. mmm, wyglada naprawde smakowicie <3

    ReplyDelete
  23. Mmm... pyszności :) Widzę, że weekend zaczyna się bardzo dobrze!

    Pozdrawiam ♥,
    yudemere

    ReplyDelete
  24. Chciałabym dostać taką niespodziankę :)

    ReplyDelete
  25. Super niespodziankę dostałaś:) W takim razie smacznego i niech pójdzie w cycki :)

    ReplyDelete
  26. Ale mi na robiłś ochoty :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Fajnie,że sprawili ci taką niespodziankę!
    Wyglądają przepysznie.
    Miłego weekendu !
    Pozdrawiam,
    (Mój blog)- klik!

    ReplyDelete
  28. Bardzo smakowicie to wygląda! Oj rozpieszczają Cię, haha ;DD

    ReplyDelete
  29. Ja w Belgii kupiłam podobne , nazywały się Mikado. Przepyszne , żaluje że kupilam tylko 2 paczki!
    Może Beskickie łakocie niedlugo pojawią się w sklepach i wtedy na pewno sobie kupie 😊☺😀

    Jess, w jakim programie robisz efekt z pierwszego zdjęcia. ?

    ReplyDelete
  30. Chętnie spróbuje!! Ten cytat rzeczywiście pasuje do rzeczywistości!!
    jusiathebest.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne hasło! :) W 100% się zgadzam, a jeśli chodzi o szkołę to po feriach jestem mega pozytywnie nastawiona i nawet jak dla mnie mogłoby nie być weekendów ;)

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ostatnio jadam stosunkowo mało czekolady :) No i ja się lenię już od tygodnia. Muszę w końcu zrobić coś konkretnego hahaha

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    ReplyDelete
  33. Z dostępnością na pewno jest problem, bo nie widziałam ich jeszcze w żadnym sklepie w Toruniu. No, ale może po prostu nie rozglądałam się dokładnie :) Chciałabym spróbować tych oryginalnych z Japonii!

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Też bym się ucieszyła, gdybym dostała taką paczuszkę :D
    O ile nie przepadam za czekoladą, to takie smakołyki z chęcią bym zjadła! <3
    smacznego :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny tekst ! Coś idealnego dla mnie :D

    ReplyDelete
  36. jestem nowa uciebie i bardzo mi sie tu podoba zapraszam do mnie

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  37. Mniam, mniam narobiłaś mi smaka :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Ja również za każdym razem czuję radość w piatek :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!
    bitherphobia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ale świetna niespodzianka! Tyle słodkości :3
    Zdecydowanie zgadzam się z tym hasłem :D

    Zapraszam i zachęcam do głosowania na mój blog w konkursie na Blog Roku ♥
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  40. Spróbowałabym ich :) Świetne hasło :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Spróbowałabym ich :) Świetne hasło :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. O matko jakie pyszności!
    Super jest być blogerką.. ahah :D

    Zapraszam! :)
    Sandryyshen.blogspot.com - Klik! :)

    ReplyDelete
  43. Kofffam czekoladę. Nie no ale żelki to całe moje życie xD

    Pozdrawiam
    ~Mój blog " KLIK "

    ReplyDelete
  44. Mniaam:( Jak tylko zobaczę je gdzieś w sklepie, to od razu kupię!:)

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  45. Hahaha, również się zgadzam z tym hasłem! :)
    Bardzo miła niespodzianka ze strony firmy <3

    ReplyDelete
  46. Super niespodzianka! Nigdy ich nie jadłam, ale muszę spróbować! Fajne hasło!
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  47. Ojeju mniam *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Idealny poprawiacz humoru z pewnością :)
    Podobne paluszki w czekoladzie miałam z Belgii i stwierdzam, że masz rację - są świetne!

    ReplyDelete
  49. Genialny tekst na ostatnim zdjęciu :D

    ReplyDelete
  50. polska podróbka japońskich Pocky i koreańskich pepero^^
    Ja tak samo je uwielbiam, ciężko je niestety dostać, ale na stronie kochamylakocie można sprawdzić na całe szczęscie gdzie one się znajdują, jak najbliżej twojej miejscowości :)

    ReplyDelete
  51. Ja kocham jeść czekoladę.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Świetna niespodzianka ! Jeszcze nie zamawiałam nic z tej strony,a hasło jest świetne :')


    Forgiveyou-klik

    ReplyDelete
  53. Ale to musi być pyszne! ;)

    ReplyDelete
  54. Mmm, ale mi narobiłaś ochoty na coś słodkiego. Mogłabym mieć takie niespodzianki codziennie :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Bardzo fajne hasło! Nigdy ich nie jadłam, ale musi być pyszna <3
    Już obserwuję!
    Pozdrawiam
    Zapraszam do mnie! Możesz wziąć udział w LOSOWANIU!
    zazustreet.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Mmm ale bym się ucieszyła z takiej paczuszki,chociaż odstawiłam słodycze :)
    Kolorowe chmury>>>klik<<<

