Podsumowanie roku '14!

Tuesday, December 30, 2014

Cześć! Nadszedł czas na podsumowanie całego roku 2014. Nie wiem jak to możliwe, że tak szybko minął. Jak to zawsze bywa były chwile szczęścia i słonych łez. Nie ma jednak co narzekać aż tak na swoje życie. Zawsze mogło być gorzej i na pewno są osoby na świecie z większymi problemami i mniej kolorowych życiem.. A więc czas na podsumowanie.:)

12 stycznia pomagałam ponownie w WOŚP'ie! To był już 22 koncert!

Wzięłam udział w blogu roku.

Spędziłam fantastycznie walentynki i otrzymałam najpiękniejszy prezent w życiu. 
Serce - od serca.

18 lutego ogłoszono wyniki informujące o tym, że zostałam nominowana do głównej nagrody. Tym oto sposobem otrzymałam zaproszenia na galę!

24 lutego otrzymałam fantastyczny prezent, którego nie potrafiłam ściągnąć!

27 lutego byłam już na miejscu! Czyli w Warszawie na gali BLOGA ROKU 2013! :) 
Z moim chłopakiem. I bardzo wiele to dla mnie znaczyło.
 

Iiiii WYGRAŁAM! ♥ Mój blog został okrzyknięty jako:
"NAJLEPSZY BLOG ROKU 2013 W KATEGORII BLOGI NASTOLATKÓW" 
Aaaaaaaaaaa ♥
 

Tego samego dnia (27 lutego) pierwszy raz w życiu jechałam HUMMEREM!:) Jupi!
http://photos-c.ak.instagram.com/hphotos-ak-xpf1/t51.2885-15/1922285_286194388197610_1117495968_n.jpg

8 marca zostałam przemiło obudzona przez mojego chłopaka.
 

22 marca zostałam twarzą marki Cayman (po czasie zrezygnowałam)

29(?) marca uaktywniłam swojego instagrama, ponieważ zmieniłam telefon. W końcu!
 

16 kwietnia byłam wolontariuszką w akcji "Nie bij mnie, kochaj mnie" 

18 kwietnia wyszedł o mnie artykuł w formie wywiadu, ponieważ po wygranej odezwała się do mnie prasa, jednak zdecydowałam się na tylko dwa wywiady, w tym jeden dla mojego miasta. Niestety nagłówek zraził mnie na następne kilka lat.

23 czerwca znalazłam swojego ulubieńca filmowego. Wybrałam się z Bartkiem na "Gwiazd naszych wina". Obłędny film! Cudowny! I absolutnie nie zgadzam się z opinią, że oklepany! Chętnie obejrzałabym go ponownie i na pewno jeszcze to zrobię! :)

27 czerwca w świetnym gronie pożegnałam się ze swoją wspaniałą klasą, oraz miło rozpoczęłam wakacje 2014.
 
 

2 lipca wyjechałam na obóz młodzieżowy, tak jak i w zeszłym roku - do Hiszpanii + dodatkowo Francja.

3 lipca spełniło się moje marzenie o zobaczeniu wierzy Eiffla. Nie potrafię opisać uczucia, jakie towarzyszyło mi, gdy zobaczyłam to cudeńko, które do tej pory podziwiałam na inspiracjach z tumblra. A sam w sobie Paryż również jest cudowny!

4 lipca spełniłam swoje kolejne marzenie - odwiedziłam Disneyland. 
Czułam się spełniona! Jednakże chcę tam wrócić! Magiczne miejsce!

13 lipca nagrano ze mną wywiad.

Ogólnie będąc w Hiszpanii poznałam Maćka Musiała, nie jestem jego fanką, ale przyznam szczerze, że jest to skromny chłopak, tak więc zyskał szacunek w moich oczach.

Nie mam pojęcia kiedy to było ale w pierwszym turnusie byłam na fantastycznej wycieczce! Świat rollercoasterów, adrenalina! To coś dla mnie! Byłam w raaaaaju! Nadal czuję niedosyt! 
Minęło pół roku czasu a ja już zapomniałam nazwy tego miejsca :(

W drugim turnusie zasiadłam w Jury w konkursie "The Voice of Spain" było to świetne doświadczenie. :)

 Wzięłam udział w festiwalu kolorów! :)

17 lipca odwiedziłam Barcelonę.
  

4 sierpnia na mojej głowie pojawiła się... CZERŃ! Przypadkowo..
 

