Złe samopoczucie

Thursday, September 11, 2014

Cześć! Dzisiaj mam straszny dzień. Jestem zupełnie bez sił. Boli mnie brzuch, głowa, czasem miałam wrażenie, że zaraz zwymiotuję. Chyba się rozchoruję. Przespałam pół dnia i myślałam, że po obudzeniu poczuję się lepiej, jednak było jeszcze gorzej. Wzięłam dwie tabletki, które również nie pomogły. Nadal czuję się fatalnie, jednakże postanowiłam do Was wpaść. Na dzisiejszych zdjęciach uśmiech jest strasznie wymuszony, przed zrobieniem zdjęcia, moja mina była totalnie skwaszona, jakbym miała się zaraz rozpłakać. Nie ukrywam, że przez to dzisiaj byłam straszną marudą, wiec dziwię się, że Bartek jakoś wytrzymał. A co u mnie w szkole? Norma. Czyli w zasadzie nic ciekawego. Nie rozumiem zadań z matmy i chyba tyle w temacie szkoły. Nie wiem, czy jutro pójdę do szkoły. Może uda mi się przekonać mamę, bym została w domu, ponieważ już dzisiaj strasznie się w niej męczyłam, choć na cud nie liczę, nawet gdybym była śmiertelnie chora musiałabym iść na 8h do szkoły. 

A co u Was słychać ciekawego? Czy tylko mnie coś łapie choróbsko? 

marynarka - metka.co | bluzka - KLIK | spodnie - Pull&bear | buty - ibuciki.pl 

Dzisiejsza stylizacja jest to klasyczny zwyklaczek do szkoły, z nutką elegancji dzięki czarnej marynarce.
Bluzka jest ze sklepu choies.com. Pomimo, że jest zwykła to jakoś od razu po jej zobaczeniu mi się spodobała. No i nie ukrywam, że zachęciła mnie jej cena 9,90$! 

Buziaki! Zdrówka wszystkim życzę! ;*

You Might Also Like

81 KOMENTARZE

  1. Czuję się tak samo od paru dni, tylko moja mama w przeciwieństwie do twojej strasznie nalegała, zebym do szkoły nie szła! To ja ją błagałam, żebym poszła na pare dni, aby nie miec zaleglosci. Jednak choroba wygrała- dzis i jutro spedzam w domku.

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Współczuje nieudanego dnia, ale uśmiechaj się. Dasz radę, a co do choroby mnie też coś łapie. Bluzka bardzo elegancko wygląda z tą marynarką. A na ostatnim zdjęciu masz śliczne oczy.

    ~~ http://saadejekk.blogspot.com/ ~~ Zapraszam, mam nadzieję, że zostawisz ślad:*

    ReplyDelete
  3. ja wczoraj miałam taki zły dzień :(
    Cudowne zdjęcia♥

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Nie martw się! Bierz witaminkę C, pij gorącą herbatę, idź pod koc i po kilku dniach powinno przejść(a może i szybciej)! :))
    Pisałam to już wiele razy, ale napiszę jeszcze raz - uwielbiam Twój styl i jaram się bardzo Twoją urodą! <3 :))
    Dużo zdrówka Kochana! :*

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. Haha, co o fujj? :D
      Hejter XXI w. :D

      Delete
  6. Ehh.. Ja też jestem chora :<.

    ReplyDelete
  7. Och, choroba to straszna męczarnia, współczuję! Zaraz zacznie się jesienny sezon chorób :/ Śliczne zdjęcia, nawet, jeśli wymuszony usmiech :) Trzymaj się coepło i wracaj szybko do zdrowia!
    http://ankens-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Wyjątkowo ślicznie wyglądasz w takim wydaniu! ♥ Śliczne oczy i stylizacja, która mi się z Tobą od razu kojarzy! :)

    ReplyDelete
  9. wracaj szybko do zdrowia, bo choroba to chyba najwiekszy wrog :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/09/one-week-ago.html#comment-form

    ReplyDelete
  10. Taak! Ja właśnie zdążyłam wyzdrowieć:)
    Pewnie dlatego, że poszłam chora na pielgrzymkę ;p

    ReplyDelete
  11. zdrowiej szybko ;* też nierozumiem matmy a jestem tylko w gimnazjum ;/ ahh co zrobić;c

    slicznie :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o szkole :)

    ReplyDelete
  12. Mnie okropnie dokucza gardło, ale to chyba przez to, że zbyt często wydzieram się na innych :/

    ReplyDelete
  13. U mnie choroba dorwała chyba każdego :) Mnie również.

    Życzę dużo zdrówka :*

    ReplyDelete
  14. Panda <3 haha~
    Zdrówka życzę. Mnie na szczęście nic nie łapie, bo do pracy trzeba chodzić.

