Zmęczenie

Thursday, January 08, 2015

Hej! Jak ten czas leci dopiero co były święta a już mamy 8 stycznia! Przez powrót do szkoły chodzę zupełnie niewyspana. Drzemki w ciągu dnia są nieuniknione, ponieważ nadal nie mogę się przestawić na szybsze wstawanie, więc codziennie zasypiam o 4.. tak jak za czasów przerwy świątecznej.. Jest to szczególnie męczące gdy ma się po 8 lekcji..
 Niebawem na blogu planuję wprowadzić wizualne zmiany. Mam nadzieję, że będzie Wam się tu podobać! Oczywiście poproszę Was o opinię. W poprzednim poście wspominałam o kalendarzyku, który ma mi pomagać w organizacji i muszę przyznać, że sprawuje się super. Wszystko mam w jednym miejscu pozapisywane co muszę zrobić, co danego dnia mnie czeka. Przedtem myślałam, że nie mam nic do roboty i że kalendarz i tak wiecznie byłby pusty.. jednak to bzdura! Zebrało się wszystkiego całkiem sporo. Między innymi kochani WOŚP! Będę wolontariuszką i będę marzła na dworze. Nie mogę się doczekać! Jestem ciekawa ile uda mi się zebrać pieniążków! Oby jak najwięcej! Mam nadzieję, że Wy wszyscy włączycie się w tę akcję i wspomożecie WOŚP! Naprawdę warto. Każdy grosz się liczy! Poza tym.. kto nie lubi serduszek? No właśnie! Ja zawsze chodzę cała obklejona i jestem pewna, że w tym roku będzie tak samo. Oby tylko mróz nie dał za bardzo w kość. 

(kochany blogger zepsuł okropnie jakoś zdjęć. Jeżeli wiecie jak temu zapobiec napiszcie w komentarzu) 
sweterek  - sheinide.com
naszyjnik - bornprettystore.com

Chętnie napisałabym coś głębszego niż jakieś "Bla bla", aczkolwiek nie mogę usiedzieć - tak chce mi się spać.. A więc lecę i następnym razem wpadnę z czymś konkretniejszym. Chciałam jednak koniecznie się do Was odezwać i dowiedzieć się co u Was? Jak czujecie się po powrocie do szkoły? Czy Wy też nie przesypiacie całej nocy? Czekam na Wasze komentarze! :) 
Nigdy nie pytam się o posty, aczkolwiek chciałabym się dowiedzieć:
Jaki post chcesz zobaczyć na moim blogu? :)

Buziaki i miłego wieczoru życzę!

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Śliczne zdjęcia <3
    Widzę, że tylko ja jestem już zmęczona szkołą, eh :/

    ReplyDelete
  2. Ja też chodzę nie wyspana i wracam zmęczona również po 8 godzinach lekcyjnych :(
    Zazdroszczę Ci że będziesz wolontariuszką WOŚP. Ja w tym roku niestety nie ponieważ nikt nas nie powiadomił o propozycji wzięcia udziału.. no niestety. Mówi się trudno.
    Śliczne zdjęcia i idź się trochę wyśpij! :D

    ReplyDelete
  3. Zapisuj zdjęcia w formacie png ;)
    Śliczna ♥

    zuzia-kolomyjec.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Oj tak, ja też zdecydowanie chodzę spać później niż to robiłam przed przerwą świąteczną i jestem niewyspana, ale cóż..Może po weekendzie się przestawię! :)
    Śliczne zdjęcia i sweterek, a co do ich jakości to nie mam pojęcia, bo sama mam z tym problem..
    Może napisz jakiś post z ulubieńcami miesiąca albo my morning/night routine, bardzo chciałabym to u Ciebie zobaczyć! <3
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/2015/01/high-quality-big-sale-at-sheinside.html

    ReplyDelete
  5. Ja już prawie zdążyłam się przyzwyczaić do tego niewyspania, nie odczuwam go już tak bardzo jak wczoraj. ;P
    Też miałam być wolontariuszką WOŚP-u, zwłaszcza że jestem w wolontariacie, ale zgłosiło się tak dużo osób, że oczywiście nie mogłam już być. A to jedno z moich marzeń, może uda mi się je spełnić za rok. :) Zamiast tego jak co roku pewnie tylko wrzucę do puszki, ale dobre i to. :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jesteś przepiękna :) możesz zrobić posta o innych blogerkach, albo firmami odzieżowych, które Ty polecasz :)

