Pomagajmy!

Wednesday, December 10, 2014

Cześć kochani! Co u Was ciekawego? Tak samo jak u mnie napięta atmosfera związana z wystawianiem ocen? Jak co roku ten moment jest dosyć stresujący, aczkolwiek nie bardziej niż oceny końcowe. Niestety mam wiele ocen do poprawiania, bądź po prostu muszę podłapać niektóre oceny, bo nadal są przedmioty gdzie nie mam ocen, typu historia a z czegoś trzeba ocenę wystawić. Zatem czeka mnie trochę nauki na ostatnią chwilę.. A tak w ogóle już w poniedziałek są wigilie klasowe. Tak szybko zleciał ten czas. Niedawno poznawaliśmy się z klasą, a teraz już będziemy spędzać ze sobą pierwszą wspólną wigilię i wymieniać się prezentami. A no właśnie! Czas ruszyć tyłek i kupić coś fajnego na prezent koleżance, którą wylosowałam. Wiem, że niektóre szkoły nie robią sobie w ogóle prezentów na wigilie, a niejedni przekazują pieniądze na szlachetną paczkę i tego typu akcje. To również bardzo dobry pomysł, ponieważ można pomóc tym, którzy naprawdę nie mają kolorowo. Jeżeli więc jesteście w stanie przekazać jakąkolwiek kwotę na szlachetny cel, to zachęcam! Jeżeli dłużej już czytacie mojego bloga, to wiecie że bardzo lubię pomagać w jakikolwiek sposób i jeżeli mam taką możliwość. Nawiązując jeszcze do wigilii klasowych, to nasza klasa postanowiła robić sobie prezenty + pewną kwotę przekazać na potrzebującą rodzinę. Dzisiaj również zgłosiłam się do WOŚP'u ze szkoły, ponieważ jak zwykle przegapiłam zapisy. Cieszę się, że teraz znalazło się miejsce. W moim mieście zapisy się kończą w dobre kilka h, najwyżej w dobę, a przegapić zapisy na facebooku, często dezaktywując fejsa... jest bardzo łatwo. Jestem zatem bardzo szczęśliwa, że wreszcie, po raz pierwszy będę mogła marznąć z puszką i zbierać pieniążki! W zeszłym roku, jak i dwa lata temu, pomagałam w przygotowaniach związanymi z aukcjami i całą organizacją wydarzenia. Być może również i w tym roku uda mi się pozałatwiać przedmioty, bądź autografy na aukcję. Jeśli nie wyleci mi to z głowy, a popularne osoby zechcą pomóc to będzie cudownie!

