Douglas

Saturday, September 27, 2014

Cześć! To najgorsze co mogłam Wam zrobić! Napisałam notkę o częstych notkach po czym zniknęłam na 10 dni. Przepraszam! Nie miałam jakoś ochoty na blogowanie. Ostatnio dużo się u mnie dzieje. Upadłam i muszę się sama jakoś podnieść, bez żadnego wsparcia z żadnej strony. Czasem tak bywa, ale mam nadzieję, że uda mi się wstać na nogi po czym wreszcie z uśmiechem powiem: Jestem silna, nie potrzebuję niczyjej pomocy! O konkretach mówić nie będę, powiem tylko że jestem bardzo słaba psychicznie. Nie chciałam jednak kontynuować przerwy w pisaniu bloga i myślę, że powracając tutaj do Was będzie mi łatwiej z Waszym wsparciem. Dajecie mi ogromną siłę na dalsze działanie i na niepoddawanie się. Kocham Was. Postaram się pisać dla Was notki ok. co dwa dni. Planuję również zmienić wygląd bloga. Nie mam jeszcze pomysłów, oraz nie jestem co do tego profesjonalistką ale może uda mi się stworzyć coś oryginalnego i przejrzystego. 

Wczorajszy dzień spędziłam w domu z powodu fatalnego samopoczucia. Chciałam ten dzień spędzić ze swoją klasą, ponieważ trwały otrzęsiny, ale niestety nie mogłam nic na to poradzić. Jestem jednak z nich bardzo dumna, ponieważ spośród tylu klas pierwszych, to właśnie MY wygraliśmy pierwsze miejsce. Buziaki dla Was! Będąc tego dnia w domu przyszedł kurier i odebrałam paczkę z upominkiem od perfumerii Douglas. Była to zupełna niespodzianka, ale okazała się być strzałem w 10! Przecudowne perfumy - Paco Rabanne podbił moje serce! Jednak nie prezenty dla mnie liczą się najbardziej. 


Zostałam zaproszona na event do Torunia, gdzie odbędzie się konkurs "Eksperta zapachów". Jestem bardzo zadowolona, ponieważ w końcu dostałam zaproszenie gdzieś bliżej mnie i nie musiałam z niego rezygnować! Event odbędzie się 30 września, czyli już we wtorek - w dzień chłopaka, w Toruń Plaza. Uwielbiam Douglas, jestem zadowolona że będę mogła uczestniczyć w tym evencie oraz, że będę miała przyjemność zasiąść w jury. Przez cały dzień będą trwały konkursy, a dla Panów indywidualny dobór perfum przez eksperta. Wspaniale, prawda? 


A oto mój upominek od Douglas! :)

Perfumy Paco Rabanne jest naprawdę wspaniały! Osobiście jednak nie zdecydowałabym się na jego kupno, ze względu na cenę, haha! Nie ukrywam jednak, że jest wart swojej ceny i śmiało mogę go Wam polecić! DKNY, który reklamuje Rita Ora, również ma wyjątkowy zapach, jednak nie przebija moim zdaniem Paco Rabanne! To moja nowa miłość!
_________________________________________________________________
Jeśli ktoś z Was jest z Torunia to serdecznie zapraszam! Będę w Douglas od ok. godziny 12:00! :) Jadę tam sama a więc jeśli ktoś jest z Torunia i chciałby spędzić ze mną ten czas i może oprowadzić po mieście to napiszcie na maila: jessikachincza@o2.pl Byłoby mi niezmiernie miło! :)

3majcie się, buziaki. :*

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. Mam nadzieję, że wkrótce poczujesz się lepiej :) Ciekawa jestem, jakie to zapachy i nie mogę się doczekać fotorelacji z wtorku, bo mam nadzieję, że będzie :)

    ReplyDelete
  2. Szkoda,, że tak długo Ci nie było. Ja również siedziałam wczoraj w domu, przez pogodę, która nie zachęca do wychodzenia :)

    ReplyDelete
  3. Trzymam kciuki, żeby wszystko u Ciebie dobrze się ułożyło! :*
    O jej, gratuluję! <33

    ReplyDelete
  4. mam nadzieję że będzie dobrze u ciebie:* Swietny post!

