Dzień pierwszy

Tuesday, September 02, 2014

Cześć kochani? Jak minął Wasz pierwszy dzień w szkole? U mnie całkiem sympatycznie. Mam nadzieję, że to nie jest sztuczne wrażenie. Nie wiem czy nauczyciele udawali tylko takich spoko, czy są tacy naprawdę. Oby to drugie. Klasa również jest miła, choć póki co jest bardzo spokojna i małomówna. Starałam się jednak mówić coś do każdego, gdy siedzieliśmy w szatni bez słowa. Jestem pewna, że to po prostu spowodowane jest tym, że nie bardzo się znamy. Za gimnazjum nie tęsknię w ogóle. Nie ma co tęsknić. Mam nadzieję, że w tej szkole będzie mi dobrze. Z Bartkiem widuję się, kiedy tylko mogę. To bardzo fajne rozwiązanie. Z drugiej strony nie chcę go zamęczyć, więc nie widujemy się co przerwę. Dzisiaj po szkole pojechałam do Bartka i zabrał mnie na zdjęcia. Pokochał chyba fotografię, haha. Ale jestem zadowolona z jego pracy. Teraz siedzimy i jemy pizzę. 
A Wy jak wspominacie swój pierwszy dzień w szkole? :)

 cardigan - martofchina.com | top - H&M | spodnie - H&M | buty - ibuciki.pl | plecaczek - brytyjka.pl

3majcie się! :*

You Might Also Like

89 KOMENTARZE

  1. Cudownie! :* Jesteś prześliczna, mnie też całkiem ok minął dzień! ;)

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Super :) u mnie chyba najfajniesza była TYLKO historia a i koleżanki hehe z tęskniłam się za nimi

    ReplyDelete
  3. U mnie klasa jest extra,jakbyśmy się od dawna znali.Wszyscy mili,szaleni i już ich kocham.W białym jest serio świetnie,szkoda,że nie wybrałaś tego LO :D :*

    ReplyDelete
  4. mój dzień minął mi bardzo szybko i chyba pozytywnie :)
    PS częściej uśmiechaj się na zdjęciach, bo jesteś taka śliczna a ciągle taka poważna minka :p

    ReplyDelete
  5. Powodzenia w szkole. Pięknie wyglądasz! <3

    ReplyDelete
  6. U mnie całkiem ok, zaczęłam 1 klasę gimnazjum ;) Pomijając to że na początku nie wiedziałam gdzie co jest a tłum ludzi ( to duża szkola ) jeszcze bardziej ułatwiał mi zgubienie się, plus to że przy 3 klasach wyglądam jak krasnoludek, to mi się podobało. Wiem że jak zacznie się prawdziwa nauka to juz tak nie bedzie i przejdzie mi zachwycanie się nową szkołą, ale jestem dobrej myśli. jeśli chodzi o nauczycieli to u mnie tak samo, mam nadzieje ze po tygodniu nie okażą się niemiłymi osobami. Powodzenia w szkole :*

    ReplyDelete
  7. Cudny Blog, obserwuję oraz Śliczna jesteś ;D
    Zapraszam na mojego blooooooga:
    http://lovekosmetics.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. U mnie nie było źle, ale lekcje już były strasznie nudne. :/
    Jedynie spotkanie ze znajomymi wszystko ratowało..

    ReplyDelete
  9. Zaczynaliśmy już kolejne tematy od razu i już na za tydzień mamy zapowiedziane 2 sprawdziany. Mhm, super pierwszy dzień w szkole. :)
    Śliczne zdjęcia.

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Bartek robi naprawdę świetne zdjęcia! :)
    Jeśli chodzi o pierwszy dzień szkoły to był bardzo fajny. Super było porozmawiać sobie ze znajomymi. Dopiero 2 gimnazjum więc wszystkich się zna! ;)

    ReplyDelete
  11. Też bym już chciała skończyć gimnazjum :( Jeszcze 10 miesięcy

    ReplyDelete
  12. Ja jestem przerażona wymaganiami niektórych nauczycieli ;o jestem bardzo ciekawa jak to dalej będzie :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. U mnie początki też takie były ;) Potem każdy się rozgadał hehe ;) powodzenia w nowej szkole!

