Zmiana planów

Wednesday, September 10, 2014

Cześć kochani! Wczorajszy wieczór potoczył się troszeczkę inaczej niż planowałam. Zostałam u Bartka na noc, ponieważ ostatni autobus nie przyjechał. Jejku! Jak ja nienawidzę spać u Bartka w roku szkolnym! Nie zmrużyłam ani na chwilę oka. Chyba Bartek jest najbardziej rozwalającą się osobą w łóżku na świecie. Gdy Bartek się obudził byłam strasznie zła, a tak w ogóle musiałam wstać o godz. 5 rano. Nie jestem przyzwyczajona na takich wczesnych pobudek. Niestety byłam zmuszona. Do domu przyjechałam o 6 po czym od razu poszłam spać. Na całe szczęście miałam dzisiaj na 10 do szkoły, więc udało mi się zrobić małą drzemkę, wykąpać się i ogólnie zdążyć ze wszystkim. Dzień w szkole minął dobrze, a po szkole poszliśmy z Bartkiem na szybkie zdjęcia. Dzisiaj na zdjęciach w roli głównej bluzka z choies.com z motywem kota z Alicji w krainie czarów. Jest urocza, choć nie wiedziałam, że będzie aż tak krótka, przez co pasuje tylko do tych spodni, bo ma najwyższy stan. Ten zestaw stworzyłam w kilkadziesiąt sekund. Nie miałam naprawdę siły nad sterczenie nad szafami. Myślę jednak, że jest w sam raz do szkoły. 


bluzka - KLIK | kurtka - allegro.pl | spodnie - H&M | buty - ibuciki.pl

Pamiętacie, gdy jakiś czas temu napisałam, że przejrzę Wszystkie blogi osób, które skomentują dany post? Spodobało mi się to, bo nawet bym nie pomyślała, że moi czytelnicy prowadzą takie świetne blogi! 

Dzisiaj natomiast odwiedzę 20 blogów z komentarzy pod tą notką, na których zostawię po sobie ślad. 

Aha! I chciałam powiedzieć, że wtedy, kiedy odwiedzałam Wasze blogi to notki czytałam CAŁE i nie pisałam mechanicznych komentarzy, typu: fajny blog! Naprawdę starałam się przejrzeć Wasze blogi tak jak tylko mogę. :)
Miłego wieczoru, buziaki :*

You Might Also Like

96 KOMENTARZE

  1. Bardzo fajna ta koszulka. Uwielbiam Alicję w Krainie Czarów. :) Do twarzy Ci w tej koszulce. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. ale śliczna ta bluzeczka ! Mimo tego, ze krótka ;)

    no to zapraszam www.alllko.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bluzka jest naprawdę urocza! Ale faktycznie szkoda trochę, że taka krótka. Choć ja osobiście kocham krótkie bluzki! A spodnie są fantastyczne, muszę właśnie kupić jakieś z wyższym stanem, więc na pewno zajrzę do H&M! :)

    ReplyDelete
  4. śliczne zdj :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. hej Jess :* może napiszesz jakich używasz kosmetyków na co dzień? :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Może dodam taką notkę. ;)

      Delete
    2. Również bardzoo chetnie przeczytałabym taką notkę :*

      Delete
  6. Ajaj! Śliczne jest ta bluzeczka<3

    ReplyDelete
  7. Ja też niestety spotkałam się już z sytuacją,że autobus nie przyjechał i musiałam przez to zmienić plany ;/ Strasznie denerwujące to jest!
    Bluzeczka jest świetna,cały set przypadł mi do gustu ;)

    ReplyDelete
  8. Świetnie wyglądasz w tej bluzce ^^ Urocza :)
    http://kakuch.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Jak na 20 sekundowy otufit jest świetny. Mi potrzeba jakiejś minuty-2 żeby uzyskać coś spójnego i wygodnego. Ale w przebieranki się nie bawię :3

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Wyglądasz przepięknie! Współczuję nieprzespanej nocy :(
    ankens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Moi rodzice by po mnie przyjechali, na pewno 16latce nie pozwoliliby zostać na noc u chłopaka. Ten świat staje się coraz dziwniejszy :D

    fajna bluzka!

    ReplyDelete
    Replies
    1. Coraz dziwniejszy? :) To zależy od rodziców. Ja nie jestem trzymana na smyczy, ale też mam pozwalane na wszystko. Rodzice mają zaufanie do Bartka, a ja mam mózg. :) Więc wydaje mi się, że nocowanie z chłopakiem to nic złego. :) A widzisz coś złego w nocowaniu z przyjaciółką?