5 sierpnia (bądź 4) spotkałam się z blogerką Fiki! Fantastycznie spędzony czas!
 

12 sierpnia wyjechałam do Fiki, ponieważ zostałyśmy zaproszone na casting do Warszawy do programu "Disney Channel".  Żadna z nas nie została przyjęta, aczkolwiek do programu dostała się moja kochana Sylwia z obozu, której gratuluję! :) Było to super doświadczenie!
 

29 sierpnia doceniłam ile znaczą dla mnie czytelnicy i pokazałam jak doceniam to, że WY doceniacie mój wkład w tego bloga.

Na samo zakończenie wakacji - 31 sierpnia, wybraliśmy się z Bartkiem do Bydgoszczy na małe zdjęcia i zakupy. Spotkałam się tam z dwiema czytelniczkami!

1 września rozpoczęłam nowy rozdział w swoim życiu - rozpoczęłam naukę w technikum, jako "technik organizacji reklamy".

Od września zaczął się mroczny czas u mnie, trwający do.. niedawna.. czyli do połowy grudnia..

27 września otrzymałam zaproszenie od Douglas na Event "Moc zapachów, moc piękna". 
Tym sposobem poznałam się z prześwietną osóbką Darią oraz Agnieszkę.:)

 3 października zostałam zaproszona po odbiór certyfikatu do poprzedniej szkoły. Z tej okazji przygotowano kameralne spotkanie dzięki temu spotkałam się z przyjaciółkami z gimnazjum. 
 

Do końca roku zdarzały się minimalne chwile szczęścia. Jednak nie był to dobry czas. Mam nadzieję, że nowy rok będzie lepszy i że będę mogła uśmiechać się bez łez w oczach. 

Z okazji nadchodzącego roku 2015 chciałabym życzyć wszystkim czytelnikom bloga wszystkiego co najlepsze. Szczęścia, radości, wielu sukcesów, miłości, zdrowia i wszystkiego co tylko sobie zapragniecie. Oby rok 2015 okazał się lepszy od '14! Dajcie z siebie wszystko byście byli szczęśliwi. Pamiętajcie! To Wy w dużej mierze, jesteście odpowiedzialni za swoje szczęście. I oczywiście życzę Wam fantastycznego sylwestra! ♥♥♥ Kocham Was!

You Might Also Like

90 KOMENTARZE

  1. Widze ze wiele milosnych chwil spedzilas i zycze ci zebys w nastepnym roku osiagala jeszcze wiecej sukcesow, naleza ci sie!:) pieknie ci w czerni moim zdaniem:> xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. jesteś jeszcze z Bartkiem? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie chcę odpowiadać na pytania z nim związane.

      Delete
  3. Na pewno rok 2015 będzie lepszy, Nawzajem. :* <3
    saadejekk.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Tobie też wszystkiego dobrego na Nowy Rok! :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Świetnie spędzony czas, zazdroszcze ;)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Oby 2015 był jeszcze lepszy ;**
    Bardzo podobało mi się Twoje podsumowanie :)

    ReplyDelete
  7. tak przyjemnie czytalo mi sie tego posta, duzo sie o tobie dowiedizalam, poniewaz jestem twoja czytelniczka dopiero od wakacji :D gratuluje tych pieknych osiagniec i mam nadzieje, ze bedzie tak dalej!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  8. Genialne podsumowanie roku! Widać, że roczek był bardzo barwny i mam nadzieję, że przyszły będzie jeszcze lepszy! :>

    ReplyDelete
  9. fajny rok

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  10. Rzeczywiście miałaś wspaniały rok!
    Wszystkiego dobrego w kolejnym! :)

    ReplyDelete
  11. Widzę, że sporo sukcesów odniosłaś w tym roku! :) Jednak życzę Ci, żeby w 2015 było ich jeszcze więcej i aby Nowy Rok przyniósł Ci wiele szczęścia i wspaniałych chwil! :)

    ReplyDelete
  12. Ten rok był na prawdę świetny <3 Mój niezbyt... nie wspominam go dobrze. Mam nadzieję, że 2015 będzie lepszy.
    Szczęśliwego Nowego Roku ! :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Podsumowania są potrzebne. Pokazują, ile udało nam się osiągnąć i ile razy byliśmy szczęśliwi. Chwilę temu taki przegląd zamieściłam też u siebie na blogu. Cieszę się z tego roku, mam nadzieję, że Ty również. Teraz stawiamy już kropkę książki 2014 i zaczynamy kolejną. Oby była piękniejsza i milsza dla każdego, szczególnie dla Ciebie, żebyś mogła się uśmiechać nie przez łzy. Szczęście jest wszędzie, naprawdę. Buziak.

