'15!

Sunday, January 04, 2015

Szczęśliwego Nowego Roku kochani! - Trochę się z tym spóźniłam, ale chyba nigdy nie jest za późno na tego typu życzenia skoro cały rok przed nami. Macie jakieś postanowienia na '15 rok? Ja już swoją listę zaczęłam pisać, choć znając mnie mało co uda mi się zrealizować. Chciałabym w tym roku ponownie odwiedzić stolicę i jakieś inne miasta. W tym roku skupiam się na swoim kraju. Jak spędziliście sylwester? Pewnie u wielu z Was dużo się działo! Ja również świetnie rozpoczęłam nowy rok, lecz czuję że będzie on ciężki i nie najlepszy. Nie ma jednak co się zamartwiać z góry. Będzie co będzie, przecież nic nie dzieje się przez przypadek. :)
Dzisiejszego dnia wybrałam się na zdjęcia, choć naprawdę mało co z nich wyszło. Było przeokropnie zimno, a dodatkowo wiatr wywijał włosami we wszystkie strony. Spotkały mnie też pierwsze nieszczęścia losu w nowym roku. Bankomat zjadł mi kartę ale czekając i myśląc nad rozwiązaniem w końcu mi ją oddał. Nie ukrywam, że okropnie się wystraszyłam i potem bałam się użyć innego. Kupiłam też zwykły poręczny kalendarzyk, który ma mi pomóc w organizacji moich dni i mojego czasu. Zobaczymy czy choć trochę pomoże. Chciałabym w końcu powiedzieć, że rok jakiś tam.. był dobry, ale to nie jest takie proste. A odnośnie tego roku - zżera mnie ciekawość gdy myślę o tym, co może mnie spotkać.
Dzisiejsze zdjęcia zrobiła mi Weronika Sternal 
A przerobiła Carolina
Kurtka - sheinside.com
spodnie - tidestore.com
torebka - verostilo.com
 sweterek - oasap.com
buty - new yorker

Jeszcze raz życzę szczęśliwego nowego roku i wielu sukcesów! :)

You Might Also Like

85 KOMENTARZE

  1. świetna kurteczka. Podobają mi się Twoje stylizacje :-)

    ReplyDelete
  2. Tobie również życzę wszystkiego, co najlepsze w nowym roku i powodzenia w realizowaniu postanowień! Śliczne zdjęcia :)
    + Czekam na kolejne tiny z Tobą i Karoliną, wczorajsze i przedwczorajsze było światne! :)

    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Życzę ci żeby ten rok był jeszcze lepszy od ubiegłego! ♥
    Ja bym chyba zawału dostała jakby mi bankomat karty nie chciał oddać, haha :D
    Śliczne zdjęcia *o*
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  4. wspolczuje sytuacji z karta, ja bym umarla hahah :D a kalendarzyk prowadze od poczatku roku szkolnego i to moje cudo

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  5. Pięknie wyglądasz, jak zawsze <3

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Grunt to pozytywnie myśleć. :*
    Życzę powodzenia z realizacją postanowień noworocznych:*

    ReplyDelete
  7. Prześliczna stylizacja, uwielbiam buty typu EMU!!
    Również życzę szczęśliwego roku! Myślałaś może nad ponownym obcięciem włosów? ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Jak Tobie szybko rosną włosy! Wracam na bloga po 3 miesiącach, ale mam u Ciebie zaległości.. haha będę miała co czytać ;) Szcześliwego Nowego Roku ! :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz! Wszystkiego dobrego w 2015! ♥

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    ReplyDelete
  10. ale masz już długie włoski! 💕

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz! :) Jeśli chodzi o ten rok to pełen spontan.

    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Pięknie wyglądasz. Ja też w tym roku chciałabym pozwiedzać nasz piękny kraj. :) I też zjada mnie ciekawość co ten nowy rok nam przyniesie. Oby jak najmniej tych smutnych chwil :)
    Całusy :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Szczęśliwego! ;) Zdecydowanie chcę włożyć więcej serca w prowadzenie bloga. Myślę, że mi się to uda. :)

    mój blog :)

    ReplyDelete
  14. Śliczna stylizacja! Sweterek jest przecudny ^^
    Pozdrawiamy!
    June&July-BLOG

    ReplyDelete
  15. szczesliwego nowego roku ! :) oby ten byl lepszy niz poprzedni

    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jaką farbą robisz włoski? :*

