Letnia pogoda

Saturday, September 13, 2014

Cześć. Na reszcie weekend. Nie udało mi się niestety wyspać, ale i tak trochę odpoczęłam od szkoły. Kolejny tydzień minął w mgnieniu oka. Przed chwilą było rozpoczęcie roku, a już przed nami 3 tydzień. Dzisiaj pojechałam do Bartka. Miło spędzamy czas. Wyszliśmy trochę na dwór i porobiliśmy kilka zdjęć. Jest piękna pogoda, praktycznie jak latem, a więc przyjemnie się przebywa na dworze. Nie mogę się tylko przyzwyczaić do szybszego ściemniania się, a co dopiero będzie zimą! Zapewne będę miała problemy z robieniem zdjęć na bloga, ponieważ po skończonych lekcjach na dworze będzie już prawie ciemno, a przynajmniej szaro. Na razie jednak o zimie nie myślę i wykorzystuję letnie ciuchy póki mogę, jak i oczywiście pogodę na zdjęcia! 

Jak spędzacie weekend? ;)

Bluzka - KLIK | Spodnie - Zara | naszyjnik - DE | buty - ibuciki.pl

Miłego weekendu! ;)

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Jaka śliczna bluzeczka! :)
    Ja o zimie myślę ostatnio cały czas! W szkole czas mija jakoś szybciej, wbrew pozorom :)

    ReplyDelete
  2. sliczna bluzka :3 tak pogoda cudna o 21 jeszcze cieplutko ^.^

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o szkole :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam czas, gdy wracam ze szkoły i robi się już ciemno. :)

    ReplyDelete
  4. Ja też nie wyobrażam sobie robienia zdjęć w zimie, ale damy radę. Bartek jest na prawdę bardzo dobrym fotografem. Ten czas tak szybko leci, ze zaraz będą święta i później wakacje. :)

    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~ Zapraszam! Jeśli już jesteś to zostaw po sobie ślad a ja postaram się odwdzięczyć.~~

    ReplyDelete
  5. Śliczne są te fotki! No niestety, ale przyzwyczaimy się :)

    ReplyDelete
  6. u mnie dzisiaj natomiast pogoda nie rozpieszczala :/ ale ciesze sie ze u cb bylo ładnie :)

    f-g-b-y.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. O tak pogoda jak w lecie :)
    Piekne zdjecia :)

    ReplyDelete
  8. Mnie czeka sporo pracy, śliczna jesteś! :)

    ReplyDelete
  9. Pogoda na razie jest cudowna ♥ zobaczymy co będzie później

    ReplyDelete
  10. Ładny ootd. ;)
    U mnie już jesienne powietrze... A ja lekko choruję. :/

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. U mnie też piękna, letnia pogoda :) ja weekend spędzam w domu, przy książkach i nadrabiając zaległości na blogu. Też staram się nie myśleć o zimie i szybkim ściemnianiu się, które będzie niejednokrotnie psuć mi plany. Świetnie wyglądasz!
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  12. komponujesz sie niesamowicie w ta piekna letnia pogode!

    BLOGDROBE

    ReplyDelete
  13. Pogoda jest super! Nadal nie mogę przyzwyczaić się do czarnych włosów. Faktycznie te dwa tygodnie szybko zleciały.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. dzisiejszy i wczorajszy dzien spedzilam w domku z chlopakiem, mialam to nieszczescie, ze sie rozchorwalam. boje sie tylko o zaleglosci :C

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. U mnie też letnia pogoda :) Mam nadzieję, że zostanie tak chociaż do końca września. Śliczne zdjęcia i piękna bluzeczka ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. u mnie również piękna pogoda :) masz śliczną, delikatną buzię:)

    ReplyDelete
  17. Cudownie Ci w tym kolorku ! Nie podoba mi się to , że dzień jest coraz krótszy.. Tym bardziej że panicznie boję się ciemności :P hehe

    ReplyDelete
  18. Piękna jak zawsze! Najbardziej nie lubię zimy, a kocham lato i to jest najgorsze :( Nie będę mogła się przyzwyczaić do ściemniania ;)
    ankens-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Ja w weekend korzystam z pięknej pogody :) Czas szkolny faktycznie strasznie szybko leci, eh
    Cudowne zdjecia! ^^

    Pozdrawiam! ✌️
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. No bardzo szybko mijają te szkolne tygodnie. Za niedługo będą już Święta XD
    Ładny outfit.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Bluzka śliczna!
    Też jakoś nie mogę się przyzwyczaić ze tak szybko robi się ciemno, ale nie przeszkadza mi to bo lubię długie wieczory :-)

    ReplyDelete
  22. Patrzę, że każdy, mlody, czy stary czeka na weekend jak na zbawienie :) a on tak szybko mija! :) Pieknie wygladasz. pasuje ci ten popielaty róż, czy łosoś :)

    ReplyDelete
  23. Ja nie lubię krótkich dni, właśnie w zimę. Przez to, po szkole, na nic nie ma czasu.

