Oświadczam iż żyję!

Monday, October 20, 2014

Witam Was, ostatnimi czasy nadal walczę ze swoim kiepskim samopoczuciem, co do bloga to napisałam już post pożegnalny. Myślałam, że doszło do tego, czego obawiałam się najbardziej. Nie chciałam Was już pożegnać na dobre. Blog sprawiał i nadal sprawia mi masę przyjemności. Chodzi raczej o to, że nie miałam do blogowania sił, a nie chciałam wprowadzać ciągłych przerw, jak to bywa na innych blogach. Wolałam Wam wszystko wyjaśnić i zakończyć coś z czego nie mogę się wywiązać. Uwierzcie, że najchętniej bym napisała wszystko o sobie i ostatnim czasie, oraz trwającym, jednak potrafię dzielić świat internetu i prywatność. Mam nadzieję, że wystarczy Was informacja, że staram się stanąć na nogi. Was nie opuszczę. Te złe myśli jakie chodziły mi po głowie długi czas już wyrzuciłam i nie mają wstępu pojawiać się ponownie. Na blogu widnieje nowy wygląd bloga. Może jest trochę szaro bury, ale mam nadzieję, że się za klimatyzujemy wszyscy razem. Notki natomiast będę dodawała, gdy tylko będę miała zdjęcia. Fajnie było mieć swojego prywatnego fotografa blogowego. Jednak co dobre szybko się kończy, teraz już to wiem. Nawet nie wiecie jak cieszę się, że pomimo mojej nieobecności piszecie do mnie o posty i zaglądacie na bloga. Nawet znajomi już powiedzieli, że czas najwyższy coś dodać. Chcę być systematyczna w blogowaniu, ale także chcę ogarnąć wszystko to, co dzieje się wokół mnie. Mam cały czas nadzieję, że nic nie dzieje się bez powodu i że cierpię teraz by zasłużyć sobie na duże szczęście. Zobaczymy. Nie wiem czy pamiętacie, ale kiedyś na moim blogu widniało motto "Nadzieja jest najcenniejszą towarzyszką życia". Nadal tak uważam i staram się tym cytatem kierować.

Na potwierdzenie, że żyję - dodaję zdjęcia. Przy okazji prezentuję Wam kardigan, którego nie udało mi się raz zaprezentować w dokładny sposób, a obiecałam! Pochodzi on z lookbookstore.com :)
Kardigan - lookbookstore.com
Top - H&M
Spodnie - H&M
Naszyjnik - Oasap.com
Torebka - verostilo.com
Zegarek - D&S
Buty - Renee.pl

Tak więc oto moja dzisiejsza stylizacja. Chciałabym napisać coś odnośnie butów z dzisiejszej stylizacji. Jest to moj świeżutki zakup ze sklepu internetowego renee.pl. Postanowiłam rozpieścić się choć trochę i wymienić swoje kochane, niezawodne czarne workery, których już czas się skończył..  na jakieś inne buty, które będą mi pasowały do codziennych stylizacji. Ten model jest ostatnio dosyć popularny, aczkolwiek mi spodobały się, gdy Ada przyszła nas odwiedzić do szkoły. Miłość od pierwszego wejrzenia, przysięgam! Bardzo mi się spodobały. Pomimo, że nie lubię mieć tego co jest popularne.. raczej wolę się nieco odróżniać od reszty, to postanowiłam że zgapię je od Ady, haha! Buty przyszły do mnie błyskawicznie. Naprawdę czekałam około doby na ich dostawę przez kuriera. Są idealnie wykonane. Część tylna bucika charakteryzuje się tak jakby skórką węża, która moim zdaniem wygląda rewelacyjnie. Co prawda miałam je ubrane chyba dopiero dwa razy, ale mogę stwierdzić, że są mega, mega wygodne i mam nadzieję, że posłużą mi jak najdłużej! Jak dla mnie wielkim plusem jest to, że botki są na zamek i błyskawicznie się je zakłada. Wiązane workery to naprawdę 3-5 minuty zmarnowanego czasu, a dla mnie ten czas, szczególnie przed wyjściem do szkoły jest na wagę złota! Moje ostatnie zdanie na temat bucików? - Serdecznie polecam! :)

Na sam koniec dziękuję bardzo Weronice za piękne, jesienne zdjęcia. U niej również nowy post. Zapraszam! Obie postaramy się prowadzić regularnie blogi. - Blog Weroniki

3majcie się ciepło. Widzimy się za kilka dni. :)

