Nowy rozdział

Monday, September 01, 2014

Witajcie drodzy uczniowie. Ojeju brzmi to strasznie i przez pierwsze dni, bądź tygodnie będzie się trudno przyzwyczaić. Niektórzy z Was, w tym i ja, zaczynamy nowy rozdział w swoim życiu. Dla mnie 'szkoła średnia' doprawia mnie o dreszcze, ponieważ nie wiem do końca co mnie czeka. Rozpoczęłam naukę w ZSP, w technikum, jako technik organizacji reklam. Ponoć wychowawczyni jest w porządku, więc jestem zadowolona, klasy jeszcze za bardzo nie poznałam, ale mam tu kilka osób z gimnazjum. Moja klasa połączona jest z ekonomikiem przez to będziemy mieć co niektóre osobne lekcje. A w swojej grupie praktycznie nikogo nie znam. Mam nadzieję, że klasa okaże się być zgrana i że chętnie będę powracała do szkoły. Póki co nie mogę nic więcej napisać na temat mojej nowej szkoły. Nauczycieli absolutnie nie znam i jestem strasznie ciekawa jacy będą! Mam też taką chęć zapisania pierwszej strony w zeszycie! Haha, oby na niej się nie skończyło. Zapomniałam dodać, że rok szkolny 2014/2015 rozpoczynam z Bartkiem! Cieszę się, że będziemy codziennie się widywać. Zrobiliśmy też dla Was zdjęcia, mojej dzisiejszej, troszkę odświętnej stylizacji. Wyraźcie swoją opinię. :)
koszula - sheinside.com | spodnie - H&M | trampki - converse

A co u Was? Jak minęło Wasze rozpoczęcie roku szkolnego? :)

3majcie się ciepło! I powodzenia pierwszego dnia w szkole!

You Might Also Like

77 KOMENTARZE

  1. Ja chodzę na TECHNIKA ORGANIZACJI REKLAMY :D Teraz już 3 klasa :))

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądacie! :)
    Jednakże ja nie lubię jak ktoś zakłada trampki do stroju galowego :D
    Ja poszłam do klasy 2 gimnazjum więc narazie jestem na etapie gimnazjalnym :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Widać, że siostry <3 Ja tech Organizacja reklamy (2klasa)

    ReplyDelete
  4. Świetnie wyglądałaś ;) Też mam za sobą pierwszy dzień w nowej szkole i mam nadzieję że z czasem wszystkich poznam ;) Powodzenia ! ;)

    Ps. jesteście w jednej szkole czy klasie ?

    ReplyDelete
  5. Miałam tak samo rok temu-nowa szkoła, nowa klasa. Początki są stresujące ale potem jak już wszyscy się poznacie będzie dobrze, nawet bardzo! Wierzę że sobie poradzisz w nowej szkole, dasz radę! :* Stylizacja jak zwykle super, trafiasz w 1005 w mój gust! Pozdrawiam serdecznie! Buziaki! :**:))

    ReplyDelete
  6. Pierwsze zdjęcie z Bartkiem dosłownie zwala z nóg. Twoja fotogeniczność nie zna granic. Powodzenia w Nowej Szkole!!

    ReplyDelete
  7. Ja w tym roku idę dopiero do 2 gimnazjum.. :D Świetna stylizacja! A z Bartkiem tak słodko wyszliście! Hahah :D Na prawdę piękni ♥ U mnie nawet nie było strasznie tego pierwszego dnia, ale sama myśl, że trzeba już wcześnie wstawać jest trochę szokująca :D Hahahah :)

    ReplyDelete
  8. ślicznie wyglądaliście! ;D

    pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ✿✿pisanepasja.blogspot.com✿✿