    ReplyDelete
  14. Pamiętam twoją radość, gdy zostałaś nominowana w swojej kategorii, a także jak publikowałaś wpis, w którym dzieliłaś się swoimi odczuciami na temat całej imprezy. Nie wierzę, że to wszystko tak szybko minęło. Czytając twoje relacje czułam się tak, jakbym to ja odbierała tę nagrodę. Gratulacje, bo to naprawdę ogromne wyróżnienie. Również życzę wszystkiego najlepszego na nadchodzący rok!

    Pozdrawiam, wierna czytelniczka
    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jeju, świetny post, zdjęcia i wszystkie wspomnienia tu umieszczone. :>


    http://prywatna-ksiega-z-mego-zycia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Jeju tak to przeglądam i łezka w oku sie kręci, bo jestem z Tobą już tak długo i doskonale to wszystko pamiętam :')
    Cudowne miałaś wakacje Kochana, a ten festiwal kolorów - aww <3
    Cudne podsumowanie! Dziękujemy za życzenia. Tobie Ślicznotko również wszystkiego co najlepsze na ten Nowy Rok i udanej zabawy w sylwestra! Zero smutków i płaczu!! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ale jesteś śliczna :)) Gratuluje wygranej :)

    Zapraszam ! www.avi-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetne podsumowanie roku. Mam nadzieję, że 2015 rok będzie dla Ciebie o wiele lepszy, spełnią się Twoje wszystkie marzenia oraz odniesiesz kolejne sukcesy związane z blogowaniem. Udanego sylwestra kochana! ♥
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Widzę, że ten rok bardzo dobrze Ci minął :)

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Bardzo fajne podsumowanie, wszystko z tego pamiętam i to dosyć dokładnie, aż nie mogę uwierzyć! Dziwne dla mnie jest też to, że to chyba oznacza, że obserwuję Cię już strasznie długo, bo będzie już na pewno rok, ale wiem, że jest to już dłużej. :)
    Udanego Sylwestra! :)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Jestem z Tobą od niedawna, dlatego robię to dopiero dzisiaj. Chciałabym Ci z całego serduszka pogratulować wygranej w Blog Roku, zasłużyłaś na to jak nikt inny. Osiągnęłaś bardzo wiele w tym roku, ale mam nadzieję że to nie koniec. Życzę Ci abyś w kolejnym roku odniosła równie dużo sukcesów (a może więcej?:)) i żeby z Twojej twarzy nie znikał uśmiech :)

    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  22. jakie cudowne wspomnienia *o* ja niestety takich nie mam, zazdroszczę ci :d
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. cudowne wspomnienie u mnie nic się takiego nie przydarzyło wartego powiedzenia

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jestem z Tobą na blogu od bardzo dawna i bardzo doceniam to, że nie jestem tylko Twoją czytelniczką, ale czuję, jakbyśmy się znały od momentu, kiedy tu zajrzałam po raz pierwszy ♥ Cieszę się, że mogłam patrzeć, jak Twój blog się rozwija. Z okazji Nowego Roku życzę Ci, żeby 2015 okazał się dla Ciebie jeszcze lepszy, aby nie spotkało Cię nic, co na dłuższą metę mogłoby Cię wprowadzić w gorszy nastrój, dużo szczęścia, miłości i jeszcze większej liczby prawdziwych czytelników, których swoją drogą, zgromadziłaś już bardzo wielu :*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wow, bardzo ciekawie Tobie ten rok upłynął, oby i 2015 był taki owocny :)

    ReplyDelete
  26. Świetnie to wszystko ujęłąś! :)

    ReplyDelete
  27. Wszystkiego najlepszego w nowym roku, oby był lepszy od tego mijającego. Mam nadzieję że teraz wszystko będzie dobrze, uwielbiam Twojego bloga i wydaje mi się że jesteś cudowną osobą :*

    ReplyDelete
  28. co złego jest w tym nagłówku?:)

    Szczęśliwego Nowego Roku Kochana, aby był on lepszy od poprzedniego oraz aby spełniły się wszystkie Twoje marzenia!
    Buziaki,
    Monika

    monikaozdoba.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. W tym roku nie śledziłam Bloga Roku, ale ogromnie gratuluję wygranej! Mam nadzieję, że przyszły rok będzie taki świetny, jak pierwsza połowa tego :). Serdecznie Ci tego życzę :).

