Zepsuty :)

Sunday, August 17, 2014

Cześć kochani! Właśnie piszę do Was z komputera. Mój laptop od dłuższego czasu szwankował, aż  w końcu całkowicie wysiadł. Zobaczę jeszcze co z tym fantem zrobić. Póki co pozostaje mi korzystanie z komputera co jest dla mnie niewygodne. Zawsze marudzę na wielki ból kręgosłupa, który mi towarzyszy przez chorobę. Jednak tyle dam radę by chociaż coś do Was napisać. Dzisiaj nadszedł czas na notkę bez głównego celu. Na dniach chciałabym napisać dla Was post z faktami o mnie. Czy jesteście ciekawi? ;) Prawdę mówiąc nie mogę uwierzyć, że wakacje 2014 dobiegają końca. Bardzo szybko zleciały, ale bardzo pozytywnie, choć po części tragicznie, haha. Dzisiejszy dzień spędzam klasycznie, czyli w łóżku oglądając trudne sprawy itp. Poprzeglądam jeszcze szybko Wasze blogi po czym będę dostępna co jedynie na instagramie i snapie - jessikachincza. 
Co do moich czarnych włosów to zdecydowanie przypadły mi do gustu i dobrze już się w nich czuję. W sumie nie mam wyjścia, ponieważ próba pozbycia się czerni okazała się być nieudana. Czarny kolor myślę, że chcąc nie chcą pozostanie jeszcze ze mną długo. Co do moich obaw, że nikt u mnie w mieścinie nie ma czarnych włosów farbowanych (z tych co znam) i będę czuła się głupio... zniknęły. Zauważyłam, że każdy postanowił mnie wspierać i farbować się na czarno. :)

A Wam drodzy czytelnicy, życzę udanej soboty! I korzystajcie z resztki wakacji jak tylko możecie! ♥

You Might Also Like

76 KOMENTARZE

  1. Uwierz, że nie tylko u Ciebie zdarzają się takie zbiegi okoliczności ;) Świetne fotki! Ja niedzielę spędzam tak samo, witaj w klubie ;p
    Blog♡

    ReplyDelete
  2. Ślicznie wyglądasz w tych czarnych włosach *.*

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. szuper te zdjecia :) tez nie moge uwierzyc ze te wakacje tak szybko zleciały .. życze powodzenia z laptopem zeby jakims cudem 'ożył'
    pozdrawiam ♡nakioo.blog -klik♡

    ReplyDelete
  4. Mój laptop też od czasu do czasu szwankuje. Odpukać! ;D
    Lusia

    ReplyDelete
  5. też mam problemy z kręgosłupem wiec korzystanie z komputera to dla mnie wielka katorga :x faktów jestesmy ciekawi :D

    ReplyDelete
  6. Jejku, ślicznie Ci w ciemnym kolorze *-*
    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Ja wolę Cię jednak w brązie, ale tak też Ci w sumie do twarzy. )
    Koniecznie zrób post z faktami. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Moim zdaniem właśnie lepiej ci w czarnych włosach. Ślicznie wyglądasz ^^

    vici-vicia.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. brązowy mimo wszystko dla mnie lepiej wyglada ale w kazydm kolorze ci dobrze :)

    tak napsiz fakty :3


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam 2 post o wyprawie Na Zakynthos w Grecji :)

    ReplyDelete
  10. Lepiej ci w brązowym, ale to kwestia przyzwyczajenia :D
    Ja jestem w Chorwacji i codziennie kąpie się w morzu więc muszę przyznać, że wakacje wykorzystuje w 100% <3

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczna <3


    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Chętnie przeczytam post z faktami :D
    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jak ja uwielbiam Twoje oczy, są śliczne :) Ja też nie mogę uwierzyć, że prawie całe dwa miesiące wakacji już za nami, coś za szybko to minęło. Szkolne miesiące mijają chyba dwa razy krócej ;)

    ReplyDelete
  14. Napisz fakty! :D Pięknie Ci w czarnym kolorku włosów *o*

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Ahh, piękne włosy! :*
    Ja też tak robię w niedziele...

