Enjoy the moment

Monday, November 17, 2014

Hej kochani! Dzisiaj pisze do was Emila z bloga baby-twinny. Mam piętnaście lat i od kilku miesięcy mieszkam w Szwecji i mieście Stockholm. Prowadzę bloga, w którym opisuję moje przemyślenia, lifestyle i w sumie wszystko co przyjdzie mi a myśl. Ponieważ od jakiegoś czasu zakolegowałyśmy się z Jessiką pozwoliła mi napisać post na swój blog. Dziś chcę przekazać wam to, co dokładnie zrozumiałam, to, że powinniśmy cieszyć się chwilami.

 Kurcze, temat wydaje się być tak płytki, no bo co? nastka umyśliła sobie, że coś napisze i będzie udawać ile to ona nie przeszła i jak to ona nie dorosła. Może nie przeżyłam jeszcze wystarczająco wiele, by wypowiedzieć się dokładnie na ten temat ale rozumiem jak bardzo ulotne są chwile. Mam głupi nawyk mówienia do siebie: 'Ciekawe co będę robić za tydzień o tej godzinie', a gdy przychodzi już ten czas myślę sobie-boże, minął już tydzień, tydzień z mojego życia... I wtedy pojawia się pytanie 'Co interesującego lub pożytecznego zrobiłam?'. I czasem ta myśl mnie dobija, bo tak naprawdę nic-okrągłe zero-nie ruszyłam tyłka sprzed komputera ani telewizji. I żałuję tego... mój kolega leży właśnie sparaliżowany w szpitalu i w życiu nie wstanie już na nogi, a był super sportowcem. A ja? Mogę sama wstać, iść, biegać, jeździć na rowerze czy iść do toalety bez niczyjej pomocy. Niby to takie proste, czemu miałabym być za to wdzięczna, każdy ma przecież nogi-no tylko, że każdy może je stracić tak jak wiele innych rzeczy w mgnieniu oka.
 Dlaczego tak jest? Czemu świat jest taki mściwy, a życie zdradliwe? Na te pytania nie potrafię sobie odpowiedzieć. To słabe, że w jednej chwili ktoś nas kocha, w drugiej zaś nienawidzi. Mamy coś, a zaraz tracimy bezpowrotnie. Nigdy nie chcę doświadczyć tego zbyt mocno, zbyt bardzo tak jak mój kolega, tak jak moi bliscy, którzy prócz zdrowia tracą nawet i życie. I mimo, że wiele osób mnie zawiodło, kopnęło w dupę tylko dla tego, że nie jestem idealna dla nich to uśmiecham się i mówię: I really don't care, mimo, że momentami to bardzo trudne. Chcę iść dalej przez życie z tym co mam i celebrować każdą daną mi minutę by kiedyś, patrząc w przeszłość powiedzieć do siebie, że przeżyłam swoje życie na tyle na ile mogłam i jestem z niego całkowicie zadowolona.
Mam nadzieję, że spodobało wam się kilka słów, które przekazałam wam w tym poście. Pozdrawiam was serdecznie i ponownie zapraszam na mojego bloga, którego znajdziecie klikając tu.

Papa kociaki!:*

You Might Also Like

72 KOMENTARZE

  1. Miło Cię poznać. Współczuję ;c

    ReplyDelete
  2. Świetny post :D Masz rację wielu ludzi nie docenia tego co mają :D Trzeba dziękować za to co się ma :D

    http://uszkodzonyelement.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Mieszkasz w Stockholmie?? Fajnie :)
    Super post, zgadzam się z Tobą! Super zdjęcia! <3
    Zapraszam do mnie :) KLIK

    ReplyDelete
  4. masz świetnego bloga :) fajnie mieszkać w Szwecji :)

    niktniewidzi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. przypro mi z powodu kolegi :( wlasnie wchodze na twojego bloga :D

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    ReplyDelete
  6. Współczuje Twojemu koledze :( Też w dzieciństwie z powodu choroby nie mogłam się poruszać (byłam sparaliżowana od pasa w dół), aczkolwiek udało mi się wyjść na prostą.
    Bardzo dojrzały post, pozdrawiam :)*

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jak ja Ci zazdroszczę mieszkania w Szwecji,taki piękny kraj ! <3
    http://blog017.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Miło cię poznać:)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Przykro mi z powodu Twojego kolegi.

    http://antenaaa-atena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Szwecja jest świetna. Byłam tam na 3 tygodnie i na pewno tam jeszcze zawitam. A chwile są tak jak napisałaś ulotne. Trzeba czerpać z życia jak najwięcej. Jednak nie zawsze są możliwości i czas, bo codzienna rutyna strasznie go pochłania. Pozdrawiam ^^

    Lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    ReplyDelete
  11. Ciekawy post :)) Przykro mi z powodu kolegi :<<<

    ReplyDelete
  12. Tak! Wiele ludzi narzeka na to co ma, a mogłoby być o wiele gorzej. Mają trochę mniej pieniędzy,a mogliby by ich nie mieć wcale i nie mieć nawet sobie za co chleba kupić. Oni po prostu nie dostrzegają tego dobra, które dało nam życie. Sam fakt, że żyję jest dla mnie bardzo wazny. :)
    Świetny post! Teraz leeeecę na twojego bloga! ;3
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  13. Tak to już zazwyczaj jest, że doceniamy to, co mamy, gdy to stracimy. Dlatego tak ciężko nam się za coś zabrać.