    ReplyDelete
  9. Jesteście przepiękną parą! :*
    U mnie dzisiaj było tak spoko, że chcę już jutro *.*
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Super stylizacja ! Na luzie, a jednak klasycznie, bardzo fajne rozwiazanie :)
    Ja w tym roku jestem w 3 gimnazjum i do teraz nie wiem jaka szkołę wybrać, jednak rozgladam się bardziej za techniku m :)
    Życzę powodzenia w nowej szkole, koniecznie podziel się z Nami wrażeniami ^^
    Pozdrawiam i całuję :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja zaczynam gimnazjum, jestem dużo młodsza od Ciebie ale tez się bardzo stresuję, ale trzeba być dobrej myśli, prawda? :) co do pytania które zadałaś na fanpage'u, ja miałam na sobie wysokie czarne leginsy, biąłą, taką bardziej "elagancką" bluzkę z butiku i szary rozpinany sweterek,a do tego wysokie biale adidasy, stylizacja wydaje sie nie zbyt "galowa" ale raczej się nie wyróżniałam :D powodzenia Ci życzę i uważam że to fajnie że jesteś ze swoim chlopakiem w szkole :) szczęścia!

    ReplyDelete
  12. Rozpoczęcie roku minęło mi lepiej niż sie spodziewałam.:)
    Świetne zdjecia!

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja nie wiem co ze mną jest, nawet nie narzekam na rok szkolny, bo już się przyzwyczaiłam do tej myśli, haha. A co do ubrań to świetnie wyglądasz ;)

    ReplyDelete
  14. Piękni jesteście! Szczęścia. <3

    ReplyDelete
  15. Dasz radę! :)
    U mnie całkiem w porządku, parę nauczycieli się zmieniło nad czym trochę ubolewam, ale cóż..
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Ja własnie zaczynam jako Technik Żywienia i Usług Gastronomicznych xd powodzenia w nowej szkole :) śliczne zdjęcia ♥
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Też obawiałam się szkoły średniej,ale na prawdę nie ma czego :)
    pięknie wyglądacie :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Cudny blog, obserwujemy ? ;*
    Zapraszam na mojego:
    http://lovekosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ilu osobom jeszcze to napiszesz? :)
      Nienawidzę takiej sztuczności. Zdobądź czytelników swoją osobą i blogiem. :)

      Delete
  19. bardzo oryginalna koszula :)
    PS nie mogę się napatrzeć jak cudownie wyglądasz w tych czarnych włosach! Tak idealnie Ci pasują :D

    ReplyDelete
  20. Po technikum przynajmniej cos bedziesz miała. Bardzo dobry wybór :) ja jestem po liceum i teraz musze obowiazkowo isc na studia:p cudowna koszula!

    ReplyDelete
  21. rewelacja! pisz czesto:*

    ReplyDelete
  22. Jakie ładne zdjęcia :) Mnie minęło bardzo szybko, zaledwie dziesięć minut i już po wszystkim :D

    ReplyDelete
  23. Zobaczysz, że szkoła średnia, to świetny czas! Aż sama zatęskniłam za szkoła, ale liczę, że studia też będą fajne ;) A no i świetnie wyglądałaś ;)

    ReplyDelete
  24. Nie masz się co bać, choć za naukę się trzeba wziąć ;D Jak patrzę na swój plan lekcji (2 LO) i plany koleżanek z technikum to mi się odechciewa... Ale cóż, druga klasa przecież! Trzymam kciuki! :*

    http://patrycja-dabrowska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Świetny post! ;)

    Pozdrawiam
    ___________
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja mam zajęcia dopiero od października, ale Tobie życzę powodzenia :)) i ślicznie wyglądałaś ;) ah te twoje czarne włosy ! ♥

    ReplyDelete
  27. Świetnie byłaś ubrana.
    Fajnie, że będziesz się widywać z chłopakiem codziennie! :D

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Slicznie wygladacie :)
    Rozpoczecie minelo mi calkiem dobrze.. :)

    claudiia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja za rok do średniej, ale już mam mini stracha. Powodzenia w nowej szkole ;)
    świetna stylizacja!
    http://jvstine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Powodzenia w nowej szkole! Śliczne zdjęcia :).

