Jak to robisz, że masz tyle czasu?

Wednesday, September 17, 2014

Cześć! Kilka dni mnie tu nie było i tak naprawdę jakoś nie miałam ani co pisać, ani po prostu chęci. A co u Was słychać? U mnie wszystko okej, choć powoli zaczynam odczuwać coraz większy napływ obowiązków. Kilka osób z Was spytało mnie, jak to robię że mam tyle czasu, że piszę tak często notki? Odpowiedź jest prosta. Po prostu mi się chce pisać notki! Nie mogę uwierzyć, że inne blogerki nie mają czasu, by przesłać choć kilka słów do swoich czytelników. Przepraszam jeśli Was urażę, ale moim zdaniem to jest czysta prawda. Zaczęła się szkoła, nauka i rozumiem to, ale na pewno każda osoba znajdzie w ciągu dnia czas na wypicie herbaty, więc czemu by w tym czasie nie dodać notki? Więc nie dziwcie się, że otrzymujecie komentarze typu: zaniedbujesz nas. Chyba, że jest się w klasie maturalnej, to wtedy rozumiem, że czasem nie ma się czasu nawet na złapanie powietrza.

Kochani, a Wy co o tym myślicie? ;)


Wypytywać Was o szkołę nie będę, bo pewnie nie chcecie o niej mówić. Dla pocieszenia powiem, że mamy już połowę tygodnia. I niebawem przed nami upragniony weekendzik. Marzy mi się jakoś fajnie zaplanowany weekend, aczkolwiek pewnie wypadnie mi siedzieć w domu, haha.
Za moment lecę zrobić coś do jedzenia, wypić herbatkę po czym przejrzę zeszyty i być może się pouczę, jeśli będzie taka potrzeba. A jeśli starczy mi czasu zawitam na maila, by odpisać na Wasze maile! :) 


Buuuuziaki! :*

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. Ja na przykład pracuję i naprawdę ciężko z czasem. Nie mam czasu dobrze wypocząć, się wyspać, a co dopiero na siedzenie przy komputerze. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Brałam pod uwagę tylko i wyłącznie nastoletnie blogerki narzekające, że przez szkołę nie mogą pisać notek.

      Delete
    2. Tylko, że nie każdy rozumie wszystkie przedmioty i chodzą na przykład na korki lub zajęcia dodatkowe. Oprócz tego chyba ważniejsze moim zdaniem jest aby wyjść ze znajomymi, pograć w piłkę, poczytać książkę i odpocząć od codzienności. Blog to jest przyjemność, ale i w pewnym rodzaju obowiązek, bo chyba chcemy mieć dużo czytelników i pisać posty. Nauka też każdemu inaczej przychodzi do głowy, jeden uczy się 20 minut, a drugi 3 godziny. Ja rozumiem takie blogerki, bo jak nauczyciele zadadzą ze wszystkim przedmiotów sprawdziany na jeden tydzień i masz parę dni aby się nauczyć to nie sposób się wyrobić. Takie jest moje zdanie, dużo też i zależy od organizacji i chęci przede wszystkim, ale niektórzy na prawdę mogą czasu nie mieć.

      Delete
    3. Honey Mind - w 100% popieram!

      Delete
  2. Ale masz długie włosy, świetne fotki!
    Jak się teraz nad tym zastanowię, to rzeczywiście z tym czasem jest tak jak piszesz. Jednak świetnie, że znajdujesz ten czas i po prostu jesteś <33

    ReplyDelete
  3. Tez uważam, że chwilka się znajdzie, aby coś tam napisać, ale zobaczymy jak to będzie jak zaczną mi się zajęcia :)