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. W czarnym wyglądasz ślicznie! :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Moim zdaniem nie ma się co lękać.Ładnie Ci w czarnych włosach :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. czarny ci zdecydowanie pasuje:) czekam na fakty!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Pasuje Ci w czarnych włosach! Dla mnie ta niedziela to totalna masakra. Zimno i cały dzień na pielgrzymce... Znając życie będę chora. Jeśli chodzi o fakty, nie mam nic przeciwko. :)

    http://cassiesaay.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ładnie Ci w czarnym, więc nie ma potrzeby abyś się go pozbywała.

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ślicznie wyglądasz i w naturalnych i czarnych!

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  22. Bardzo ładnie wyglądasz, bardzo ładnie wyszłaś :-)

    http://tina-y-wera.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  24. Pasuje Ci ten kolor włosów. Fakt czerni z włosów cieżko sie pozbyc.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. ładnie ci w tym kolorze :)

    ReplyDelete
  26. niby dlaczego masz czuc sie glupio? :o bardzo ładnie Ci w tym kolorze, wiec czemu masz sie przejmowac opinia innych ;>

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo gdzie szlam nikogo bie bylo z czarnymi wlosami haha jedynie tanie solary. Wiec pierwszego dnia sie zaleklam. ☺

      Delete
  27. Masz szczęście, że posiadasz drugi komputer.
    Co do czerni to wiem co to znaczy "trudno się jej pozbyć" :)

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    ReplyDelete
  28. Z dnia na dzień coraz ładniejsza. ;)

    ReplyDelete
  29. Jak dla mnie wyglądasz świetnie w tym kolorze! Nawet trochę lepiej od poprzedniego :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz! Włoski piękne! :)
    < Jeśli masz ochotę zajrzyj :) = http://vie-madeleine.blogspot.com/ wszystkienaszemysli.blogspot.com >

    ReplyDelete
  31. moooja kochana Jessika <3 ślicznie ci i w takich włosach! :*
    http://kiasob.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Ładne zdjęcia :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Według mnie świetnie wyglądasz w tym kolorze włosów ;3 Dobrze, że masz możliwość pisania z komputera, jakby mi się zepsuł laptop, to byłoby już trochę gorzej ;/

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  34. Czerń bardzo Ci pasuje. :)
    Czekam na fakty o Tobie!

    ReplyDelete
  35. Świetne zdjęcia i przepięknie wyglądasz w tej czerni!

    http://kada-kadaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Czekam na fakty. Zapraszam do mnie, tez jest post z faktami o mnie :)
    http://nelka-neelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Ojej szkoda że zepsuł ci się laptop. Ślicznie ci w czerni! :)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  38. jeju, niesamowicie wyglądasz! *.*
    chętnie zobaczę post z faktami o tobie ^^

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. mi niestety też zepsuł się laptop,
    więc na razie używam tego taty ;c

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. I dobrze, że zaakceptowałaś te włosy, bo bardzo ładnie Ci w nich :)
    Śliczne zdjęcia, oby coś z laptopem dało się zrobić..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. śliczny czarnuch <3

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Zawsze chciałam mieć czarne włosy ;)) Nie mam pojęcia dlaczego, ale jednak. Ogólnie podobają mi się u innych dziewczyn, tylko że sama nie wiem, jakbym wyglądała. :/

    minimumena.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ładnie ci w tym czarnym :) śliczne zdjęcia; )

    ReplyDelete
  44. Śliczne zdjęcia. Bardzo ładnie Ci z przedziałkiem na środku :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. urocze zdjęcia a czarny to zdecydowanie twój kolor! :)

    ReplyDelete
  46. ładnie Ci w tym ciemnym kolorze. :)

    ReplyDelete
  47. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Szkoda, że laptop ci się zepsuł ;d
    Pozdrawiam <3
    xxxaleksandraxxx.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. ładnie ci w czarnych włosach.