    ReplyDelete
  17. świetne zdjęcia :) mam jednak nadzieję, że ten rok dla Ciebie będzie udany :)

    ReplyDelete
  18. Przepiękne włosy <3 Pięknie Ci w tym kolorze, ale ładnemu we wszystkim ładnie :*
    Tobie również szczęśliwego ! Dużo sukcesów w blogowaniu :*

    Mam również pytanie: Kiedy odpowiesz na moje pytanka, które zadałam Ci na Facebook'u ? ;3

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Też życzę ci szczęśliwego nowego roku :D
    U mnie postanowienia nie wypalają więc ich nie pisze, ale mam nadzieję że tobie się uda :)
    http://life-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Śliczna! Piękne zdjęcia, sweterek i komin są cudowne! :)
    Nie martw się, ten rok będzie udany! Życzę Ci tego z całego serduszka!:*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jess <3 design już wysłany na pocztę spr!!! <3

    ReplyDelete
  22. Bardzo fajnie wyglądasz! Życzę, żeby ten rok był dużo lepszy ;D

    ReplyDelete
  23. Mój rok narazie też nie zaczął się jakoś najlepiej, mam nadzieję że jednak coś się polepszy :))
    u mnie też strasznie zimno :/
    śliczne zdjęcia!
    super kurteczka <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Sweterek jest mega cudowny :3
    Życzę Ci samych sukcesów :)

    ReplyDelete
  25. Sylwester w domu, z laptopem ;)
    Ja nie robię sobie jakoś postanowień, wiem że ich nie wykonam xD
    Podziwiam, że zdjęłaś kurtkę, ja bym pewnie padła z zimna ;)

    ReplyDelete
  26. Nie martw się na zapas :) Bardzo ciekawy post. Super się Ciebie czyta ;)) Śliczna ta kurteczka. ♥♥
    http://nusia-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja sylwester spędziłam w super towarzystwie. Życzę Ci aby ten rok był dla Ciebie jak najlepszy!
    Bardzo ładne zdjęcia!

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Cudownie wyszłaś na zdjęciach! *o*
    W nowym roku życzę ci wielu sukcesów! ❤

    dziennik-zuuzu.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. śliczny sweterek ;)

    ReplyDelete
  30. również życzę szczęśliwego nowego roku ;) ślicznie wyglądasz

    ReplyDelete
  31. pierwsze zdjęcie bardzo mi się podoba. Nie martw się na zapas, będzie dobrze! Wszystko siedzi w głowie, nie ma co się nastawiać negatywnie. Mój też nie rozpoczął się zbyt dobrze, ze względu na przykrą sytuacje ale mimo że czasem przypomina mi się ta sytuacja i jest mi bardzo smutno to wiem że takie po prostu jest życie a pamiętaj że zawsze po deszczu wychodzi słońce! Nie trać czasu na bycie smutną! Jesteś młoda, piękna i ambitna, nie pozwól żeby jakieś osoby, rzeczy czy wydarzenia kierowały twoim życiem i co najważniejsze twoim samopoczuciem. Głowa do góry! Ściskam mocno :* trzymaj się!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję kochana! Uwielbiam czytać rozbudowane komentarze, które dają znak mi, że ktoś czyta moją treść i chce wyrazić swoją opinię. Twój komentarz jest bardzo motywujący i strasznie Ci za niego dziękuję. Tobie z okazji Nowego Roku życzę wielu sukcesów. Mam również nadzieję, że będziesz jak najdłużej kontynuowała swoją przygodę z blogowaniem. Osobiście bardzo go lubię, a zdjęcia są przecudowne. Nie chcę również pominąć, że jesteś prześliczna i niezwykle naturalna. :* Całuję!

      Delete
  32. W najbliższym czasie usiądę na spokojnie i spiszę wszystko, co chcę zrealizować w nowym roku. Jest tego sporo, ale jest również we mnie determinacja, aby to wszystko zrealizować. :)

    ReplyDelete
  33. Oj mialam kiedys podobna sytuacje z bankomatem. Niestety ja musialam zglosic sie do oddzialu banku. Swietna parka, dzisiaj sama probowalam znalezc odpowiednia parke dla mnie na wyprzedazach, niestety nie znalazlam.