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia piękne, Bartek się spisał :) Pamiętam, kiedy w zeszłym roku szłam po raz pierwszy do LO to też nikt prawie do nikogo się nie odzywał, a dziś jesteśmy najgłośniejszą klasą w szkole :P Ale też chyba i najbardziej zgraną. Też za gimnazjum nie tęskniłam i tęsknić nie będę, bo teraz jest o wiele lepiej :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  15. Hahah fajnie że Bartek robi Ci zdjęcia.
    Towarzystwo w szkole na pewno jeszcze się rozkręci ;)


    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Cieszę się, że dzień w szkole minął Ci dobrze. Dajcie sobie troche czasu w klasie, z czasem się rozkręcicie ;)

    ReplyDelete
  17. To mój pierwszy dzień w liceum i jestem z niego zadowolona. Klasa wydaje się całkiem miła. Z kilkoma osobami już porozmawialam. Myślę że będzie dobrze! :)
    Powodzenia ;*

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  18. Ładnie wyglądałaś :) Super, że Ci się podoba!

    ReplyDelete
  19. Mi pierwszy dzień również minął sympatycznie, było naprawdę dobrze. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. U mnie mój pierwszy dzień w szkole wyglądał w miarę okej.
    agata-agaata.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ja wspominam go dobrze :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. ja pamiętam ze rok temu spoznilam sie prawie cala godzine na sprawdzian z ang który decydował do której grupy sie dostanie haha. Ogolnie caly pierwszy tydzien sie spoznialam (pociagi...) i tak zostalam zapamietana chyba przez wszystkich do dzis (to nic, ze dzis tez sie spoznilam, to nic....:D). Mam nadzieje, ze Twoi nauczyciele beda faktycznie spoko, a klasa sie rozkreci oraz ze zaprzyjaznisz sie z klasa :)

    ReplyDelete
  23. Ja również rozpoczęłam naukę w technikum, tylko o profilu turystycznym. Co mogę powiedzieć, klasa jest cudowna, poznałam wiele wspaniałych osób! Na lekcjach dużo śmiechu, haha :D. Nauczyciele hmm, OK, jednak zobaczymy! Ja już gimnazjum nie pamiętam, jestem zauroczona nową szkołą ;) PS. Ślicznie wyglądasz!♥

    ReplyDelete
  24. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Wiedzą, ze prowadzisz bloga, a może później sama im powiesz ? :)

    ReplyDelete
  26. Mój pierwszy dzień w szkole minął mi bardzo dobrze. Śliczne zdjęcia, uśmiechnij się :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Zawsze tak jest na początku, ja miałam podobny pierwszy dzień w nowej szkole :D
    Śliczna stylizacja :)

    ReplyDelete
  28. świetny look;)
    pozdrawiam woman-with-class.bligspot.com ;)

    ReplyDelete
  29. Masz piekna urode ! Przypominasz mi Afrodyte :D u mnie dzis bardzo meczaco 8 lekcji, z czego trzy matematyki !

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Mój pierwszy dzień nauki był okropny,bo już zaczęli straszyć maturą,chociaż do niej mam jeszcze 2 lata..

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. ja szkołe zaczynam 8 dopiero, także mam jeszcze czas, uuuufff. boże jaka ty jesteś piękna!

    pphotosbyola.blogspot.de

    ReplyDelete
  32. fajnie, że dzień w szkole się udał :)) powodzenia! :*
    piękne zdjęcia <3
    masz cudowne duże oczy *.*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Moja klasa też wydaje się spoko zobaczymy dalej.Szczerze to ja również nie tesknie za gimnazjum może tylko za trzema osobami.A tak wogule nie.Zawarłaś już jakieś znajomości Jessika ?

    ReplyDelete
  34. U mnie już na wejściu padło słowo ,,egzaminy''.

