Zeszyty DIY

Wednesday, August 06, 2014

Cześć! Myślałam, że może dzisiaj uda mi się wstawić już dla Was filmik ze spotkania z Fiki, ale niestety jeszcze go nie otrzymałam. Dzisiaj cały dzień siedzę w domu. postanowiłam nie marnować go aż tak i wpadłam na pomysł by zacząć drobne przygotowania do szkoły. Postanowiłam ozdobić swoje zeszyty w dosyć oryginalny sposób by po prostu nie wiały nudą! Jest to czasochłonna sprawa, ale myślę, że efekt jest wart. Co potrzebujemy by zabrać się do pracy?
 Najlepiej mieć zeszyty jednolite, aczkolwiek możemy na niepotrzebny wolny zeszyt nakleić czystą kartkę papieru w dowolnym kolorze. Na samym początku wytnijcie dwa szablony. Trójkąt, który będzie Wam służył często, oraz trójkąt, który będzie potrzebny na bok naszego zeszytu. Następnie przeglądamy gazetę i wycinamy inspirujące rzeczy, które naszym zdaniem mogą ciekawie wyglądać w trójkąciku. 

Następnie przypasowujemy wszystko na zeszyt.
Po czym zabieramy się za przyklejanie! :) Później wycięłam pasek z wybranym przeze mnie tłem, oraz pasek czystej kartki papieru, na której napisałam do jakiego przedmiotu będzie służył ten zeszyt i DONE!
Efekt jest naprawdę świetny, szczerze lepszy niż na zdjęciach, ponieważ nie sprzyjało mi światło. Na pewno dodam również zdjęcie na instagrama! - KLIK
 Powodzenia! Miłego wieczoru.

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. Bardzo oryginalne! :)

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jessika czy jest możliwość abyś wykonała nagłówek bloga ? Zapewne jest to czasochłonne dlatego zapytam też w jakim programie go zrobiłaś ? :) Chciałabym też troszkę dowiedzieć się o tym pasku głównym który widnieje pod nagłówkiem jeżeli to nie problem ? :-) Wykorzystujesz jakieś kody html czy coś innego ? Z góry dziękuję za odpowiedź i pozdrawiam gorąco :* ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Wszystko robię w Photoscape. Nie używam zbyt wielu kodów, tylko na wyśrodkowanie niektórych rzeczy itd, ale wszytko znajduję w google. ;) Musisz mieć pomysł po prostu a zrobisz wszystko. ;)

      Delete
    2. Dzięki może dam radę :-)

      Delete
  3. Fajny pomysł! Ja też będę swoje zeszyty ozdabiać :)

    ReplyDelete
  4. Nigdy przy fizyce nie dałabym serduszek :D Ale bardzo fajny pomysł, mnie nie chciałoby się w takie coś bawić ;)

    ReplyDelete
  5. Bardzo fajne pomysły!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetny pomysł, efekt końcowy prezentuje się genialnie! :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Bardzo oryginalne zeszyty ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Fajny pomysł^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Miałaś naprawdę świetny pomysł! Bardzo ładnie wyglądają :)

    ReplyDelete
  10. bardzo fajne, chyba wykorzystam ten pomysł ;)

    http://smoothiestrawberry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Naprawdę świetny pomysł na okładkę! Ja w tym roku kupiłam sobie tylko zeszyty oxforda, myślisz, że jest sens robić na nich coś takiego? ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie zeszyty z Oxforda są mega nudne i ja chyba bym i tak coś z nimi zrobiła ale zostawiając znaczek. ;)

      Delete
  12. Świetna zmiana zeszytów ;) Na pewno podczas nauki czy w szkole będzie Ci na nie przyjemniej patrzeć niż na takie jednolite ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  13. Fajny pomysł, ale nie na moją cierpliwość. Nie jestem żadną artystyczną duszą i normalne kolorowanie przyprawia mnie o zawrót głowy. :)

    ReplyDelete
  14. Świetny pomysł! Na pewno oryginalny:)
    Muszę spróbować :D

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Szczerze mówiąc nigdy nie przepadałam za DIY, ale muszę się zgodzić, że te zeszyty wyglądają świetnie! Być może spróbuję coś takiego zrobić :)

    Zapraszam ♥ inspire-someone.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Robi wrażenie... Po prostu super! Chyba spróbuję tak zrobić :D

    vici-vicia.blogspot,com

    ReplyDelete
  17. Trochę czasu i może wyjść coś naprawdę ciekawego :)
    Efekt wygląda dużo lepiej od tych zwykłych, smutnych okładek.

    MÓJ BLOG-klik! ♥

    ReplyDelete
  18. Ładne zeszyty, nikt nie będzie miał takich samych jak ty :D
    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ekstra!:) wykorzystam ten pomysł:)

    ReplyDelete
  20. Świetnie to wygląda, chętnie spróbuję tak ozdobić zeszyty :)

    ReplyDelete
  21. Jakie ładne zeszyty! *O*

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Przepiękny efekt, sama może zrobię coś podobnego :)

    ReplyDelete
  23. Swietny pomyslm, moze i ja taki zrobie ;)

    Pozdrawiam!
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.de/

    ReplyDelete
  24. Bardzo oryginalny pomysł. Może skorzystam.
    tyglysia.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Genialne są!
    Zdecydowanie lepiej się uczyć z takich kolorowych zeszytów niż z nudnych :)

    ReplyDelete
  26. Pięknie Ci to wyszło! Zazdro!:)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. bardzo ciekawy pomysl wypróbuje to ;3

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam :3

    ReplyDelete
  28. Efekt świetny! Mam identyczne zeszyty, więc może wykorzystam twój pomysł ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. świetny pomysł, zainspirowałaś mnie już wiem co będę robić jutro :)

    ReplyDelete
  30. Ale świetnie to wygląda! :D Jednak mi chyba by się nie chciało robić :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Super pomysł! Wlaśnie myślałam nad udekorowaniem zeszytu w jakiś sposób.

