"Moc zapachów. Moc piękna"

Wednesday, October 01, 2014

Cześć! Piszę do Was już po evencie, który nosił tytuł "Moc zapachów. Moc piękna". Wczorajszy dzień należał naprawdę do udanych. Zaczynając od eventu, na którym wiele się działo, kończąc na nowo poznanych osobach. Rano jednak przytrafił mi się pech, bo zaspałam na autobus, więc musiałam jechać pospiesznym. Do Torunia dojechałam o 12:15 po czym wsiadłam w tramwaj i pojechałam na przystanek Plac Skalskiego, gdzie udałam się do Plazy. Galeria jest super, aczkolwiek brakuje mi tam Empika i Almy. Zdecydowanie wolę Focus w Bydgoszczy. Tak czy inaczej na wejściu zostałam miło przyjęta i zaprowadzona do perfumerii Douglas. Na samym początku zajęli się mną eksperci, którzy zaproponowali makijaż. Efekt świetny, a poczucie, że na mojej twarzy mam same wyjątkowe marki typu chanel, Dior. Ahh! Tyle dobroci! 


Za mój makijaż była odpowiedzialna Kinga, która naprawdę kocha to co robi i jest w tym mega dobra! Możecie podziwiać jej MakeUp'y na fanpage'u, na którym umieszcza swoje dzieła.


Oczywiście nie tylko ja mogłam skorzystać z darmowego, profesjonalnego makijażu! Każdy kto odwiedził tego dnia galerię Toruń Plaza, mógł wygodnie zasiąść na fotelu i oddać się w ręce eksperta. Były również przygotowane słodkie pokusy, których każdy mógł skosztować! 

Yummy, ślinka cieknie! :)

Ponadto było wiele okazji by zgarnąć super upominki i nagrody, ponieważ przez cały dzień trwały konkursy! Moim zdaniem cały event wypadł idealnie, a douglas pokazał się z jak najlepszej strony. Przygotowanie takiego wydarzenia, które przebiegło w idealnej atmosferze zasługuje na wyróżnienie.
Bardzo się cieszę, że otrzymałam takie zaproszenie. Na pewno pozostaną mi świetne wspomnienia. Kto wie? Może jeszcze kiedyś będę miała okazję wziąć udział w podobnym wydarzeniu. 

I na koniec szybkie zdjęcia stylizacji! ;)
 Cardigan - KLIK
Bluzka - KLIK
Spodnie - Zara
Zegarek - KLIK
Buty - KLIK

Na koniec zdjęcia z dwiema świetnymi osobami, które miałam okazję poznać! Agnieszka tak jak ja została zaproszona na to wydarzenie, natomiast Daria napisała do mnie po tym, gdy napisałam na blogu, że jadę do Torunia! Świetne dziewczyny, bardzo się cieszę, że je poznałam. 

Foteczki z insta! :)
1. Z Agnieszką spędzałam czas podczas calego eventu. Jest naprawdę pozytywną osobą, a ponadto prowadzi świetnego modowego bloga, na który serdecznie zapraszam - stylishblogstory.blogspot.com
2. Z Darią natomiast spędziłam cały dzień, aż do wieczora po evencie. Wybrałyśmy się do miasta na sushi, do manekina na przepyszne naleśniki i oczywiście do maka, bez którego życie byłoby nudne, haha. Niestety musiałyśmy się tak kryć po lokalach, ponieważ cały czas padał deszcz, a szkoda! Bo chciałabym zobaczyć większy kawałek Torunia! - Blog Darii - minimalistyczny.blogspot.com

Na samiusieńki koniec ciemne, klimatyczne zdjęcia zalanego Torunia, a właściwie pięknej starówki.

Czuję, że jeszcze odwiedzę Toruń nie raz! Podsumowując całość! Świetny dzień, cudowna odskocznia od monotonnych dni mojego życia, haha! Jeszcze raz dziękuję DOUGLAS! ♥♥♥
 ________________________________________________________________________
A dla panów spóźnione życzenia z okazji Waszego święta! Wszystkiego co najlepsze, przede wszystkim spełniania marzeń, miłości i hajsu!