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. Super już się martwiłam śliczne zdjęcia

    ReplyDelete
  2. ładna stylizacja :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Jessika jak zawsze ślicznie wyglądasz! <3
    Botki prześliczne i wygląd bloga również.
    Cieszę się że w końcu dodałaś post, oglądam bloga codziennie i patrzę czy nie przeoczyłam jakiejś notki :3

    ReplyDelete
  4. Cudowny kardigan! :D
    http://martixs.bglospot.com

    ReplyDelete
  5. Jessika dasz rade z blogowaniem i pamiętaj o uśmiechu, normalnym, ale przede wszystkim duchowym ! Jestem z Tobą ślicznoto :*

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczna stylizacja i zdjęcia :)
    Martwiłam się o ciebie :)
    Zapraszam na mojego nowego świeżutkiego bloga :)
    http://pauline-memories.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kocham jesień za te grube swetry! Powodzenia kochana, na pewno dasz radę, ja też czasem mam takie chwile słabości :D.

    ReplyDelete
  8. dobrze, że żyjesz :) Świetny kardigan i buty :)

    pola-na-blogu.blogspot.com -KLIK

    ReplyDelete
  9. Super stylizacja! Chyba domyślam się o co może u Ciebie chodzić, ale nie chce się wtrącać..Tak czy siak, super cytat, kieruj się nim dalej i głowa do góry Kochana! <3
    Będzie dobrze. A co do kardiganu poszukuję takiego białego od dawna :o
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. nie martw się kochana, każdy w swoim życiu przechodzi kryzys. Wiem, że pewnie myślisz ze jesteś wszystkiemu winna czy coś w tym stylu, ale wiedz, że otwierasz nowy rozdział w swoim życiu. Może tak miało być i teraz będzie już tylko lepiej! Głowa do góry :* Nie wiem czy się domyślam co się stało, ale nie chcę Cię bardziej smucić. Jesteś fajną, młoda i śliczną dziewczyną, przed tobą całe życie! Zdjęcia i cała stylizacja jest bardzo fajna, idealna na jesienne spacery jak i na wypady ze znajomymi czy tez do szkoły :) Pozdrawiam Cię gorąco!

    ReplyDelete
  11. Buty są ładne, ale ja bym ich nie założyła. Fajne zdjęcia ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. dasz sobie rade!:) cudowny wyglad bloga!

    ReplyDelete
  13. Super zdjęcia. Dobrze, że się nie poddałaś. Cudowna ♥

    ReplyDelete
  14. Najważniejsze jest nie poddać się i wierzyć,że wszystko będzie lepiej ;)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Super, że wróciłaś! Życzę, żeby Ci się wszystko poukładało :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Jak dobrze, że wróciłaś! Wierzę, że stopniowo wszystko się wyjaśni i w końcu staniesz na nogi, trzymaj się :*
    A zdjęcia są śliczne i bardzo jesienne! <3

    ReplyDelete
  17. Życzę żeby wszystko się poukładało :))
    Piękny zegarek,bużka :*

    face-katie.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie możesz zmuszać się do pisania postów.Pisz wtedy,kiedy będziesz czuła,że to ten czas :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Pamiętaj, jesteśmy z Tobą! :))
    Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia.

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Mimo problemów wyglądasz równie fantastycznie jak wcześniej. Botki są cudowne, a jeszcze naszyjnik dodaje wiele uroku. Trzymaj się cieplutko, mam nadzieję, że szybko poukładasz swoje sprawy, życzę Ci dużo sił, zwłaszcza że, jak widzisz, masz tu wiele dziewczyn trzymających za Ciebie kciuki i czekających na kolejne posty :)

    ReplyDelete
  21. Kochana uśmiechnij się, szczęście czeka tuż za rogiem! Świetny set!

    ReplyDelete
  22. kardigan jest super ale buty moim zdaniem ohyda :p

    ReplyDelete
  23. cudownie wyglądasz :) nie ma co się poddawać :)

    ReplyDelete
  24. dobrze, że nie kończysz z blogowanie bo ja dopiero teraz Twojego bloga znalazłam:D M.

