Już jutro!

Saturday, January 10, 2015

Kochani! Jutro 23 finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy! Już wczoraj zbierałam pieniążki przez cały dzień w szkole. Wydaje mi się, że całkiem ładną sumkę uzbieraliśmy. Hmm.. w sumie nie wiem, ale mam taką nadzieję. Chodziłyśmy w czwórkę po wszystkich klasach ale niestety ja musiałam ogłaszać komunikaty we wszystkich z klas - dzięki dziewczyny! Jutro natomiast będę chodziła po mieście. Mam nadzieję, że ludzie będą coś wrzucać do mojej puszki i że nie posłuchali tych bzdur, że Owsiak to złodziej. Ja będę uczestniczyła w WOŚP'ie tak długo jak tylko będę mogła, ponieważ jak dobrze wiecie - uwielbiam pomagać, a w tej akcji zbiera się naprawdę sporą sumę pieniędzy dla osób, które tego potrzebują a nie do kieszeni Owsiaka! Dla mnie WOŚP kojarzy się z czerwonymi nosami, polikami oraz zmarzniętymi stopami i dłońmi. Myślę jednak, ze w tym roku będzie inaczej, ponieważ na dworze jest naprawdę znośnie jeśli chodzi o temperaturę. Natomiast obawiam się, że u nas będzie cały dzień padać.. a w sumie.. warto sprawdzić prognozę pogody! Sprawdzone! Nie ma padać, ale za to ma być zimniej o 6 stopni niż dzisiaj. Nie ma co marudzić. Nie mogę się doczekać! Jak co roku - postaram się zrobić fotorelację dla Was!
 
Dzisiaj na stylizację nie patrzcie ponieważ jest to stylówka "byle na przystanek". Chodzi mi jednak o naszyjniki ze zdjęć. Mam już je jakiś czas i zamówiłam je ze strony oasap.com. Są genialne tym bardziej jak na cenę, ponieważ kosztowały 3,90$ za sztukę! Dorwałam je na jakiejś wyprzedaży.

Mam nadzieję, że jutro KAŻDY z Was wesprze choć kilkoma groszami akcje WOŚP! 
#WARTOPOMAGAĆ

3majcie się cieplutko! Widzimy się najprawdopodobniej już jutro!

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Fajnie, że pomagasz! Ja niestety nie mam do tego głowy, bo wczoraj zmarła moja ciocia i w poniedziałek na pogrzeb :(

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Ja też uwielbiam pomagać! Miejmy nadzieję, że pogoda będzie nam sprzyjać w jutrzejszym dniu, żebyśmy mogli zebrać jak najwięcej pieniążków! :)
    http://by-diallerr.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Warto jest pomagać, choćby dla własnej satysfakcji. Świetne naszyjniki ; )

    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Super wyglądasz. Powodzenia jutro! Och ile bym dała bym mogła w tym uczestniczyć w tym roku :)

    ReplyDelete
  5. Ja w tamtym roku byłam wolontariuszką-świetna akcja ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Ja też pomagam i będę wolontariuszką, pierwszy raz i jestem mega podekscytowana! Uwielbiam pomagać! Powodzenia i mam nadzieję, że zbierzesz bardzo dużo! :)
    http://ankens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Chciałam zostać wolontariuszką, ale za późno się zorientowałam i nie było już wolnych miejsc :( Mam nadzieję, że w tym roku uda się uzbierać jeszcze więcej pieniędzy ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  8. Zawsze czytam Twoje posty o WOŚP i są one zawsze interesujące. Co roku u mnie zbierają przy kościele i bardzo lubię dostawać te naklejki!
    Pozdrawiam, Gabrysia z: gabriela-moments.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Dasz radę i na pewno każdy coś wrzuci, nawet grosz. Mi niestety nie dopisuję pogoda, pada, wieje mocno i jutro też tak ma być :< Naszyjnik drugi mi się podoba, pierwszy mniej :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Przepiękny sweterek i naszyjnik :)