You Might Also Like

56 KOMENTARZE

  1. Zazdroszczę Ci takiego wyjazdu! :)))

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  2. Widać, że świetnie się bawiłaś :) Mam tak blisko, szkoda, że nie mogłam tam być. A Toruń jest prześliczny, zdjęcie rzeczywiście bardzo klimatyczne ;)
    Całusy :*

    ReplyDelete
  3. pewnie czułas się jak ksiezniczka :) uwielbiam ogolnie sama aure wyjazdów gdzies poza miasto, a co dopiero gdybym mogla wziac udzial w jakims wydarzeniu :)

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    ReplyDelete
  4. ale super ze dostalas takie zaproszenie;)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  5. Dzięki za miłe słowa :* Było super! Szkoda, że nie udało nam się zjeść razem sushi :( Może będzie jeszcze okazja! :D

    ReplyDelete
  6. Fajnie zorganizowało to douglas. U nas w mieście też coś takiego było. Szkoda, że pogoda nie dopisywała :)

    http://tamizaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Musiało być bardzo fajnie :) Chętnie sama skorzystałabym z okazji, by tam być, ale do Torunia niestety mam daleko :)

    ReplyDelete
  8. Na prawdę zazdroszczę bycia w Toruniu bardzo mi się podoba to miasto, lecz nie miałam jeszcze możliwości bycia tam, ale mam nadzieję, że uda mi się jeszcze. A makijaż jest świetny na prawdę zazdroszczę. :( :*
    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~

    ReplyDelete
  9. oo, dawno nie bylo az tak rozbudowanego postu, az milo sie czyta!

    ReplyDelete
  10. Jakie pyszności <3 Śliczna stylizacja, i fajnie że poznałaś nowe osoby.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zazdroszczę, że mogłaś wziąć udział w takim wydarzeniu :)
    Śliczne zdjęcia! Ja nigdy jeszcze nie byłam w Toruniu ;/

    Pozdrawiam
    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  12. musiało być fajnie ;) świetne zdjęcia

    ReplyDelete
  13. Bardzo fajnie to zorganizowano ;)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. firma douglas cię tam zaprosiła czy jak? :) tylk ozeby zrobic ci probny makijaz czy tteż zaprezentowac kosmetyki itp. ?:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak Douglas mnie zaprosiło. :) Tak ogólnie. Żebym pojawiła się na tym evencie. ;) Makijaż to zupełnie dodatek. ;)

      Delete
  15. Fajny post, super, że masz możliwość poznawania nowych osób :)

    ReplyDelete
  16. mogłaś sobie wybrać np. szminkę od chanel itp?
    Wygrałaś jakiś konkurs???????

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od Douglasa już dostałam prezent. ;)
      Nie wygrałam żadnego konkursu.
      Po prostu zostałam zaproszona jako blogerka na event. :)

      Delete
  17. świetna foto relacja z eventu!
    piękny makijaż, świetnie wyglądałaś.

    pozdrawiam! ;*
    jesuswannatouchme.
    <3

    ReplyDelete
  18. Ahh, zazdroszczę, świetny make-up i wszystko w ogóle takie piękne! ;*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. UWIELBIAM TAKIE POSTY,W KTÓRYCH JEST DUŻO ZDJĘĆ :)
    http://blog017.blogspot.com/ :)

    ReplyDelete
  20. Wspaniale spędzony czas. :)

    ReplyDelete
  21. Toruń nawet podczas deszczu jest piękny! :)
    Widać, że spędziłaś miło czas i tylko więcej takich wydarzeń. ;) Poza tym świetny makijaż, do twarzy Ci. ;)


    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Świetna sprawa z tym eventem! Piękne fotki ♥

    ReplyDelete
  23. Świetna sprawa! Też bym tak chciała :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Fajnie, że Ci się podobało ♥
    Świetne fotki, no i oczywiście makijaż ^^ na pewno polubię fanpage Kingi ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Po zdjęciach widać, że event musiał być naprawdę udany! Z tego, co udało mi się zobaczyć, masz piękny makijaż, pozazdrościć :)
    Ola, x
    http://little-wonderland-by-ola.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ooo bardzo chciałabym odwiedzić Toruń! Masz jakieś zdjęcie z bliska już w kompletnym makijażu? ;>

    http://martixs.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. O to szkoda, że padało, ale to nic - i tak świetnie się bawiłaś i dobrze :)
    Zazdroszczę, nigdy nie byłam na takim czymś! Super sprawa z tym eventem :)
    <33
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jejku, musiało być świetnie :D
    Jessika modeleczka ^^
    mniam, co za pyszne babeczki!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. niesamowicie zazdroszcze eventu :( wspaniałę fotki! :*

    ReplyDelete
  30. Super być świadkiem czy uczestnikiem takiego wydarzenia. Gratuluję zaproszenia :)
    Pięknie zdjęcia. Znam bloga Agnieszki!