    ReplyDelete
  30. Widzę, że ten rok był dla Ciebie udany. Zazdroszczę tylu wyjazdów :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Miałaś cudowny rok! :D
    Nie wiem czy to możliwe, ale jeśli tak to niech następny będzie jeszcze lepszy <3
    udanego sylwestra! :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Bardzo ciekawy rok, zazdroszczę wyjazdów :)

    ReplyDelete
  33. Dobry pomysł na zrobienie tego podsumowania. I ty, i my mogliśmy zobaczyć ile się wydarzyło (na blogu i w twoim życiu), co się zmieniło itp. Czytałam to z wielką przyjemnością!:)

    http://whiteblackbooks.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetnie to wszystko ujęłaś :)
    Szczęśliwego roku kochana żeby 2015 rok miną ci jeszcze lepiej niż 2014.

    ReplyDelete
  35. Wszystkiego co najpiękniejsze w Nowym Roku Kochana! Buziaki

    http://nicoolblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Świetne podsumowanie, Twój rok był wspaniały! Gratuluję tylu świetnych wydarzeń ;)
    Oby kolejny był jeszcze lepszy! :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  37. Do moich najlepszych wspomnień z tego roku należy założenie (powrócenie) bloga. ♥
    Szczęśliwego nowego roku! ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  38. Super spędziłaś ten rok z tego co widzę :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja również mam nadzieję, że przyszły rok będzie dla Ciebie lepszy. Tak czy inaczej w tym roku również miałaś wiele, wiele pozytywnych zdarzeń. :)
    Pozdrawiam. :)

    ReplyDelete
  40. super opisałaś spędzony czas w tym roku :)

    ReplyDelete
  41. ten rok był dla Ciebie pełen wrażen, oby 2015 był równie udany :). p.s wygrana w konkursie na bloga roku, to ekstra wyróżnienie! świetnie ;) ściskam!

    ReplyDelete
  42. W tym roku wiele osiągnęłaś, ale życzę Ci abyś w kolejnym osiągnęła jeszcze więcej! :)

    ReplyDelete
  43. Widzę, że w tym roku działo się u Ciebie bardzo dużo, życzę Ci, aby ten następny rok był lepszy od tego :)

    cvte-olga.blospot.com

    ReplyDelete
  44. Piękne podsumowanie Jessiko! :*

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Oby rok 2015 był jeszcze lepszy! Dziękuję za życzenia i nawzajem!

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Miłe chwile spotkały Cię w ubiegłym roku :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wyczerpujące podsumowanie! Świetnie to wszystko ujęłaś z tymi najciekawszymi wydarzeniami:)

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku!

    { Miłego dnia!
    chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  48. Wspaniałe podsumowanie roku 2014. Widać, że był on dla Ciebie bardzo udany!
    Ściskam mocno i życzę Ci aby rok 2015 był jeszcze lepszy niż ubiegły. ;)
    ooo-mini-kaa ♥

    ReplyDelete
  49. Och uwielbiam tego typu posty, a już u Ciebie w szczególności. Gratuluję Ci wszystkich sukcesów w 2014 roku i życzę wszystkiego co najlepsze w 2015. Jednym z moich małych postanowień na te nowy rok jest by codziennie budzić się z uśmiechem i zawsze być pełnym pozytywnej energii !!! <3

    Zapraszam do mnie. Blog o książkach, muzyce, filmach no i oczywiście o mnie
    moim-okiemm.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Wciąż gratuluję Ci wygranej w konkursie na Blog Roku, mam nadzieję, że nie porzucisz swojego bloga i czytelników :) Życzę Ci więcej radości w życiu i żeby wszystko się ułożyło! :)

    ReplyDelete
  51. super podsumowanie:) Życzymy szczęśliwego nowego roku ♡

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    ReplyDelete
  52. Gratulacje za tyle osiągnięć :* Co do filmu ostatnio wybrałam się na film "Love Rosie" i od wtedy to jest mój numer jeden :) Polecam i pozdrawiam :* :)

    ReplyDelete
  53. Z tego co napisałaś to 2014 rok był dla Ciebie udany :)
    Chciałabym zrobić kilka rzeczy, które Ty zrobiłaś :)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Ten rok był chyba dla Ciebie dość fajny :) Dużo przygód i miłych zdarzeń. Przyjemny post.\

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Zazdroszczę Ci tylu i takich wspaniałych wspomnień :)

    ReplyDelete
  56. Najlpeszy post!
    To musiał być wspaniały rok.
    Życzę ci spełnienia marzeń

    bemolie.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. to musiał być udany rok:) wszystkiego najlepszego w nowym!

