Spacer po Bydgoszczy

Sunday, August 31, 2014

Cześć kochani! Dzisiaj razem z Bartkiem wybrałam się do Bydgoszczy. Po części na zakupy, ale ogólnie chcieliśmy trochę się przejść po Bydgoszczy i porobić jakieś zdjęcia na bloga! Wczoraj cały wieczór główkowałam co by ubrać, aż w końcu  udało mi się stworzyć prostą, ale wygodną stylizacje, choć było mi momentami za ciepło, bo prognoza pogody mnie oszukała. Spotkałam także dwie czytelniczki swojego bloga. Spędziłam z nimi praktycznie cały dzień. Świetne dziewczyny i także prowadzą blogi. Jak już wspominałam bardzo lubię spędzać czas ze swoimi czytelnikami. I cieszę się, że miałam możliwość poznania kolejnej dwójki z Was. Pojechaliśmy na Młyńską, gdzie zrobiliśmy sobie trochę zdjęć na moście i przy operze. U mnie w mieście nie ma zbytnio ciekawych miejsc na zdjęcia, więc cieszę się, że mogę wpaść do Was z czymś innym. Może niektórzy z Was pamiętają to miejsce już z mojego bloga, ponieważ uczestnicząc na wymianie polsko-niemieckiej właśnie tam pojechaliśmy, a ja oczywiście zrobiłam trochę zdjęć. Nieważne! Dzień zdecydowanie uważam za udany. Co prawda nie zrobiliśmy jakiś super wielkich zakupów, ale co się dziwić? Teraz gdy wszędzie są nowe kolekcje jest drożyzna, a nie jestem osobą, lubiącą przepłacać, haha. W Bydgoszczy byliśmy do godziny 21 i przyjechaliśmy do Bartka, gdzie zostaję na noc. Jak zwykle wypadło to spontanicznie. Bartek właśnie się kąpie, więc mam chwilę spokoju, gdzie mogę skupić się tylko na blogu i poście. 
Gorąco chcę Was zaprosić na blogi dziewczyn. Zapraszam do obserwacji! 


Koszula - romwe.com | top - H&M | Spodnie - Zara | Trampki - converse | plecaczek - brytyjka.pl

Plecaczek to moja nowa miłość! Jest taki wygodny! Wolę zdecydowanie nosić go, niż torebkę! :) 
Życzę Wam dobrej nocy! :* Pozdrawiamy razem z Bartkiem!

Tak w ogóle po raz drugi Bartek stanął za obiektywem, w roli fotografa. :) ! - Kazał mi to napisać, hahaha. 

You Might Also Like

63 KOMENTARZE

  1. śliczne zdjęcia, szczęścia z bartkiem :)
    welcome-in-my-livee.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczne zdjęcia Takie stylizacje są najlepsze! Świetnie wyglądają i jest w nich wygodnie :)! Szkoda, że miałam cały dzień zaplanowany i nie mogłam wpaść do Bydgoszczy ;/ Mam nadzieję, że będzie jeszcze okazja Cię poznać :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  3. Bardzo lubię Bydgoszcz :) Świetnie prezentujesz się na zdjęciach! Śliczna koszula :*

    ReplyDelete
  4. Fajnie ze spotykasz swoje czytelniki, to musi byc na prawde mile :) a zdjecia sliczne !

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia! Ale słodka z Was para, aż się napatrzeć nie mogę, haha. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Jakie piękne zdjęcia! Zazdroszczę dziewczynom, że Cię spotkały, mi chyba nigdy to się nie uda ;P

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  7. Świetne zdjecia, zresztą jak zwykle! :)
    Bardzo się cieszę, że spotkałaś czytelniczki, a zarazem zazdroszczę ;c
    Pięknie wyglądacie z Bartkiem! ;*

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne zdjęcia i fajnie, że spotkałaś się z czytelniczkami! :)

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. No i po raz drugi świetnie mu wyszło :) Zajrzałam na blogi dziewczyn :)
    itstimetophoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Chciałabym cie kiedys spotkac ::) śiczne zdjęcia ;*

    atkaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Super że znowu spotkałaś swoje czytelniczki! Kojarzę Natalii bloga. :)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  12. Miło z Twojej strony, że chętne spędzasz czas z czytelnikami! Co do stylizacji to jest w 100% w moim stylu!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Bardzo mi się podobają te fotki! Ślicznie razem wyglądacie ♥

    ReplyDelete
  14. śliczna ta twoja stylizacja !
    Fajnie że spędzasz czas z czytelnikami :)
    devinax.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. sliczna z was para! a blogi dziewczyn chetnie odwiedze ^^

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Te kłódki to super sprawa ^^
    Śliczne zdjęcia, szczególnie te z Bartkiem *__*
    Szkoda, że mieszkam tak daleko od Bydgoszczy..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Fajnie że spotkałaś swoje czytelniczki :3
    Śliczne kolory koszuli. Świetnie w niej wyglądasz ;)

    https://www.facebook.com/

    ReplyDelete
  18. hehe kazał Ci napisać, że zdjecia jego autorstwa ;) I pięknie mu wyszły hehe :) Na pewno odwiedzę blogi dziewczyn ;)

    ReplyDelete
  19. bardzo fajna stylizacja, zdjecia bardzo ladne :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/08/back-to-school-haul.html

    ReplyDelete
  20. Świetne zdjęcia! To miłe że chcesz spędzać czas z nami - czytelnikami :)

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Też myślałam o zakupie podobnego plecaka :) A myślisz, że rzeczy do szkoły się w nim zmieszczą? :D
    Twój chłopak świetnie się spisał ;)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. aj jak ja uwielbiam Bydgoszcz <3 świetne foty !