    ReplyDelete
  31. Koniecznie musisz odwiedzić jeszcze Toruń jak będzie ładna pogoda! :* Pokażę ci jeszcze parę miejsc, które powinnyśmy zobaczyć, a niestety nam się nie udało.
    Dziękuję za ten miło spędzony dzień! ♥

    ReplyDelete
  32. Sama bym sie na taki event wybrala. Sek w tym, ze blogerki publikujacej refleksje nikt nigdzie nie chce :-) ja mijalam sklep firmowy Chanel w Wenecji dnia wczorajszego i powiem, ze szalu nie bylo. Pracownicy musieli wyjsc przed sklep i zachecac turystow, aby ci weszli. Oczywiscie na oryginalna torebke Chanel skusily sie nieliczne panie glownie skosnoookie :-) dla nich jest ona za pol darmo, a kto bogatemu zabroni? Tak wiem, odbieglam od tematu, ale to moja specjalnosc.

    Pozdrawiam,
    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. W moim mieście była podobna impreza. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Eventy to naprawdę świetna sprawa :D
    Ślicznie wyglądałaś :*

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zapragnęłam "eventów" i wielkiego świata.

    ReplyDelete
  36. Tyle sie u Ciebie działo! Wygląda na to, ze świetnie się bawiłaś : )

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Fajne zdjęcia! :)
    Zapraszam:
    http://blogmanekineko.blogspot.com/
    Jeśli mój blog Ci się spodoba zaobserwuj go, a z pewnością zrobię to samo ;)

    ReplyDelete
  38. ale cudnie,miałam kiedyś robiony taki profesjonalny makijaż,zupełnie inny niz ten w domu wiadomo,profesjonaliści. Fajnie czuć się tak upiększoną hah ;)

    sliczne buty ,:)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o moim małym uzależnieniu :)




    ReplyDelete
  39. Musiałaś świetne spędzić czas!
    Zdjęcia bardzo mi się podobają.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Wszystko to wygląda i brzmi wspaniale. Nie ukrywam, że chciałabym kiedyś dostać takie zaproszenie i mieć możliwość uczestnictwa w czymś tak miłym. Pozdrawiam ciepło i zapraszam do siebie :)

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Dlaczego o tym że byłaś w Toruniu dowiaduje się dopiero teraz... ;'''c
    pozytywnie było widzę..szkoda ze nie wiedziałam o tym
    pozdrawiam xx

    ReplyDelete
  42. Wspaniale, zazdroszczę miło spędzonego dnia, też chciałabym, aby profesjonalista zrobił mi makijaż najlepszymi kosmetykami. Poza tym masz świetne buty i... sweterek/kurtkę, cokolwiek to jest, wygląda niesłychanie pięknie :)

    ReplyDelete
  43. znowu swietny post ! fajny mix zdjęć :) u mnei w mieście tez robili darmowy makijaż jednak nie skorzystałam bo mało czasu miałam ..i teraz żałuje


    Pozdrawiam ♔Nakioo Blog - kllik!

    ReplyDelete
  44. Fajna relacja :)
    http://mishhmashh.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Ależ wyróżnienie Cię spotkało ;) Musiało być cudownie :D
    Świetnie się prezentowałaś ;))

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Jessi ile masz wzrostu? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dzisiaj byłam mierzona i było 167 ;)

      Delete
  47. super fotki ;)
    ja sobie odkładam na perfumy chanel ;)

    zapraszam do mnie :)
    http://mylifeestyleblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Zazdroszczę czegoś takiego, a najbardziej makijażu :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. prześliczne zdjęcia, świetnie piszesz i łatwiutko mi sie czyta, będę zaglądać częściej. Zapraszam do mnie http://d4rcys.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Oooo Toruń moje miasto ♥
    I też byłam na tym wydarzeniu było super :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*