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja w ten weekend idę do babci na jej urodziny na obiad :)
    Piękne zdjęcia ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. pięknie :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia, fakt póki co szybko mija czas i oby tak dalej :)
    Też nie bardzo się wyspałam w ten weekend no ale trudno..
    Ja wczoraj zajmowałam się 2-tygodniowym maleństwem,potem rowery i wieczór + dzisiejszy dzień spędzam z moim chłopakiem ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ślicznie wyglądasz. Od początku chciałam tak napisać, ale zrobiłam literówkę, po której automat poprawił mi na SKOCZNIE. Rozbawiło mnie to, zwłaszcza że ubrania ma skoczne nie wyglądają :-)

    ReplyDelete
  28. ale masz ciemne włoski ;o b.ładne zdjecia;)

    ReplyDelete
  29. sliczne zdjecia! Ja spędziłam weekend bawiac sie na 18, a dzisiaj sie kuruje, bo skonczylo sie przeziebieniem :c

    ReplyDelete
  30. wygladasz cudownie:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. weekend? jaki weekend? :D w pracy :)

    ReplyDelete
  32. Jesteś prześliczna!!! :) Świetne zdjęcia. :D Szybsze robienie się ciemno też ma swoje zalety.;)
    http://mina-doimika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Dziś piknik więc weekend na luzie :)
    Zapraszam.

    ReplyDelete
  34. Pięknie wyglądasz jak zawsze :-)
    Cudowny kolorek bluzeczki ♡

    your-imaginatio-n.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. No niestety przede mną tydzień pełen sprawdzianów.. Ohh, szkolne życie :/
    Mam identyczną bluzeczkę, tylko że białą! :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  36. Do twarzy Ci w takich ubraniach Jess ♥
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Super zdjęcia. Jeszcze jest pogoda, by robić zdjęcia w dobrych klimatach.
    Potem będzie coraz gorzej.

    ReplyDelete
  38. Niestety i mi czas strasznie szybko leci... Jak jest szkoła to okej, ale weekendy uciekają jeszcze szybciej ;(
    Chciałam też zaprosić Cię na swojego bloga o raczej nietypowej tematyce. Mam nadzieję, że w wolnej chwili do mnie zajrzysz :)
    http://trefonds-de-juliette.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja spędziłam weekend na weselu! :)
    Cudowne zdjecia.

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja weekend spędziłam na imprezie 40-stkowej mojej mamy ;)
    Świetne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/?m=1

    ReplyDelete
  41. Ledwie się zaczął, a już się kończy ;/

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Thank you for the auspicious writeup. It if truth be told used to
    be a enjoyment account it. Glance advanced to more
    delivered agreeable from you! However, how can we be in contact?


    Stop by my web blog ... cheap hosting free domain

    ReplyDelete
  43. Te dni tak szybko mijają, ale i tak nie mogę doczekać się zimy! Nie narzekam na pogodę, ale zeszła zima była, jak wiosna. Brakuje mi tej prawdziwej zimy
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. jeju kicia jak dobrze mieć komputer znowu i czytać twojego bloga <3 <3 <3 bardzo za tym tęskniłam!
    JESTEŚ PRZEPIĘKNA!
    Zapraszam również do mnie, nowy pomysł! Wróciłam po jakimś czasie z nowymi wizjami bloga. :))
    POZDRAWIAM!

    ReplyDelete
  45. Ale ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  46. Świetny zestaw i zdjęcia. Koszulka w ślicznym kolorze i do tego ma genialny krój :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. ja też staram się jeszcze wykorzystywać pogodę jak mogę ;))
    faktycznie, ostatni tydzień minął bardzo szybko :o
    piękne zdjęcia!
    śliczna bluzka <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. To prawda, pogoda jest ekstra<3
    Ślicznie wyszłaś na zdjęciach :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ślicznie wyglądasz! :)
    edyyta691.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Śliczne zdjęcia, jak zawsze :-) Do zimy jeszcze daleko :-)

    http://weraweronika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ja od weekendu leżę, bo się przeziębiłam ;<
    Drugie zdjęcie cudne <33

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Pogoda jest świetna, ale też nie wyobrażam sobie tego, że za kilka miesięcy o tej porze może się ściemniać :/
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Jak Ci się udaje tak często dodawać posty? :) Ładne zdjęcia,fotograf się spisuje jak widać :)

    ReplyDelete
  54. Świetne zdjęcia, jesteś piękną dziewczyną :)

    mój blog- KLIK

    ReplyDelete
  55. ale ślicznie wyglądasz:*
    zdjęcia są ładnee<3

    Zapraszam do mnie!:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Many companies will require that the client be
    a commercial one or a government agency. How do these tax credits affect the average independent, and in some cases major studio production owners.

    Opportunities vary by area and other factors, so visit their
    website - ,
    to determine which grants, tax credits, or loans you are
    eligible for. This concept takes a crowd of people lending you small amounts
    equaling the amount you need.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*