    ReplyDelete
  15. Ja aktualnie jestem chora.
    Niestety wirusy panują :/

    Zdrowia życze :*

    ReplyDelete
  16. Pomimo złego samopoczucia zdjęcia wyszły bardzo korzystnie, świetnie wyglądasz ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Ja od 3 dni jestem przeziębiona, ale łykam mase leków i jakoś da się żyć :)

    ReplyDelete
  18. ja na szczęście na razie czuję się dobrze :) chociaż pewnie mnie też coś złapie niedługo bo wokół mnie wszyscy chorują :(
    PS mamy takie same bluzki hihi

    ReplyDelete
  19. Bardzo szybkiego powrotu do zdrowia! :* A zdjęcia i tak jak zwykle, są świetne :)
    Buziaki ♥

    ReplyDelete
  20. Często mam tak przez złą pogodę, zdrowiej szybko :)
    śliczna bluzka ;3

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Zdrowiej nam
    Zapraszam ♥♥♥
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Nie martw się - ja i moja paczka mamy to samo ;c Mam nadzieję, że te "wirusisko" czy cokolwiek to jest niedługo przejdzie...

    ReplyDelete
  23. uwielbiam Cię w tych czarnych włosach !! <3

    ReplyDelete
  24. Wracaj do zdrówka :* Ja też zawsze muszę iść do szkoły, choroba, czy nie. Jedynie babcia jest zawsze po mojej stronie i przekonuje czasem mamę :P
    Mimo złego samopoczucia i tak ślicznie wyglądasz! Zadania z matmy, taaak... też zawsze miałam z nimi problem, na szczęście mam w klasie kilka ścisłych umysłów, na których pomoc mogę liczyć :)

    ReplyDelete
  25. Chorujesz na cos? Jestes taka blada..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Na każdym zdjęciu mam inny odcień cery :D
      Poza tym piszesz każdemu kto nie ma super opalenizny, że jest chory? :D

      Delete
  26. ja na szczęście nie jestem chora ;)
    na razie !

    ZAPRASZAM DO MNIE:
    BURGUNDYCHOCOLATE.BLOGSPOT.COM - KLIK !

    ReplyDelete
  27. kiedys lubilam do ciebie wpadac bo uwazalam ze jestes bardzo ladna dziewczyna. w tych czarnych wlosach wygladasz jak czarownica i jak to mowia 'mala-stara' ... najgorsza decyzja ever z tymi wlosami

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja w tych włosach czuję się bardzo dobrze i mogę wyglądać jak mała stara :D

      Delete
  28. Śliczne zdjęcia, pasuje do ciebie czarny kolor *.*
    http://by-sandraa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. świetnie wyglądasz! Ładne masz oczy :))
    obserwuje! :)

    ReplyDelete
  30. Mnie też coś powoli zaczyna brać, śliczne zdjęcia, świetne kreski *.*

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. jedna z Twoich lepszych stylizacji! :) zdrowiej kochanie

    ReplyDelete
  32. Trzymaj się i wracaj do zdrowia!:*

    ReplyDelete
  33. Mam nadzieję, że jak najszybciej wyzdrowiejesz!
    Ja ostatnio również nie najlepiej się czuję.
    Swietne zdjęcia.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Widzę, że nie tylko mnie dopadła, choroba, życzę zdrówka :) !

    ReplyDelete
  35. Może to tylko chwilowe?
    Ja wczoraj też byłam totalnie nie do życia, a dzisiaj jest o niebo lepiej! :)

    ReplyDelete
  36. eh, ja też chora leżę :// tylko ja na gardło :/
    piękne zdjęcia *.*
    ale masz piękne nogi <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. mnie trzyma choroba odkąd wróciłam z Lloret ii się z nią tak męczę już ponad 2 tyg ;/

    ReplyDelete
  38. świetny strój :) powrotu do zdrowia (:
    www.blog017.blogspot.com - zapraszam :)

    ReplyDelete
  39. I te piękne oczy *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Wow – love this look! You look absolutly stunning and your hair is amazing!
    Would wear the outfit, too and I want all the products in my closet!
    I’m following you via gfc & look forward for your next post. You’re great – keep going! ♥
    Adoorablee.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  41. Fantastycznie wyglądasz, w ogóle nie widać po Tobie choroby :-). Życzę zdrowia

    ReplyDelete
  42. Ja ostatnio też gorzej się czuję, ale raczej nie z powodu choroby :/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. kochana dasz rade! ja w zeszłym roku miałam to samo:D ale chorowałam po prostu na samą szkołę:)

    ReplyDelete
  44. Ja na szczęście jeszcze zdrowa ! ;)
    Swietny outfit!