    ReplyDelete
  11. Moim zdaniem te plotki są dość dziwne. Na szczęście nie będzie padało i masz dobrą pogodę:) Ogólnie to moim marzeniem jest zaoferować coś od siebie, sama jutro pomagam. Warto i mieć czerwone poliki byle pomagać innym!
    Ogólnie to słyszałaś o licytacjach na allegro, prawda? Jakbym mogła, to chętnie wybrałabym się na trening personalny z Ewą Chodakowską! Przydałoby się:DD
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Piękny ten pierwszy naszyjnik :)
    Ja nigdy nie byłam wolontariuszem podczas tej akcji, ale postaram się pomóc :)

    ReplyDelete
  13. Dobrze ,że pomagasz !
    w tej stylizacji wyglądasz rewelacyjnie <3

    ReplyDelete
  14. Cudny sweterek :)
    Mam nadzieję, że jutro zbiorą jeszcze więcej niż roku temu... Ja niestety cały dzień pracuje i nie będę miała nawet możliwości dołożenia się do tego :(

    ReplyDelete
  15. Mam ten sam naszyjnik z liśćmi! :)
    Fajnie, że pomagasz. Trzeba wspierać takie akcje! Też zawsze staram się w nie włączyć :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/01/xxx.html
    Każdy komentarz i obserwacja motywuje do dalszej pracy! :*

    ReplyDelete
  16. U mnie też zbierali, ja niestety nie mogłam pomóc, ponieważ zbierali tylko harcerze. Fajnie,że ty pomogłaś :)
    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  17. Ja niestety nie mogłam pomóc,bo tylko harcerze zbierali. Fajnie,że tobie się udało :)

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  18. Ja też jutro będę zbierać pieniądze. Miejmy nadzieję, że prognoza pogody się sprawdzi i nie będzie padać, choć jednak mogłoby by być trochę cieplej.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja z puszeczką nie chodzę, ale na pewno wyjdę chociaż na chwilę, aby trochę pieniędzy wrzucić. :)

    ReplyDelete
  20. Też lubię pomagać i zawsze biorę udział w takich akcjach. Bardzo lubię cię czytać:)
    noamilandia.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja również zostałam wolontariuszką w WOŚP. W tym roku pierwszy raz,bardzo się cieszę,że zdecydowałam się na to :) Czuję się z tym na prawdę fajnie!

    ReplyDelete
  22. Fajnie że bierzesz udział :) Ogólnie gimnazjum, gdzie chodzę, bierze udział, ale cóż, osoby z naszej klasy zostały zignorowane...
    Ładny ten naszyjnik ;)

    ReplyDelete
  23. ja podziwiam owsiaka, a ludzie sa zawistni i gadac beda zawsze, nawet jesli tylko 50% z calej sumy pojdzie na chore dzieci to przeciez to i tak wiecej, niz ktokkolwiek dla nich zrobil :)

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  24. śliczny naszyjnik :)
    mogę o klikanie w link do płaszcza w moim nowych poście ? :)

    ReplyDelete
  25. Ja zawsze dorzucam się do takich akcji :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. śliczne zdjecia, ja niestety nie biorę w tym udziału, chociaż bym chciała

    dorooothy.blogspot.com <-- będzie mi bardzo miło jak wpadniesz

    ReplyDelete
  27. Jesteś taka kochana jeju! <3
    Na pewno wesprę WOŚP, jak co roku!:)
    Obyś za bardzo nie zmarzła <3
    Bardzo podoba mi się Twój sweterek i ten pierwszy naszyjnik serio genialny.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  28. Nie rozumiem tej całej afery z Owsiakiem. Przecież on pomógł więcej niż niejeden chrześcijanin a tak teraz go atakują...
    śliczny sweterek <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Pięknaś ;-) Świetny cieplusi sweter.
    Obserwuję!

    ReplyDelete
  30. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  31. Oczywiście wesprze tę akcję jak co roku :) Śliczny naszyjnik.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Powodzenia i oby pogoda nie była zbyt surowa dla Ciebie ;)

    ReplyDelete
  33. człowiek jest tyle wart, ile może pomóc drugiemu !

