Minął pierwszy tydzień

Monday, September 08, 2014

Cześć kochani! Ah jak ja się za Wami stęskniłam! Pierwszy tydzień szkoły minął w mgnieniu oka. Ten czas przeminął naprawdę sympatycznie. Szkoła póki co nie zawiodła mnie, a wręcz przeciwnie. Czuję się tu bardzo dobrze. Nauczyciele mili, lekcje są ciekawe.. aż sama nie wierzę, że mogę tak napisać o szkole. Dzisiaj natomiast na ostatniej lekcji doszło do małej sprzeczki z nauczycielem. Pierwsza lekcja, pierwsze słowo i już czuję, że tego nauczyciela nienawidzę. Zobaczymy. Może nie będzie tak strasznie. Co do szkoły pod względem wizualnym, to też jest okej. Nie mówię, że jest jakaś cudownie piękna - bo nie jest, ale da się przeżyć. Szkoła jest bardzo duża, ale da się ją szybko ogarnąć. Najbardziej podobają mi się lekcje zawodowe, ponieważ przypomnę - jestem w technikum, na kierunku "Technik organizacji reklamy". Zapowiada się naprawdę ciekawie i chyba marketing jest trafnym wyborem. 

Dzisiaj po lekcjach wybraliśmy się z Bartkiem na szybkie zdjęcia! Jak zwykle jestem zadowolona z jego pracy! 
Koszula - sheinside.com | spodnie - zara | pasek - mamci | trampki - converse

A jak minął Wasz pierwszy tydzień? ;)

3majcie się kochani! Widzimy się jutro!

Proszę o Wasze głosy! ;)
 Gdy liczba moich głosów przekroczy 100, zrobię dużą loterię dla osób, które głosowały! :)
http://www.blogroku.pl/
Dla jasności - nikogo nie zmuszam ♥ A co do powyższego to nic za to nie dostanę, tylko chciałabym by mój zestaw pojawił się w konkursie roku 2014. Miałabym ogromną satysfakcję, ponieważ mam bardzo dobre wspomnienia z tym konkursem.
 

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Zagłosowałam. Śliczne zdjęcia! Napiszę o głosowaniu w mojej notce. Już się pojawiła. Zerknij. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Również chodzę do technikum organizacji reklamy :) Fakt lekcje zawodowe są najlepsze :) Zwłaszcza fotografia i grafika komputerowa, ale to chyba będziesz mieć w wyższych klasach o ile się nie mylę :) Fajny kierunek wybrałaś, powodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Zagłosowałam ;) Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  4. Moja szkoła też wydaje się być bardzo fajna, jedynym ale jest sama klasa :( Zapowiada się nieciekawie, ale zobaczymy, jak to będzie z czasem..

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. :) Kolejny tydzień szkoły... :)
    Śliczne zdjęcia :)
    Pozdrawiam MaDi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Śliczne zdjęcia, Mi również pierwszy tydzień szkoły upłynął bardzo szybko :)

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja mam już dość tej szkoły.. A do nauki w ogóle nie mogę się zabrać! Nie potrafię :( Ładnie wyglądasz, już przyzwyczaiłam się, że masz czarne włosy :D

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Piękne zdjęcia zrobił. Fajnie, że szkoła Ci odpowiada :)

    ReplyDelete
  9. piękna jesteś zdjęcia są cudowne !

    ReplyDelete
  10. Zawsze sie znajdzie ten jeden nienajlepszy nauczyciel ;//

    f-g-b-y.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Zaraz pędzę głosować! :) Cóż, chyba każdy ma takiego "ukochanego" nauczyciela... Też chciałam iść do technikum, na ten sam kierunek, co Ty, ale jakoś mnie pokierowało do LO, z czego nie jestem teraz za bardzo zadowolona... Szkoda, że jak tak słodko o swojej szkole pisać nie mogę :P Jednak w zeszłym roku podjęłam złą decyzję co do wyboru szkoły.

    P.S. Ale Ty masz dłuuugie nogi! *.*
    Całusy!

