Rozpieszczana!

Thursday, November 13, 2014

Cześć kochani! Dzisiaj zaczęłam dla Was pewien eksperyment, na efekty i publikacje go będziecie musieli długo czekać, abo do końca roku albo 100 dni. Mam nadzieję, że w jakiś sposób Was zainspiruję do działania. Więcej nie będę zdradzać, bo wydaje mi się, że pomysł jest naprawdę fajny i że po publikacji posypią się pozytywne wrażenia. Tak w ogóle co u Was? Ja przed 16 byłam w domu, ponieważ co tydzień w czwartek siedzę na dwóch dodatkowych matmach, w sumie mam je trzy pod rząd, ale z racji tego, że pani od matmy, jest moją ulubioną nauczycielką to bardzo chętnie zostaję i się uczę oczywiście! :) Przejdźmy do tych przyjemniejszych rzeczy (nie żebym wątpiła w przyjemność matematyki..) dzisiaj zostałam po raz drugi dopieszczona przez Douglas! Nawet nie wiecie jak Was uwielbiam! Upominek - niespodzianka sprawił mi wiele radości. To są takie cudeńka, że przeznaczyłam do tego półeczkę, gdzie będę stawiała takie wyjątkowe cudeńka. Chętnie przygarnę więcej, haha! 
Co znajdowało się w dzisiejszej paczuszce? 
Z góry przepraszam za żarówkowe światło, aczkolwiek po przyjściu ze szkoły było już ciemno, więc próbowałam się ratować i poszłam do jadalni gdzie jest najjaśniej, by dodać kolejną systematyczną notkę. Bardzo fajnie mi się je pisze, mam nadzieję że Wam się dobrze czyta, aczkolwiek garstka komentarzy pod ostatnim postem mnie trochę wypłoszyła. Żartuję! Dobrze wiem, że jesteście pilnymi uczniami i się uczycie, stąd taki zastój (optymistyczna fantazja Jessiki).

Poniższe zdjęcie absolutnie kojarzy mi się ze świętami!
Pierwszym prezencikiem jest puder w sprey'u. Generalnie podejrzewałam, że będą to perfumy z pompką. Zawsze o takim marzyłam. Zdecydowanie kojarzy mi się z filmami, gdzie wielkie damy przed ważnymi wieczorami psikają się tego typu perfumami. Byłam więc zdziwiona, że jest to puder. A właściwie to jest brokat, który po naciśnięciu gąbeczki wypryskuje na nasze ciało. Świetne prawda? Nigdy wcześniej czegoś takiego nie widziałam, ale bardzo mi się podoba! Może nie będzie mi służył w praktyce, ale na pewno w celach ozdobnych, lub okazyjnie, ponieważ buteleczka jest naprawdę urocza! Jego cena to 59zł, natomiast w katalogu widziałam mały zestawik z tym pudrem, również w podobnej cenie, albo nawet tej samej, więc wydaje mi się, że lepiej opłaca się kupić zestaw.
Drugim prezentem jest serum pod oczy, na pewno o nim poczytam i przetestuję. Jest bardzo fajny ponieważ ma "pompeczkę" ułatwiającą nakładanie go. Chcecie bym dała Wam znać jak się sprawuje? :) 
I ostatnia rzeczą jest próbka Dahalia Divin GIVENCHY. Już ostatnim razem jest dostałam. Pięknie pachnie, aczkolwiek póki co moim numer jeden są perfumy Lady Milion Pacorabanne, którego używam codziennie i już z góry obawiam się, że się skończy! Jest wspaniały. Już wtedy go polecałam, ale nadal mam o nim takie samo zdanie.
Nie zapominam również o smacznej przekąsce, w postaci cukierasków Lindor! Yummy, wielkie dzięki! 
A z zaproszenia na makijaż być może skorzystam, gdy będę miała okazję się wybrać do perfumerii, ponieważ niestety w moim mieście nie ma Douglasa. Zawitajcie w końcu do nas! Świecie czeka! :) Jeszcze raz Douglas Serdeczne podziękowania, nie wiem czym sobie zasłużyłam, haha! :) 

A Wam drodzy czytelnicy życzę miłego, czwartkowego wieczorku. Ja spędzę go z książką, ponieważ od wczorajszego wieczorku nie mogę się oderwać od Johna Greena "19 razy Katherine". 