    ReplyDelete
  34. Świetny sweterek! Super że pomagasz i chesz w tym uczestniczyć :)

    ReplyDelete
  35. sliczny masz sweterek! ja na pewno dorzuce cos na wosp, ludzie ktorzy uwazaja owsiaka za zlodzieja to debile. nawet JESLI by wzial ze zbiorki z 5tys to ja uwazam ze nalezy mu sie, przeciez on sam tez musi z czegos zyc, a i tak o wiele wiecej idzie na chorych + jest jeszcze przystanek Woodstock organizowany przez niego :)

    ReplyDelete
  36. ja na pewno coś wrzucę do puszeczki ♥

    ReplyDelete
  37. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.

    I think as a webmaster, you know the importance of having
    backlinks from high PR blogs. And you also know how costly it can be to have
    backlinks to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr
    were you can use as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Review my web-site: Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  38. jaki śliczny sweterek! właśnie poszukuję jakiegoś fajnego w takim kolorze!

    ReplyDelete
  39. śliczny sweter

    -
    - zapraszam do mnie http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  40. Ja i moje rodzeństwo co roku wrzucamy do puszki, ale w tym roku Mama stwierdziła, że nie wiadomo, czy Owsiak bierze te pieniądze dla siebie, czy nie, że to może być złodziej, kto wie, co on knuje. Okazało się też, że pieniądze z akcji ''góra grosza'' organizowanej w jej szkole (gdzie uczy) idą tylko w 1/3 dla dzieci, reszta dla organizatorów, dlatego się już zraziła. No cóż, ja sama nie wiem, co o WOŚPie myśleć...
    Fajnie, że tak pomagasz, lubię to Twoje pozytywne nastawienie i ''chart ducha''! ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. To świetnie, że bierzesz w tym udział. Życzę ci powodzenia! :)


    Zapraszam
    Cisza przed Burzą

    ReplyDelete
  42. To super że pomagasz i chcesz się włączyć w akcje :)
    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. WOŚP to świetna sprawa :) chciałam w tym roku zbierać pieniądze do puszek ale tak się do tego zabierałam że było już za późno i z koleżanką wybierzemy się następnym razem, przynajmniej do tego zachęcał nas mężczyzna zbierający u nas w mieście :)
    blog - klik♥

    ReplyDelete
  44. Pomaganie jest super:) Szczególnie, że w tym roku WOŚP zbiera między innymi dla młodych pacjentów onkologicznych. Mam raka, więc wiem jak leczenie jest kosztowne:)
    Wrzuciłam dziś dużo do puszek:D

    ReplyDelete
  45. Wiem, że sporo ludzi ma Owsiaka za oszusta. Szczerze mówiąc sama nie wiem co mam o tym wszystkim myśleć, ale coroczna akcja WOŚP bardzo mi się podoba i sama parę lat temu brałam w niej udział. ;) Lubię pomagać!

    mój blog :)

    ReplyDelete
  46. Fajnie, że bierzesz w tym udział i pomagasz.
    I to są głupoty jakie gadają o Owsiaku, bo on to nie robi dla siebie tylko dla dzieci.
    Obserwuje.
    Pozdrawiam.

    Renii blog!!!!

    ReplyDelete
  47. z moich znajomuch też sporo osób pomaga, fajna akcja i jak zwykle szczytny cel :D

    ReplyDelete
  48. Oczywiście, że warto. Ja kwestowałam w zeszłym roku, niestety teraz nie mogłam :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. WOŚP to świetna sprawa, chętnie biorę w tym udział każdego roku :)

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Świetnie z twojej strony,że pomagasz :) Świetny blog :D Zapraszam do mnie :) http://twogirlslifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. oczywiście wsparłam WOŚP ;) też uwielbiam pomagać

    ReplyDelete
  52. Super, że tak bardzo udzielasz się dla WOŚP :)

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. WOŚP jest świetną akcją. Kocham pomagać, bo wiem, że na czyjejś twarzy pojawi się uśmiech.
    she-imagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this
    high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as
    backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    Here is my website - Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  55. Owsiak jest super gościem ! ;)

    Piękne połączenie złotego naszyjnika z czerwonym swetrem ;)

    ReplyDelete
  56. Mam nadzieję, że zebrałaś jak najwięcej pieniędzy ;)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetnie wyglądasz, do twarzy Ci w czerwonym :)