    ReplyDelete
  12. Uwielbiam oglądać Twoje fotki! Zawsze są świetne :D
    Ciekawie zapowiada się ten kierunek, również życzę powodzenia! :*

    ReplyDelete
  13. Ja jestem jeszcze w trzeciej gimnazjum i poprzedni tydzień minął mi naprawdę ciężko :/
    Zagłosowałam :)

    ReplyDelete
  14. Twój kierunek wydaje się być naprawdę ciekawy, ja sama zdecydowałam się głównie na chemię i matematykę, zobaczymy, co z tego będzie, gyd za dwa lata przyjdzie mi zdawać maturę :)
    U mnie na szczęście nauczyciele są bardzo w porządku wobec uczniów, szanują nasze zdanie i na lekcjach nie ma kłótni, ale zawsze są dyskusje ;)

    ReplyDelete
  15. Bartek to już chyba na stałe zostanie Twoim fotografem, haha. ;) Ale robi naprawdę fajne zdjęcia, więc to jest jak najbardziej okej. :)
    +Zagłosowałam, bo Twoje propozycje kategorii mi się w sumie spodobały. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Pożycz mi Bartka na sesję :D
    Masz rację, pierwszy tydzień minął w mgnieniu oka ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo fajny jesieńny, dzinsowy outfit. Uwielbiam Cię Jessiko jako blogerkę, gdyż osobiście cię nie znam ;( Zaniedługo będzie rok czytania twojego super bloga!

    P.S W trakcie głosowania ;)

    ReplyDelete
  18. Pierwszy raz mam okazję Cię zobaczyć w ciemnych włosach w tym poście i jestem pozytywnie zaskoczona! Bardzo Ci pasuje ten kolorek :) Ja mam jeszcze 3 tygodnie wakacji, ale też jestem ciekawa jak minie mi pierwszy tydzień na uczelni!

    ReplyDelete
  19. sliczna koszula :) u mnie w szkole śmiechowo, nie wiem nadal czy isc do liceum czy technikum ;c

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o przyborach szkolnych :)

    ReplyDelete
  20. Śliczne zdjęcia. Oczywiście zagłosowałam na Twój blog. Powodzenia! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Osobiście uważam, że lepiej było ci w jasniejszych włosach!
    A tak wgl to widzialam dziś Weronike w Platanie była z panią z Caymana. ;)

    ReplyDelete
  22. oddałam 5 głosów i mam nadzieję, że w tym roku również wygrasz bo jest to w jakiś sposób odwdzięczenie się z naszej strony za każdy uśmiech jaki wywołujesz na naszych twarzach i mam nadzieję, że i my chociaż raz wywołamy uśmiech na twojej twarzy <3 oraz liczę, że jeśli będziesz to urządzisz spotkanie w warszawie:)

    ReplyDelete
  23. oddałam 5 głosów i mam nadzieję, że w tym roku również wygrasz bo jest to w jakiś sposób odwdzięczenie się z naszej strony za każdy uśmiech jaki wywołujesz na naszych twarzach i mam nadzieję, że i my chociaż raz wywołamy uśmiech na twojej twarzy <3 oraz liczę, że jeśli będziesz to urządzisz spotkanie w warszawie:)

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia w scenerii wczesnej jesieni. Głos oddany. Szkoda że nie ma uśmiechu na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  25. Co za spojrzenie...:)
    -------------------------------------
    http://ettelienne.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ładne spodnie. :)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ładna koszula;)
    pozdrawiam serdecznie (; woman-with-class.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ślicznotka <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Fajny profil wybrałaś ;) Ja jestem na biologia-chemia - MASAKRA. ;p

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. i w końcu widzimy uśmiech na zdjęciach, super! Ślicznie Jessika :)
    Głos oczywiście oddany. A co do szkoły, to mi tydzień szybko i przyjemnie zleciał :D
    lavictoireme.blogspot.no

    ReplyDelete
  31. Zdjęcia śliczne :* MI ten tydzień także szybko zleciał!

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Głos oczywiście oddany!:*

    ReplyDelete
  33. Cieszę się, że podoba ci się w szkole ;)

    ReplyDelete
  34. Głos oddany piękna :*
    http://itsemiblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Sliczne zdjecia! :)
    Glos oddany :*

    http://claudiia-blog.blogspot.be/

    ReplyDelete
  36. Mam takie dość nietypowe pytanko i jeśli nie chcesz nie odpowiadaj :) Wiem, że chcesz zachować granicę prywatności, jednak czy może byłaś już u ginekologa? Nie chodzi mi o antykoncepcję itp. ale czy może już byłaś? Dziękuję za odpowiedź, jeśli zdecydujesz się odpowiedzieć :* :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Praktycznie sprawa jest naturalna, ale faktycznie prywatna. ;)
      Nie byłam. :D Wydaje mi się, że niewiele 16 latek chodzi do ginekologa, ale mogę się mylić. :D

      Delete
  37. Pierwszy tydzień, a ja chora! :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam!