    ReplyDelete
  25. Zapraszam do siebie, http://thatlifeinspirations.blogspot.com/ <3 Lubie twojego bloga :) Jestem nowa ale sie rozkrecaaaaaam :D HYHY

    ReplyDelete
  26. Super stylizacja, śliczne zdjęcia i cudne buciki:)
    Dobrze, że nie odchodzisz od bloga:)


    http://juulyblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Bardzo się cieszę, że tu napisałaś i nie zamierzasz odchodzić z bloga <3
    Piękna stylizacja! Świetny kardigan ;)

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  28. jejku jak sie cieszę że nie odchodzić:(

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ślicznie wyglądasz!
    Mam pytanko:na jaki e-mail napisałaś do sklepu Tidestore, bardzo mi zależy na odpowiedz ;)

    ReplyDelete
  30. Dobrze, że nie odchodzisz! Szkoda by było...
    Śliczny ten cardigan! Pasuje Ci. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Bartek dobrze spisywał się w roli fotografa. Myślałam, że jak chodzicie do jednej szkoły, będzie Ci łatwiej! :)

    ReplyDelete
  32. ... coś się kończy, coś zaczyna... Nie martw się, dasz radę! Trzymam kciuki za Ciebie! I cieszę się bardzo że wróciłaś już do nas! :)) Zdjęcia jak i stylizacja jak zawsze na + ! :))

    ReplyDelete
  33. jak zawsze śliczna :) nie martw się kryzys minie , kazdy czasem go przechodzi
    http://carolinaa-carolinaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. bo juz sie o ciebie balam :o tez ma chwilowy kryzys ,ale jakos staram sie zyc

    sliczne zdjecia :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o egoizmie :)

    ReplyDelete
  35. Pięknie! ;* Cieszę się, że zostajesz! :)

    planeta-marzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Dobrze, że wróciłaś :) Śliczne zdjęcia, stylizacja też :-)

    weraweronika.blogspot.com ---> Klik !

    ReplyDelete
  37. kardigan i buty są świetne :)
    i bardzo dobrze że wróciłaś, ja też mam mały zastój w blogowaniu, a co najgorsze jestem w klasie maturalnej i mało co mam na to czasu... raz kiedyś uda znaleźć mi się wolną chwilę ; o

    ReplyDelete
  38. Rozumiem Cię, też mam masę zajęć i obowiązków, a chęci coraz mniej...ale nie zostawiaj nas Jessika! Będzie bardzo nam brakować takiej blogerki :* Dobrze, że tego nie zrobiłaś :D
    wspaniale wyglądasz!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Witam Jessico nadal wyglądasz wspaniale i prowadzisz swojego świetnego bloga. Cały czas wracam żeby przeczytać, co nowego u ciebie. Mam zamiar, że nie prędko przestaniesz prowadzić bloga, ponieważ ja i zauważyłam, że wiele innych osób również zdążyło się do niego przywiązać.

    ReplyDelete
  40. Na prawdę ślicznie wyglądasz :)
    Wszystkie zmiany, nawet te bolesne prowadzą do czegoś lepszego, wiem - sama to przeżyłam :)

    ReplyDelete
  41. Ja w ogóle nie mam pomysłów na posty :\
    Ładnie wyglądasz, spoko stylizacja.
    Nie usuwaj bloga, masz mnóstwo fanów! ;o

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. świetne zdjęcia :)
    cudowny blog :)

    http://shubiduoff.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Hej, Jessika, całe życie przed Tobą! Widocznie ktoś nie zasłużył na bycie z Tobą. Jesteś wspaniałą, wrażliwą dziewczyną, nie rezygnuj ze swoich marzeń. Uśmiechnij się :)

    ReplyDelete
  44. śliczne buty, wyglądasz super :)

    ReplyDelete
  45. Misiaa nie martw się! Dasz radę ja w Ciebie wieżę! Kocham najmocniej i pamiętaj że my zawsze będziemy z tobą! <33333333333333333333333333333

    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. ooo jejku świetny ten kardigan! *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. bardzo ładnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  48. Jak zwykle cudownie wyglądasz ♥
    Ja też mam teraz masę obowiązków, zwłaszcza z nadrabianiem materiału, bo przez 2 tygodnie byłam chora i nie pojawiłam się w szkole :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/
    http://instagram.com/zuuzulka98

    ReplyDelete
  49. Piękne sweterzysko! ;)

    ReplyDelete
  50. Doskonale cię rozumiem. W roku szkolnym jest naprawdę cała masa zajęć, obowiązków i spraw do załatwienia.
    Wierzę że dasz radę! Proszę nie zostawiaj nas! Jesteś dla nas bardzo ważna! Cieszę się że zdecydowałaś się nie opuszczać bloga i mam nadzieję że jeszcze długo tego nie zrobisz :D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Cieszę się że mimo złego samopoczucia napisałaś posta.
    Bardzo dobrze że wróciłaś,brakowało mi ciebie.
    Cudowna stylizacja!
    --------------------------------------------------------------------
    P.S Pokazałam twojego bloga mojej mamie i obie mamy to samo zdanie że jesteś strasznie podobna do mojej kuzynki,gdyby nie czarne włosy to byłybyście jak dwie krople wody.
    http://kolorowe-chmury.blogspot.com/(klik)

