Spotkanie z wielkim uśmiechem

Friday, October 03, 2014

Hej! Jak dobrze przyjść do domu ze świadomością, że już piątek. Ostatni dzień tygodnia okazał się być całkiem znośny, a po części nawet powiedziałabym przyjemny! Byłam zwolniona z dwóch ostatnich lekcji, ponieważ dostałam zaproszenie do mojej byłej szkoły. Niedawno co dopiero z niej wyszłam a już czułam się jakby wszystko i wszyscy się zmienili i szczerze dziwnie było zobaczyć niektóre twarze po kilku miesiącach. Oczywiście nie tylko ja zostałam zaproszona na spotkanie, tylko wszyscy którzy uczęszczali na kursy unijne. Zobaczyłam się z moimi wspaniałymi dziewczynkami z byłej klasy. Za jedną koleżanką tak się stęskniłam, że aż miałam szklane oczy, gdy ją przytuliłam. Przykro, że każdy rozchodzi się w inną stronę.. brakuje mi niektórych mordek w mojej codzienności. Spotkanie przebiegło idealnie. Otrzymałam certyfikat z języka angielskiego i może kiedyś mi się przyda i uśmiałam się za wszystkie czasy z osobami, za którymi tęskniłam. Nie mogło być lepiej. Pomimo, że byliśmy ze sobą jakąś godzinę czasu, to i tak jestem bardzo zadowolona. 
Szczególne pozdrowienia dla Paulinci i Ady, o której już pewnie zapomnieliście, haha. Kiedyś często tu o niej pisałam! 

Naszyjnik - KLIK
Bluzka - New Yorker 
Zegarek - KLIK
Cardigan - KLIK

Chciałam Wam dzisiaj pokazać stylizacje niestety nie było na to czasu, zatem zdjęcia zostały zrobione w niesprzyjającym świetle. Na pewno cardigan z powyższych zdjęć jeszcze zobaczycie. Jest naprawdę fajny, choć moim zdaniem nietypowy!
I na koniec oczywiście instagramowa fotka z Adunią!
Instagram to moja świątynia, haha! Uwielbiam kumulować na nim zdjęcia pamiątkowe! Jak możecie zauważyć z moim samopoczuciem jest nieco lepiej, choć w sumie to zależy w jakim otoczeniu się znajduję. Jak widać na powyższym zdjęciu - przy prawdziwych przyjaciołach uśmiech sam pojawia się na twarzy. Ten szczery uśmiech! :*

Mam nadzieję, że widzimy się już niebawem! Kocham Was, buziaki! :*:*
__________________________________________________________

Mam jeszcze małą prośbę. Jesli ktoś zna się na wyglądach i chciałby mi pomóc to zapraszam na maila - jessikachincza@o2.pl Nie mam zbyt dużych oczekiwań. Chce postawić na klasyczny design.

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. Fajnie, że miałaś okazję zobaczyć się z osobami z byłej klasy. :)

    ZAPRASZAM NA ROZDANIE! DO WYGRANIA BLUZY! ❤️
    http://lilianka-blog.blogspot.com/2014/09/oasap-giveaway.html





    ReplyDelete
  2. Ja o Adzie nie zapomniałam. Pamiętam jak spędzałyście razem sylwestra 2 lata temu :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oja! To świetnie! ;) Z Adą spędzałam sylwka jesli sie nie mylę 3 lata temu. Sylwester 2013 spędziłam z Bartkiem i Weroniką, 2012 ze znajomymi a 2011 z Adą. ;*

      Delete
    2. O jejku to ten czas leci jeszcze szybciej niż myślałam!