    ReplyDelete
  35. śliczne zdjęcia ♥ ja zaczęłam naukę w 1 klasie technikum i jest nawet ok :)
    http://everythingandnothinng.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. To było 7 lat temu (1 LO) ale wspominam bardzo dobrze, nikt nie był malomowny, tak jakbyśmy znali się od lat. W wakacje po 1 klasie poznałam swojego narzeczonego, życzę Tobie i Bartkowi również takiej wytrwałości i miłości :)

    ReplyDelete
  37. Mam to samo co Ty, nauczyciele wydają się fajni, klasa też, chociaż póki co małomówna, ale przeraża mnie ten ogrom nauki, zwlaszcza ze jestem w klasie mat-fiz i juz slysze, ze nie bedzie łatwo :C Chociaż to wiedziałam od początku

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Rzeczywiście, Bartek robi cudowne zdjęcia <3
    U mnie za to wszyscy szybko się zgrali, wszyscy się śmialiśmy, rozmawialiśmy- aż nauczyciele się dziwili :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. w liceum szybo ludzie się poznają,myśle że to kwestia paru dni :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. ślicznie wyglądasz ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Ja na razie nie mogę się wypowiedzieć o pierwszym dniu w mojej szkole , czekam na rozpoczęcie studiów :)
    Zapraszam Cię również na mojego bloga , być może znajdziesz tam coś dla siebie :)
    http://takealittlebiteoffood.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. U mnie nie było źle, właściwie podobnie jak u Ciebie. Zobaczymy, co będzie dalej. Mam nadzieję, że dam radę. ;)
    Ładnie wyglądasz. :)

    ReplyDelete
  43. Hej. Tez chodzilam do ZSP moge Ci powiedziec na ktorych nauczycieli masz uwazac a ktorzy sa lajtowi. Np. jesli trafilas na pania Poraj z matmy to masakra. Jak co to pytaj pod komentarzem to Cie troche naprowadze :))
    Pozdrawiam i powodzenia :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hej! Wlasnie slyszalam o niej i na cale szczescie nie przypadlo mi miec z nia lekcje. Mam z jakas Kwiecien. Powiesz cos o niej? Ja nie potrafie powiedziec o niej nawet jakie sprawia wrazenie. Jakos mam co do niej mieszane uczucia.

      Delete
  44. Czyli trafila Ci sie pani wicedyrektor, odkad nia zostala to zrobila sie bardziej zadziorna. No u niej najwazniejsze jest chodzenie na lekcje, a tak to leci z tym samym tematem co inni najgorzej nie bedzie. A co z innymi przedmiotami ? Z kim masz ? A wychowawca? :)) jak nie pamietasz nazwisk to mozesz opisac po wygladzie hehe :))

    ReplyDelete
  45. Wychowawca jest Sokolowska i ponoc jest fajna, ale jeszcze z nia nie mialam nic. Najbardziej ciekawi mnie jakie sa panie od zawodowych ale pewnie nie znasz?

    ReplyDelete
  46. Hmm no z zawodowych Ci nie pomoge, bo Twoj profil jest nowy a ja chodzilam do LO. Ciekawe z kim bedziesz miec polaka. Ale ogolnie nie masz sie czego bac szkola sama w sobie jest lajtowa zreszta sama sie przekonasz. Podpytam Cie pozniej co z kim masz bo teraz stopniowo bedziesz sie dowiadywac. Zycze powodzenia w nowej szkole, ahhh jak ja tesknie za tymi murami.. :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Od polskiego mam wychowawczyni. ;)
      Czyli Sokołowską, jest świetna. :)

      Delete
    2. A kiedy chodziłaś do Zsp? ;)

      Delete
  47. Raczej to normalne, że osoby w twojej klasie są małomówne. Ale wszystko się pewnie zmieni po jakimś czasie jak się lepiej poznacie ;)

    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. p.s ja jeszcze ze starą klasą. Męczę sie z nimi sześć lat. Czekam na gimnazjum, może poznam jakąś fajną dziewczynę, która zostanie moją przyjaciółką ;)

    ReplyDelete
  49. Śliczny sweterek! *o*
    Śliczne zdjęcia.
    + napisałam maila.

