Case według Twojej wyobraźni!

Friday, February 20, 2015

Cześć kochani! Już prawie minął pierwszy tydzień moich ferii. Wow, naprawdę jak błyskawica. Szczerze nic ciekawego nie robiłam. Nawet jeszcze do końca nie wyzdrowiałam. W poniedziałek pojechałam do koleżanki z klasy i wróciłam w środę. Fajnie rozpoczęłyśmy ferie. Ciągłe śmiechy i mnóstwo tematów do rozmów. Nie było czasu na nudę. Od środy jednak zamieszkałam na stałe moje łóżeczko! Dopadł mnie ogólnie pech, ponieważ znowu 5 dni byłam bez internetu, na szczęście dzisiaj już mogę się nim na nowo cieszyć. Standardowo zaczęłam od polskiego youtuba, gdzie było sporo do nadrabiania. Wiecie co? Naprawdę jestem dumna, że mamy takich fajnych polskich vlogerow. Są dobrzy w tym co robią i mam nadzieję, że nie znikną tak szybko.. brakowałoby mi ich! Tak w ogóle muszę odpisać na Wasze listy! Na jeden odpisałam już jakiś czas temu, a jeszcze go nie wysłałam - wstyd! Są ferie więc muszę poświęcić jakiś dzień na ogarnięcie tego.
Dzisiaj rano obudził mnie listonosz z pocztą. Miałam nadzieję, że to paczka z sheinside, za którą wyczekuję, ale to by było za szybko zdecydowanie jak na paczkę idącą z drugiego końca świata. Okazało się, że to obudowy, które jakiś czas temu zamawiałam ze strony www.funnycase.pl. Postanowiłam złożyć zamówienie dla bliskich mi osób. Strona jest na tyle fajna, że można samemu zaprojektować swój case na telefon, dlatego też każda z osób dla której składałam zamówienie wysłała mi swoją grafikę, którą chciałaby mieć. Jest to silikonowa nakładka i można ją mieć albo przezroczystą albo koloru białego. Powiem szczerze, ze bardzo fajnie one wyglądają na telefonach. Gdybym miała wybierać grafikę na swój telefon, na pewno bym wybrała coś kreatywniejszego od tych przedstawionych poniżej. Wyjątkiem jest case na Xperie J, na której jak sami widzicie dużo się dzieje.
Wszystko jest idealne. Jakość materiału jak i wykonanie. Wszystkie wycięcia są estetyczne i na swoim miejscu.

Jeśli chcecie mieć obudowę ze zdjęciem swojego chłopaka, dziewczyny, wspólne z przyjaciółmi, jakieś cudeńka z tumblera to jest to idealna strona! A case kosztuje jedyne 25zł bez grosika.
Dodatkowo kupując 3 obudowy otrzymacie czwartą gratis!
Uważam, że naprawdę warto stworzyć taki niebanalny wygląd telefonu dla siebie lub swoich bliskich. 
Serdecznie polecamy - posiadacze obudowy funnycase.pl!

Udanego weekendu wszystkim życzę! A 'feriowiczom' - jak najlepiej spędzonego drugiego tygodnia ferii! ♥

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. Świetne obudowy zamowilas! może sb też zamówię;)

    f-g-b-y.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Nie słyszałam o tej stronce, ale bardzo fajnie to wygląda!
    Ja swoje ferie właśnie skończyłam :)
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładne obudowy !
    Fajny blog ;)

    ReplyDelete
  4. Szukałam właśnie takiej oto strony, chyba zdecyduję się na kupno takiego etui :)


    http://fascinated-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Ooo odwiedzę te stronę i skomponuje swój case
    http://karolinablonska.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  6. Nie słyszałam o tej stronce, ale to świetna sprawa, że można mieć taki jaki się chcę!
    Ta z Paris mi się podoba *__*
    Zdrówka i udanych ferii Kochana! :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. swietne te case'y, ale ja mam iphone, wiec ich wybor jest ogromny :C mimo to osobom z innymi modelami przyda sie na 100%

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh tak na Iphony to są case'y od koloru do wyboru :( Zazdroszczę haha!

      Delete
  8. Na pewno zajrzę na tę stronę, bardzo ciekawie to wygląda ;)

    ReplyDelete
  9. Ja też jak na razie nie opuszczam mojego łoża haha. Piękne te obudowy *.* Już wchodzę i projektuję dla siebie ;*

    Pozdrawiam i zdrówka życzę ;)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bardzo fajna i kreatywna stronka ;) Już wiem co zamówię sobie na urodziny :D

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O dzięki temu postowi znalazłam fajną stronę do casów :) Na pewno tam zajrzę
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Ja właśnie już w środę napisałam do Ciebie list, ale wciąż nie mam czasu, żeby iść na pocztę i leży i czeka... Mam nadzieję, że uda mi się iść na pocztę i wysłać go w poniedziałek, albo nawet już jutro, zależy jak mi pójdzie, haha. ;)
    Tobie także życzę miłego spędzenia drugiego tygodnia ferii, żebyś nie leżała chora w łóżku. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ta z panterą bardzo mi się podoba.