      Delete
    2. Są i nawet 14 latki nocujące u swoich chłopakow. Ja nie widzę w tym nic złego, sama chetnie nocowałabym u swojego chłopaka, a jestem tylko rok starsza od Jessiki, jednak moi rodzice nie pozwalają (to nic ze nie maja powodu by mi nie ufac -.-) wiec poczekam pewnie jeszcze rok. / Bardzo fajna bluzka! *.*

      Delete
    3. Coraz dziwniejszy bo jestem matką i nie wyobrażam sobie czegoś takiego. Moje słońce ma 5 lat i razem z mężem jesteśmy zaszokowani tym co się dzieje. Dla Was pewnie jestem stara, ale mam 31 lat i nie jestem dinozaurem. Ale nieodpowiedzialność Waszych rodziców przeraza mnie. Nie ma czegoś takiego jak zaufanie, w tym przypadku, hormony szaleją itd. Ja jestem z moim mężem od 16. roku życia, i TAK, przeraza mnie to co wypisujecie. 14latki śpiące u chłopaków? Czy Wy zwariowalyscie?! Dzięki Bogu moi rodzice byli rozsadni, przynajmniej studia mam skończone, mam prace i szczęśliwe małżeństwo z cudownym dzieckiem.

      Delete
    4. + nocowanie z przyjaciółka - tak durne porównanie ze aż opieprze koleżankę która kilka dni temu poleciła Twój blog. Tyle z mojej strony. Obyś zawsze była z tym Bartkiem, inaczej wstyd do końca życia. I to publiczny.

      Delete
    5. Nie zwariowałyśmy, spędzanie czasu ze swoim chłopakiem, który jest jednocześnie najlepszym przyjacielem to nic dziwnego. Wystarczy myśleć. Nie jestem typem dziewczyny, która się wkopie zaraz w ciąże. Bez przesady. Mam swoje plany i wiem co robię. ;) Bardzo się cieszę z wspaniałej rodzinki i mam nadzieję, że ja również taką kiedyś ( podkreślam KIEDYŚ) założę. :) Nie musi Pani czytać mojego bloga, jeśli tym, że napisałam w poście o nocowaniu ze swoim chłopakiem, zawiodłam to trudno. Z mojej strony nie robię nic złego. I nie rozumiem... jaki wstyd? :) Przecież to bez sensu, wykłócać się o takie sprawy.

      Delete
    6. Moja mama zawsze powtarza że nie liczy się ile mamy lat w dokumentach tylko jak się zachowujemy i na ile jesteśmy odpowiedzialni. Bo gdyby patrzeć tylko kategoriami czy jesteśmy dorośli to co w piątek wieczorem jeszcze nie wolno bo jeszcze ma się 17 a rano w sobotę już co innego? Przecież to, że spędzają noc w jednym łóżku, nie musi jeszcze nic znaczyć. Cudowne jest mieć obok drugą osobę a jak się naprawdę kocha to to naprawdę wystarczy. Jak ktoś kiedyś powiedział można spać ze sobą wcale nie śpiąc . ;) Uważam że lepiej mieć zaufanie do swojego dziecka które będąc w szkole średniej ma już swój rozum i zakazy raczej mogą zrobić wiele krzywdy. Poza tym Jessika nie mieszka z Bartkiem , są to sytuacje okazjonalne. Ja wiele bym dała, za taką możliwość, ale niestety rodzice mojego chłopaka mają inne poglądy i ja to szanuję .
      Poza tym jak można mówić żeby byli do końca życia bo wstyd? .. Też spotykam się z różnymi komentarzami, jestem w wieku Jessiki a jesteśmy razem już dwa lata. No i ludzie naprawdę bywają śmieszni ;) Sami nie wiemy co będzie ale przecież jeśli teraz jesteśmy szczęśliwi to trzeba się cieszyć chwilą.
      Ojj, ale się rozpisałam, ale musiałam . A ty , Jess nie przejmuj się bo to nie warto. Jesteście cudowną parą i jak widać niektórych łapie zazdrość ;) Pozdrawiam ciebie i Bartka ♥

      Delete
    7. Cieszę się, że jest ktoś, kto nie ma mnie za jakąś ladacznicę, tylko przez to, że czasem, okazyjnie nocuję u chłopaka. :) U mnie w klasie tak się składa, że każda prawie ma chłopaka i 3/4 z nich nocuje u swoich chłopaków. Więc tym bardziej nie czuję się jakoś inna i nie wiadomo jaka zła.