    ReplyDelete
  4. Świetne fotki, świetna blogerka! :) nie będę ukrywać, że nie wiadomo od jak długa czytam Twojego bloga, ale już z 3 miesięcy będą i powiem szczerze że Twój blog jest najlepszy :) jesteś w tym na prawdę dobra i piszesz z "klasą" :) przejrzyście i czytelnie, nie popełniając błędów :) często Cię widuję na przerwach w szkole i nie myślałam że masz takie piękne, chude nogi *.* ja też gruba nie jestem ale Twoja figura jest niesamowita! :) bardzo fajny styl, elegancki ale taki normalny, na luzie :) Pozdrawiam serdecznie i życzę dużo sukcesów w technikum organizacji reklamy! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ojej jak miło, że w ZSP są też osoby miłe haha :D Aż jestem ciekawa kim jesteś! :)
      Również pozdrawiam i dziękuję :>

      Delete
  5. Zgadzam się, że każdy jakby chciał to znalazłby czas :)

    ReplyDelete
  6. Oj, tak, niektóre blogerki strasznie zaniedbały blogi, albo piszą raz na tydzień, albo jak im się podoba. Często zdarza się, że gdy codziennie wchodzę na bloggera, by zobaczyć nowe notki, bywa że jest ich tylko 6-7, a obserwuję całkiem dużo blogów... Dobrze chociaż, że Ty piszesz jeszcze w miarę regularnie! Ja też się staram i dodaję notki mniej więcej co 3-4 dni. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Jesteś genialną blogerką, podziwiam cię! :)
    Ja na początku roku często nie znajduję czasu na wypicie tej herbaty, ale jednak staram się pisać posty jak najczęściej.

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fakt. Dużo blogerek narzeka na brak czasu, a przecież jakby chciały to by znalazły go trochę na to, żeby coś napisać ;) Jednak wiem, jak będąc w liceum, trudno o chwilę wolnego czasu i rozumiem, że nie każdy może go poświęcać na pisanie bloga. Poza tym nie zawsze ma się na to ochotę. Fajnie, że ty znajdujesz dla nas chwilę, myślę że wiele osób to doceni :) Śliczne zdjęcia!

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Ja póki co ciagle sie przyzwyczajam do natloku nauki, 2lo to jednak nie prosta sprawa, biol-chem tym bardziej haha. Pisze rzadziej, ale nie mam tez za dużo chęci zeby pisać i komentować, chociaz czytam kazda notka z blogow ktore obseruje, moze niedlugo wroca mi checi, na sile nie bede przeciez pisac :D

    ReplyDelete
  10. Ja jestem w 2 gimnazjum, i mam czas , ale nie piszę codziennie notek, tylko co 3-4 dni, tak jest o wiele latwiej.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Ja niestety musiałam zrezygnować z bloga. Jestem w 2 gimnazjum, klasa humanistyczna, po 8 godzin dziennie + dużo nauki. Nie zgodzę się z Tobą z tym co piszesz ;) Takie moje zdanie. Ogólnie w ogóle nie siedzę przed komputerem, na pewno na zdrowe mi to wyjdzie ;)

    ReplyDelete
  12. Masz rację, nie możliwe, żeby ktoś nie miał nawet sekundy wolnego czasu, żeby nie dodać krótkiej notki i zdjęć zrobionych wcześniej ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Uważam dokładnie tak samo. Chciałam nie raz napisać e-mail'a do Ciebie, ale nigdy nie wiem co. :( Może w końcu zdobędę się i napiszę do Ciebie. Ja jestem mega zadowolona, że Ty chyba jako jedyna blogerka, które czytam ma tyle czasu dla swoich czytelników. :)

    ~~http://saadejekk.blogspot.com/~~Zapraszam!~~~Jak już jesteś to zostaw po sobie ślad!~~

    ReplyDelete
  14. myślę dokladnie jak ty :) to tak jakby taka osoba wogle nie miala czasu dla siebie,a na wyjscie na dwor czy cos napewno znajdzie się czas wiec na notke tez ;)

    slicznie ;*

    zapraszam post: "optymista czy pesymista?" :) http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. To cudowne, że zawsze potrafisz poświęcić czas dla swoich czytelników Jessi! :*