    ReplyDelete
  14. Świetne te case :)

    indyjskipalisander.blogspot,com

    ReplyDelete
  15. Śliczne te obudowy . "Paris is always a good idea" najładniejsza ! <3

    Serdcznie zapraszam do mnie: http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  16. Chyba sobie zamówię na iP :)
    http://karolinajaroszynska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Udanego drugiego tygodnia ferii. :)
    Zaciekawiłaś mnie tymi case'ami, na pewno sprawdzę.

    ReplyDelete
  18. Wow, super są te case'y! Weszłam na stronę, i to na serio świetny pomysł :) Chyba sobie taką zamówię :) Ile do cb szła?

    Pozdrawiam! + Mogę prosić o poklikanie w linki w moim poprzednim poście? :) Będę wdzięczna!

    ♥ JULIA BLOG – NAJNOWSZY POST! KLIK ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. 4 dni. A raz jak zamawiałam na allegro to myślałam, że nie dojdzie. :) Czekałam z 3 tygodnie ;(

      Delete
  19. Nie słyszałam o tej stronie :) Ciekawie wyglądają te case'y :)
    Zapraszam do siebie :)

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Są naprawdę świetne, jednak mam dość niespotykaną marę telefonu i jest na tyle duży, że trudno znaleźć na niego cokolwiek, więc po prostu zrezygnowałam. :)

    ReplyDelete
  21. Życzę zdrówka. Przed Tobą w końcu jeszcze tydzień ferii c:

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Fajny pomysł z tymi obudowami. Idealne na prezent :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Sliczne te obudowy :)
    http://natuuuu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Właśnie przeglądam tą stronę z case. Jest świetna! :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ale świetne case'y! :) Może znajdę też i na swój telefon, bo od jakiegoś czasu szukam fajnych case'ów ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wyglądają bardzo oryginalnie!
    Chyba sobie jakiś zamówię. :)
    Fajnie, że piszesz takie posty polecasz nam ciekawe strony, właśnie ostatnio myślałam gdzie zamówić obudowę na telefon dzięki Tb mam problem z głowy.

    swiatmarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Wow naprawdę świetna ta strona! Chyba się zdecyduje zamówić na próbę, bo ostatnio się przejechałam na Allegro i teraz jestem ostrożniejsza na zakupy w internecie :(

    ReplyDelete
  28. Gdyby nie to, że mam iphona i mam chyba z 30 casów to na pewno bym jakiegoś zamówiła na tej stronie! :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  29. Super case, zdrowiej :3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne casy! :)

    mbmalie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Właśnie szukałam jakiegoś fajnego case'u i nie mogłam nic odpowiedniego znaleźć. Dlatego spadłaś mi z nieba z tym pomysłem, haha! Będę mogła sobie dogodzić :3
    Miłego ostatniego tygodnia ferii! :))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Nie znałam tej stronki wcześniej, a myślę, że z niej skorzystam. :)

    ReplyDelete
  33. Super! też kupię casey na Iphona :)







    Jakby ktoś był zainteresowany sesją to zapraszam :) http://zlataphotography.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne obudowy. Dzięki za stronę z casami bo czas wymienić stare na nowe ;)

    kajoooja.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Casy są świetne, na pewno skorzystam z tej stronki :D
    http://oleczka33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jakie fajne ! :D
    Zapraszam na konkurs u mnie :)

    ReplyDelete
  37. Świetne case :D Tobie też życzę miłego drugiego tygodnia ferii :*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK♥

    ReplyDelete
  38. sliczne obudowy :)

    nickyjxo.blogspot.com Mój blog!KLIK

    ReplyDelete
  39. super pomysł, taki osobisty case! :D

    ReplyDelete
  40. Ja jakoś nie przepadam za case'ami i mam tylko zwykły biały :)
    Również rozpoczęłam ferie w podobny sposób jak Ty, u koleżanki :) To zawsze dobry pomysł :D

    ReplyDelete
  41. Jakie ładny obudowy. ;) Chyba sobie zamówię. Na feriach również sporo odpoczywałam.

    Mój blog :)

    ReplyDelete
  42. Ten case z Paryżem jest cudowny *-*

    http://dagmarastyles.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. o matko! ale wspaniałe, ja tez musze coś znaleźć na swój telefon, nie wiedziałam o tej stronie, świetna!

    ReplyDelete
  44. Bardzo ładne te obudowy, w szczególności ta z Paryżem :) miłego weekendu!

    ReplyDelete
  45. Na jednej stronce jest quiz w którym 2 pytaniu oddaje się głos na cb :) ------> http://filing.pl/co-bys-wolal/

    Pozdrawiam twoja fanka ;)

    ReplyDelete
  46. Świetne... Najbardziej podoba mi się ta biała ; )

    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jejku świetny pomysł ze stworzeniem własnego wzoru! Aż sie chyba skuszę, ale stronka na pewno leci do zakładek. :)

    ReplyDelete
  48. Wszystkie mi się podobają :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. chętnie zajrzę na tą stronę ;) i może zamówię sobie takie etui

    ReplyDelete
  50. a jaki Ty masz teraz telefon ? :)

    ReplyDelete
  51. Ale ładne case ! Chętnie zajrzę na tamta stronkę !:)
    www.gosiabialczyk.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja o tej stronie dowiedziałam sie juz pewnien czas temu. Zaprojektowałam swoje własne case i zamówiłam, teraz tylko czekać.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczne obudowy :3 Po tym co przeczytałam też chyba sobie kupię tam etui na mój telefon ;)
    lusiaki.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*