      Delete
    8. Każdy rodzic wychowuje swoje dziecko według swoich zasad. Jeden pozwoli spać dziecku ze swoim chłopakiem/dziewczyną inny nie. Dużo zależy od poglądów, w większości religijnych.
      Ja ze swojej strony uważam, że dziecko wychowuje się do pewnego wieku, a później mu się tylko pomaga. Nie wyobrażam sobie, żeby wychowywać jeszcze 16latkę, która powinna mieć już swój rozum. Większość rodziców w tych czasach nie uczy dzieci ani samodzielności w normalnych, codziennych czynnościach jak gotowanie czy sprzątanie, ani samodzielności w myśleniu, sądząc że skoro to ich dziecko, to do 18 trzeba mu kazać, a potem najlepiej puścić takiego skołowanego nastolatka w świat, kiedy pójdzie na studia.
      Uważam, że jeśli rodzic uczy dziecko myśleć od początku pomagając mu odrobinę w rozpoznawaniu dobra i zła, to taka osoba w wieku lat 16 ma już własne wyobrażenie o świecie, umie myśleć i podejmować za siebie słuszne decyzje, a rodzic przy okazji uczy się(tak, rodzic też musi się uczyć) jak ufać własnemu dziecku i nie traktować go jak własność tylko jak człowieka.
      Wg mnie - jak sobie wychowasz, tak masz. I ja nie widziałabym nic złego w zostawaniu córki u chłopaka od czasu do czasu, bo wiedziałabym że wychowałam ją na rozsądnego człowieka.

      Trochę się rozpisałam, ale musiałam wyrazić swoje zdanie :D Też absolutnie nie uważam Cię za ladacznicę, tylko jak ten Twój Bartek tak się na łóżku rozwala to zrzuć go na podłogę, a potem się do niego przytul. Tam zawsze jest więcej miejsca niż na łóżku :D

      Delete
  12. Ta bluzka jest prześliczna :D Ale miałaś super że zaczynałaś lekcje o 10 ;)

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bluzka rzeczywiście, krótka ale jest bardzo urocza :* Outfit ogółem też jest świetny. To współczuję ci tego nie spania :<
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bluzka jest śliczna! Niestety chyba każdy z nas wie coś na temat autobusów, które w dosyć dziwny sposób się nie pojawiają :)

    ReplyDelete
  15. Bluzeczka jest rewelacyjna i ogólnie zestaw bardzo mi się podoba!
    Ja nienawidzę kiedy autobusy się spóźniają lub nie przyjeżdżają, a niestety jest to dość częste ;/

    ReplyDelete
  16. Świetny zestaw! Bluzka bardzo mi się podoba ;3
    Śliczne zdjęcia :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  17. W moim związku to ja najbardziej rozwalam się w łóżku, przez co nie mogę spać bo jest mi za mało miejsca :D Ja bym do szkoły chyba rady nie dała po takiej nocy, choć mój rekord to ponad 30h bez snu... Pozdrawiam! :*
    http://patrycja-dabrowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Jaka urocza bluzka! :) Bardzo fajne zdjęcia, czyli Bartek sprawdza się w roli fotografa? :d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jak najbardziej! :) Nie wyobrażam sobie lepszego fotografa! :>

      Delete
  19. Świetna notka :*
    Zapraszam do mnie :)
    weronika-kielpinska.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Urocza ta bluzka!
    designsvictoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Podoba mi sie ten zestaw! A kurtka jeansowa i botki sa swietnee! :))

    ReplyDelete
  22. Dobrze, że chociaż miałaś do szkoły na 10, bo na pewno musiałaś być bardzo zmęczona :)


    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Teraz możesz iść spać :D
    i swietna bluzka :)

    ReplyDelete
  24. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  25. Ale przynajmniej masz w życiu ciekawie, nigdy nie wiadomo co się wydarzy :). Zdjęcia jak zwykle fajne, widzę że już pełnoetapowy fotograf z twojego chłopaka ^^.