    ReplyDelete
  16. cudowna blogerka to i cudowny wpis ♥
    a staram się znaleźć czas na chociaż ten jeden wpis ;)

    ReplyDelete
  17. Ładniutka! :)
    Ja postanowiłam, że w weekendy będę pisała, bo naprawdę normalnie, wciągu tygodnia nie mam czasu. Nawet tą herbatę piję robiąc zadania, albo przebiegając. ;p

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Ja zwykle pisałam co 8 dni. Raz w sierpniu zdarzylo mi się napisać 4 pasty co 4 dni. Teraz nie mogę jakoś wszystkiego ze sobą zgrać. Dużo zajmuje mi myślenie o poście tematycznym i sporo czekam na fotografa zdjęć. Dlatego tak jest, że mam posty co tydzień. Ale jest to systematyczne. Soboty o 16. Cudne zdjęcia i masz po części rację :)

    ReplyDelete
  19. Myślę, że masz racje ;) Ja pomimo tego, że mam sporo nauki w domu, to zawsze znajduję czas, aby wpaść na Bloggera i napisać notkę :)
    Śliczne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  20. co racja to racja, ale niestety jak niektorzy maja taki naplyw obowiazkow+ chce dzielic kilka chwila z swiatem rzeczywistym to jednak rzeczywiscie brakuje chwili w dobie zeby napisac cos co nie jest na odwal sie:)xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. A ja uważam, że lepiej dodać coś dobrego rzadziej, niż często dodawać byle co ;)

    ReplyDelete
  22. W sumie masz rację zawsze można znaleźć czas na napisanie czegoś nowego na bloga ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Przyznam, że masz rację, jednak czasami jest tyle do nauki, że człowiek później jest już zbyt wyczerpany, zwłaszcza umysłowo, żeby pisać notki :) Ja po kilku godzinach nauki nie mam ani energii ani chęci na pisanie notek :) Jednak kiedy mam trochę luźniejszy dzień to staram się pisać :)

    ReplyDelete
  24. dla chcącego nawet w klasie maturalnej znajdzie się czas na bloga :D

    ReplyDelete
  25. Uważam, że napisanie kilku słów nie jest trudne, jednak ważne jest też, by te słowa miały jakiś sens i by nie pisać ciągle o tym samym, ale wymyślać i pisać różne posty tematyczne itd. No i dochodzą do tego jeszcze zdjęcia, więc jeśli się ma na głowie jeszcze dużo innych spraw to pisanie notek często wcale nie jest takie łatwe.

    Zapraszam na mojego bloga. Jeśli Ci się spodoba zapraszam też do skomentowania i obserwacji. :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  26. eh, nie zgadzam się z Tobą. Napisanie posta 'co robiłam, co zrobię, jak się czuję' i wstawienie fotki zajmie z 30min. Ale napisanie posta, na jakiś temat, z wykorzystaniem dobrych zdjęć i wykonanie jakiejś estetyki w tym wszystkim może zająć spokojnie 2-3h. Nie będę zaśmiecać mojego bloga postami 'co u mnie'? mój blog z tego nie słynie i takich jest na pęczki więc wolę wykonać dobrą pracę i mieć za to dobrą satysfakcję, a nie tylko coś odhaczyć. Tymbardziej, że natłok obowiązków dla każdej z osób jest inaczej odczuwalny. Ci którzy dużo swojego czasu poświęcają nauce i rozwojowi dbając jeszcze o jakiś ruch fizyczny nie muszą mieć na wszystko czasu. Bo różnie też się go potrzebuje.

    my-virtual-skirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ślicznie Ci w tych ciemnych włoskach *.*.