Buziaki! I zostawiajcie po sobie ślad po potem, haha:))

You Might Also Like

60 KOMENTARZE

  1. No to nieźle cię rozpieszczają, rzeczywiście paczka kojarzy się ze świętami, mmm cukierki <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Świetna niespodzianka : ) A brokat z pompeczką uroczy! : )

    ReplyDelete
  3. ale cuda <3 ta pierwsza buteleczka z pudrem,tez myslalam ze to perfum <3

    zazdroszcze takich prezentow :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam jesienna sesja :)

    ReplyDelete
  4. Super prezencik, tez bym się z takiego ucieszyła, haha :D
    Co do książki to już ją przeczytałam, leży sobie grzecznie na półce i mnie również strasznie wciągnęła <3

    ReplyDelete
  5. Można powiedzieć że to takie prezenty przedświąteczne, hah :)) Zazdroszczę bardzo! A czekoladki Lindor uwielbiam! <3

    ReplyDelete
  6. Świetny asortyment paczki. Zasłużyłaś sobie na takie rozpieszczanie mega postami :) <3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  7. buteleczka najpiękniejsza ! ♥
    zapraszam do mnie w wolnej chwili ;)

    ReplyDelete
  8. fajny dostałaś prezent :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. super prezenciki:) xx
    ngvyen.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. To dobrze, że lubisz matmę - mało jest takich osób xd

    Fajne prezenciki, ty to masz dobrze :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana zwariowałaś :D
      Nienawidzę matmy i idzie mi fatalnie, stąd zajęcia dodatkowe. Bardzo lubię za to panią od matmy! :D Po raz pierwszy trafiam na dobrą matematyczkę. :>

      Delete
  11. Świetny prezent! ;) też zawsze marzyłam o perfumie z taką pompką, nie wygląda to na puder\brokat :p
    Zazdroszczę wieczoru z książką dla przyjemności, ja go spędzam z książkami z angielskiego i matmy, no i muszę jeszcze pouczyć się na fizyke i biologię.... A ja na śmierć o tym zapomniałam i teraz mam tego ogrom do nauki -,-

    ReplyDelete
  12. Świetne rzeczy dostałaś, zazdroszczę!
    Napisz potem jak sprawuje się serum :3
    I mi także pierwsze zdjęcie kojarzy się ze świętami :D

    http://i-likeeeeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Też chodzę na dodatkową matmę, a panią mam taką sobie :D
    Oj rozpieszczają Ciebie! :)

    ReplyDelete
  14. Też pomyślałam, że to perfumy z pompką! Cudowne, chociaż w pierwszej kolejności i tak bym zjadła czekoladki :3

    ReplyDelete
  15. Świetny prezent, mi tez bardzo sie podoba!:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Kurczę, nic tylko pozazdrościć ♥ Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥

    ReplyDelete
  17. A czytałaś "Szukając Alaski" lub "Papierowe Miasta"? Polecam obie, ale jesdnak trochę bardziej papierowe miasta :)

    ReplyDelete
  18. Też mi się to 1 zdjęcie kojarzy ze Świętami :D
    Od dziecka marzyłam o perfumach z taką pompką, bomba *__*
    A te czekoladki pycha!!
    Zdjęcia przy sztucznym świetle..skąd to znam :/
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  19. Nawet nie wiedziałam że istnieje coś takiego jak puder w spray'u, muszę kiedyś wypróbować ;D

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. bardzo bym chciala wstawic mozliwosc obserwacji, ale niestety blogger odmawia mi posluszenstwa:( dziekuje bardzo za zyczenia xo <3

    ReplyDelete
  21. Świetne rzeczy, rzeczywiście kojarzą się ze świętami i te czekoladki ♥

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Też mam w czwartki 3 matematyki na końcu pod rzad z czego jedna dodatkowa.. ale u mnie jest gorzej.. nie tyle co nienawidze ale nie rozumiem matmy a nauczycielka z charakteru spoko tylko ze beznadziejnie tlumaczy, a za rok matura, heh :) śliczne prezenty, szczególnie ten puder z pompka :)