    ReplyDelete
  38. ładnie wyglądasz;p

    honey-mind.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. sliczne zdjecia! technik reklamy brzmi bardzo fajnie, ja coraz czesciej zaluje ze nie wybralam technikum, nawet jesli mialabym chodzic o rok dluzej, ech. :D

    ReplyDelete
  40. Mi również pierwszy tydzień szkoły minął bardzo szybko, więc mam nadzieję, że cały rok też tak szybko zleci. Jak na razie nie jest najgorzej, chociaż już od samego początku dużo nauki, ale no cóż jakoś dam radę, mam nadzieję c:
    mycrazytwistedworld.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Bardzo mi się podoba!.
    Wszystko idealnie!

    ReplyDelete
  42. Lekcje zawodowe również są moimi ulubionymi.

    ReplyDelete
  43. jeju, twój chłopak powinien zostać już na stałe Twoim fotografem! ^^
    piękne zdjęcia <3
    mi też bardzo szybko minął ostatni tydzień :))
    zagłosowałam :)

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Uśmiechała się do zdjęć, bo jej kazałem. :D Pozdrawiam, osobisty fotograf Jessiki- Bartosz. :D

    ReplyDelete
  45. Śliczne zdjęcia ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Widzę Bartek robi coraz lepsze zdjęcia haha ;)

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. super zdjęcia! zmieniłaś się, chyba bym Cię już nie poznała na ulicy, więc nie obraź się jak faktycznie nie poznam! :D
    najważniejsze jest to, aby Cię interesowało to czego się uczysz :)
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  48. Jestem u ciebie pierwszy raz na blog
    i masz super bloga :D
    już cię obserwuję zyskałaś kolejnego czytelnika jej haha xD :)
    zapraszam w wolnej chwili
    może też zaobserwujesz było by miło zapraszam
    i pozdrawiam
    http://nicole-500.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Bartek powinien zajmować sie fotografią! Mój chłopak kiedy robi mi zdjecia to po kilku zaczyna narzekać a o podpowiedziach jak sie ustawić nie ma mowy ; )

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Jestes bardzo urocza:) chociaż przyznam, ze z chęcią zobaczyłabym Cie ponownie w jasnych włoskach. Dodajesz sobie lat ta czernia;) fajnie ze w szkole wszystko sie układa!:)

    ReplyDelete
  51. mój tydzień był straszny ale to pewnie dlatego, że jestem już w klasie maturalnej :D

    ReplyDelete
  52. ładne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Zdjęcia wyszły super!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. prześliczne zdjęcia :) masz nieziemskie oczy :)
    pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  55. Jakie piękne zdjęcia! :)
    Mi również ten szkolny tydzień minął całkiem nieźle ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  56. jesteś sliczna :)
    pozdrawiam :)
    klaudiakalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Nie ma się co przejmować, może kolejna lekcja z tym nauczycielem będzie bardziej udana! :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Bartek robi naprawdę świetne zdjęcia. :)

    soylena.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. U mnie w szkole też nie jest najgorzej, gdyby nie sprawdziany :)
    Zagłosowałam :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  60. Ktory nauczyciel Cie tak wkurzyl ? :D
    I co ogarniasz juz z kim co masz za lekcje ?
    Super, ze szkola Ci sie podoba, zycze powodzenia i pozdrawiam :))

    ReplyDelete
  61. Bardzo ładnie wyszłaś :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Bardzo ładne zdjęcia jak zwykle Bartek się spisał : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. To fajnie że szkoła Ci się podoba :)
    Pierwszy tydz. a już kłótnia z nauczycielem, dobra jesteś :p

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Bardzo fajnie nazwałaś kategorie, z czystym sumieniem oddaję głos :)

    ReplyDelete
  65. Nie odbierz tego źle, ale myślę, że lepiej nie pisać na blogu czy w jakimś innym publicznym miejscu, że nienawidzisz jakiegoś nauczyciela, bo różni ludzie mogą czytać bloga, a jeśli czyta to osoba, której dotyczy uwaga, to łatwo się domyśli o kogo chodzi. Lepiej nie robić sobie problemów ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najwyżej. :D Nie ja zaczęłam wojnę haha :D
      Ja się nie boję o tego typu problemy.

      Delete
  66. Widzę, że Bartek się rozwija pod Twoim okiem, bo zdjęcia są śliczne :)
    Kategorie są ciekawe, a więc głos oddany ;)

    http://duchaa99.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*