    ReplyDelete
  7. Slicznie wyglądasz:)
    Obserwuję, może moj blog Ci przypadnie do gustu i zrobisz to samo.Zapraszam do siebie, wlasnie zmieniłam wygląd bloga :)

    ReplyDelete
  8. Śliczne zdjecia :)
    Zapraszam na rozdanie :)
    http://soelliee.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja niestety też nie mogę się przestawić na wczesne wstawanie i przysypiam już w autobusie na uczelnię. Śliczny sweterek :)

    ReplyDelete
  10. A zapisujesz zdjęcia w dużej rozdzielczości i formacie png? To pomaga, przynajmniej u mnie! :)
    Super post :*

    ReplyDelete
  11. Ja też jestem strasznie zmęczona tym powrotem do szkoły! Mimo wszystko cieszę się, że mieliśmy tą przerwę bo na prawdę potrzebowałam odpoczynku. Czekam na nowy wygląd ;)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  12. też jestem meega niewyspana ;/

    ReplyDelete
  13. Ładne zdjęcia! :) Jeśli chodzi o jakość, to fotki zapisuj w formacie PNG ;)

    Jeśli chodzi o moje wstawanie to ja nawet podczas przerwy kładłam się o normalnych godzinach więc u mnie nie stanowi to problemu. Bardzo się cieszę, bo od 19 stycznia mam ferie <3

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Też chodzę zaspana i prawie zasypiam na lekcjach :/
    Może jakieś recenzje czy haule

    ReplyDelete
  15. Ojj znam te chodzenie spać o 4.. ;-) Czekam na zmianę w wyglądzie.

    http://maymias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Piękne zdjęcia!
    Też mam taki kalendarzyk i dobrze się sprawował.. przez pierwsze trzy miesiące, a teraz leży i czeka, aż coś w nim napiszę. :p

    ReplyDelete
  17. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  18. Bardzo ciekawie piszesz, można by czytać w nieskończoność :)

    zapraszam na mojego bloga
    http://bywaulotna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  20. To dobranoc 😳 Xd
    Zapraszam na mojego bloga http://bywaulotna.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja staram się wcześniej kłaść spać, ale to niewiele pomaga, ponieważ i tak rano mam ogromne problemy ze wstawaniem :) Śliczny sweterek :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Powodzenia w zbieraniu pieniędzy na WOŚP :) Mam ten sam problem, jeśli chodzi o spanie teraz, haha.

    ReplyDelete
  23. Ja tak samo wrócę ze szkoły i nawet nie wie kiedy zasypiam
    No ale u mnie za 2tyg ferie 😀

    A u Ciebie kiedy są?

    ReplyDelete
  24. Chciałabym poczytać przemyślenia, na jakiś dany temat! :)

    ReplyDelete
  25. Bardzo trudno jest mi się przestawić na ten czas szkolny. Wstaję dopiero 20 minut po budziku. ! :O
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  26. Też chodzę zmęczona, tym bardziej, że już od środy zaczęłam pełną parą. W jeden dzień 3 zaliczenia to trochę sporo. A od poniedziałku czeka mnie ciąg dalszy... Powodzonka!

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    ReplyDelete
  27. Moja szkola szla do szkoly juz 2 stycznia także jeszcze wcześniej niz Wy. :) Śliczny masz sweterek! Bardzo do Ciebie pasujje kolorystycznie. :))Naszyjnik tez super, sama planuje kupic sobie podobny. ;)) Jesli chodzi o posty..hmm..moze wiecej postow lifestylowych, urodowe? Np. Twoj codzienny makijaz, co robie w wolne dni, ulubione fryzury, new in. :))
    P.S. W niedziele marzniemy razem! :))

    ReplyDelete
  28. Ja też będę wolontariuszką na WOŚP, już po raz 4 z rzędu! :)
    jeśli blogger psuje ci jakość, spróbuj zapisać zdjęcia w formacie png ;)

