Ostatnie dni starego roku

Saturday, December 27, 2014

Cześć kochani! Od jakiegoś czasu długo rozmyślam o blogu i moim blogowaniu. Myślę nad nowymi elementami, jakie mogłabym wprowadzić na bloga! Od nowego roku ruszam pełną parą. Na razie te ostatnie dni starego roku musicie przetrwać! Nie jest to jednak ostatni post w starym roku, ponieważ planuję zrobić standardowe podsumowanie mojego roku. Szczególnie pamiętam, by na mojej liście znalazło się zwycięstwo w BLOGU ROKU! Ta wygrana motywuje mnie do dalszego działania i podtrzymuje mnie w chwilach zwątpienia. W święta tu do Was nie zajrzałam ale życzyłam Wam Wesołych Świąt. Mam nadzieję, że takie były. Oczywiście do wielu z Was dzwoniłam, by złożyć telefoniczne życzenia! Tak jak i w zeszłym roku, tak i w tym akcja się świetnie udała! Było mi niezmiernie miło. Sprawiliście mi tyle radości, że nie mogłam przestać się uśmiechać! Jesteście niesamowici. Cieszę się także z Waszej radości to było cudowne. Przysięgam sobie i Wam - drodzy czytelnicy, że dopóki będę prowadziła tego bloga ta akcja będzie powtarzana co roku. Będzie to taka nasza tradycja! Nie wiem czy dodam filmik, ponieważ był on nagrywany telefonem. Dobrze wiecie, że mój aparat, a właściwie jego mechanizm okropnie syczy, co słychać na filmikach i nie mogę nic z tym zrobić! Jeszcze przemyślę.. 
Dzisiaj wyszłam z domu na 10 minut. To był dla mnie szok. Zamarzłam tak, że nie mogłam ruszać twarzą, co najmniej jakbym dostała znieczulenie od dentysty! Mam dla Was zdjęcia stroju. Szczególnie chcę Wam pokazać bluzkę, którą miałam na sobie. Mam już ją sporo w szafie, aczkolwiek nie było okazji jej pokazać. Pochodzi ze sklepu oasap.com.
naszyjnik - bornprettystore.com 
marynarka - metka.co  
bluzka - oasap.com 
spodnie - pull&bear
buty - reene.pl

Tę bluzę naprawdę uwielbiam, choć jest ona dosyć krótka, więc trzeba nosić ją do spodni z wysokim stanem, ale naprawdę! Jest rewelacyjna. Tak samo jak i naszyjnik, który miałam dzisiaj założony. Noszę go bardzo często! Zdecydowanie jest moim ulubieńcem.

No to na koniec kochani, pochwalcie się planami na sylwka! :)
Buziaki! :*:*:*

You Might Also Like

73 KOMENTARZE

  1. Świetnie wyglądasz! Ja raczej zostanę w domu :)

    ReplyDelete
  2. Piękne zdjęcia, stylizacja również :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Jak zwykle genialna notka, stylizacja!

    Pozdrawiam, Marlena :*

    ReplyDelete
  4. Życzenia telefoniczne to świetny pomysł. Pięknie wyszłaś na zdjęciach! ;)

    ReplyDelete
  5. Świetnie wyglądasz! :)
    Ja sylwestra spędzam w domu, bo złapała mnie grypa :(


    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Niestety ja zapomniałam o akcji i nie napisałam numeru czego strasznie żałuję, u mnie dziś na polu masakra z domu nie chce się wychodzić. Śliczna ta bluzka. :*
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~ Zapraszam. Mile widziane komentarze i obserwacje to na prawdę motywuje. :*

    ReplyDelete
  7. bluzka jest swietna! mam nadzieje, ze bedziesz pojawiala sie tu czesciej, w miare mozliwosci oczywiscie ^^ a sylwestra spedzam kameralnie z chlopakiem i znajomymi

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  8. Do mnie na Sylwka przychodzą pewnie znajomi. Ślicznie wyglądasz misia! <3 Dodaj filmik :*

    ReplyDelete
  9. Ślicznaaaa <3 !

    ReplyDelete
  10. Buty ♥


    Liczę na to, że z jeszcze większą siłą i werwą będziesz działać w blogosferze, a rozmowa telefoniczna z czytelnikami stanie się, tak jak mówisz, tradycją.