    ReplyDelete
  58. Piękny sweterek i naszyjniki *-*
    Pozdrawiam - Magda - http://niezgodnam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Ładny ten naszyjnik :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Fajnie, że pomagasz ! Sweter na zdjęciu - piękny.
    Zapraszam na www.multisale.com.pl

    ReplyDelete
  61. To świetnie, że wzięłaś w tym udział. Świetny jest ten sweterek <3
    Zapraszam do mnie ; http://by-joaannaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Już po WOŚPie, więc czekam na relację! :)

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  63. Jessiko, czy bierzesz udział w Konkursie Blog roku 2014?:) A poza tym świetna notka kochana, masz bardzo dobre serce♥

    ReplyDelete
  64. jakie śliczne zdjęcia i bardzo fajny blog ogólnie ;) świetnie że uczestniczyłaś warto pomagać innym ;)
    zapraszam do mnie :)
    http://loveyourlifexantonia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR
    Tumblr blogs. I think as a webmaster, you know the importance of having backlinks from high PR blogs.
    And you also know how costly it can be to have backlinks to this high PR blogs.


    Well I would like to inivte you and take a look at
    our offer. At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use as backlinks to your site.



    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    My web page - Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  66. Jeju, jesteś śliczna, zazdroszczę Ci straaasznie :)

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. O tak, warto pomagac! :)

    ReplyDelete
  68. WOŚP to coś cudownego! Świetny naszyjnik :)

    by-kinqa.blogspot.com- KLIK

    ReplyDelete
  69. W mojej szkole wszyscy czekają cały rok na to wydarzenie.Cenię takich ludzi jak ty - którzy pomagają , bo chcą. Należy się uczyć, że nie każdy ma tak dobrze jak my...
    kociolekmalejczarownicy.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Super, że pomagasz!;) WOŚP to naprawdę super rzecz. Nie dość, że możemy pomagać innym to dobrze się z tym czujemy:)))

    ReplyDelete
  71. Ja również byłam jako wolontariuszka! Uwielbiam takie akcje :)

    ReplyDelete
  72. Jakie śliczne zdjęcia <3 :* obserwuję ;)
    weeri-weri.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Ami podoba się ten sweterek! Ma cudny kolor :)
    Oczywiście z moim chłopakiem wsparliśmy WOŚP wrzucając pieniążki do puszki :)

    ReplyDelete
  74. Ja za każdym razem pomagam. :)
    Cudowny naszyjnik!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  75. Wielka Orkiestra Świątecznej pomocy to moim zdaniem najlepsza inicjatywa, której celem jest pomoc chorym ludziom. Naprawdę, nie znam nic lepszego... Cieszy mnie, że tylu ludzi jest za Jurkiem i jego Fundacją przez naprawdę duże "F". Warto pomagać, warto dawać choćby grosik, bo z tych wielu grosików uskłada się przecież więcej!

    ReplyDelete
  76. Myślę, że warto wspierać taką inicjatywę jak WOŚP. Ja pomogam i mam nadzieje, że inni też będą i coraz więcej ludzi przekona się, że warto to robić :)

    Ładny sweterek :)

    ReplyDelete
  77. Zdjęcia śliczne , piękny sweterek :)

    http://majka-bloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Hi,

    I would like to let you know that we are selling high PR Tumblr blogs.
    I think as a webmaster, you know the importance of
    having backlinks from high PR blogs. And you also know how costly it can be to have backlinks
    to this high PR blogs.

    Well I would like to inivte you and take a look at our offer.
    At very cheap price, you can have your own high PR Tumblr were you can use
    as backlinks to your site.

    If your interested, please visit: http://bit.ly/highprtumblr

    Thanks

    my page: Cheap High PR Tumblr Blogs

    ReplyDelete
  79. Sweet blog! I found it while surfing around on Yahoo News.
    Do you have any suggestions on how to get listed in Yahoo News?
    I've been trying for a while but I never seem to get
    there! Appreciate it

    My homepage; bertil bingo ()

    ReplyDelete
  80. Brałam udział w WOŚP i uzbierałam całkiem niezłą sumkę ;)
    Ładne zdjęcia :)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*