    ReplyDelete
  28. Ja za długo nie pisałam i nie czuję się z tym dobrze, ale zgadzam się z Manią
    Zapraszam
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja znajduję czas na dodanie notek, nawet dwóch, ale problem w tym, że nie mam o czym pisać! Dzień w dzień to samo, szkoła i szkoła, a ileż można o niej pisać? :/

    ReplyDelete
  30. Każdy ma jakieś swoje ambicje , również w związku z blogiem. :)

    ReplyDelete
  31. Może tu nie chodzi o czas, a o takie wyczerpanie po szkole.

    http://dianaashe.blogspot.com/
    Zapraszam na nowy post! :)

    ReplyDelete
  32. Mi też wydaje sie, ze wszystko zależy od chęci :)
    Zawsze można przygotowywać sobie post jakoś w ciągu dnia a wieczorkiem usiąść na chwilę i wszystko ułożyć w całość :)

    ReplyDelete
  33. ja jutro jadę na wyjazd integracyjny, więc będe miała dluzszy weekend ^^ a co do tego czasu i notki, zgadzam się. Wprawdzie zdjęcia są troche bardziej pracochłonne, ale co za problem zrobić chociażby kilka zdjęc w domu na statywie lub w ogrodzie, lub po prostu zrobic je w szkole ze znajomymi! to nie zajmuje duzo, a notka nie wymaga 20stu zdjęc!

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Nawet w klasie maturalnej jest czas na takie rzeczy, na serio :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja zaczynałam prowadzić bloga na drugim roku studiów inżynierskich, czyli zajęcia od rana do wieczora laboratoria, projekty, sprawozdania, sesje, nawet podczas obrony nie zawieszałam bloga. Dodatkowo, w tym okresie pracowałam, chodziłam na zajęcia dodatkowe, spotykałam się z chłopakiem, znajomymi i miałam czas na prowadzenie bloga. :) Da się ;)

      Delete
  35. W sumie to po części się z Tobą zgadzam. Prawdziwy blogger zawsze znajdzie czas na choć jedną/dwie notki w tygodni, aczkolwiek jeśli piszę takie porządne a nie tylko 'co u mnie' itp. to czasami trochę ciężko..
    Śliczne zdjęcia *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. ja nie pisze codziennie notek, dlatego że mam też swoje zycie i czasami wolę wyjść ze znajomymi niż napisać posta. Kiedyś przestane pisać bloga i co mi wtedy zostanie? Nic. Bo okaże się że przez bloga zaniedbałam wszystko inne. Wolę napisać jeden sensowny post na tydzień niż gdybym miała pisać codziennie o tym co zjadłam, jak było w szkole i tak dalej. Takie jest moje zdanie :)

    ReplyDelete
  37. Masz racje. Praktycznie każdy z nas wieczorem siedzi przed komputerem czy telewizorem. Czemu nie poświecic tego czasu na bloga ? Oczywiscie nie mówie, że ma ktoś pisac bo musi.. Jeśli mamy pomysł to najlepiej go zrealizowac jak najszybciej..

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. rozumiem twoje zdanie, ale niektore blogerki oprocz szkoly maja rowniez rozne zajecia dodatkowe, ktore zabieraja czesto duzo czasu+ do tego jeszcze szkolne obowiazki+ pomoc przy domu, to wszystko sie zbiera i wcale nie zawsze ma sie nawet te 5 minut odpoczynku. Nie chcialabym zebys uznala to za hejt czy cos podobnego, to jest tylko moje zdanie :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  39. M.in. ja Cię o to spytałam i dziękuję,ze tak fajnie na to odpowiedziałaś ,) jesteś bardzo ladna :) mam pytanko, wiem,ze dopiero rozpoczął się rok szkolny ale.. nigdy nie brak czasu na myślenie o wakacjach! :) czy w wakacje również planujesz wyjechać z funclub'em ? :)