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/ideas-for-autumn-sheinside.html
    POKLIKASZ W LINKI? PROSZĘ, TO DUŻO DLA MNIE ZNACZY! (wszystko będzie sprawdzane, bardzo chcę utrzymać tę współpracę)

    ReplyDelete
  50. To fajnie, ze Bartek taki chętny do robienia zdjęć, bo jesteś śliczna! :)
    Zazdroszczę Wam, ze jesteście w jednej szkole..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Mi jeszcze zostało 2 lata w gimnazjum. Ładny sweterek;3

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja juz mialam sprawdzian wiec nie najlepiej u mnie z tym poczatkiem. Fajnie ze u cb ok

    ReplyDelete
  53. Cudnie! :*

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Ja szkołę skończyłam, teraz będę szła na studia. Na szczęście wybieram się na ten sam kierunek z koleżanką, więc będzie nam raźniej ;) Powodzenia w nowej szkole.

    lovesomespace.blogspot.com Zapraszam!

    ReplyDelete
  55. Mi już zdążyli sprawdziany pozapowiadać i prezentacje do zrobienia ;/

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Śliczne zdjęcia! Bartek na prawdę ma talent! ;P
    Mój pierwszy dzień w szkole minął pozytywnie, nauczyciele również wydają się tacy mili po wakacjach ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  57. Może Bartek zostanie fotografem? Haha!
    A mnie to nauczyciele denerwują ciągłym gadaniem o egzaminach końcowych :/

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  58. Za niedługo pewnie z wszystkimi się lepiej poznasz :) A Wy, z Bartkiem chodzicie do tej samej szkoły? Ja standardowo spędzałam dzień w szkole na gadaniu z koleżanką na lekcjach i różne przypały na przerwach.
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. ja też zaczęłam rok w nowej szkole ;3
    za gimnazjum nie tęsknie w ogóle, masz racje, nie ma za czym.
    cieszę sie że mogę zacząć wszystko na nowo ^-^

    ReplyDelete
  60. Moja klasa też na razie zbyt wiele się nie odzywa,ale nie można od niej wiele wymagać.Zwłaszcza w te pierwsze dni,kiedy nikt nie czuje się zbyt pewny :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ja z nowo poznaną koleżanką od razu po rozpoczęciu pojechałyśmy na zakupy :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Świetna stylizacja , wyglądasz rewelacyjnie.

    ReplyDelete
  63. Nas nauczyciele mają w dupie, przychodzą po 20 minutach, albo w ogóle. Wczoraj zdążyłam po dzwonku na lekcje iść do sklepu, wrócić a nauczyciela jeszcze nie było. Także baaaaaardzo podoba mi się szkoła :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masz się czym chwalić...
      Szkoła dla przygłupów, świetnie sie tam nadajesz pustaczku :)
      życze powodzenia ;*

      Delete
  64. ♡ u mnie w klasie tylko chłopcy są rozgadani :D a z dziewczynami narazie się nie znam ;)

    ReplyDelete
  65. Uśmiechnij się! :) Zdjęcia fajne, tylko uśmiechaj się na nich! :)

    ReplyDelete
  66. Cudowne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Pierwszy dzień był okej, reszta była strasznie śmieszna. ;) A teraz czekam na 2 tydz. szkoły, haha.

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. W pierwszy dzień z nową klasą zawsze jest tak jakoś cicho i spokojnie ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :*

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Świetne zdjęcia :*
    http://soelliee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Cieszę się, że twój pierwszy dzień przebiegł ok i mam nadzieję, że to się nie zmieni ;). Nie mogę się też doczekać dalszych informacji o twojej szkole, klasie, nauczycielach,... będzie problemem dla ciebie pisanie o tym?
    Gratruluję też dla Bartka, który stał się twoim fotografem i dobrej współpracy życzę :D
    camomillaimmagine.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Śliczna z Ciebie dziewczyna! :)

    ReplyDelete
  72. Śliczne zdjęcia, bardzo ładny nagłówek:-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  73. u mnie pierwszy dzień też był całkiem sympatyczny! jesteś śliczną dziewczyną:) pozdrawiam .
    http://wiktoriaotto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. A u mnie w szkole oki!
    Sliczna jestes*-*

    nikola-bal.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. jaki boski sweter *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  76. Hej ;) Mam pytanie odnośnie tego plecaka, czy zmieści się w nim a4? I czy jest wytrzymały bo czesto nosze ciężkie książki i to jest dla mnie ważne :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak mieści się ;)
      I moim zdaniem jest wytrzymały. Mój jeszcze żyje i jest w stanie idealnym. :)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*