    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Mam nadzieje że wszystkie twoje blogowe zamiary wraz z nastepnym rokiem się powiodą:) Świetne fotki kochana :*
    xx
    ngyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznie wyglądasz <3 Ja bym nie wytrzymała w takie zimno haha. A planów na Sylwestra nie mam :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja idę do przyjaciółki na Sylwestra :) Śliczna bluzeczka.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Czekamy, czekamy na nowe posty ♥
    Pięknie wyglądasz :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Slicznie wygladasz! :*

    claudiia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja idę do przyjaciółki :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetna bluzka! :)

    aprilen.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. cudowne buty. dobrze, że nie zamarzłaś podczas tych zdjęć. ja wolę unikać przebywania na dworze bez kurtki gdy są ujemne temperatury :)

    mój blog ;)

    ReplyDelete
  19. Śliczna stylizacja! Ja na sylwka zostaję w domu :)

    ReplyDelete
  20. Śliczny naszyjnik

    viicky-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mi świeta rzeczywiście minęły wesoło c:
    Śliczne zdjęcia i zazdroszczę tym, do których dzwoniłaś! To świetny pomysł!

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Piękne zdjęcia. Bluza jest cudowna, uwielbiam motyw piorek! :)
    Całusy,

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Po zdjęciach trochę widać, że było zimno i marzłaś, ale Ty się dla nas poświęcasz! ;)
    Planów na Sylwestra nie mam, pewnie spędzę go w domu przy oglądaniu filmów na laptopie, zaczynam spisywać listę. ;) No i pewnie też pooglądam trochę imprezy z TVN czy innym kanałem. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Śliczna ta bluzeczka, mam nadzieje, że wrócisz do regularnego pisania, bo bardzo lubię czytać twoje posty, są badzo ciekawe i msz ślicny wygląd bloga. Jeżeli ci się nudzi lub masz ochotę zajrzyj do mnie, i zostaw coś po sobie :)
    http://madziksblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Sliczne wyglądasz kochana ! ;)

    http://carolin-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Z tymi telefonami to świetna akcja!


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zadzwoniłaś do mnie. Mi sprawiłaś jeszcze więcej radości, uwierz! Bardzo ci dziękuję, chciało mi się płakać! Kocham cię ♥

    Cudowna bluzka. Wiem coś o tym mrozie, sama dzisiaj byłam na sesji i nie mogłam wytrzymać!

    ReplyDelete
  28. cudowne zdjęcia, co do planów to wesele kuzyna

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja jeszcze nie mam określonych planów na sylwestra, co ma być to będzie ;)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. jakim aparatem robisz zdjencia

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  31. ale ślicznie wyglądasz :)
    przychodzą do mnie koleżanki
    http://tinna-tinnaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Widzę, że obydwie będziemy ruszać pełną parą od nowego roku! :D
    Plany na sylwestra? Miły wieczór z laptopem XD

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  33. Bardzo lubię takie połączenia!
    Super LOOK!

    ReplyDelete
  34. Świetna stylizacja! :) Ja na Sylwestra jadę oglądać filmy z przyjaciółką. :))
    piankaofstyle.blogspot.com-klik♥

    ReplyDelete
  35. No nie dziwię się że tak zmarzłaś, nie wyszłabym za Chiny w takie zimno w takim ubraniu! Gratuluję odwagi :D Tylko, żebyś się nie rozchorowała ;))
    czekam na post podsumowujący :D
    świetny outfit, kocham twój styl <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Śliczne zdjęcia i stylizacja.
    Ja chyba sylwka spędzę w domu albo pojadę na krakowski rynek ale to się jeszcze okaże.
    Udanej zabawy sylwestrowej.

    ReplyDelete
  37. Cudownie wyglądałaś na zdjęciach. :)
    Mam nadzieję, że Twoje Święta były magiczne, pełne rodzinnego ciepła. Takie, jakie sobie wymarzyłaś.
    Świetnie, że masz już nowe plany co do bloga. Nie mogę się doczekać!

    ReplyDelete
  38. hej :d dopiero zauważyłam w sklepie internetowym , że reprezentujesz fajną bluzeczkę :) gratuluję :)

    ReplyDelete
  39. Ale zazdroszczę śniegu! u mnie nic kompletne zero :'(
    Śliczna jest ta bluzka! :D
    Ta akcja z telefonami to bardzo dobry pomysł, w tym roku mi się nie udało ale w przyszłym na pewno się zgłoszę !