    ReplyDelete
  40. Fajnie, że zawsze znajdujesz czas dla swoich czytelników i piszesz wpisy systematycznie. Jednak trochę się z Tobą nie zgadzam. Myślę, że aby napisać jakąś notkę tematyczną czy zrobić do niej odpowiednie zdjęcia, a później je obrobić potrzeba trochę więcej czasu.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Myślę, że to nie ważne co ile się dodaje notkę, ważne żeby ta notka była napisana z sensem. ;)
    Ja wolę w sobotę poleniuchować w domu.

    www.lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja mam czas dla Czytelników zawsze! ZAWSZE! Nigdy tak nie było, że nie zaglądałam na bloggera dłużej niż 1,5 godziny! Sprawdzam go 367438 dziennie i komentuje inne blogi. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Zależy oczywiście od specyfiki bloga, są też takie, które wymagają więcej czasu i przygotowań do wpisu niż tyle, ile zajmuje wypicie herbaty. Ale zgadzam się w 100% co do tego, że wszystko zależy od chęci. Trzeba przemyśleć sobie, jak często człowiek może dodawać nowe wpisy, ile czasu zajmuje mu przygotowanie, trzeba po prostu wziąć pod uwagę nawet fakt, że w ciągu roku jest znacznie mniej czasu. I wtedy wyznaczyć sobie i swoim czytelnikom jakąś regularność. Tak mi się wydaje :)

    ReplyDelete
  44. Nadmiar obowiązków, długo trwające lekcje to istny koszmar. Cały czas chodzę niewyspana.
    Możliwe, że potrzeba chęci, ale czasami nie ma weny - zdarzają się też kryzysy ;)

    ReplyDelete
  45. Ja właśnie nie mam za bardzo czasu na pisanie notek, ponieważ nauka czeka ;/

    Zapraszam na NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    ReplyDelete
  46. Nie widzę sensu w pisaniu często tylko po to, by pisać. Ja sama piszę wtedy, gdy czuję nagły przypływ weny i wiem, że jest coś takiego, czym chcę się podzielić z czytelnikami. Dobry blog nie charakteryzuje się częstotliwością dodawanych notek, ale ich jakością. Treścią, zdjęciami...

    ReplyDelete
  47. Śliczna z Ciebie dziewczyna!:)

    ReplyDelete
  48. Mi niekiedy wstawienie posta zajmuje całą godzinę, ale to nic bo przychodzę do domu ok 15 i uczę się dopiero o jakiejś 20-21 XD Śliczne zdjęcia, ładna jesteś.

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. W sumie to masz rację, jednak ja miałam w ostatnich tygodniach mnóstwo zajęć pozalekcyjnych i naprawdę nie miałam czasu by siedzieć przed komputerem, a niestety mi napisanie posta jednak zajmuje dłuższą chwilę...
    piękne zdjęcia!

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. według mnie ja naprawdę nie mam czasu czasami na pisanie, bo nie mam ochoty siadać, pisać i komentować kiedy na to nie mam ochoty, wolę waśnie nabrać weny i wypić tą herbatę.

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. I couldn't resist commenting. Exceptionally well written!

    My homepage - real estate agency

    ReplyDelete
  52. Odwiedzam blogaski...i wpadłem właśnie tutaj :-)
    Gratulejszen Jessiko...ładna jesteś i pozytywnie zakręcona.

    Pozdrawiam serdecznie

    ReplyDelete
  53. ja w sumie nie mam zdania na ten temat ;p

    ReplyDelete
  54. Racja z tym pisaniem postów, jak się chce to czas się znajdzie ;)

    ReplyDelete
  55. Ja czasem niestety mam tak, że wracam ze szkoły do domu i do 23.00 lub 24.00 się uczę, niestety nie mam chwili aby odetchnąć, chyba powinnam bardziej organizować sobie czas;)

    http://olaandnina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Piękne zdjęcia. Ja to nie mam zbyt dużo czasu, można powiedzieć że wcale go nie mam. Wracam ze szkoły, odrabiam lekcje, czytam książkę do szkoły, ucze się i spać.