    millieees.blogspot.com - Zapraszam wszystkich, dopiero zaczynam

    ReplyDelete
  5. Trzymaj się i uwierz w to, że jesteś silna :)
    Uwielbiam douglas

    ReplyDelete
  6. O rany! Gratuluję zaproszenia!
    Wiele bym dała, żeby móc pojawić się na jakimkolwiek wydarzeniu tego typu :D
    Powodzenia ;*

    mój blog- ultradefensless

    ReplyDelete
  7. Chyba wyczułam z notki, co się stało :( Dasz radę, jesteśmy tutaj też my i z czasem wszystko się ułoży. Niby banalne, a jednak prawdziwe.

    http://kamoop.blogspot.com/ <-klik

    ReplyDelete
  8. perfumy pachną genialnie, wąchałam je jak byłam w douglasie jednak cena mnie troszkę wystraszyła haha

    http://weronikamat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Fajnie, że dostałaś taką niespodziankę , na pewno ci poprawiła humor. Miłego dnia i miłego eventu : 3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. No to gratuluję i życzę Ci udanego worku :)

    ReplyDelete
  11. ojej, będziesz niedaleko mnie! szkoda, że w ten dzień nie będzie mnie w Toruniu :/

    ReplyDelete
  12. Kocham takie perfumy! Gratuluję!

    ReplyDelete
  13. Wow. Bardzo to ciekawe ;)

    ReplyDelete
  14. Super prezent! Życzę miłej zabawy!:)

    ReplyDelete
  15. Trzymaj się jakoś kochana ;*
    Gratuluję upominku od Douglas ♥

    Byłabym wdzięczna z kliki ♥ MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  16. fajna paczka:)

    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Wszystko na pewno się dobrze ułoży!
    +Jestem z Torunia i napisałam maila :)

    ReplyDelete
  18. Gratuluję upominku i zaproszenia! Baw się dobrze ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  19. szczerze? bardzo zazdroszcze! sama chciałabym osiągnąć kiedyś taki sukces jak ty. a co do perfum to czekam na recenzje. :)
    xoxo
    Olivia
    NOWY POST + rewolucja na mojej głowie. zapraszam każdego -> http://dalilahome.blogspot.com/2014/09/58-some-sun.html
    / kom za kom /

    ReplyDelete
  20. Trzymaj się! :*

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Mam nadzieję, że wszystko się u Ciebie ułoży i gratuluję zaproszenia :)

    http://natalia-taliaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Fajne zdjęcia super wpis

    _manekineko_
    blogmanekineko.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Gratuluję takiego wyróżnienia. Fajnie, że to właśnie Ciebie zaprosili :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. też uwielbiam Douglas'a!
    czekam na recenzję perfum :D
    szkoda że mam do Torunia tak daleko ://

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Doskonale rozumiem potrzebę radzenia sobie samej ze sobą :) Trzymaj się :D

    ReplyDelete
  26. Jaka miła niespodzianka! :)

    ReplyDelete
  27. nie ukrywam, że codziennie oczekiwałam na nowego posta u Ciebie.. dobrze, że wróciłaś <3 a co do perfum, nie mam pojęcia jak pachną, zobaczę przy najbliższej okazji :)

    ReplyDelete
  28. To miło ze strony Douglas, ze wzięli Cię pod uwagę : ) Ahh i zazdroszczę takich prezentów : )
    Trzymaj sie ciepło !

    http://nennka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Szybko naprawisz psychikę - jesteś silna! Widziałam już wcześniej zdjęcia na Instagramie. ;)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Gratuluję zaproszenia! Baw się dobrze :)

    ReplyDelete
  31. Jaka fajna niespodzianka! Mi by się przydały jakieś nowe perfumy w sumie.. Wezmę te pod uwagę. :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    www.klaudiakulakowska.blogspot.ie

    ReplyDelete
  32. Dobrze, że zrobiłaś sobie taką przerwę, ale cieszę się, że już wróciłaś. Wąchałam te perfumy kiedyś i naprawdę przypadł mi do gustu ich zapach :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. też chciałabym dostawać takie zaproszenia :)