    ReplyDelete
  58. świetnie spędziłaś rok 2014 !:D♥

    ReplyDelete
  59. No w końcu ktoś też sądzi, że film "Gwiazd Naszych Wina" nie jest zwyczajny i tak dalej! :)
    Miałaś sporo wrażeń i sukcesów w tym roku. Gratuluję i życzę szczęśliwego Nowego Roku :*

    ReplyDelete
  60. Co roku masz jeszcze lepsze podsumowanie :) Świetnie wszystko ujęłaś :)

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Szczęśliwego Nowego Roku! ;)

    Zapraszam Cię na mojego nowego bloga:
    www.ghabj.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. miałaś świetny rok. mam nadzieję, że 2015 będzie jeszcze lepszy :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Piękne chwile uwieczniłaś! Oby kolejny rok był lepszy ;)
    Pozdrawiam http://niezgodnam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Świetny blog ☻
    http://forceofpositive.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. chyba nie ma nic lepszego od wygranej w konkursie BLOG ROKU ♥

    ReplyDelete
  66. Zazdroszczę wygranej :) A jakie były nagrody?

    Zapraszam na mojego bloga
    ---> sweet--shine.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Tobie również wszystkiego dobrego <3 Spotkanie z Tobą było jednym z lepszych dni wakacji :*
    Obozu zazdroszczę strasznie,a wygranie bloga roku to na pewno cudo <3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Ja również ten rok spędziłam bardzo dobrze :)

    ReplyDelete
  69. Bardzo Ci zazdroszcze wygranej w Blogu Roku <3 Zasłużyłaś na nią

    http://weronika-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Nowy rok będzie jeszcze lepszy! :)

    ReplyDelete
  71. Widać że to był pracowity rok z wieloma sukcesami :)

    www.kataszyyna.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Miałam to samo od września :/ miejmy nadzieję, że 2015 będzie dla nas o wiele lepszym rokiem :)

    ReplyDelete
  73. Świetnie! Widać, że ten rok był dla Ciebie naprawdę udany. :))

    ReplyDelete
  74. Miałaś w tym roku bardzo dużo sukcesów. Życzę również szczęścia w życiu osobistym na nowy rok :)

    ReplyDelete
  75. Wszystkiego Dobrego w Nowym Roku :)

    ReplyDelete
  76. świetne podsumowanie ! nie wiem czy byłabym w stanie podsumować tak wszystko w jednym poście ! : O

    ReplyDelete
  77. Ten rok musiałbyć dla Ciebie cudowny! Dobrze, że zaczęłaś naukę w technikum i że wygrałaś blog roku - zdecydowanie należało Ci się to, czytałam Twojego bloga jeszcze przed tym całym Blog Roku i głosowałam na niego. W tym roku sama biorę udział, w końcu nie mam nic do stracenia :) Spędziłaś cudowne wakacje, też bym chciała tam pojechać! To kochane, że wspomagałaś akcje charytatywne - kolejny duży plus dla Ciebie. Jesteś cudowną i bardzo mądrą osobą, uwielbiam Twojego bloga. Pozdrawiam ♥
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  78. Szczęśliwego Nowego Roku, dalszych sukcesów i spełnienia marzeń <3
    Uwielbiam Twojego bloga <3

    dagmarastyles.blogspot.com

    ReplyDelete
  79. Nie zapomnę o tych wakacjach kochana! ♥

    ReplyDelete
  80. Bardzo dużo sukcesów osiągnęłaś w tym roku. Mam nadzieję że w 2015 uda Ci się osiągnąć ich jeszcze więcej <3

    http://sapphireblog1.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Widac, że miałas pozytywny rok!:)

    http://choocolatelove.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. żal mi Arynsy jak widziałam zdjęcia z obozów i na każdym kleiła sie do Musiała...............

    ReplyDelete
  83. Chodzi Ci o Sylwię Lipka? :D

    ReplyDelete
  84. monstrosayMarch 03, 2015

    faktycznie, w gazecie widocznie pracują sami inteligentni redaktorzy.... nie rozumiem po co robić komuś taką "reklamę". pięknie spędzony rok :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*