    ReplyDelete
  29. Super , że tak się starasz i będziesz marzła by zbierać pieniążki :) A co do szkoły, to w przerwie zasypiałam po północy, a normalnie wstaję o 6 do szkoły i nie jestem zaspana, jedynym minusem jest to, że szybciej mi się chcę już iść spać w dni szkolne, bo już po 20.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja niestety w tym roku nie będę wolontariuszką, a bardzo żałuję. Niestety jak były u mnie w szkole zgłoszenia to byłam chora, a później już było za dużo chętnych ode mnie ze szkoły już na tak małe miasteczko jak moje..
    Ja jak na razie chodziłam do szkoły pełna optymizmu, pewnie dlatego, że mam próbne matury, a co za tym idzie brak jako takich normalnych lekcji :)
    Czekam na zmiany wizualne na twoim blogu.
    Pozdrawiam, ooo-mini-kaa ;)

    ReplyDelete
  31. ja też chodzę ciągle zmęczona przez późne chodzenie spać :(

    ReplyDelete
  32. I super :) ja sama jestem wolontariuszką WOŚP. To co roku świetna zabawa i jednocześnie pomoc innym. Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  33. Organizacja blogowa jest naprawde wazne, zycze Ci zebys sie z nia utrzymala Nie tak jak ja:) Fajnie wygladasz! xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ja osobiście siedzę dodatkowe trzy dni w domu, ponieważ się rozchorowałam. Ale podejrzewam, że mi również będzie trudno wstawać od poniedziałku o 6:30. Ja również biorę udział w WOŚPIE, ale nie jako wolontariuszka. Idę z przyjaciółką, pomagać przy zbieraniu. W tamtym roku byłam wolontariuszką i bardzo mi się spodobało, jednak w tym roku dałam szansę innym :)
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Uważam, że kalendarz, o którym wspomniałaś również mi by się przydał, bo ostatnie półrocze chodziłam cała niezorganizowana, a to mogłoby pomóc. Co do zdjęć, to niestety nie mam pojęcia jak ci pomóc! Blogger to blogger i ma od czasu czasu takie "przypały", na przykład mi usunął gadżet obserwatorów, a kiedy chciałam go dodać wyskakiwał błąd formularza! Na szczęście przeszło mu i po tygodniu normalnie dodałam obserwatorów do bloga, więc może i z tymi zdjęciami tak będzie ;)

    Mój blog - KLIK

    ReplyDelete
  36. ja tez prowadze kalendarzyk i bardzo mi pomaga, co do jakosci zdjec proponuje ci zapisywac je (po przerobce juz) w formacie png, wtedy nie traci sie tyle na jakosci, poniewaz ten format nie splaszcza obrazu

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  37. Tez w tym roku pomagam na WOŚP, tylko że ja występuję u nas w mieście na scenie : taniec + śpiew :)
    życzę nam rzecz jasna powodzenia i oby zebrać jak najwięcej pieniążków!
    Czekam na zmiany wizualne, a co do zdjęć, to moim zdaniem jest dobra jakość, nawet bardzo, może Ty widzisz drobną zmianę, ale serio są ślicznej jakości :)
    Powodzenia z tym wysypianiem się! Obyś się już przestawiła do wcześniejszego chodzenia spać. W sumie też jestem już trochę zmęczona, ale my na szczęście za tydzień mamy już ferie! :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Zdjęcia są p r z e p i ę k n e, a blog prowadzony mega ciekawie. Zapraszam do mnie! :)
    http://2015x02x13.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ja też niestety nie mogę się przestawić na wcześniejsze chodzenie spać i wcześniejsze wstawanie :/
    ale myślę, że z biegiem czasu będzie tylko lepiej ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  40. Ja mam już za tydzień ferie (moi zdaniem bez sensu..)

    Zapraszam do mnie- KLIK ♥

    ReplyDelete
  41. Śliczna jesteś jeju:(

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ślicznie wyglądasz! *o*
    Ja niestety w tym roku nie idę na wolontariat na WOŚP, bo moja szkoła nie bierze w tym udziału :'(
    Ja też niestety jestem potwornie zmęczona tak wczesnym wstawaniem. Niestety w przeciwieństwie do Ciebie nie mam możliwości drzemki w ciągu dnia...