    Zapraszam ;)
    rilseee.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. u wielu blogerek kwestią 'dodać post czy nie?' są zdjęcia. po prostu większa część z nas nie chce dodawać niedopracowanych notek, a wiadomo, że na zrobienie zdjęć potrzeba więcej czasu niż chwila herbatki. myślę, że to jest główny powód tak rzadko dodawanych postów przez większość z nas.

    minimalistyczny.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Ja też odczuwam brak czasu - masz piękne oczy - Obserwacja ? lookbyver.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Czas można zawsze znaleźć, ale warto podkreślić, że post postowi nierówny i czasami potrzeba kilku godzin.

    ReplyDelete
  60. Ja uważam, że jeśli się chce to można znaleźć tą chwilkę na napisanie kilku zdań :D


    izilleys.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Ja ostatnio mobilizuję się do tego, by więcej czasu poświęcać blogowi, bo później tylko narzekam na słabą aktywność czytelników. Sądzę, że masz rację - chcieć to móc!

    Pozdrawiam,
    http://fourteenfixes.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Ja też nie mam zbytnio czasu na pisanie postów ale muszę znaleźć w końcu na to czas :) Pozdrawiam i zapraszam do mnie :) http://oliwia-rybczy.blogspot.com/2014/09/typical.html

    ReplyDelete
  63. Ja nie tyle co nie mam czasu, co jestem tak zmęczona, że po prostu nie daję rady. Ale jeszcze trochę i się ustabilizuję :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  64. Ja w tygodniu nie mam żadnego wolnego czasu. W domu jestem albo o 18 albo 21. Jeszcze trzeba doliczyć soboty które nie są do końca wolne.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. czasami blogowanie jest męczące ale jeżeli to lubisz to zawsze się znajdzie jakas chwilka na to aby dodac posta :)
    http://princessspamela.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Your way of telling the whole thing in this post is genuinely fastidious,
    all be able to without difficulty know it, Thanks a lot.



    Feel free to visit my webpage ... cheap hosting with cpanel

    ReplyDelete
  67. Masz po części rację, jednak ja przy natłoku moich obowiązków nie mam czasu na pisanie notek w tygodniu- dlatego pojawiają się regularnie raz w tygodniu. Nie powinno się wrzucać wszystkich do jednego wora. Oczywiście też nie rozumiem jak inne blogerki narzekają, że nie mają czasu- chcieć to móc. Jednak przy moich obowiązkach też zrozumiałam, że ,,chcieć, a nie móc'' również występuje. Są dwie strony medalu. Ale podczas całego tygodnia zawsze znajdzie się chwilka, by zrobić coś w kierunku bloga ;)

    ReplyDelete
  68. Tak to z tym czasem jest ;)
    Piękne zdjęcia kochana! :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Mi jak na razie ciężko przyzwyczaić się do samego liceum, dojeżdżania o te sprawy, więc bloga "odstawiłam" na jakiś czas.

    ReplyDelete
  70. Ale Ty jesteś mega śliczna :**

    ReplyDelete
  71. Zawsze można znaleźć trochę czasu :-)

    Mój Blog - klik!

    ReplyDelete
  72. Czas często nas zaskakuje, więc w każdej chwili może wypaść coś, co nie pozwala nam napisać notki, choć ja uważam że niektóre blogerki używają "nie mam czasu" za proste "nie chce mi się".
    Wspaniała! Obserwuję <3

    aki-akkie.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. Przeważnie mam czas na napisanie, ale na zrobienie zdjęć nie. : )

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. Ja obecnie w trzeciej gimnazjum próbuje znaleźć czas w tygodniu na bloga, ale zazwyczaj jest tak, że gdy mam posta to nie mam do niego zdjęć, na dworze nie ma pogody, więc mam tylko tekst, a zdjęcia dodaje w weekend.