      Delete
  3. Świetnie ,że miałaś okazje po takim czasie spotkać się ze znajomymi twarzami :)

    sushi-natka.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Fajnie, że spotkałaś się ze znajomymi, których od dawna nie widziałaś ^^
    Ja też byłam zwolniona z ostatniej lekcji ;)
    Obserwuję na instagramie ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. ładne zdjęcia i fajnie , że zobaczyłaś się z znajomymi :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetna sprawa :)

    indyjskipalisander.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Fajnie, że zorganizowali takie spotkanie : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Ze starymi przyjaciółmi naprawdę fajnie jest się spotkać :)

    ReplyDelete
  9. Jak zawsze wyglądasz świetnie Jess!!! :)
    Ja też za niedługo wybieram się do mojej starej szkoły odwiedzić nauczycieli ;D

    http://mademoisellejuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Fajnie jest się spotkać z osobami, z którymi dawno się nie widziało :)

    ReplyDelete
  11. Ślicznie wyglądasz ;*
    Pozdrawiam :) http://by-sandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Świetnie wyglądasz. Elegancko, ale jednocześnie na luzie. Niestety tak jest, że jak długo się z kimś nie widzieliśmy, albo długo nie byliśmy w jakimś miejscu i po czasie do niego wrócimy to okazuje się, że wszystko jest zupełnie inne. Znam to uczucie bardzo dobrze, bo kiedy po kilku miesiącach wracam do rodzinnego miasta to czuję, jakbym go nie poznawała.

    ReplyDelete
  13. Już widziałam na insta, że byłaś świetnie ubrana i czekałam na post z myślą, że może pokażesz ten outfit. No i jest post haha :D Ten kardigan świetny!

    ReplyDelete
  14. też będę odwiedzac moją szkołę w liceum ;) śliczny strój,u mnie piątek ciężki ledwo żyję ;c


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o moim małym uzależnieniu :)

    ReplyDelete
  15. Super wyglądasz. Zdjęcia czasem nie wychodzą w złym świetle. Jest to ogromną zmorą :C
    Miłego weekendu ♥

    ReplyDelete
  16. Świetnie! Ja również popołudnie spędziłam z dobrymi znajomymi! :D

    ReplyDelete
  17. gratuluję certyfikatu! ;))
    na pewno fajnie tak odwiedzić starą szkołę ;))
    coś sobie przypominam Adę :D
    śliczne jesteście!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. O, pamiętam jak kiedyś pisałaś o Adzie, a więc jeszcze nie została zapomniana. ;)
    Bardzo fajnie, że mogłaś się znów z nią i innymi spotkać. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Świetny jest ten sweterek ;)

    ReplyDelete
  20. super wyglądasz :)

    Dodasz komentarz? Będzie mi ogromnie miło ♥

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/10/kilometry.html

    ReplyDelete
  21. Ja mogę pomóc Ci w zrobieniu designu, ale gmail się mnie nie słucha, więc jeśli Ty byś mogła napisać ;) ntusiaa@gmail.com Zgłosiłam już i jutro powinno być wszystko dobrze. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Mam to samo, też chodzę do nowej szkoły w której się nie odnajduje jeszcze i tęsknie za starymi ludzmi :/ ale bywa, fajnie ze udało ci sie spotkanie :)

    http://suzanne9-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Na prawdę świetnie Ci w tym kolorze włosów :D nie mogę się napatrzeć! Zapraszam na nowy post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  24. ja całe popołudnie spędziłam w domu, pod kołdrą, z przeziębieniem;-; :)

    ReplyDelete
  25. Jess, ten cardigan jest nieziemski! Kurczę, zazdro! :D

    Zapraszam! :)
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  26. znam to uczucie spotkania znajomych po dlugim okresie, z jednej strony szczescie, a z drugiej smutek

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    ReplyDelete
  27. Dobrze tak odwiedzić czasem starą szkołę, też mam taki zamiar, ale jak na razie mam mało czasu. :) Adę pamiętam, kiedyś spędzałaś z nią sylwestra :)

    ReplyDelete
  28. Takie spotkanie to świetna sprawa, aby spotkać się ze starymi znajomymi :) Ja niedługo rozstaję się z moją klasą i na pewno będę za nimi tęsknić :')
    Świetny kardigan!

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  29. świeetnie, że spotkanie się udało;)sliczny kolor oczu:)))

    ReplyDelete
  30. Fajne są takie spotkania, a ile wspomnieeeeń :)

    ReplyDelete
  31. Gratuluje certyfikatu i na pewno było bardzo milo :))

    MÓJ BLOG- ZALEŻY MI, WAŻNE

    ReplyDelete
  32. Mnie czeka w tym roku rozstanie z przyjaciółką, przczuwam, że mogę się czuć podobnie jak Ty teraz.