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ja chodzę do liceum do klasy bio-geo-ang :)
    Śliczny outfit! ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bardz ladna stylizacja, mam nadzieje ze bedziesz miala fajnych nauczycieli :)

    ReplyDelete
  33. super post :**

    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/
    http://zycie-z-andzikiem.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Super zdjęcia. Ja zaczęłam na luzie. To ostatnia klasa gimnazjum ;c

    ReplyDelete
  35. Ja również zaczynam nowy etap i tak jak ty nic nie wiem co mnie czeka. Liczę tylko na to,że będzie ok i jakoś dam radę przez kolejne trzy lata spędzać w mojej szkole miło czas.
    Wyglądałaś ślicznie. Ta koszula jest boska <3

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Na pewno klasa okażę się świetna i nauczyciele również. U mnie świetnie, rozpoczęcie minęło, klasa ta sama ponieważ mam gimnazjum i podstawowke w tym samym budynku, klasa ta sama od 8 lat .
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ślicznie wyglądałaś, ale.... TECHNIK ORGANIZACJI REKLAMY to zło wcielone. Jestem już w czwartej technikum właśnie na tym kierunku i powiem ci, że gdybym wiedziała, że tak będzie nigdy w życiu bym na to nie poszła. Będziesz miała dużo marketingu i ekonomii, będziesz się uczyła jak wprowadzić produkt na rynek itd. Teoria brzmi nawet ciekawie, ale z praktyką jest o wiele gorzej :) Jednakże życzę ci powodzenia w nowej szkole :)

    ReplyDelete
  38. Przede mną ostatni rok gimnazjum i wybór szkoły. Także będzie ciężko! :)
    Ślicznie wyglądałaś :* Wszystko w swoim czasie i już niedługo lepiej się poznacie.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  39. Ja dopiero za dwa lata do nowej szkoły:)

    Mój blog-klik

    ReplyDelete
  40. Ciekawa klasa! ;* Powodzenia kochana ^^
    Jesteście cudowni! :)

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. byłam ubrana niemal identycznie :P hahah
    pozdrawiam i powodzenia w nowej szkole :*

    ReplyDelete
  42. dasz sobie radę w szkole średniej :)) powodzenia.

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ślicznie wyglądałaś! :) Powodzenia w nowej szkole, trzymam kciuki, aby nauczyciele i koledzy z klasy okazali się sympatyczni i mili. :)
    Pozdrawiam ciepło! :*

    ReplyDelete
  44. Piękne zdjęcia i stylizacja! Nauczyciele i klasa na pewno okażą się fajni ;)
    Mi rozpoczęcie roku minęło całkiem miło :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  45. Klasa na pewno będzie fajna, tylko musicie się bardziej poznać :) Uroczo wyglądacie z Bartkiem ^^

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. U mnie nawet ok w nowej szkole ;)
    Tb również życzę powodzenia ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. jakie gwiazdeczki na tych wspólnych zdjęciach! piękni ❤️ :)

    ReplyDelete
  48. Daj później znać jakie masz wrażenia w związku ze szkołą i nauczycielami. :)

    ReplyDelete
  49. Boże jesteś taka śliczna :) Powodzenia w nowej szkole!

    www.wodnekokardy.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Jezu! jaka ty jesteś śliczna. :o i nie martw się, jakoś pójdzie. :*

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    ReplyDelete
  51. Mi się strasznie nie chce iść do szkoły. Nadal wydaje mi się, że są jeszcze wakacje. Mam nadzieję, że po tym tygodniu poczuje większy zapał do pracy, bo jakoś muszę przetrwać te 10 miesięcy :)
    Powodzenia w nowej szkole!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. ja niestety tego roku szkolnego juz nie spedze z chłopakiem, ale mialam szanse miec go az rok dla siebie w szkole i to był chyba mój najlepszy rok szkolny! Mam nadzieje, ze tez bedziecie taka para dla której codzienne widywanie sie nie stanie sie meczace ( a bywaja takie pary...albo osoby które sie ciesza ze sa w szkole bez drugiej polowki, nie rozumiem....) :D

    ReplyDelete
  53. Śliczna koszula z Sheinside! Ślicznie wyglądałaś. :) Dasz sobie radę! Ja zaczynam gimnazjum i też się obawiam, haha. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/ideas-for-autumn-sheinside.html
    POKLIKASZ W LINKI? PROSZĘ, TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY! (nie prowadzę bloga tylko dla współprac, ale chcę utrzymać tę współpracę, wszystko będzie sprawdzane).