    ReplyDelete
  34. Szczęśliwego nowego roku :) Ja mam też już jakieś postanowienia na ten rok i mocno liczę że uda mi się je zrealizować :)

    ReplyDelete
  35. Super stylizacja
    Piękne włosy <3
    zapraszam do mnie nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Z uśmiechem na twarzy przeżyj ten roczek. :)

    ReplyDelete
  37. Widzę, że Twój poprzedni rok był tak samo nieudany jak i mój ;) highfive! A tak BTW - strasznie szybko Ci włoski rosną! Zazdroszczę :( Trzymaj się! :*

    ReplyDelete
  38. Piękne zdjęcia! Ja Sylwestra spędziłam z rodzinką ;)
    Mi też kiedyś bankomat zjadł kartę, ale już nie oddał :D
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  39. Super stylizacja.
    Bardzo mi się całość podoba!

    ReplyDelete
  40. Nawzajem szczęśliwego nowego roku! :D
    Ta kurtka jest boska, bardzo mi się podoba, a spodnie leżą na Tobie idealnie! Zazdroszczę!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. śliczne zdjencia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  42. Świetnie wyglądasz na zdjęciach! Też miałam raz taką sytuację z bankomatem, ale na szczęście w moim przypadku, bankomat również zwrócił mi kartę :)

    ReplyDelete
  43. Również życzę ci szczęśliwego nowego roku, spełnienia marzeń ! :)

    http://zulka-zuuulka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Śliczna kurtka! Ja sylwestra nie spedzilam zbyt fajnie i nowy rok zaczełam zle ale rok zapowiada sie na bardzo fajny ale i pracowity ! Duzo zmian ^^

    http://tuniaaa-ti.blogspot.com zapraszam

    ReplyDelete
  45. Świetnie wyglądasz :) cudowny sweter :)

    ReplyDelete
  46. A no właśnie przed chwilą skończyłam pisać swoje postanowienia. Mam nadzieję, że uda mi się je wypełnić w jak największym stopniu! :)
    Pięknie wyglądasz :*
    Mój blog - wróciłam po trzymiesięcznej nieobecności. Zapraszam :)

    ReplyDelete
  47. Zdjęcia są przepięknie przerobione!// DESIGN JUZ WYSŁANY NA POCZTĘ!!!!!

    Pozdrawiam~ Steffy,
    Pisane pasja (mój blog)- ✿kliknij tu✿

    ReplyDelete
  48. Super wyglądasz, ja Sylwka spędziłam w domku:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. hej :) miałaś malowane włosy farbą na czarno prawda? :) jak schodzi Tobie już kolor to mocno to widać czy wygląda w miarę normalnie? chciałam przemalować się na czarno a naturalny kolor mam podobny do Twojego i się zastanawiam czy mocno odrosty widać :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja kupiłam farbę ciemny brąz i wyszedł czarny. W żaden sposób nie mogę się go pozbyć. Odrosty farbuję teraz na średni brąz z palette i nadal wychodzi czarny kolor. Raczej nie polecam. Chyba, że Tobie aż tak szybko nie nudzi się wszystko. Ja tego koloru miałam dosyć po tygodniu, bo po prostu się znudził :(

      Delete
  50. Sylwester spędziłam przed komputerem, pod kocykiem. Bynajmniej się wyleżałam za wszelkie czasy! ;)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Jesteś przepiękna, a Twoje włosy to już w ogóle cud! :)
    Ja sylwestra spędziłam z przyjaciółką i też dobrze się bawiłam.
    Tobie również życzę wszystkiego dobrego w nowym roku, sukcesów - tych osobistych jak i blogowych, niech spełnią się wszystkie Twoje marzenia!

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  52. super sweterek, całość wygląda rewelacyjnie :)

    ReplyDelete
  53. Pięknie wygląasz <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Jessika oczywiście również życzę Ci wszystkiego najlepszego, ale chyba najbardziej jeszcze większych sukcesów w blogowaniu bo tamten rok był wspaniały :) Poza tym oczywiście szczęścia, zdrowia, spełnienia wszystkich marzeń, abyś pozostała taką osobą jaką jesteś (oczywiście chodzi o charakter jak i to, że jesteś taka śliczna :)) !
    Pozdrawiam i całuję :* :*

    ReplyDelete
  55. Przepięknie wyglądasz. Ahh ten wiatr.
    Ja bym Cię chętnie spotkała we Wrocławiu ♥

    ReplyDelete
  56. Śliczna jesteś, zdjęcia piękne. Dziękuje, również szczęśliwego i samych sukcesów WE WSZYSTKIM. Ja również sylwestra spędziła świetnie.
    pomojemux.blogspot.com Zależy mi.