    ReplyDelete
  23. Wszystkie zdjęcia są przepiękne, ale chyba najbardziej zauroczyły mnie Twoje zdjęcia z Bartkiem *.*
    Z przyjemnością wpadnę na blogi dziewczyn :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Piękne zdjęcia :)

    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Cieszę się, ze pobyt w Bydgoszczy tak dobrze Ci minął. Zajrzę do dziewczyn na blogi ;) Bardzo ładnie wyglądałaś i brawa dla fotografa :D

    ReplyDelete
  26. to miło ze spedzasz swoj czas z czytelnikami, zwlaszcza ze np gdy ja jestem z chłopakiem to wole spedzac czas tylko z nim :)

    ReplyDelete
  27. Śliczne zdjęcia. Nigdy nie byłam w Bydgoszczy.
    Po raz drugi Bartek świetnie poradził sobie w roli fotografa :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Świetna koszula i to bardzo miłe, że chcesz spędzać czas z czytelnikami, mam nadzieję, że mi się też kiedyś uda z Tobą spotkać :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspo.com

    ReplyDelete
  29. Bardzo fajnie wyszły mu zdjęcia : ) I świetnie , że poznałaś swoje czytelniczki : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Świetne zdjęcia :)
    Kłódki <3

    lukrove.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Super zdjęcia, słodko razem wyglądacie :3

    ReplyDelete
  32. co to za list? :d

    ReplyDelete
  33. oo kolejne 2 czytelniczki! <3 Cudowny ten plecak :)

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. kocham ta koszulę! <3
    chocooonut.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Piękne zdjęcia. Znam jedną z tych blogerek :)
    Ślicznie razem wyglądacie!

    ReplyDelete
  36. wygladacie cudownie:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Uwielbiam twojego bloga! :) pewnie nie masz czasu na sprawdzanie jakiś dziecinnych blogów ale jeśli będziesz miała chęć to zostawiam tu link do swojego - http://lifee-is-cool.blogspot.com P.S.Bardzo ładnie Ci w tym kolorze włosów :)

    ReplyDelete
  38. Hej Jessika :) Jesteś bardzo ładna. Bardzo chciałabym mieć takie duże oczy jak Twoje, są piękne, no ale cóż... nie mnie to było dane :D Mam pytanie, czy w przyszłym roku również wybierasz się na wakacje z fanclubem? :)

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia!

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. urocze to ostatnie zdjęcie <3
    też zdecydowanie wolę plecaki niż torebki ^^
    piękne zdjęcia :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Cudowny post jak zwykle.Ile jesteś już z Bartkiem ? Świetne zdjęcia.

    ReplyDelete
  42. Poluję na ten plecaczek w białej wersji! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. O, ja właśnie mieszkam w Bydgoszczy. XD Śliczne zdjęcia, Twój chłopak się spisał. xd ;*

    ReplyDelete
  44. Świetne zdjęcia. Trampki rewelacja :) Nie widziałam, że Bydgoszcz jest taka fajna :)

    ReplyDelete
  45. Ślicznie :)

    our-womenly-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Cudownie jest mieć kogoś kto wspiera Cię w pasji :)
    Ślicznie razem wyglądacie :)

    ReplyDelete
  47. Świetnie, że znów miałaś okazję spotkac czytelniczki!

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  48. Fajnie wyszły wam zdjęcia

    http://bezsennaaaa-magias.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ojejku, jaka szkoda, że nie mogłam przyjechać.. Następnym razem musimy się spotkać ! :*
    Zdjęcia wyszły super, a to ostatnie z Twoim chłopakiem jest super słodkie <3
    Zapraszam w wolnej chwili, będę zaszczycona ^^
    Buziaczki :**

    karolina-bourgerek.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Jess czy zrobiłabyś posta o swoim make-up? Kosmetyki i wgl. proszę, proszę, proszę, proszę <3 <3

    ReplyDelete
  51. Uwielbiam Cię w czerni! <3 ;))

    ReplyDelete
  52. Bardzo ładnie wyglądasz. Koszule w kratę są jednymi z moich ulubionych :)

    ReplyDelete
  53. Bardzo fajny post, też muszę się wybierać częściej na takie spacery, Bydgoszcz skrywa wiele ciekawych zakątków. A w ogóle ostatnio szukałam jakichś fajnych przecen i trafiłam na godealla.pl, a tam pełno różnych fajnych promocji w naszym super miasteczku ^^

    ReplyDelete
  54. If black off shoulder dress keeps women a sense of mystery.Then red cold shoulder dresses shows the neat and pure of a girl.

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*