    ReplyDelete
  57. Przydałaby się taka chwilka odpoczynkuu ;<

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Mam nadzieję, że wkrótce będą dostępne w sklepach, bo chętnie bym je schrupała. Z wyglądu trochę przypominają Mikado.

    www.fakeblog.pl

    ReplyDelete
  59. mniami !!


    przez ciebie jestem glodna :D

    super blog :)
    Wpadnij do mnie :D
    Zaobserwuj?

    ReplyDelete
  60. Na pewno są przepyszne! nigdy takich nie jadłam :(

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ojeeeeeeeej, ale mam teraz ochote na coś słodkiego!!
    http://pkpirat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. ojej pyszności :) tez by mogl do mnie taki kurier przyjsc :c

    ReplyDelete
  63. Chętnie spróbowałabym tych paluszków! :)
    Jejku chciałabym mieć czas na nadrobienie seriali, tyle odcinków na mnie czeka :)

    ReplyDelete
  64. "Nie jesteś uzależniona od czekolady, to czekolada jest uzależniona od Ciebie" - powtarzam to sobie, żeby się pocieszyć, a potem wyglądam, jak wyglądam haha :')

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Same pyszności!
    Chętnie spróbowałabym tych paluszków w czekoladzie, lecę po coś słodkiego :D
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  66. Hej super blog i rewelacyjny post i przede wszystkim zdjęcia. Będę często wpadać
    Zapraszam do mnie
    http://royal-princes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. faktycznie pyszności ! Ale tak jak napisałaś, wielka bomba kaloryczna! Nasza Jess sobie oze ozwolic.:) ja np niekoniecznie :(
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Takie pyszności! Z chęcią spróbowałabym :)
    Pozdrawiam

    http://totalniementalna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Masz świetnego bloga! Czytając posty od razu polubiłam Cię, mimo, że Cię nie znam! :D Jesteś taka prawdziwa w swoich wpisach :) Powodzenia życzę w pisaniu i zazdroszczę łakoci! Sama jestem obżartuchem i przyznaję, że chciałabym spróbować :D Nacieszę się zdjęciami :D Zapraszam do mnie. Może jakieś wskazówki, szczera opinia? :)
    www.dziewczyna-na-luzie.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ciekawi mnie jak one smakują. Szkoda, że są trudno dostępne ;/

    Mój blog-Klik!

    ReplyDelete
  71. Aaa muszę wypróbować! Wyglądają na bardzo smaczne :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/02/new-jewelry.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  72. Ależ by mnie taka paczuszka ucieszyła!
    Uwielbiam słodkości chyba w każdej postaci. A jak pomyślę, że w weekend mogę sobie zrobić pyszną herbatkę z sokiem malinowym, następnie wpałaszować do tego całą paczuszkę paluszków w czekoladzie - o rany! Czyżbym był już prawie w niebie? Oj, już się rozmarzyłem...

    ReplyDelete
  73. O kurcze, ale super niespodzianka! ;D

    ReplyDelete
  74. AAAAA Jessica jak możesz hahahha XD teraz tak bardzo chce mi się zjeść, coś słodkiego hahahah :D
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. http://gabi-i-jej-swiat.blogspot.com/?m=1

    Pychotki. ;)

    ReplyDelete
  76. http://gabi-i-jej-swiat.blogspot.com/?m=1

    Pychotki. ;)

    ReplyDelete
  77. Musza byc pyszne!
    Swietny post :)

    http://choco-milk-blog.blogspot.nl

    ReplyDelete
  78. Pychotka :d
    Jadłam te paluszki :3
    Też jestem łakomczuchem XD

    zapraszam ♥
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. jejku mam ochotę zjeść takie łakocie, bardzo dużo ich było w Turcji i cały czas jadłam :)

    ReplyDelete
  80. Piękne zdjęcia. Uwielbiam te paluszki!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie. Tym razem na blogu recenzja książki i Instagram Mix.
    Jeśli mój blog Ci się spodoba, co powiesz na wspólną obserwację?
    Jeśli tak to zaobserwuj, a na końcu komentarza dopisz "Obserwuję".
    www.gabriel-data.blogspot.com - MY BLOG
    Fashion Projects

    ReplyDelete
  81. ale fajnie to wygląda :) bardzo przyjemne zdjecia :) pozdrawiam i dzięki:**:*

    ReplyDelete
  82. mam ochotę zjeść mmm pycha
    mój blog:http://usamiandusami.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*