    ReplyDelete
  23. Woow no to faktycznie Douglas cię rozpieszcza.. Zasłużyłaś :)
    Taki brokat/puder do ciała jest świetną sprawą! I ta pompeczka! :)

    Chcesz wygrać portfel lub zegarek?
    ZAPRASZAM NA KONKURS-KLIKNIJ! :)

    ReplyDelete
  24. Jest dokładnie tak jak piszesz! Każdy z nas uwielbia dostawać paczuszki w którym znajdziemy jak najwięcej drobiazgów bo to cieszy najbardziej. Zdjęcie które zrobiłaś mi również kojarzy się ze świętami a nadchodzą wielkimi krokami! Nie dawno 2013 a już koniec 2014... Jak to szybko leci! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  25. Ostatnio w ogóle na blogach widzę jakiś zastój jeśli chodzi o komentarze :)
    Testowałam ten puder ostatnio w Douglasie. Ślicznie pachnie i jak naciśniesz pompkę to w powietrze wylatuje milion przecudnych drobinek! Chciałabym go mieć, być może kiedyś go sobie sprezentuję :D
    Ogólnie zazdraszczam :P

    ReplyDelete
  26. Jak zobaczyłam na minature pierwsze zdjęcie, myślałam że jakiś świąteczny post :D
    super rzeczy :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Uwielbiam te cukierki :D A światłem się nie przejmuj, zdjęcia i tak wyszły piękne :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło jeśli zostaniesz też u mnie na dłużej i będziesz śledzić mnie na bieżąco :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Zaciekawiłaś mnie z tym eksperymentem, i teraz nie mogę przestać myśleć o co chodzi ;))
    Świetne rzeczy dostałaś w tej paczuszce! :)

    Buziaki ;*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mnie też się kojarzy ze świętami! <3

    blog-by-ola.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ale świetny prezent! Pięknie wygląda ten puder w sprey'u ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  31. Wow, ten puder robi wrażenie :)

    ReplyDelete
  32. świetny dostałaś prezent, zazdroszczę! :)

    http://thejustysiablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. JEZU JESSI!
    jak ja Cię kochaam! <33333
    misieek trzymaj się!
    dasz radę!
    kochaaaaaaaaaaaaaam <3

    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Świetne rzeczy ;) A książka "19 razy Katherine" jest genialna!

    ReplyDelete
  35. Bardzo świątecznie wygląda to pierwsze :) takie paczuszki chciałoby się codziennie dostawać :) super

    ReplyDelete
  36. Faktycznie niezłe rozpieszczanie, całkiem spora paczuszka :D
    genialny ten brokat! <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ale fajne prezenty, zazdroszczę.

    ReplyDelete
  38. haha nawet nie wiesz jak ci zazdroszcze tych cudnych perfum :C

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  39. o, ja też używam na co dzień Lady Million! jak na razie nie znam ładniejszego zapachu, no i opakowanie robi na mnie, urodzonej sroce, wrażenie :)

    ReplyDelete
  40. Cudeńka, u mnie z matmą była też nie za ciekawie. Paczuszka od Douglas to w ramach współpracy? :)
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ile fajnych kosmetyków ;)

    ReplyDelete
  42. Czyżby chodziło o sport z tym eksperymentem? ;)
    zapraszam do siebie - recenzje książek dla młodzieży : http://ksiazka-pod-lupe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Bardzo spodobał mi się pierwszy produkt, a właściwie jego opakowanie, śliczne :)

    ReplyDelete
  44. Kocham byś rozpieszczana ;)

    ReplyDelete
  45. foreverandsmile.blogspot.com OBSERWACJA=OBSERWACJA

    ReplyDelete
  46. hej, masz w tym roku kod rabatowy na obóz? :) czy aktualny jest ten co wcześniej?

    ReplyDelete
  47. aaale Ci zazdroszczę!! Boskie prezenty :)

    ReplyDelete
  48. zazdroszczę takich prezencików!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Świenty blog , zapraszam do mnie :)
    http://hanaundhana.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. no faktycznie cudeńka, zazdroszczę!

    wpadnij do mnie i zapraszam do obserwacji- http://fedricci17.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  51. No no, bardzo fajne rzeczy. :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*