(mały instagramowy mix)
 ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Chciałabym również nawiązać do komentarza jaki otrzymałam - naturalnie od anonima. Jego dokładnej treści nie posiadam, aczkolwiek był on coś w ten deseń: "po wygranej w blogu roku Twój blog zamienił się w reklamę i witasz do nas tylko z postami sponsorowanymi." Pozwolę sobie powiedzieć coś na ten temat. Po wygranej w blogu roku faktycznie - każdy kładł nacisk na to, że niby się sprzedaję, dlatego że coś osiągnęłam.. choć kilka lat pisałam bloga nie prowadząc współprac wcale. Czasem współprace wzrastały i malały, ponieważ moje współprace praktycznie nigdy nie były stałe! Nie zostaję więc obdarowywana masą produktów i ubrań dziennie tak jak sobie to wyobrażacie. Ponadto gdy większa liczba osób przyczepiła się do mnie, że mam bloga dla współprac, (właśnie po blogu roku) postanowiłam pokazać że tak nie jest i zrezygnowałam z WSZYSTKICH możliwych współprac. Przez jakiś czas w ogóle nie współpracowałam z żadną firmą, do czasu kiedy poszłam po rozum i zrozumiałam, że niczego Wam udowadniać nie muszę, ponieważ ja znam swoją wartość i znam powód dla którego chcę pisać bloga. Tym powodem jesteście WY. Nie współprace. Nie da się ukryć, że miło jest w okrutny dzień, pełen łez dostać paczkę, poprawiającą humor, tak jak przypadło akurat perfekcyjnie ostatnio, ale ja nie widzę w tym nic złego. Chyba każdej osobie zakupy oraz nowości potrafią poprawić nastrój i tak też jest w moim przypadku, a co do mojego nieregularnego pisania, to są to powody osobiste i uwierzcie, że gdybyście przez kilka miesięcy przeżywali dzień w dzień tortury to nie chcieli byście blogować z wymuszeniem, dlatego wolę odczekać i napisać coś konkretniejszego. Oczywiście problem z fotografem to jest mój problem, który stawiam od razu na drugim miejscu...
Tak w ogóle ostatnio byłam na małym przypadkowym wyjeździe do galerii. Jak ja uwielbiam przystrojone miasta, drzewka, ale i tak najlepszym widokiem jest cudownie przystrojona galeria handlowa! Od razu poprawiła mi nastrój. Oczywiście nie obyło się bez malutkich zakupów, z którym powiem szczerze jestem zadowolona. Szczególnie z kochanych, cieplutkich, najlepszych "Emu". Koniecznie musiałam je mieć tegorocznej jesieni/zimy. Nie wiem czemu chłopcy aż tak nienawidzą tych butów! Haha. Ja je uwielbiam od zawsze. To jest naprawdę "Miłość od pierwszego włożenia"... jakkolwiek to brzmi.. 
Skusiłam się również na chyba wszystkim znaną książkę Keri Smith "Zniszcz ten dziennik". Szczerze powiedziawszy zadania w niej zawarte są na poziomie hmm podstawówki, aczkolwiek chcę na niej troszkę odnaleźć swoją artystyczną duszę i po prostu stworzyć coś kreatywnego. Koniecznie chcę Wam pokazać dziennik, który jest naprawdę fantastyczny. Szkoda, że mój dziennik nawet w połowie nie będzie taki idealny. Szczególnie zaciekawił mnie pomysł książki jako plecak, ponieważ w książce znajduje się zadanie "Znajdź sposób by ubrać się w dziennik", również dziewczyna ciekawie poradziła sobie z zadaniem "Zamień tę książkę w but". Sami zobaczcie! :)
Przejdźmy do moich drobnych nowości. Jak widzicie poniżej bardzo kocham Ner Yorkera, haha. Nie było tego żebym nie znalazła tam choć jednej rzeczy, która mi się spodoba. :)
Szczerze mogę polecić Wam kochane bluzę. Z tego co pamiętam jest kilka kolorów. Jest naprawdę świetna. Podoba mi się jej wykonanie, materiał i oczywiście cena 40zł! :)
I na koniec moje wczorajsze, fantastyczne wory pod oczami! 
Już chcę być zdrowa! :(
Nawiązując do pomagania - mam nadzieję, że 6 grudnia oglądaliście blok reklamowy? :)
Buziaki dla wszystkich! :*:*:*:*

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Masz rację pomagajmy! :)
    Pozdrawiam.
    Zapraszam na mojego bloga! : Julcze-blog.blogspot.com
    :* :*

    ReplyDelete
  2. wkońcu jest post, nie mogłam się doczekać, super rzeczy kupiłaś sama musze się kiedyś wybrać,

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Zniszcz ten dziennik! <3
    Fakt, czas strasznie szybko leci, nie wierzę, że zaraz Wigilie klasowe :o
    Fajne zdjęcia ^^
    Pomaganie to super sprawa.
    A co do tych chamskich komentarzy to szkoda słów, nie przejmuj się :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że przyłączasz się do tego typu akcji charytatywnych, ja z klasą będziemy robić wigilię w następny piątek, a prezenty robiliśmy sobie na mikołajki ;). Co do tych komentarzy w stylu: "Twój blog zmienił się w reklamę", nie rozumiem takich osób i popieram twoje zdanie. Książka pt. Zniszcz ten dziennik z tego co widzę jest z dnia na dzień bardziej popularniejsza, w sumie to nawet dobrze, bo jest naprawdę ciekawa;).