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  76. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  77. Hi, honey!
    Great post!
    Take part in the GIVEAWAY on my blog!
    You will win!
    http://defishencia.blogspot.ru/2014/09/oasap-giveaway.html

    ReplyDelete
  78. Jestem zdania, że lepiej napisać raz na tydzień coś ciekawego, niż każdego dnia byle co, z obowiązku, a nie z przyjemności ;)

    ReplyDelete
  79. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  80. Jakie piękne oczy *-*

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  81. Przydatny post na prawdę.
    PensjonatGaborek

    ReplyDelete
  82. Eh gdybym miała tyle lat co Ty... Im jest się starszym tym trudniej znaleźć na wszystko czas począwszy od podstawowych obowiązków po prace, aż do blogowania.
    Ciesz się każdą chwilą i żadnej nie żałuj.
    Zapraszam Cię również na swojego bloga ;)

    ReplyDelete
  83. Hej, pisałaś ze masz dużo czasu a nowej notki juz dawno nie ma :( czekamy!

    ReplyDelete
  84. Nice top :) OASAP FALL GIVEAWAY! Click here to enter : http://mmfashionbites.blogspot.gr/2014/09/oasap-fall-giveaway.html#more :) M&MFASHIONBITES mmfashionbites.blogspot.gr

    ReplyDelete
  85. Excellent blog here! Additionally your site so much up
    very fast! What host are you using? Can I am getting your affiliate link to
    your host? I want my website loaded up as quickly as yours lol

    Feel free to surf to my webpage :: Pure Natural Cleanser Review

    ReplyDelete
  86. piękne zdjęcia! ma nadzieję, że zajrzysz do mnie a może nawet skomentujesz. Pozdrawiam classicallyday.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. śliczna jesteś , ciekawy ładny blog:) Super kształt brwi
    Co powiesz na wspólną obserwację? ;)
    Jesli jesteś chętna i zaobserwujesz poinformuj mnie w komentarzu u mnie a szybciutko się odwdzięczę!:*
    Serdecznie zapraszam

    http://aaangelllaaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  88. Prawda jest taka, że jesteśmy wolnymi ludźmi i piszemy wtedy, kiedy mamy ochotę i czas. Myślę, że nie ma to związku z zaniedbywaniem czytelników, tylko z większą chęcią zainteresowania ich, co wiąże się z czekaniem na wenę czy pomysł. Jednak fajnie też, że jest ktoś, kto dodaję często posty i się stara. :D
    P.S. Jesteś bardzo ładna!
    Pozdrawiam.

    http://martixs.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. http://ask.fm/fikiaww/answer/117988376929 CO ONA SOBIE MYŚLI JA SIĘ PYTAM?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet bym nie pomyślała, że ktoś może się tak zbulwersować o czyjąś notkę.. ;) Mi również pisanie notki zajmuje dużo czasu, aczkolwiek pisanie idzie płynnie ponieważ wiem co chcę pisać i nie piszę niczego z przymusu. :)

      Delete
  90. ciekawe jak wygladasz bez tony tapety i rozmycia twarzy w programie haha , pewnie brzydka jak gowno haha pokaz sie czytelnikom jak tak ich kochasz i cisniesz innych , ze nie maja czasu na bloga haha brzydka i pusta

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wejdź sobie na instagrama i oglądaj zdjęcia, których nie mogę przerobić. Brzydka jak gówno. Fakt. ;)

      Delete
  91. Ever wonder about the "great mystique" of being an inventor.
    The best part of the weekend growing up was rushing to the television and seeing
    what the cartoons were and where they would take me. And the enjoyment value,
    we all know precisely how successful the Simpsons and Loved
    ones Guy can be.

    my page: shaun the sheep episodes

    ReplyDelete
  92. Awwww, so beautiful, my dear ^_^

    Happy Tuesday,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  93. Piękna Jessika <3
    http://ilovefruiit.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*