    ReplyDelete
  14. lecę czytać Twojego bloga:)

    ReplyDelete
  15. Zgadzam się z każdym słowem. Każdy narzeka czego on nie ma, a co inni mają inni mają więcej kasy no ale kurde ty też masz, może nie tak dużo, ale jednak mogłbyś ich nie mieć w ogóle , ani grosza. Trzeba doceniać wszystko teraz, a nie kiedy to uleci.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. nie spotkałam się nigdy z Twoim blogiem ;))
    śliczne zdjęcia!
    chętnie wpadnę :D

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Masz racje. Chwile są tak ulotne, że nie zdążymy się obejrzeć, a minie nam dzień, tydzień, miesiąc, rok, a nawet całe życie. Trzeba doceniać to co się ma i jak by to napisać.. korzystać z tego. Mamy nogi- wybierzmy się na spacer z bliskimi, posiadamy talent- kształćmy go i wykorzystajmy w jak najlepszy sposób. Post mi się bardzo spodobał, a na bloga chętnie wpadnę :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Miło Cię poznać ! :)

    ReplyDelete
  19. trzeba doceniac to co sie ma w tej chwili, i wiedziec ze nasze zycie i szczescie zalezy od nas samych :)
    minimalist-only.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. idę zobaczyć do Ciebie :)

    ReplyDelete
  21. Post bardzo miło się czytało, więc z chęcią już wchodzę na Twojego bloga ♥

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. sama zadaje sobie to pytanie ile pozytecznego zrobilam.. zazwyczaj odpowiadam nic. i mimo, ze chcialabym cos zmienic to czesto bywa ze nic z tego nie wychodzi:)\

    zapraszam na KONKURSIK! Zbliżają się mrozy.. w związku z tym przydałby się KUBECZEK TERMICZNY:) Zachęcam do zabawy;)

    ReplyDelete
  23. Nie spotkałam się nigdy z twoim blogiem, ale czytając ten post zachęciłaś mnie do zajrzenia na niego. :)

    soylena.blogspot.com - klik

    ReplyDelete
  24. Nie spotkałam się jeszcze z Twoim blogiem, ale wydaje się być bardzo fajny :)
    Zazdroszczę Ci, że mieszkasz w Szwecji jeszcze w takim pięknym mieście *_* Chciałabym kiedyś tam wyjechać :) Język wydaje się być nawet prosty :)

    http://sztramkowska-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Niby taki płytki, temat ale wypowiedziałaś się ciekawie!:)

    { zapraszam do mnie - chanelier.blogspot.com }

    ReplyDelete
  26. Ale fajne! Chciałabym zwiedzić Sztokholm! Wpadnę na bloga. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Sporadycznie odwiedzam Twojego bloga, uwielbiam czytać refleksje na nim pisane. :)

    ReplyDelete
  28. Też uważam, że tu nie chodzi o wiek, a o inteligencję. Jest przecież bardzo dużo mądrych 15 latek i głupich 40 latek.

    ReplyDelete
  29. Świetnie się Ciebie czyta, chętnie zajrzę, zaciekawiłaś mnie.
    Każdy w swoim życiu przeżył trudne chwile, trzeba umieć sobie z tym radzić i cieszyć się każdą dobrą chwilą :)

    Pozdrawiam!♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Rzeczywiście często nie doceniamy tego, co mamy. Dlatego rachunek sumienia uważam za konieczność :)

    ReplyDelete
  31. Wpadnę na Twój blog i poczytam, ponieważ tutaj bardzo mi się spodobało. :)
    Właśnie dlatego lubię jak bloggerki wymieniają się postami! ^^

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. To naprawdę smutne, że nie wykorzystujemy swojego życia w 100% bardzo współczuję koledze :(

    ReplyDelete
  33. Bardzo dobrze napisane. :) W pełni się z tobą zgadzam.