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. No i super , że zrozumiałaś , że nie masz obowiązku nikomu udowadniać, ty wiesz ,że nie prowadzisz bloga dla współprac i to powinno wystarczyć wszystkim anonimom i każdemu czytelnikowi.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Dobrze postępujesz. To jest Twój blog i sama wiesz, jakie ma dla Ciebie znaczenie i wartość. :)

    ReplyDelete
  7. Też zgłosiłam się do WOŚPu i oglądałam mikołajkowy blok reklamowy :)
    Ja poprosiłam "Zniszcz ten dziennik" pod choinkę ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Trzymaj się piękna ;*

    ReplyDelete
  9. Możesz mieć nawet milion współprac i nikt nie ma nic do powiedzenia, bo to chyba raczej twoja sprawa a nie innych. :) Fajnie, że pomagasz! Ja też zapisuje się do wolontariatu. :D
    Oooo.. mam nadzieję, że jutro uda mi się kupić ten dziennik <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  10. swietny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  11. według mnie blogowanie zalicza sie do pewnego rodzaju pracy (oczywiscie nie jest to harówa na magazynie przez 12), poswiecamy swoj czas, czasem wymaga to pewnych wyrzeczeń i w pełni rozumiem korzystanie ze współprac, ktore jakby nie patrzec sa korzystne dla nas! jeżeli opinia danego produktu jest szczera (a u ciebie w to nie wątpie), to tylko dla nas lepiej, mamy kolejny post do czytania, na temat, ciekawy, ale zazdrosc ludzka nie zna granic, tym bardziej po takim sukcesie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  12. Świetne nowości i podziwiam cie za zgłoszenie sie do stania z puszka w zimę i zbierania pieniążków dla potrzebujacych bo niestety nie kazdy odważy sie na taki krok :) :*

    ReplyDelete
  13. Sushi, mniam <3 Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  14. Marzy mi się ten dziennik, ale szkoda mi na niego pieniędzy. Ta dziewczyna odwaliła niezłą robotę. Widać, że ma wyobraźnię, jest kreatywna i ma talent do rysowania :) Super rzeczy kupiłaś. Bluza jest świetna. A co do tego komentarza to się nie przejmuj. Prawdziwi czytelnicy wiedzą, że nie piszesz bloga dla współprac :) Powodzenia w poprawianiu ocen!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Fajny pomysł z podpisaniem rzeczy z jakich firm na zdjęciu :)

    Zapraszam do mnie kliik!♥♥

    ReplyDelete
  16. Bardzo mi się ta bluza podoba i chętnie bym taką przygarnęła! :D

    ReplyDelete
  17. Dobrze, że wyjaśniłaś sytuację ze współpracami, bo naprawdę dużo osób takich rzeczy się czepia.. niestety.
    +Też mi się podobają buty emu haha! :D

    http://minimalistyczny.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Dla mnie nigdy się nie sprzedasz i zawsze będzie najlepsza! <3
    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Warto pomagać , bo jest wiele osób, które mają gorszej niż my ;) Pewnego dnia to my możemy stracić wszystko co mamy i wtedy przydałaby się pomoc

    ReplyDelete
  20. super post :)
    zdjecia *.*
    zapraszam w wolnej chwili do siebie nadinnes.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja już od 4 lat jestem wolontariuszem na WOŚP'ie i bardzo to lubię! <33
    Buciki cudowne!

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Ja znowu przegapiłam ten czas, gdy nadawali świąteczny blog reklamowy, tak jak rok temu! Ta moja pamięć. ;C
    Książka ''Zniszcz ten dziennik'' opanowała świat, ale jak dla mnie to każdy może coś takiego zrobić sam w jakimś notesie, a nie wydawać 30 zł na książkę. ;)
    Wigilię klasową mam we wtorek, ale prezenty dajemy sobie wcześniej, na Mikołaja, nigdy nie było tak, że dajemy je na Wigilii, ale różne w szkołach bywają zwyczaje. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Anonimami nie ma się co przejmowac:P
    Śliczne rzeczy:D
    "Zniszcz ten dziennik" to bardzo fajny pomysł na książkę^^
    Pozdrawiam:) http://piekne-i-mlode.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Moze mi ktoś wyjaśnic o co chodiz w całej tej akcji "zniszcz ten dziennik"? moja dziewczyna bardzo chce dostać go odemnie na święta - nie wiem czy jest to idealny pomysł na prezent no ale skoro chce... tylko po co?

    ReplyDelete
  25. Ładniutkie zdjęcia - czuć święta :)!