    ReplyDelete
  34. Wiem że komentarz nie związany z notką ale nie mam możliwości zapytać się gdzieś imdziej ;) Masz vinted? Podałabys link? Z góry dziekuje :)

    ReplyDelete
  35. Ja sprawdzałam ten zapach w Douglas, moim zdaniem ładnie pachnie, ale nie pasuje do mnie. Nie chodzi tu o krytyke, jeśli Ci się podoba to ok, każdy mam inne zdanie!
    Obserwuję!
    http://kaja-buziaczek.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. tylko pozazdrościć takich upominków ;) muszę się przejść do jakiejś perfumerii i sprawdzić ten zapach DKNY. :)

    ReplyDelete
  37. Fajna zawartość paczki ;)

    ReplyDelete
  38. Potwierddzam, perfumy Paco Rabanne są cudowne <3

    Obserwuję od dawna ♥ zapraszam na nowy post ;)
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. wow! nie ukrywam, że przemawia przeze mnie odrobinka zazdrości bo uwielbiam douglas:D sama z chęcią bym się tam znalazła:)

    ReplyDelete
  40. Słyszałm już wiele pozytywanych opini o nich i z chęcią bym kupiła jednak na razie nie mam za co :p

    ReplyDelete
  41. Kurczę, wszyscy się teraz coraz źle czują ;/ Jess, cokolwiek się stanie, to będzie dobrze!
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. ale super zazdroszcze zaproszenia ;* lubię perfumy jak pewnie wiekszosc kobiet

    ja juz nauczylam sie podnosic w trudnych chwilach wazni tez sa udzie ktorzy nas pocieszą :)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam psot o moim małym uzależnieniu :)

    ReplyDelete
  43. Trzymaj się, Kochana! :* Chyba każdy z nas ma w życiu takie momenty, kiedy wydaje się nam, że z danej sytuacji nie ma wyjścia, że nic nam się nie udaje, jesteśmy do niczego. Teraz takie uczucie potęguje dodatkowo aura za oknem, która niejednego z nas dobija. Niedługo będzie lepiej, zobaczysz!
    Upominek świetny, baw się dobrze w Toruniu! Mam blisko, ale niestety nie będę mogła przyjechać.
    Całusy! :*

    ReplyDelete
  44. Yesterday, while I was at work, my sister stole my apple
    ipad and tested to see if it can survive a
    forty foot drop, just so she can be a youtube sensation. My apple ipad is now
    destroyed and she has 83 views. I know this is totally off topic but I
    had to share it with someone!

    Check out my blog - Full Article

    ReplyDelete
  45. Trzymaj się, będzie dobrze. I gratuluję docenienia przez Douglas - na pewno bedzie to świetna przygoda. :*

    http://hallozuzia.tumblr.com/

    ReplyDelete
  46. Bardzo miło dostać takie zaproszenie :)
    Właśnie zastanawiałam sie co sie z Tobą stało, że nie piszesz już tak często :)

    ReplyDelete
  47. Super, zazdroszczę paczki i zaproszenia na takie wydarzenie. Baw się dobrze :)

    ReplyDelete
  48. Ale fajnie, ja też bym chciała perfumy w prezencie :)

    ReplyDelete
  49. Przykro mi słyszeć, że jesteś w takim stanie.. Mam nadzieję, że szybko poprawi Ci się samopoczucie i wszystko wróci do normy. Życzę Ci dużo siły i wytrwałości. No i oczywiście wspaniałej zabawy na evencie, ponieważ to już jutro. :)

    ReplyDelete
  50. Super paczka, ładnie wygląda i świetne wyposażenie ;)
    Ja nie lubię chodzić do szkoły :c

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Event zapowiada się świetnie! Czekam na relację:)

    ReplyDelete
  52. Marzą mi się te perfumy od DKNY,ponieważ zapach moim zdaniem jest zniewalający!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. widzisz? a w poprzedniej notce pisałaś, jak mieć czas na bloga i się mądrzyłaś a teraz sama nie miałaś czasu i ci się nie chciało, zastanów się 20 razy zanim coś napiszesz.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czas może i bym znalazła, ale mój stan mi na to nie pozwalał. ;)

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*