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. ślczny sweterek :)
    a tu masz opisane wszystko jak zlikwidowac psucie jakosci zdjec---> http://www.juststayclassy.com.pl/2013/09/blogger-psuje-ci-jakosc-zdjec-zmien-to.html


    zapraszam do mnie:


    MÓJ BLOG-KLIK

    ReplyDelete
  44. Jestem strasznie zmęczona, mam po prostu dość. Codziennie kończę o 15, a zanim wrócę do domu, minutki mijają. Muszę odrabiać lekcje, uczyć się do sprawdzianów. Po prostu masakra!
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  45. Ja w tym roku wolontariuszką nie jestem, ale ubierz się ciepło abyś nie zachorowała. Również mam osiem lekcji i ciężko jest wstawać wcześnie. Piękne zdjęcia.
    pomojemux.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Pięknie wyglądasz. Ja WOŚP za rok będę przeżywać jako wolontariuszka ;)

    ReplyDelete
  47. Rozumiem cię doskonale, ja już powoli wracam do szkolnej rzeczywistości, ale w dzień chodzę jak zombie :p A co do zdjęć to może spróbuj wrzucać je nie jako JPEG tylko PNG, i oczywiście przez HTML :) U mnie to działa

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Ja w tym roku nie będę marzła :) Załatwiłam sobie pomoc w pomieszczeniu, gdzie będzie się odbywać impreza. Świetne zdjęcia. Ja jeszcze nie zaczęłam mojego rannego wstawania, ponieważ leżę chora w domu. Czekamy na wizualne zmiany ;)

    Zapraszam do mnie :)
    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. No to w takim razie miłych snów! :)) Rozumiem, ja też chodzę niewyspana ostatnio ;))
    Oczywiście biorę udział w WOŚP ^^
    śliczny sweterek <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Kochana, mi blogger też strasznie psuje jakość zdjęć i działa u mnie tylko ten sposób.

    1. Wejdź na swoje konto Google.
    2. Kliknij to kółeczko z Twoim zdjęciem profilowym i naciśnij „wyświetl profil".
    3. Jak rozwinie Ci się lista, to poszukaj „ustawienia” i kliknij.
    4. Teraz musisz poszukać „autokorekty”, a potem ją wyłączyć.

    Daj znać czy coś pomogło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Od środy nie jestem wstanie obudzić się o godz. 6:30 i wstaje kilkanaście minut po 7 co oznacza, że cały czas się spóźniam do szkoły.. Drzemki w ciągu dnia są u mnie również nieuniknione ;)

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam Twojego bloga a jakość zdj jest super ! :)
    Mam pytanko : Wczoraj przejrzałam twoje podsumowanie roku i dostalaś śliczny naszyjnik od chłopaka .
    Nadal z nim jesteś ? :))
    Pozdrawiam ;**

    ReplyDelete
  53. ja też jestem mega zmęczona, zwłaszcza w tamtym tygodniu. Na szczęście 19st. mam ferie!

    ♡- - - - - - - - - - - - - -♡
    (Mój blog)- kliknij tu!

    ReplyDelete
  54. Te trzy dni szkoły już mnie powróciły w codzienność szkolną.! Ja kiedyś zbierałam pieniążki, ale nie mam zabardzo czasu za dużo nauki. Kalendarz to naprawdę fajny pomysł!
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetne zdjęcia! Ja u ciebie chciałabym zobaczyć post diy,to całkiem coś innego :)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  56. Ładne zdjęcia, nie są złej jakości :)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Zdjęcia nie wyszły źle :)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. ale masz już długie włosy!
    jak o nie dbasz, że są takie lśniące i zdrowe?
    Pozdrawiam - stała czytelniczka ;-)

    ReplyDelete
  59. Tak jest bardzo ładne zdjęcia i ogólnie jesteś bardzo piękną dziewczyną. A propo zmęczenia zakończyłem właśnie sesję i wiem już jak wygląda zmęczony i wykończony człowiek. W sumie spałem przez tydzień może z 20 godzin więc po zakończeniu sesji 14 godzin snu to jest to i teraz już wszystko wporządku.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*