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Zdrowiej kochana!
    Ja właśnie tez się rozchorowałam (przeziębienie), ale skoro spałaś i nic nie pomogło tzn., że będzie coś podobnego do grypy. Tak się zwykle zaczyna. :/

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. No to w takim razie życzę Ci szybkiego powrotu do zdrowia! :)

    ReplyDelete
  47. Mnie jak na razie choroby unikają, z czego bardzo się cieszę, ale nawet gdybym była chora, również zapewne chodziłabym do szkoły, ech...
    Zdrowiej szybko! :)

    ReplyDelete
  48. Zdrowiej kochana, na zdjęciach w ogóle nie widać , że jesteś chora : (
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Dobry look.! Prosto i tak najlepiej. :* Zdrowia.

    http://www.hallozuzia.tumblr.com/

    ReplyDelete
  50. Śliczne zdjęcia! Bluzka jest świetna ;)
    Zdrówka Ci życzę ♥ Ja również jestem przeziębiona ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  51. Ani trochę nie wygląda to na wymuszony uśmiech! :)
    Ja źle się czuję, jestem wykończona, ale raczej nie bierze mnie choroba ;)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  52. Wracaj szybko do zdrowia kochana!
    Pasuje do Ciebie takie połączenie klasyku z elegancją :*
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  53. Chyba nie tylko Ciebie łapie choroba, bo widzę, że w sumie wszyscy z mojego otoczenia i ja sama trochę też się źle czuję.
    Skąd ja znam to, że mimo choroby musiałabym iść do szkoły. Wyjątek, gdy serio "umieram" :)

    ReplyDelete
  54. Fakt widać, że ten uśmiech taki wymuszony..Ale zdjęcia i tak śliczne :)
    Zdrowiej :*
    Ja na szczęście zdrowa, ale ogólnie w mojej szkole dużo chorych teraz :/
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Ja jestem jakąs meteoropatką, gdyż wczoraj też źle się czułam, na lekcjach i w ogóle. Po wczoraj zawitała brzydka pogoda, co dziś się zmieniło (na szczęście), a w dodatku stres związany z kartkówką...

    Mam nadzieję, że chodziasz Ty będziesz zdrowa♥

    ReplyDelete
  56. Życzę zdrowia! Nie ukrywam, że tez zaczynam moją przygodę z chorobą:( + śliczna marynarka♥

    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Super wyglądasz. Mnie jeszcze nic na szczęście nie złapało :)

    ReplyDelete
  58. Zdrowiej szybko. Mnie zapewnie coś weźmie, jak jeszcze chora nie jestem. Jestem podatna na choroby ;C

    ReplyDelete
  59. świetne zdjęcia, a uśmiech choć wymuszony nie odbiera im uroku :) wracaj do zdrowia :) mnie też złapał jakiś katar czy przeziębienie, w szkole przy bólu głowy i katarze nie idzie wręcz wytrzymać, ale tak samo nie mam co liczyć na to że będę mogła zostać w domu i na razie jakoś musze przeżywać te 7-8 lekcji dziennie :(

    jestemjessy.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. ja już jestem chora i myslałam ze spiąc szybciej wyzdrowieje ale im więcej leków biore tym bardziej jestem chora ;c
    więc nie choruj ;c lecz sie zanim bd za późno haa
    magdauke.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. ładna bluzeczka <3 Zdrówka: )

    ReplyDelete
  62. Prześliczna Jessika! <3

    http://l0velymee.blogspot.no/

    ReplyDelete
  63. Piąteczką - przeziębiona. Piękny ten T-shirt. Zakochałam się. Zdjęcia ładne, ale brakuje tego Jessikowatego (hiihih :*) uśmiechu. Super post ! Czekam na kolejny. Zapraszam -- > http://dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Piękna.
    Nie tylko ty jesteś chora. :/ Połowa mojej szkoły już choruje z dobry tydzień, a mnie wzięło coś dzisiaj. Obym nie była chora! :c

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. super zdjęcia ;** no czasem sie zdarza że nas coś zacznie boleć :/ mam nadzieję, że ci się samopoczucie poprawi :)

    ReplyDelete
  66. Piękne zdjęcia i ubrania ;)

    Zapraszam na konkurs, w którym każdy wygrywa. Nie musisz nic robić i do tego są banalne zasady :D
    http://rilseee.blogspot.com/2014/09/tumblr-niespodzianka.html

    ReplyDelete
  67. Outfit bardzo fajny :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Zdrowia kochana! ;)

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Mądrze piszesz !
    ogólnie fajny blog i pomysłowe notki ,wpadniesz też do nas ? jak ci się spodoba zaobserwuj : *
    http://improvedffashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Zdrowiej! Ja mam podobnie z mamą.

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Zdrowia :)

    http://purpurowyksiezyc.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Laseczka kochana!
    Zdrówka <3 :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*