Christmas is coming!

Saturday, December 13, 2014

Cześć śnieżynki! Przywitanie typowo zimowe, choć śniegu za oknem nie widać! Wpadam do Was z postem, który będzie nieco się różnił od pozostałych. A mianowicie postanowiłam nagrać dla Was filmik. Myślałam by zrobić go gdy będę ubierała żywą choinkę i zdobiła wszystko inne, aczkolwiek póki co jeszcze jej nie mam, a z racji tego że dzisiaj przynieśliśmy ozdoby do mojego pokoju, to naprawdę nie mogłam się powstrzymać. W tym roku choinkę stroiłam na zimne odcienie łącznie z światełkami. Wydaje mi się, że wygląda świetnie, a przede wszystkim pasuje idealnie do wnętrza. Filmik jest trochę chaotyczny i na pewno prezentowałby się lepiej, gdybym posiadała lepszy sprzęt. No ale dobrze wiecie, że filmików często nie dodaję, więc póki co ten sprzęt mi starczy. Na filmiku z łatwością można dostrzec ile radości daje mi świąteczna atmosfera i samo zdobienie pokoju. Oby te święta były udane, bez żadnych zbędnych zmartwień. :)

Jestem bardzo zła, że nie pokazuje się normalna miniatura filmiku! :)))

Zapraszam Was wszystkich do obserwowania mnie na instagramie! Powoli czuć tam świąteczny klimacik! :)
Miłego wieczorku! :)
Dajcie łapki w górę i jeżeli chcecie od czasu do czasu jakiś filmik - subskrybujcie! :)
KLIK
♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥
 Jeszcze jedno! :) Pamiętacie może zeszłoroczne dzwonienie do Was z życzeniami? Chciałabym w tym roku powtórzyć tę akcję! Ponadto jedna osoba do której zadzwonię otrzyma ode mnie paczkę. Z okazji świąt, aczkolwiek wiadomo - będzie ona troszkę spóźniona. :)
 Numery wysyłajcie na - jessikachincza@o2.pl
 

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Świetnie wygląda! No i bardzo pozytywny filmik! :D

    ReplyDelete
  2. Szkoda, że nie ma śniegu. Wtedy święta czułabym już na całego! :D
    Świetny filmik! Ładną masz choinkę <3 hahah

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  3. o jak milo ogladac cie z takim usmiechem na buzi i dobrym humorkiem!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  4. ta choineczka wygląda naprawde ślicznie

    dorooothy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczna choineczka. :) Miło jest oglądać cię z takim uśmiechem na twarzy :))

    ReplyDelete
  6. Bardzo fajny filmik i śliczna choineczka :3
    Jesteś jeszcze piękniejsza, jak się uśmiechasz :)

    ReplyDelete
  7. Pomysł z dzwonieniem jest świetny! *--*
    Super filmik :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com KLIK :)

    ReplyDelete
  8. czekam na wiecej filmikow:)! A choinka-przepiekna! xx ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Wspaniały filmik! Aż się czuje tą świąteczną atmosferę ^^
    Haha, jesteś mega pozytywną osobą! ♥
    pięknie masz ozdobione wnętrze *.*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Już nie mogę doczekać się świąt ♥ świetny filmik

    ReplyDelete
  11. Fajny pomysł z tą akcją :) U siebie też muszę zacząć stroić pokój świątecznie ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. a kiedy byś dzwoniła?

    ReplyDelete
    Replies
    1. W tym roku chciałabym dzwonić 23 grudnia ;) A 24 opublikować. ;)

      Delete
  13. Super choineczka! Widać po tym filmiku, ze radość ze zbliżających świąt Cię rozpiera ;) Ja dziś z moją Lubą postanowiliśmy nadać domowi klimat świąt i zrobiliśmy kolorowe gwiazdy z papieru i na sznurkach przyczepiliśmy do sufitu, wieniec ze świerku, suszonych pomarańczy, szyszek i kokard i świeczkę w słoiczku z suszonymi owocami. Już nie mogę się doczekać Świąt, a Ty? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również. Uwielbiam samą tą ideę. :)

      Delete
  14. Mogłabyś nagrać filmik jak dzwonisz do czytelników c:

    ReplyDelete
  15. Genialny filmik! ♥ Świetny pomysł z tym dzwonieniem ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    ReplyDelete
  16. Super filmik :D Ja jeszcze nie ubierałam choinki, pewnie zrobię to dopiero w przyszły weekend :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny filmik! :)

    http://szukajac-wlasnego-stylu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. fajny post

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  19. Bardzo lubię te święta, ale chyba jak każdy :) By mógł spaść już śnieg ;3 Choinki jeszcze ne ubrałam, ale z pewnością za parę dni ubiorę :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja ubieranie choinki mam jeszcze przed sobą, ale Twoja wygląda idealnie :)

    ReplyDelete
  21. Cudowny filmik, bardzo pozytywny, i bardzo fajna choineczka ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Super filmik. Kocham lampiony ;)

    ReplyDelete
  23. Filmik bardzo mi się spodobał, już wysyłam maila do akcji z dzwonieniem :)

    ReplyDelete
  24. U mnie ubieranie choinki dopiero w przyszłym tygodniu i pół dnia zleci nie wiadomo skąd, święta uwielbiam ale nie znoszę ubrać swojej ogromniastej zajmującej pół pokoju choinki :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Fajnie, że wpadłaś na pomysł nagrania takiego filmiku, jesteś mega urocza w nim hahaa
    Pozdrawiam!:)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Świetny filmik i pomysł z dzwonieniem z życzeniami ; )
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. świetny filmik!

    http://weronikamat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nominowałam Cię do Liebster Blog Award 2014
    Więcej na moim blogu: http://sylwiabloguje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajny filmik :) U mnie też nie ma śniegu ;c

    Julajulia.blogspot.com.