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Swietna akcja:) życzę sukcesow :)
    Pozdrawiam
    Roxa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. śliczne zdjęcia! Moje plany na sylwestra? siedzenie przed telewizorem i słuchanie piosenek, także nic ciekawego:*

    Pozdrawiamy!
    ♡ Twins Life - kliik ♡

    ReplyDelete
  42. śliczna ta bluzka :) lubię motyw piórka :) co do sylwestra to spędzę go z moim chłopakiem i chyba spędzimy go sami :)

    ReplyDelete
  43. Piękna stylizacja, bluza jest świetna! ;) Ja sylwester spędzam z przyjaciółką :)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  44. Ślicznie wyglądasz! Super zdjęcia! <3
    Dziękuję jeszcze raz, że do mnie zadzwoniłaś!! :*
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. bardzo ładna ta bluzeczka ;-) ślicznie wyglądasz, choć zapewne było zimno przy robieniu zdjęć;p

    ReplyDelete
  46. Ślicznie wyglądasz :) Fajna ta akcja z tymi telefonami, to jest bardzo miłe :D

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ślicznie wyglądasz na zdjęciach :) Fajna ta akcja z telefonami, to jest bardzo miłe :D

    pozdrawiam,
    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. wspaniała koszulka w piórka :)

    ReplyDelete
  49. w regulaminie blogu roku chyba jest napisane, że zwycięzcy poprzednich edycji nie mogą brać udziału. to byłoby żalosne, jakbys wystartowala...

    ReplyDelete
    Replies
    1. O co Ci teraz chodzi? ;) Nie napisałam nic, że chcę startować, a już ból dupki. Wyluzuj. Poza tym nie widziałam takiego punktu w regulaminie i znam osoby, które wygrały dwa razy np. w rożnych latach więc tak jak napisałaś .. CHYBA.. powinnaś przejrzeć regulamin i ewentualnie pokazać mi czarno na białym. ;) Bo nie ma się kłócić o coś w czym pewności nie mamy. Tak jak i nie ma kłócić się o coś o czym nikt nawet nie mówi, bo naprawdę nie przypominam sobie bym mówiła, że startuję ponownie, tym bardziej wszystkim mówię, że osiągnęłam to co chciałam i nie potrzebne mi kolejne zwycięstwo w tym samym konkursie. ;)

      Delete
  50. baaardzo podoba mi się bluzka;) ślicznie wyglądasz!

    ReplyDelete
  51. Cudowna bluzka no i czekamy na zmiany :*
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Uwielbiam Cię w tym kolorze włosów :3 Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia. ;) Święta owszem, były udane, a sylwester spędzam z laptopem :D
    Pozdrawiam, Pati ;*

    ReplyDelete
  54. Pięknie wyglądasz ♥
    Z tymi telefonami na święta to rzeczywiście świetny pomysł :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ale ładnie wyglądasz :) super marynarka!

    ReplyDelete
  56. Jesteś taka naturalna na tych zdjęciach ! ;oo Zakochałam się w Twojej bluzeczce. Pięknie wyglądasz. Czekam na te "małe wielkie" zmiany na Twoim blogu. Szalonego sylwestra życzę. Zapraszam -- > KLIK

    ReplyDelete
  57. Wow,jesteś śliczna a do tego świetny klimat zdjęć i stylizacja ! ♥
    Będę częściej tu zaglądać :)
    www.roseoffashionblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Śliczne zdjęcia:) widać że blogowanie to Twoja pasja po łatwosci z jaką tworzysz wpisy ( przyjemnie się je czyta :))

    ReplyDelete
  59. Cudne zdjęcia :)
    Wystrzałowego sylwestra :D

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. dziekuje Jessika za mily telefon! na poczatku nie wiedzialam o co chodzi i dopiero po chili zorientowałam się, że to Ty! bardzo mile zaskoczenie :) nie moglam uwierzyć! :* dziękuje raz jeszcze :*
    klaudiasierdzky :)

    ReplyDelete
  61. Śliczna ta bluzeczka :)
    Bardzo miło sie czyta o tej akcji z życzeniami :)
    Życzę, żeby przyszły rok był jeszcze lepszy pod względem blogowania :)

    ReplyDelete
  62. Więcej uśmiechu życzę! :)

    ReplyDelete
  63. Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku i jeszcze więcej sukcesów ;) Zawsze pozytywnej energii i uśmiechu na co dzień!

    ReplyDelete
  64. Jak widzę, miałaś bardzo udany rok 2014 ! gratuluję wywiadu, aczkolwiek mnie też zraziłby ten nagłówek, ukazuje Ciebie jako arogancką pannę, która chce zwrócić czyjąś uwagę, a tak naprawdę jesteś skromną osobą, której sukces nie przewrócił w głowie :) Życzę Ci, aby ten rok był jeszcze lepszy ! ♥
    www.blog017.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*