Na skałkach

Tuesday, September 09, 2014

Cześć kochani! Jak u Was? Ja dzisiaj pojechałam do Bartka i poszliśmy na sesyjkę. Za każdym razem staramy się wybierać nową scenerię. Generalnie, to On decyduje o miejscu. Wydaje mi się, że jest to ciekawsze rozwiązanie, niż robienie ciągle zdjęć w tym samym miejscu. Wczoraj przyszłą do mnie długo wyczekiwana paczka z choies.com! Aż 7 nowych rzeczy. Uwielbiam zakupy przez internet, choć długie czekanie jest znacznym minusem. Co do ciuchów, będę Wam je pokazywała w najbliższych postach. Dzisiaj zgarnęłam pierwszą ocenę. Co prawda to tylko z w-f'u za bieg 1600m, ale jestem dumna, ponieważ tylko mi udało się go ukończyć. Warunkiem było niezatrzymywanie się ani na sekundę. Po wakacjach kondycja każdemu strasznie spadła i naprawdę to zadanie było bardzo męczące dla każdego z nas. Musiałam się pochwalić, przepraszam dziewczyny z mojej klasy haha. A Tak w ogóle obiecałam, że je pozdrowię. Mam najlepszą klasę pod słońcem. Lubię wszystkich i naprawdę świetnie się dogadujemy! 

 
\
sweterek - C&A | bluzka - KLIK | spodnie - H&M | trampki - converse 

Uwielbiam tę bluzkę i dziwię się, że w mojej szafie pojawiło się coś innego niż tylko klasyczna czerń i biel! 
A Wam jak się podoba? :) Co słychać u Was? :)


Miłego wieczoru! I dobrej nocy!

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. To fajnie że się dogadujecie :)
    Ja dzisiaj biegałam na 60m i nie wyobrażam sobie biegać 1600 xD

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Bartek robi bardzo ładne zdjęcia, świetnie wyglądasz!
    No no, to nie lada wyczyn, także gratuluję :* :)

    ReplyDelete
  3. Pięknie wyglądasz! Rzeczywiście, przez wakacje przy nic nie robieniu, kondycja strasznie mi spadła, a wcześniej była już w opłakanym stanie :/

    ReplyDelete
  4. zazdroszcze takiej zgranej klasy :( moja to katastrofa

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Jesska dzielnie biegła <3 Teraz klasa się udała ; )

    ReplyDelete
  6. Ja dziś biegałam na 800 :D

    ReplyDelete
  7. Zdjęcia są przepiękne! ♥
    Pożycz mi Bartka na kilka sesyjek i będę najszczęśliwszą dziewczyną pod słońcem, haha ;)
    Ja też dzisiaj miałam biegi, ale niestety nie na ocenę :(

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. No to fajnie, że masz taką kondycję :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Fajnie masz, jak ci tak dogadza co do miejsc :D
    napiszesz kiedyś posta jak przerabiasz zdjecia? ;)

    ReplyDelete
  10. Ale ładne zdjęcia! Twoje oczy są magiczne.. Zazdroszczę Ci ich :) Gratuluję biegu i wytrzymałości ja wchodząc po schodach sapie jak dziki zwierz :D

    ReplyDelete
  11. Mnie dobiła codzienna szkolna rutyna i ogrom materiału, ale jakoś dam radę haha, nie mam wyjścia.
    Bluzka śliiczna!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. to gratuluje wytrwalosci :P
    moglabys dodac post o makijazu, bo zawsze zastanawialam sie jak ty to robisz ze zawsze jestes tak perfekcyjnie umalowana :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/09/one-week-ago.html

    ReplyDelete
  13. Ja też już mam ocenę z wf'u :P Wspaniale, że dogadujecie się w klasie :) Ja też mam najlepszą klasę pod słońcem. Zdjęcia - jak zawsze śliczne! :)
    Pozdrawiam cieplutko!