    ReplyDelete
  54. Kochana świetny kierunek wybrałaś. Ja właśnie rozpoczełam drugi rok nauki jako technik cyfrowych procesów graficznych.
    Życzę Ci powodzenia <3

    ReplyDelete
  55. powodzenia w nowej szkole! :D fajnie, że będziecie razem z Bartkiem w szkole :3
    pięknie wyglądałaś, cudowna stylizacja <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. sliczna ta kokardka przy koszuli czy co to jest hah :) strasznie lubię twoj makijaz chyba jutro sproboję z nim hah ;)

    u mnie okej 3 klasa rozpoczęta będzie śmiechowo mam nadzieję :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam psot o wrazliwości :)

    ReplyDelete
  57. Bardzo fajny outfit ♥

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ślicznie wyglądasz. :)
    Moje rozpoczęcie roku pozytywne, ale z nowej klasy nie znam nikogo. Z kilkoma dziewczynami już gadała trochę, wydają się być fajne.

    ReplyDelete
  59. A ja dalej przekonana jestem, że jesteś rok starsza! ;)
    Zazdroszczę Ci urody, Kochana. Powodzenia w nowej szkole, buziaki :*

    ReplyDelete
  60. powodzenia z nowa klasa:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia :)
    Mi rozpoczęcie roku minęło dobrze tylko nie wierzę ,że już kończę szkole i czekają mnie nowe egzaminy zawodowe.

    ReplyDelete
  62. cudowna koszula, ślicznie wyglądasz !

    ReplyDelete
  63. Cudna jest ta koszula, ślicznie wygląda :)
    Świetnie razem wyglądacie :*

    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ja ide do gimnazjum. Ale mam tą samą klase co w podstawówce więc luuz ;d

    Zapraszam na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy klikniesz w baner, dodasz komentarz bądź zaobserwujesz moją stronę : )
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Biała koszula tworzy świetne połączenie z białymi trampkami *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Nienawidzę apelowych ubrań, ale w to bardzo chętnie bym wskoczyła :)

    ReplyDelete
  67. Ślicznie wyglądacie z Bartkiem :)
    Też w poniedziałek zaczęłam naukę w nowej szkole - liceum ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. bardzo mi się podoba :)

    kurkowo.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Świetna koszula :) Super łączy się z trampkami :)

    ReplyDelete
  70. Pierwszy dzień minął świetnie!Poszłam do liceum i jestem z niego mega zadowolona.Trafiła mi się bardzo przyjazna klasa :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Ale świetnie wyglądasz!
    Mam pytanie do Ciebie ;) Pamiętam jak pisałaś w notkach z Hiszpanii, że Twoje białe converse są galaxy ;) Ja mam białe i nie wiem jak je wyczyścić. Na tych zdjęciach widać, jakie masz czyste, co używałaś? :)

    http://stayy-positivee.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Używałam proszku do białych rzeczy i odplamiacza vanish ;)

      Delete
  72. Ja trzy razy je prałam, najpierw zwykły płyn do tkanin, nie pomógł, później pasta do zębów i wybielacz, trochę lepiej, a vanish sprawił że są śnieżnobiałe :)
    Dzięki za poradę ;) Jeszcze mam dwa pytania, mam nadzieję, że znajdziesz czas żeby odpowiedzieć :)
    Ile zapłaciłaś za te niebieskie converse, świetne są!
    http://pamietnik-jessiki.blogspot.com/2014/08/skorzany-plecaczek.html
    Masz może link sprzedawcy tej kurteczki?

    Z góry dzięki i już nie zamęczam. Uwielbiam przeglądać stylizacje na Twoim blogu ;)

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*