    ReplyDelete
  26. Mam tą samą bluze jest świetna,ale strasznie gryzie mnie jej metka :)

    ReplyDelete
  27. Czytam twojego bloga od bardzo dawna i nie zauważyłam, żebyś się sprzedawała.
    Pamiętaj, że jesteś świetna <3
    3maj się! :)
    ✻Zapraszam do mnie, będzie mi bardzo miło kiedy zostawisz po sobie jakiś ślad -KLICK✻

    ReplyDelete
  28. ta bluza wygląda bardzo fajnie! <3

    little-jay999.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. dokladnie, warto przeznaczyc pieniazki komus komu bardziej sie prrzydzadza:) co do anonimowego hejta, nie warto takimi komentarzami sie przejmowac:) buziakixx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ja niestety 6 grudnia pracowałam o tej godzinie :)
    Nie rozumiem co komu do tych współprac. Jak chcą kupić jakąś pomadkę, czy podkład to zaglądają na wszelkie możliwe blogi w poszukiwaniu recenzji, a powiedz tylko słowo 'współpraca' to wielka obraza majestatu bo one nic nie dostają.
    Osobiście nie wiem o co chodzi we współpracach i jak się je nawiązuje, ale cieszę sie ze są osoby które dostają produkty do przetestowania i dzięki tam mogę poczytać później rzetelne opinie na ich temat i pooglądać zdjęcia produktu robione z każdej strony :)

    ReplyDelete
  31. Ja ostatnio byłam na wolontariacie. Wczoraj zamówiła "Zniszcz ten dziennik" i już nie mogę się doczekać. Ja też chora jestem i leniuchuje w domku
    Mam pierwszą notkę na blogu :)
    http://dziendobrywieczorx.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Też mam ten dziennik, ale niestety czuję, że niepotrzebnie go kupiłam, nie mam czasu na zrobienie jakiegokolwiek zadania. Ale cóż, może kiedyś się przyda. :) Ta dziewczyna zrobiła to świetnie, bardzo kreatywna osoba.

    ReplyDelete
  33. Kocham Zniszcz Ten dziennik!
    Też kupiłam go niedawno :)
    MÓJ BLOG!

    ReplyDelete
  34. Faktycznie ten czas strasznie szybko leci, dopiero były wakacje!
    Haha, też najbardziej kocham New Yorkera! :D
    zdrówka! :**
    śliczne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Świetny post. Naprawdę warto pomagać. Ja już drugi rok z rzędu będę zbierać pieniądze dla WOŚP-u. Co roku sprawia mi to ogromną przyjemność. A co do sprzedawania się... Według mnie się nie sprzedałaś. Czy jest coś złego w tym, aby czerpać korzyści na swoich pasjach? Oczywiście że nie! Także ostatnio zamówiłam zniszcz ten dziennik (albo raczej dostała ;) ) Naprawdę pochłania ogromną ilość czasu (którego akurat pod koniec semestru nie mam). Ten film dał mi ogrom nowych pomysłów na dziennik:)

    Może wpadniesz do mnie? Skomentujesz? Na prawdę był by to dla mnie zaszczyt.

    http://cysiaczekk.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Super zdjęcia, chyba wreszcie kupię ten dziennik ;)

    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    ReplyDelete
  37. Super zdjęcia, chyba wreszcie kupię sobie ten dziennik :)

    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    ReplyDelete
  38. Oczywiście, że oglądałam blok reklamowy ♥
    Niestety ludzie nie potrafią cieszyć się z sukcesów innych, dlatego zhejtowali Cię za to, że osiągasz sukces w blogowaniu :/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. WOŚP fajna sprawa! ale w tym roku może nie będziesz marznąć bo na zimę się nie zapowiada!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet stojąc cały dzień na dworze pomimo minimalnego mrozy idzie odczuć kosę :D

      Delete
  40. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  41. Według mnie współprace to nie jest nic złego ;) Zniszcz ten dziennik uwielbiam ♥

    Zapraszam do mnie:
    http://aleksandra-rutana.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Wreck This Journal jest świetny! :D

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  43. Mam do Ciebie pytanie...ile zajęto Ci zrobienie tak inspirującego dziennika??

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ohh wystarczy przeczytać. To nie mój ;)

      Delete
  44. Piękny Post. Mój blog>>>http://zielonykoliberr.blogspot.com/2015/01/tumblr.html

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*