    ReplyDelete
  34. Cudowny BLOG
    Zapraszam do mnie --> http://adorableblogg.blogspot.com/
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  35. Jesteś bardzo dojrzała. Tak to sobie czytałam i nie mogłam uwierzyć, że ten post napisała 15-letnia dziewczyna! Na 100% zaobserwuję Twojego bloga! ♥
    Wiem, że nie ma sensu użalać się nad Twoim kolegą, no bo w sumie, to mu nie pomoże. W takiej chwili trzeba go wspierać, a nie dołować tym, co się stało. Współczuję mu tego co się stało, ale i życzę, żeby wyszedł z tej całej przykrej sytuacji z podniesioną głową! :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa to na prawdę motywuje!<3 xoxo

      Delete
  36. Jakie śliczne zdjęcia. Chyba muszę odwiedzić Twojego bloga :)

    ReplyDelete
  37. również chciałabym mieszkać po za granicami kraju

    ReplyDelete
  38. Jak na moją rówieśniczkę, to bardzo mądrze piszesz :) Serdecznie współczuję Twojemu koledze, to musiał być dla Niego cios.
    Ja w swoim życiu całkiem niedawno miałam taką sytuację, po której zaczęłam doceniać życie i uważać je za najważniejszy dar od Boga.

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję za pochwałę i mam nadzieję, że dobrze sobie radzisz po tym co ci się przytrafiło:* xx

      Delete
  39. Otworzyłaś mi oczy swoimi słowami,ja zawsze się użalałam nad sobą itp. ale teraz to zmienię.
    whitepulery.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeju strasznie się cieszę buziaki:** xx

      Delete
  40. O jej jakie cudne buty . Też chcę takie *.*
    http://kofanaxd.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Najważniejsze to doceniać to co się ma :)

    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja uważam, że każdy może coś na ten temat powiedzieć :)

    ReplyDelete
  43. Wyglądasz super! Buty świetne <3

    ReplyDelete
  44. Piękne, dojrzałe słowa !

    ReplyDelete
  45. Najważniejsze to doceniać to co się ma !
    zapraszam do mnie : http://hanaundhana.blogspot.com/ <3

    ReplyDelete
  46. Ja mam czasem wrażenie nie czas gdzieś mi ucieka... ; (

    ReplyDelete
  47. pięknie napisane , szkoda ,ze potrafimy coś dostrzec dopiero gdy cos się wydarzy i tak trudno jest nam cieszyć nam się z kazdego dnia .
    zapraszam

    ReplyDelete
  48. Jessiko albo jesteś blogerką i piszesz systematycznie albo chociaż w niewielkich odstępach czasu albo w ogóle.
    Najpierw :,,myślałam o zrezygnowaniu z bloga" później ,,postaram się pisać systematycznie" a teraz nic (yy) :/p

    ReplyDelete
  49. I skończyło się systematyczne pisanie :))

    ReplyDelete
  50. sliczny blog świetne zdjencia zarombisty blog


    Ja obserwuje jeśli byłabyś takla miła i weszła do mnie i zobaczyła co tam robie i zaobserwowała to dziekuje
    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  51. Bardzo mądre słowa, zaskoczyłaś mnie.
    http://myfashionforeverblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Witam,
    Bardzo mądre i dojrzałe słowa jak na piętnastolatkę. Cieszy mnie to bardzo, że istnieje jeszcze młodzież, która interesuje się w życiu czymś więcej niż tylko Facebookiem i sweet fociami. Super, że dostrzegasz tak ważne sprawy życiowe!
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  53. Zgadzam sie z tym postem!



    talliablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. swietnie napisane ;p fajnie ze jessika takze daje mozliwosc innym;p
    Oczywiście obesrwuje i licze na rewanż;p
    Mogłabyś poklikać mi w linki? za pierwszym razem mi się nie udało ,
    ale próbuję jeszcze raz, dlatego bardzo cię o to prosze:P
    odwdzięczę się ,czym będziesz chciała i wybiorę blogi, które bd polecac w postach:D

    http://moohox3.blogspot.com/2014/11/cooperations.html

    ReplyDelete
  55. Zaskoczyłaś nas :) Piękna zdjęcia! :)

    ReplyDelete
  56. KIEDY NOWY POST? :(((((((((

    ReplyDelete
  57. Gratuluję bardzo dojrzałego wpisu. Szczerze mówiąc, po przeczytaniu musiałem wrócić jeszcze raz do początku notatki bo nie byłem pewny czy dobrze przeczytałem ile masz lat :)
    Ja też nie raz ubolewam nad tym, jak bardzo czasem nieproduktywne są moje dni i ile mógłbym zrobić w czasie kiedy oglądam "pierdoły" w tv... Trzeba pamiętać, że życie ma się tylko jedno i każdy dzień jest na wagę złota bo nigdy drugiego takiego nie przeżyjemy. I działać, działać, działać! Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  58. Zapraszam kochani tutaj: http://ourpoint-of-view.blogspot.com/ Dopiero się rozkręcamy!

    ReplyDelete
  59. fajny blog

    - http://laninatosia.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  60. Bardzo mądre myśli.

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*