Złote dodatki

Wednesday, November 12, 2014

Cześć kochani, jak mija pierwszy dzień w szkole po dłuższym weekendzie? U mnie całkiem sympatycznie, troszeczkę się stęskniłam za znajomymi i za wspólnymi pogaduchami. Dzisiaj przychodzę do Was z postem, gdzie przedstawię Wam biżuterię, jaką ostatnio dostałam. Powiem tak.. jest naprawdę rewelacyjna i świetnie wykonana, aczkolwiek zupełnie o niej zapomniałam, ponieważ szła z dobre 2 miesiące, jak nie więcej, być może nawet minęły 3 miesiące. Zatem firma ma u mnie duży minus i chyba nie muszę mówić, że pomimo iż biżuteria jest naprawdę świetna to nie polecam.. komu chciałoby się tyle czekać za głupią biżuterią, już lepiej skoczyć do galerii i kupić coś fajnego, co przynajmniej można zobaczyć i dotknąć. Tak w ogóle to się nieźle zdziwiłam, ponieważ ten złoty komplet był na tekturce od H&M'u.. dziwne zjawisko. Co do wyglądu biżuterii jak już wspomniałam wyżej, nie mam żadnych zastrzeżeń. Osobiście bardzo uwielbiam złote dodatki, obecnie moim ulubionym jest zegarek, który już pokazywałam na blogu. Wbrew pozorom cały czas się dobrze trzyma i nie widać nawet śladów użytkowania, a noszę go bardzo często! Jak na tak tani dodatek jest naprawdę świetny!

Zdjęcie podobne do poniższego mogliście zobaczyć na moim profilu

A wpisując ZATT10 otrzymacie rabat 10%

Co do Waszych mailów to odpisałam Wam chyba na wszystkie! Posprawdzałam nawet te, które poszły jakimś przypadkiem do spamu. Zmieniając temat dzisiaj jestem jakaś senna, więc chyba póki co obejrzę zaległości na yt, a potem wskoczę pod kołdrę i włączę jakiś film. 

Poniżej Zmiancia. Nasza polska vlogerka.:)

A Wy jakie macie plany?

Miłego dnia! 3majcie się ciepło! :*

You Might Also Like

33 KOMENTARZE

  1. Super post, biżuteria ładna, chociaż nie opłaca się zamawiać, jak tak długo idzie xD
    Moje plany na dzisiaj to: łóżko, laptop, kakałko i seriale ;)

    ReplyDelete
  2. Ta biżuteria to imitacja czy prawdziwe złoto?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wystarczy przeczytać porządnie tę niedługą notkę. Podałam link do strony, gdzie biżuteria kosztuje z 2 dolce, więc chyba łatwo się domyślić, że nie jest prawdziwe. :)

      Delete
  3. piękna biżuteria, ale rzeczywiście czekać 3 miechy - nie ma sensu :< Widzę, że zmieniłaś wygląd bloga ;)

    ReplyDelete
  4. Ładne :) Też jestem jakas senna ale jak pojde spac to nei wstane wiec lepiej nie hah ;/

    http://chilloutandawesome.blogspot.com

    zapraszam jesienna sesja :)

    ReplyDelete
  5. piękne biużu! Moje plany na resztę dnia? Nauka na spr. z matematyki ;c życz mi powodzenia♥

    Jess♥ napisałam Cię e=maila (gdzie wysłałam Ci linki do blogów, którym wyk. design)♥

    ReplyDelete
  6. świetna jest ta biżuteria ♥ ale 2 miesiące oczekiwania to trochę przesada :/

    ReplyDelete
  7. Śliczna jest ta biżuteria :) Ja niestety nie mam czasu na leniuchowanie :(

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Biżuteria pięknie wygląda, choć szkoda, że tak długo szła ;/
    Ja na dzisiaj nie mam specjalnych planów ;D

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  9. bardzo mi sie podoba :D ~ best-frieend.blogspot.com zapraszam ;)

    ReplyDelete
  10. Prześliczne są dodatki w złocie, ślicznie wyglądają w stylizacjach :)

    Zapraszam, na nowy post :)
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Ładne, ale żeby aż 2 czy 3 miesiące czekać? Masakra. Też bardzo lubię oglądać filmiki Zmianoholiczki! :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ojej strasznie długo ta przesyłka szła i martwi mnie to nie powiem, ale mimo wszystko chyba się skuszę :)

    http://ms-claudia-henderson.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  13. Śliczna biżuteria, uwielbiam takie złote dodatki.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Dzisiaj praca i spotkanie z moim Mężczyzną :-)
    A biżuteria rzeczywiście bardzo ładne, ale 3 miesiące oczekiwania to dramat po prostu...
    Ja chyba poprosiłabym o zwrot gotówki...

    ReplyDelete
  15. Uwielbiam złote dodatki, za srebrem wogóle nie przepadam :)

    ReplyDelete
  16. Uwielbiam pozłacane dodatki! Niestety szybko robią się czarnawe :(

    ReplyDelete
  17. Nauka na sprawdzian przy muzyce, jest okej :)

    ReplyDelete
  18. Biżuteria jest rzeczywiście piękna, dziwne że tak długo szła... zwykle wszyscy piszą, że paczki dochodzą 2-3 tygodnie ;o
    Ja dzisiaj mam randkę z matematyką, polski i historią :(
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  19. Ja nie jestem przekonana do złotych dodatków. Jednak fajnie to wygląda :D

    ReplyDelete
  20. Ja ogólnie nie noszę biżuterii, ale ta na zdjęciach jest bardzo ładna ;)
    Rzeczywiście 2 miesiące oczekiwania na paczkę to dość długo ;/

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. rzeczywiście baaaardzo długo!:o

    ReplyDelete
  22. Może nie jest z prawdziwego złota, ale wygląda naprawdę jak prawdziwe! śliczna biżuteria <3
    Haha, też mam ostatnio dużo zaległości na youtube, ale nadal nie mam czasu na ich nadrobienie :p Chyba poczekam cierpliwie na weekend ;))

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. świetnie piszesz, widać, że bardzo dużo pracy wkładasz w bloga :)

    http://v-rnq.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczne no ale błagam, 2 miesiące :o
    Pozdrawiam http://vie-madeleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ostatnio sama jestem zakochana w zlocie, zwlascza w polaczeniu z czarnym outfitem

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  26. Świetna biżuteria:) Podoba mi się, ale czas oczekiwania to serio przesada...

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam Zmiano, moja imienniczka♥ jest meeeega ciepłą i pozytywną osobą :)

    ładna ta biżuteria, ja wolę złotą niż srebrną ;)

    ReplyDelete
  28. wyglada na swietnie wykonana;) xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Był taki rzut na te wszystkie zlote łańcuchy. Ja go nie mam do tej pory, ponieważ takie naszyjniki są dla mnie za ciężkie. Jeśli jednak miałabym komuś doradzać o nich bym nie zapomniała, ponieważ wygląd mają boski.
    http://bruise-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Ładna biżuteria. Ja na kurtkę, którą zamówiłam w internecie, czekam dopiero drugi tydzień, a już się niecierpliwię, a tu u Ciebie ta biżuteria tak długo szła :/
    Widziałam zdjęcia zegarka na instagramie - jest bardzo gustowny.
    Ja mam teraz w planach obejrzenie dwóch odcinków PLL :)
    Pozdrawiam, Pati ;3

    ReplyDelete
  31. Jaka piękna biżuteria *_* brak mi słów! Cudo...
    http://myfashionforeverblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*