    ReplyDelete
  57. Ciągle znajdujesz sobie nowe koleżanki. Ciekawe ile potrwa przyjaźń z Karoliną. Już była Lucy, Weronika, Julia, Agata...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie wiem o jaką Julie i Agatę Ci chodzi. Poza tym lubię poznawać nowe osoby, które zajmują się tym samym co ja, czyli w tym przypadku blogowaniem. :) Możemy sobie nawzajem pomagać i doradzać. Nie widzę nic w tym złego. Poza tym nie każda znajomość musi być od razu brana za przyjaźń. ;)

      Delete
  58. Piękne zdjęcia :3
    Wszystkie dobrego w tym roku <3

    ReplyDelete
  59. pięknie wyglądasz <3 mam nadzieję, że ten rok będzie świetny :) moim zdaniem z tej sesji nie wyszło mało, zdjęcia są piękne :)

    positivelittlethink.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Piękne zdjęcia. Wyszły naprawdę bardzo dobrze :-)
    Mój blog - kliknij

    ReplyDelete
  61. Mnie również ekscytuje to, co wydarzy się w tym nowym, dwutysięcznym piętnastym roku, którym możemy cieszyć się od dni pięciu. U mnie zmieni się wiele; nowe M, nowa szkoła i nowi ludzie. Boję się okropnie, a gdy tylko o tym myślę to czuję, że larwy motylków zżerają mnie od środka. Tak, zżerają. Mam nadzieję, że jakaś cząstka mnie jednak zostanie, aby czytać twojego bloga, Jessiko! W postanowienia się nie bawię, ponieważ praktycznie nigdy się z nich nie wywiązuję, a samego Sylwestra spędziłam w domu. Machnęłam ręką na znajomych i postanowiłam w ten magiczny czas bawić się w gronie rodzinnym :)

    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Oby kalendarzyk pomógł z organizacją! Śliczny sweterek! Zdjęcia wyszły uroczo! <3 W tamtym roku spełniło się już jedno z moich marzeń - skomentowalaś mojego posta :')
    Mój blog - ♥ - KLIK

    ReplyDelete
  63. Pieknie wyglądasz. Ten rok na 100% będzie lepszy musi być :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Bardzo podoba mi sie ten sweterek :)
    A pogoda rzeczywiście ostatnio przegina z tym wiatrzyskiem, urwanie głowy po prostu...
    Sylwestra spędziłam we dwójkę z moim chłopakiem grając na PS3 :)

    ReplyDelete
  65. Jesteś jeszcze w związku z Bartkiem ? ; ) Bardzo z Was ładna para ! ; d

    ReplyDelete
  66. Cudowna! ♥
    waytotheskyandback.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Sylwestra spędziłam z koleżankami :) A co do posta to świetnie wyszłaś na zdjęciach ;)


    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. super parka i bardzo ładne zdjęcia!!

    Buziaki :* zachęcam do obserwacji - fedricci17.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Również życzę tobie szczęśliwego nowego roku i dużo uśmiechu :)
    Bardzo ładny sweterek, ślicznie w nim wyglądasz.

    ReplyDelete
  70. świetna stylizacja!
    wszystkiego dobrego w nowym roku :)

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  71. Śliczny sweterek, Twoje włosy wyglądają super, moich, gdy wieje wiatr, nie da się opanować!
    Czyli w tym roku już nie wybierasz się na obóz z Funclubem?
    Mam nadzieję, że rok 2015 będzie najlepszy! :)

    ReplyDelete
  72. Masz bardzo ciekawą urodę :) Pozdrawiam :*

    ReplyDelete
  73. Sylwester okii!:)
    Ale ogólnie jaka piękna jesteś i prześliczna stylizacja!
    naprawdę mega♥♥

    ReplyDelete
  74. bardzo ładny sweterek:) no zimno jest teraz przeokropnie, ciężko jakieś zdjęcia robić:)

    ReplyDelete
  75. Na pewno ten rok będzie dobry, musisz tylko w to uwierzyć :)! Grunt to pozytywne myślenie.

    http://natforart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Szczęśliwego nowego roku
    Zapraszam na mojego bloga
    http://bywaulotna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. ale swietna kurteczka:) Ja go spedzilam z najcudowniejsza osoba na swiecie i mam nadzieje ze pomimo gorszego pozniejszego poczatku pozniej bedzie o wiele lepiej:) Wszystkiego najlepszego w 2015! xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*