    ReplyDelete
  33. Też musze któregoś dnia wybrać się z przyjaciółmi do starej szkoły, spędziliśmy tam w końcu aż 9 lat :) <3
    Śliczne zdjęcia ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. No to miło spędziłaś czas, ja też nie dawno zobaczyłam się z osobami z byłej szkoły :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Fajnie, ze udało wam się zorganizować takie spotkano :)
    blog ->klik

    ReplyDelete
  36. ja jestem już w 3 klasie technikum, i odkąd wyszłam z gimnazjum nie mam kontaktu z tymi ludźmi. Obiecuje się spotkania, ale jeżeli już każdy się rozejdzie w drugą stronę trudno znów się zejść ;(
    pozdrawiam!

    ReplyDelete
  37. Cudownie wyglądasz :)

    W wolnej chwili zapraszam również do mnie. Spodoba Ci się - skomentuj lub zaobserwuj! :)
    sweeet-coookie.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Fajnie, że się dobrze bawiłyście :) Ja piątek spędziłam na imprezie :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. skopiowalas sternal naszyjnik http://forever-young--life.blogspot.com/2014/07/black-white.html a to niby ona cb kopiuje ....

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo ten naszyjnik jest jej :D Boże co za przygłupy. Zamiast najpierw się spytać to niee. :D

      Delete
  40. przepiękne zdjęcia ! fajnie spotkać się z osobami , których się dawno nie widziało :)

    fashion-madam.blogspot.com-klik

    ReplyDelete
  41. Miło, że nie zapomniałaś o starych przyjaźniach :) Podejrzewam, że ludzie, z którymi byłaś w klasie też pewnie za Tobą tęsknią. Cieszę się również, że Twoje samopoczucie coraz lepiej bo przyznam, że się martwiłam. A co do instagrama to on ode tego przecież w końcu jest. Żeby zdjęcia tam publikowane był dla nas pamiątką :) http://nelka-neelka.blogspot.com zapraszam do siebie :)

    ReplyDelete
  42. Jejku cudna bluzka! Śliczna jesteś ★

    http://tunia-ti.blogspot.com/ zapraszam

    ReplyDelete
  43. U mnie również piątek całkiem znośny, ale zapowiada się niedziela w książkach ;)

    Mój blog - klik

    ReplyDelete
  44. To wspaniałe uczucie spotkać osoby, które się bardzo kocha pomimo iż mieszkamy tak blisko siebie to nie mamy czasu nawet się spotkać.
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~

    ReplyDelete
  45. przepiękna jesteś!

    ~Ja już e-mail odnośnie desingu wysłałam ♥
    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Chciałabym mieć okazję zobaczyć osoby z mojego gimnazjum... :)

    ReplyDelete
  47. super kardigan:* Tez sie stesknilam za gimnazjum i czas je chyba odwiedzic:)
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Śliczne zdjęcia :)
    To świetnie,że spotkałaś się ze znajomymi

    zapraszam

    http://kamikaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Adę kojarzę, ale gdybyś nie napisała jej imienia to bym mnie wiedziała, jak ma na imię. Skoro tak się za nimi stęskniłaś to czemu się nie spotykacie np. na sesje, czy coś?
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Najważniejsze jest to, że dobrze i miło spędziłaś czas. Mnie rozstanie z klasą czeka już w tym roku i nie potrafię sobie wyobrazić jak to będzie. Ślicznie wyglądasz. Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. l absolutely fell in love with your blog, following you!<3
    Make sure you also check out my blog and follow me as well.

    www.fashionableperfection.com

    Love John Setrodipo

    ReplyDelete
  52. Ja jakoś nigdy nie tęskniłam za osobami z byłej klasy, a z tymi którymi kolegowałam się najbardziej utrzymuje kontakt do teraz :)

    ReplyDelete
  53. Świetne macie te sweterki :) A poza tym ślicznotki z Was :) Pozdrawiam i gratuluję certyfikatu :*

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*