    ReplyDelete
  14. Ja już mam 2 ocenki. ;p
    Ładne zdjęcia i oczka. *o*

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Piekne zdjecia.
    Fajnie, że dobrze sie dogadujesz z nową klasą

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. fajnie, że lubisz swoją klasę, zazdroszczę :P
    gratuluję dobrej kondycji!
    piękne zdjęcia <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. ale super,że Ci sie fajna klasa trafiła :) my niestety w technikum trafiłyśmy kiepsko nawet bardzo ... no ale juz 3 rok jakoś leci :D

    ReplyDelete
  18. Bluzeczka bardzo ładna. Pasuje do Ciebie :)

    ReplyDelete
  19. szkoda, ze moja klasa nie jest zgrana...:D

    ReplyDelete
  20. Super, że się dogadujecie :) stosunki w klasie to bardzo ważna sprawa! :D

    ReplyDelete
  21. super blog ! normalnie się zakochałam i zaobserwowałam ! <3
    super zdjęcia. jesteś bardzo śliczna i fotogeniczna. udany outfit :)
    miłoby by było jakbyś mnie odwiedziła: http://moncoin39.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Lubię biegać, ale nienawidzę w szkole. xd

    Zapraszam do mnie, będę mega wdzięczna za klikanie w linki.
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Ślicznie wyglądasz! Ja szczerze muszę przyznać, że nie dałabym rady tyle przebiec, dlatego gratulacje :)

    ReplyDelete
  24. Nie mogę napatrzeć się na twoją urodę. :o

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam na nowy post. :)

    ReplyDelete
  25. Świetne zdjecia!
    Ja ostatnio zaczęłam biegać i mam nadzieje ze rownież uda mi sie tyle przebiec na wfie! :))

    +monlly-blog.blogsoot.com

    ReplyDelete
  26. Ou, współczuję - nienawidzę biegać! Co do klasy to bardzo dobrze - dogadanie się to podstawa :) I wyglądasz pięknie :*

    ReplyDelete
  27. ŚLICZNA JESTEŚ! UŚMIECHAJ SIĘ DO ZDJĘĆ :) ♥

    ReplyDelete
  28. Nie pamiętam, żebym kiedykolwiek w szkole biegała na dystansy dłuższe niż 800! Sama oczywiście pokonuję dłuższe :)

    ReplyDelete
  29. Tez po wakacjach spadła mi kondycja, a na najbliższych wf-ach mam bieg na 400m i 800m i boje się strasznie, że nie dam rady :(
    Fajnie, że masz super klasę i się dogadujecie, oby tak dalej! :D
    Śliczne zdjęcia! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Takie klimatowe bardzo :D Rozpuść włosy, chcę cię zobaczyć w rozpuszczonych bo włosy widzę, że masz piękne <3

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam rozpuszczone włosy choćby w poprzedniej notce :D

      Delete
  31. Ładne te zdjęcia :) Ja też zgarnęłam ocenę z w-f, a będzie to 4 :)
    http://itsemiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Bluzka bardzo urocza :) U mnie na szczęście nie biegamy, z czego strasznie się cieszę, bo później nie mogłabym dojść do siebie :D

    ReplyDelete
  33. Bluzka bardzo fajna. :) Ja zgarnęłam na razie z polaka, 5. ;)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Śliczne zdjęcia. Gratuluję przebiegnięcia takiej odległości! Fajnie, że klasa Ci się udała :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Czym robione zdjęcia?

    ReplyDelete
  37. Dzieki Jess za pozdrowienia! ;3
    Sandra, ta co krzyczy Ci smacznego na kazdej lekcji razem! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, ta Sandra co ma w domu MONOPOL xD Haha.
      ♥♥

      Delete
  38. Gdy ma się fajną klasę to nawet najtrudniejsze chwile w szkole przeżywa się jak najlepszą przygodę, to jest fantastyczne. A bluzeczka w ptaszki cudowna :)

    ReplyDelete
  39. Na szczęście ja na WF-ie jeszcze nie miałam biegania i mam nadzieję, że szybko nie będę mieć, bo mam straszną kondycję haha

    Zapraszam do mnie :)
    http://cvte-olga.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. Piękne oczy, piękna koszulka ! i naprawdę świetnie piszesz :) zaczynam obserwować i zapraszam na mojego skromnego bloga..dopiero zaczynam :)
    pompeje.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ślicznie wyglądasz, masz przepiękne oczy! Obserwuję i zapraszam do siebie :)

    http://the-lajf-of-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Śliczna jesteś :) Bardzo mi się podoba Twoja jasna karnacja i róż na policzkach :) Chyba, że to tylko tak na zdjęciach wygląda .. ;c

    Zapraszam <3
    http://yuhikfgu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. 1600? :O U mnie biega się tylko 660 xdd

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*