    ReplyDelete
  30. piękna choinka i fajny filmik! :))

    ReplyDelete
  31. Boski filmik! :)
    Ja jeszcze nic nie stroiłam - ani w pokoju, ani w ogóle w domu. Nie mam jakoś na to czasu :/

    ReplyDelete
  32. ślicznie wyglądasz w filmiku ;)

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  33. Filmik zniewalający ;) Widać Twą radość, po prostu kwitniesz w oczach!! :)

    A chciałam spytać, czy jesteś jeszcze z Bartkiem? Bo nie było mnie tutaj z pół roku i jestem trochę zdezorientowana, bo brak słów na jego temat poza tym zaniepokoiło mnie to, że tak długo nie pisalaś z powodu jakichś problemów, mam nadzieję, że to są tylko moje głupie domysły.. przepraszam, jeśli uznasz to pytanie za zbyt osobiste..

    ReplyDelete
  34. Choinka naprawdę śliczna ♥♥♥

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. ja w końcu muszę ubrać swoją choinkę! udało mi się kupić i teraz będę miała swoją, własną u siebie w pokoju ♥

    ReplyDelete
  36. Trzeba przyznać, że naprawdę przepięknie wyglądasz, na tym filmiku. Tak poza tym święta już za tydzień i zaraz po nich pożegnamy nowy rok. Ja tylko mam jedno życzenie, żeby ten nowy 2015 rok był lepszy i bardziej owocny. Życzę tego sobie i wszystkim wam. Pozdrawiam wszystkich bardzo ciepło.

    ReplyDelete
  37. blog na doła ---> http://sentinied.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Filmik genialny. Bardzo ładnie w nim wyglądasz.
    she-imagination.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Kochana, cudowny filmik. ;) Magia świąt u Ciebie już zagościła;) U mnie wielki powrót, zapraszam;)

    ReplyDelete
  40. super filmik, czekamy na więcej bo oglądanie ciebie to przyjemność <3

    <a href="http://ikaa-blog.blogspot.com/„>[ ikaa-blog ]</a>

    ReplyDelete
  41. Hey kochana ! Dawno nie pisałyśmy ze sobą, świetny filmik.

    http://antiszek-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Piękny filmik, zapraszam na http://www.akademickasosnowiec.pl/

    ReplyDelete
  43. Jak tak patrzę, jak wywijasz przed tą choinką, to mi się przypomina, jak wywijałaś na wakacjach :') Ach, Jess tancereczka :D

    Zapraszam! :)
    By-Lolka.blogspot.com - klik!

    ReplyDelete
  44. fajny post
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja stroiłam dom i pokój tylko troszkę. Bardzo podoba mi się ten filmik. Jestes taka uśmiechnięta i pozytywna! Ostatnio nie było tego aż tak dużo. Cieszę się, że jest lepiej :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Świetny filmik i Ty w końcu uśmiechnięta! ;*

    ReplyDelete
  47. Wprowadziłaś mnie tym w świąteczny klimat! :)

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Świetny post i ładne zdjęcia :)


    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. ja nie dekoruję pokoju prawie w ogóle :/
    bardzo fajny pomysł z dzwonieniem z życzeniami :)

    ♥ V R N Q ♥

    ReplyDelete
  50. świetny ten filmik, sama mam w planach taki nagrać. :)
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  51. piekna choineczka :)
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    ReplyDelete
  52. śliczna choinka<3!

    Życzymy wesołych świąt!
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    ReplyDelete
  53. Ale świetny i pozytywny filmik. :)

    ReplyDelete
  54. Hahaha, Jessika przepraszam Cię za zachwianie mojego głosu kiedy do mnie dzwoniłaś :) Byłam w totalnym szoku :). Miłego nowego roku i smacznej wigilii oraz super świąt życzę! :)

    ReplyDelete
  55. Uwielbiam świąteczny klimat :)

    ReplyDelete
  56. śliczna choinka, mała ale nastrojowa :)

    http://beautifuldreams29.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Dostałaś nominację do LBA :)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Juz miniatura sie pokazuje :).

    ReplyDelete
  59. Hej, nareszcie znalazłam kilka chwil, aby napisać i życzyć Tobie spokojnych świąt i udanego sylwestra :*
    Powodzenia w blogowaniu i wytrwałości w noworocznych postanowieniach ;)
    Pozdrawiam - Ilona - ilonastejbach.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*