    ReplyDelete
  52. Dobrze, że nie zrezygnowałaś z blogowania. Bardzo bym za tobą tęskniła. :(
    Także cieszymy się, że nas nie opuszczasz :D
    Dasz radę Jessika! <3

    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    ReplyDelete
  53. podasz dokłądna nazwe tuszu który masz tu na rzęsach? jest świetny !!!

    ReplyDelete
  54. Trzymam za Ciebie kciuki aby wszystko dobrze się ułożyło :*

    http://justine-juustine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Hej!! Mam prośbę! chodzę do Szkoły o profilu organizacji reklamy i musieliśmy stworzyć kampanie polityczna kto będzie miał więcej lajków wygrywa. Do poniedziałku zbieramy głosy mogłabyś/mógłbyś udostępnić i poprosić żeby zagłosowali? Nie wiem jak ale odwdzięczymy się to mega Ważne!! https://m.facebook.com/GlosujnaMarteKotlarz?refsrc=https%3A%2F%2Fwww.facebook.com%2FGlosujnaMarteKotlarz&_rdr

    ReplyDelete
  56. świetne buty!

    Zapraszam ;)
    http://psiowaty.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Buciki piękne!

    http://rilseee.blogspot.com/2014/10/cos-innego-wywiad.html?showComment=1414706211508#c8445940810296272703

    ReplyDelete
  58. Buciki piękne!

    * http://debesisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Dasz radę, jesień to czas depresji i tego typu załamań. Ale po jesieni jest zima, a później wiosna także głowa do góry, Twój blog jest naprawdę wspaniały. Ty jesteś wspaniała, że osiągnęłaś taki sukces i masz tylu nie tylko obserwatorów, co czytelników! :) Chciałabym być taka jak ty, ale cóż :D

    ReplyDelete
  60. Chyba każdy ma w swoim życiu chwile załamania i zwątpienia.
    Śliczne zdjęcia, a buty wspaniałe! (mam dokładnie te same) :D

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Hello I'am Chris From France!!
    You Have A Wonderful Blog Which I Consider To Be Registered In International Blog Dictionary. You Will Represent Your Country
    Please Visit The Following Link And Comment Your Blog Name
    Blog Url
    Location Of Your Country Operating In Comment Session Which Will Be Added In Your Country List
    On the right side, in the "green list", you will find all the countries and if you click them, you will find the names of blogs from that Country.
    Imperative to follow our blog to validate your registration.Thank you for your understanding
    http://world-directory-sweetmelody.blogspot.com/
    Happy Blogging
    ****************

    ReplyDelete
  62. Wspaniałe zdjęcia! Piękna stylizacja! Ciekawy blog. Zapraszam do mnie.
    Męski blog o modzie i lifestyl'u.

    http://gabriel-data.blogspot.com/

    Obserwacja za obserwację?
    Zaobserwuj, zobaczę zrobię to samo!
    Na końcu komentarza dopisz: "Obserwuję"
    www.gabriel-data.blogspot.com - KLIK
    Fashion Projects

    ReplyDelete
  63. Dasz radę :)
    ilovebooksworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Stylizacja super, nie poddawaj się masz do tego talent

    ReplyDelete
  65. Dobrze, że mimo braku czasu i złego samopoczucia jednak znajdujesz chwilę na blogowanie. Dobrze jest znaleźć czas na chwilę dla siebie i relaks a chyba blogowanie jest takim sposobem

    ReplyDelete
  66. Super post! Super zdjęcia I bardzo ładne zdjęcia . Jestem pierwszy raz na twoim blogu i mówię WOW . I obserwuję :3
    Zapraszam Cię na bloga siostry :http://jak-w-niebiosach.blogspot.com/
    Zapraszam Cię na mojego bloga : http://modamuzykaija.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Mam za sobą kilka ciężkich momentów swoim życiu, ale teraz wiem ze nie jestem sama :) dziękuję :*

    ReplyDelete
  68. Jessika kiedy nowy post ?

    ReplyDelete
  69. cudowny zestaw:* świetny kardigan:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*