    ReplyDelete
  26. Fajne kreski, ale ja nigdy się nie nauczę ich robić :)

    ReplyDelete
  27. ta bluzeczka jest świetna! chętnie kupiłabym sobie identyczną, bo bardzo mi się podoba, ale z drugiej strony nie przepadam za sobą w bluzkach odsłaniających brzuch ;) a Bartek jest coraz lepszym fotografem, moje gratulacje! :D

    ReplyDelete
  28. naprawdę dobrze ci w tym kolorze włosów!

    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Mi tez się podoba czytanie blogów moich czytelników! Kocham zaglądać na ich strony i podziwiać je! Zestaw piękny i prosty. Wyglądasz kwitnąco mimo że miałaś "ciężką" noc :)
    Super zdjęcia, jak zawsze!

    ReplyDelete
  30. Jejku, śliczna ta bluza! <33 I rzeczywiście świetnie pasuje do spodni :))

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super, że możesz nawet w takiej sytuacji liczyć na chłopaka. :)

    ReplyDelete
  32. Bardzo ładna jest ta bluzka :) Współczuje nieprzespanej nocy. Ja bym potem nie dała rady usiedzieć w szkole. Bartek bardzo dobrze sprawdza się w roli fotografa, chodźcie częściej na sesje :D

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Świetna bluzka, bardzo pasuje do tych spodni :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Spodnie mi się podobają bardziej niż ta bluzka XD Fajnie ze odwiedzasz nasze blogi, u mnie zostawilas kilka razy slad i bylam happy bo jestes moja ulubiona blogerka ♥

    doska-style.blogspot.com <- KLIK

    ReplyDelete
  35. Haha współczuję tej twojej nie przespanej nocy ;*
    Jeśli masz chęć orazczas to zapraszam do mnie ! ♥
    matiswiat.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Na szczęście mam szkołe na miejscu i to tylko pare minut od domu. Szkoda że tak ci się przytrafiło, no ale bywa. Ta koszulka jest naprawdę ładna, podoba mi się a do Ciebie pasuje w 100% no może w 95% żebym zazdrosna nie była hahahah :)
    Jesteś bardzo ładną dziewczyną, zazdroszczę ci tej urody.


    http://hedkanadi.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ja regularnie wchodzę na blogi, które obserwuję. Fajny masz ten top młoda;*

    ReplyDelete
  38. Świetnie wyglądasz, bardzo fajna ta bluzka podoba mi się :)
    Piękne zdjęcia ;)

    ReplyDelete
  39. Niestety chyba nikt nie lubi wczesnego wstawania i nieprzespanych nocy. :( Bluzka jest świetna i moim zdaniem świetnie by się nadawała do szortów w ciepłe dni, których już niewiele. A Bartek w roli fotografa sprawuje się baaardzo dobrze. :))

    http://saadejekk.blogspot.com/ Mam nadzieję, ze zaglądniesz. :**

    ReplyDelete
  40. A ja tam Ci zazdroszczę, że u niego spałaś :(
    Śliczne zdjęcia *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. ślicznie wyglądasz na tych zdjęciach :)

    ReplyDelete
  42. Genialna jest ta bluzka ♥

    ReplyDelete
  43. też nienawidze wstawać tak wcześnie jejku ;/ liczna bluzka <3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam post o szkole ;*

    ReplyDelete
  44. Cudowne zdjęcia, Bartek w roli fotografa sprawia się świetnie! :D
    A bluzeczka jest prześliczna.
    alieeenblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Bluzeczka cudowna, szkoda tylko, że taka krótka. Ale outfit i tak na plus! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  46. Koszulka jest naprawdę świetna, a stylizacja idaelna do szkoły. Jak widać nie zawsze trzeba spędzić przed szafą wiele czasu :3

    http://likeaskyskyscraper.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Świetna bluzka! Mogłaby również dobrze wyglądać z jakąś spódniczką :)

    http://youcallmereckless.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. faktycznie świetny zestaw do szkoły :)

    Obserwuję ♥ Zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. no to trafila ci sie przygoda, ale bez takich sytuacji zycie byloby nudne :P

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/09/one-week-ago.html#comment-form

    ReplyDelete
  50. no to trafila ci sie przygoda, ale bez takich sytuacji zycie byloby nudne :P

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/09/one-week-ago.html#comment-form

    ReplyDelete
  51. ja też tej nocy nie zmrużyłam oka...katar ;__;
    śliczna ta bluzeczka, Alicja w Krainie Czarów była moją ulubioną bajką <3
    piękne zdjęcia *.* jak ty to robisz, że wychodzisz na nich tak ładnie???