    ReplyDelete
  49. Ale brwi >,<

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co Ci się nie podoba? :*:*

      Delete
    2. wygladasz jak gowno

      Delete
    3. Czy Ty myślisz, że się przejęłam tym? ;)
      Mam w domu lustro i jestem świadoma swojego wyglądu. Miss Polonia nie jestem, ale wydaje mi się, że zazdrość Cię zżera. Oczywiście znam Twoją odpowiedź, na ten komentarz, więc daruj sobie. :)

      Delete
    4. zazdrosc mnie nie zżera , bo jesteś brzydka : ) nie wydaje mi się , ze jaka kolwiek dziewczyna by chciala wygladac jak ty : ) a co do koloru włosów gwiazdeczko to nie rób z siebie takiej wielkiej , ze to ty zapoczątkowałaś ten kolor bo jestes naprawde glupia pokaz swoja prawdziwa twarz a nie tu taka milusia a na instagramie wyzywasz pustaku

      Delete
    5. No dobrze. :) Niech będę brzydka na Twoje. I co to zmieni? Nie każdy musi być piękny. ;)
      Hahaha. Fajne uzasadnienie dałaś zdania. "Bo jesteś naprawdę głupia". ;) Oto właśnie takimi komentarzami z anonima pokazujesz swoją inteligencję, która jest przyklepana tak do chodnika jak stara guma do żucia. :) I nikogo na instagramie nie wyzwałam Ola. :) Napisałam tylko coś, czego mało inteligentni ludzie nie zrozumieli. Tak właśnie, to tyczy się Ciebie i osób sapiących. Idź spać złotko. Nie wysilaj się i po prostu tego nie komentuj dalej. Znam już Twoje zdanie i co dalej ciągnąć? Pokazałaś, że jesteś tępa jak pień i tyle. Nie ma co się kłócić. :) Nie widzę powodu.

      Delete
    6. haha zebys ty wiedziala jak ciebie cisna przez ten koemntarz

      Delete
    7. Mi cisną? ;) Nie wydaje mi sie. Co jedynie są cwani za moimi plecami. Jeśli czuję ulgę to nich robią co chcą. Dla mnie są oni tak istotni jak dziwka na grudziądzkiej. :)

      Delete
  50. mi ostatnio też szwankuje laptop, oby się nie popsuł!

    pola-na-blogu.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. piękne zdjęcia!
    bardzo ładnie ci z w czarnym

    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Czeeekam na fakty! Prześliczna jesteś♥

    Pozdrawiam- Steffy, xoxo ;*
    ♔pisanepasja.blogspot.com♔

    ReplyDelete
  53. Mi się podobasz w czerni ;)

    http://doska-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. hej , świetny post i oczywiście blog , czy mogłabyś zajrzeć do mnie dopiero zaczynam . Gdyby było coś nie tak napisz mi w komentarzu na pewno to poprawię i zaobserwuję na stałe
    http://diffrentcholy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Ślicznie w tym kolorze :)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Zapraszam na mojego bloga http://greenmuffin410.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Dokładnie wakacje zleciały szybko, ale ciekawie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Do twarzy Ci w czarnych włoskach :D
    Posłuchaj mnie teraz bardzo uważnie. Zmieniłam adres mojego bloga, wiec są kłopoty z bloggerem. Wszyscy moi obserwatorzy przestali widzieć moje posty na blogger home. Żeby pozbyć się tych problemów i znów widzieć posty na blogger home, musisz od-obserwować mojego bloga, odświeżyć stronę i zaobserwować go ponownie. (Jeżeli obserwujesz mojego bloga)
    Więcej informacji w moim najnowszym poście. To na prawdę bardzo ważne, wiec proszę nie ignoruj tej informacji.
    Chodzę po wszystkich blogach i pisze to każdemu! Proszę, przeczytaj mój najnowszy post informacyjny!! To bardzo ważne.
    Pozdrawiam ;*

    Miśka
    miska-grabowska.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Świetne zdjęcia.
    http://parkspati.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ślicznie Ci w czarnym :) Super zdjęcia ;)

    http://melody-meloody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Ten kolor do ciebie pasuje :)

    ReplyDelete
  62. W czarnym wyglądasz świetnie! Bardzo kobieco i zmysłowo :)

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Z tego co wiem, nie ma jeszcze takich dużych wyprzedaży w sklepach typu H&M czy Sinsay. Zawsze jakoś we wrześniu są. Teraz to były w Bershce i Riserved. :)
    (Odpowiedz na Twoje pytanie z mojego bloga :D )
    everyhtinfispossible.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. mój laptop ostatnio był miesiąc w naprawie.. myślałam, że bez niego oszaleję :D na szczęście telefon chociaż w małym stopniu mi go zastąpił :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*