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Super pomysł.. na początku myślę "żenada" i dziecinne, ale końcowy efekt super ;-)

    ReplyDelete
  33. Już to gdzieś kiedys widziałam, a Twój efekt końcowy pracy wyszedł genialnie :)

    ReplyDelete
  34. mi sie podoba, moim zdaniem brzydko i kiczowato to wyszło. ale to tylko moje zdanie, pozdrawiam!;]

    ReplyDelete
  35. rok temu tak samo przerobiłam zeszyt na którym była jakaś lalka :D

    ReplyDelete
  36. świetny pomysł! napewno coś wykorzystam!:)

    ReplyDelete
  37. świetny pomysł <3
    http://blog017.blogspot.com/2014/08/internet-friends-meeting.html

    ReplyDelete
  38. genialny pomysł ! :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. No super ;) bardzo ladnie pomyslowo. Podoba mi sie

    ReplyDelete
  40. Bardzo ladnie ;) podoba mi sie ;) pomyslowo !!

    ReplyDelete
  41. Skorzystam z tego! super, tylko chyba kupie kropelke, czy coś, żeby się nie odklejało , a te zakładki będą mi słuzyły jako zaznaczenie nowego i starego semestru :)

    http://photopali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Świetny pomysł, pomyślę nad takimi zeszytami ;)

    ReplyDelete
  43. Nie przepadam za takimi robótkami. ;)

    ReplyDelete
  44. wow! super ci to wyszło! ♥

    ReplyDelete
  45. Świetny pomysł! Juz wiem co będę robiła w wolnym czasie.:))

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Ooooo ja *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. wyszło Ci to cudownie! ♥
    wykonałabym takie zeszyty, ale znając mojego lenia, nie będzie mi się chciało ;p

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Naprawdę bardzo fajny pomysł! Może i ja coś takiego wypróbuję ;) Jednak na razie nie mam ani jednej rzeczy do szkoły!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Na pewno ozdobię w ten sposób jakiś zeszyt! :)

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Robiłam kiedyś coś podobnego, fajny pomysł, oryginalnie! :)

    Pozdrawiam!
    personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Widziałam to na amerykańskim youtube i od dawna podoba mi się takie ozdobienie zeszytów :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  52. Świetny pomysł !
    Z pewnością go wykorzystam ;)

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Fajny pomysł! Chyba skorzystam ^^

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Super pomysł <3

    http://antiszek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Nigdy nie przyszedł mi do głowy pomysł, żeby ozdobić tak zeszyty. Świetnie to wygląda! :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Świetny pomysł i na pewno to zrobię :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Świetnie to wygląda! :)

    ReplyDelete
  58. Ciekawy pomysł. Świetnie to wygląda. :)
    Ja na swoich zeszytach robiłam kolaże ze zdjęciami zwierząt. :P

    ReplyDelete
  59. Uważam, że własnoręczne okładki są najlepsze - aż chce się uczyć :)!

    ReplyDelete
  60. ale genialny pomysł ! mimo że mam już kupione zeszyty chyba skorzystam z Twoich pomysłów ;)


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Skorzystam. A tak wgl to jestem tutaj pierwszy raz i na pewno wrócę! :)

    ReplyDelete
  62. Oooo jejku, jakie cudowne *-*

    zapraszam:
    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Świetny pomysł, na pewno wykorzystam ;)
    http://princess-polinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Ale to super wygląda *,* na pewno też spróbuję :)

    ReplyDelete
  65. Aaaa! Jezu, jaki świetny pomysł!
    Nie potrafiłam znaleźć żadnej inspirującej formy diy przeznaczonych na zeszyty ale ta jest genialna!
    Post dodaję do ulubionych i będzie na mnie czekał do końca sierpnia!
    Dziękuję! xxx
    ME!

    ReplyDelete
  66. Ale świetne! Napewno wykorzystam. *.*

    Zapraszam do mnie: blog-by-szarlotka147.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Jaki świetny pomysł i wspaniale wygląda :)

    http://zatrzymaniechwil.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. mega pomysł!na pewno wypróbuję


    pozdrawiam
    velvetbambi.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. Mam w domu kilka pustych nudnych zeszytów, więc możliwe, że ozdobię je sobie w "twój" sposób :D

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. super pomysł! można zaoszczędzić na zeszytach i wykorzystać stare gazety :D

    ReplyDelete
  71. Wspaniały pomysł! Na pewno pomyślę nad tym przy okazji początku roku ;)
    my-dreams-my-words.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. fajny pomysł :) może wykorzystam, a wtedy nauka na uczelni będzie przyjemniejsza przy takich zeszytach :D

    ReplyDelete
  73. Wykorzystałam pomysł- świetny efekt końcowy. Też chytam Glamoura i JOY'a :)
    Ja tak robiłam z zeszytami, mającymi brzydką okładkę. Ale wyszła śliczna.
    Dzięki za pomysł:)

    http://mirela-mirelaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. w jakich wymiarach są te trójkąty? ;pp

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*