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ślicznie wyglądasz! :)
    Coraz piękniejsza...

    ReplyDelete
  53. Śliczne zdjęcia :) Na mojego bloga już weszłaś i jestem Ci za to bardzo wdzięczna, bo chciałam żeby moja ulubiona blogerka oceniła mojego bloga! Pozdrawiam. http://lifee-is-cool.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bartek coraz lepiej sprawdza się w roli fotografa :)
    Wybiera świetne scenerie
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. jesteś taka piękna! A bluzka jest cudowna <3

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Bluzeczka świetna. Współczuje nieprzespanej nocy i wczesnej pobudki . Moim zdaniem pasuje Ci ten kolorek włosów.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. genialne botki !:)
    pozdrawiam cieplutko :)) woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Śliczna bluzka :))
    domi-day.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetnie wyglądasz w tej bluzce. ;) Ja nie lubię takich krótkich, ale z tymi spodniami fajnie się prezentuje. :)
    Ach, te autobusy. Uwielbiam jak się spóźniają czy nie przyjeżdżają.. Dobrze, że możesz liczyć na chłopaka. ;)

    ReplyDelete
  60. Świetna bluzka, bardzo mi sie podoba, stylizacja rownież. A zdjecie cudowne, jestes bardzo fotogeniczna! :)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. świetna stylizacja, uroczy kociak!!!!!!!

    ReplyDelete
  62. kurcze skończyłam 19lat i do tej pory nigdy mama nie pozwoliła mi spać u kolegi (tym bardziej chłopaka). Ale musisz mieć lajtowych rodziców;P
    właściwie to nie oglądałam Alicji.. ale kotka widziałam w reklamie.
    Fajny taki zwyklaczek!:) figury muszę Ci pozazdrościć!:)

    ReplyDelete
  63. Tak, dobrze, że mass Bartka :*
    Przepięknie wszystko wyglada! ;)

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. jak słodko u Bartka :)

    http://pola-na-blogu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. ale masz fajną bluzkę :) ślicznie wyglądasz ;*

    ReplyDelete
  66. Też jestem osobą, która rozwala się na łóżku. ;p
    W sumie, podziwiam Cię, bo jak ja bym tyle nie spała, to przeczuwam, że nie byłabym w stanie w ogóle funkcjonować...

    ReplyDelete
  67. wspaniale wyglądasz :) bluzeczka mimo że krótka wygląda bardzo ładnie, a Bartek robi naprawdę świetne zdjęcia, mnie ciężko czasem znaleźć kogoś kto zrobiłby mi je ;) z moimi autobusami jest podobnie, jak jestem punktualnie to nie jedzie albo się spóźnia, a jak ja się spóźniam pare minut to się okazuje że jechał punktualnie :)
    http://jestemjessy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Bardzo ładna bluzka mimo tego, że jest krótka :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetne buty, ja akurat szukam podobnych. :) Współczuję Ci tej nieprzespanej nocy, ale chociaż miałaś lekcje na 10, a nie na 9, takie pociesznie. ;P A bluzka naprawdę fajna, a raczej to dłuższy cropp top, tak mi się wydaje. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Ja z moim chłopakiem jesteśmy całą noc w siebie wtuleni, kiedy śpimy razem. Przynajmniej nigdy nie brakuje nam kołdry i zawsze jest cieplutko :)
    Osobiście bardzo lubię takie krótkie bluzki, szczególnie na treningi z cheerleaderkami, albo na fitness, czy nawet na zwykłe zajęcia taneczne :)

    ReplyDelete
  71. Fantastyczna kreacja, bardzo lubię tego typu ubrania, czyli t-shirt z ładnym nadrukiem i jeansowa katana :)

    ReplyDelete
  72. Dojrzale wyglądasz w tym kolorze włosów. :)

    ReplyDelete
  73. jaka śliczna ta bluzka! :)
    http://kaatie-katie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. jaka śliczna ta bluzka! :)
    http://kaatie-katie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. koszulka jest po prostu śliczna, mega mi się podoba :)

    http://raspblueberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Śliczna bluzeczka! ;) A zdjęcia z postu na post są co raz lepsze, gratulacje dla Bartka! ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Ta koszulka jest świetna, widać, że Bartek stara się przy zdjęciach :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Podkoszulek jest genialny !

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*