Skórzany plecaczek

Thursday, August 28, 2014

Cześć kochani! Dzisiaj od rana dzień spędzam z Bartkiem. Zaczynając od wspólnego śniadanka, kończąc na kolacji. Uwielbiam spędzać w ten sposób dni, a dzisiaj nawet stwierdziłam, że czas nauczyć mojego chłopaka robić zdjęcia na bloga. Co prawda wybraliśmy się na nie troszeczkę za późno, a mój aparat jest nieporównywalny do jakości lustrzanki, więc żeby zrobić znośne, nierozmazane zdjęcia, trzeba się nieźle natrudzić. Pomimo tego, że Bartek pierwszy raz w ręku miał mój aparat, to myślę, że poradził sobie świetnie. Nawet sam zaproponował miejsce, w które moglibyśmy się wybrać. Te zdjęcia są miłym zakończeniem lata, ponieważ na zdjęciach są żywe kolorki, a już niebawem przywitamy oby złocistą i mało deszczową jesień! Bartek teraz chodzi i się cieszy, że tak ładnie poradził sobie w roli fotografa, a nawet narzucił temat, że chyba nim zostanie, haha. To jest taki duży dzieciak, uwielbiam go, bo mogę łatwo się rozweselić i kocham, ponieważ traktuje mnie jak każda dziewczyna by chciała być traktowana. Jest to mój partner i przyjaciel w jednym. Kochanie, a teraz coś do Ciebie - mam nadzieję, że na mojego bloga będziesz wchodził częściej niż tylko wtedy, gdy ładnie o Tobie piszę, haha! Może czas przejść do zdjęć! 


A tak w ogóle na zdjęciach prezentuję Wam świetny plecaczek, który zamówiłam w ostatniej chwili. Będzie mi on towarzyszył w nowej szkole. Jest bardzo wygodny, a co najważniejsze świetnie wykonany! Zakupiłam go na pewnej stronie internetowej. Może go nie znacie, ponieważ ja sama natrafiłam całkowicie przypadkiem, a więc o nim napiszę, ponieważ ceny są chyba na każdą kieszeń! 
Sklep ten nazywa się brytyjka.pl i znajdują się na nim plecaki damskie, torebki, portfele, eko-torby, paski, bielizna, akcesoria oraz inne rzeczy. Mnie przekonały ceny. Gdy weszłam w kategorię plecaki wiedziałam, że na pewno coś zamówię, tym bardziej, że nie miałam plecaka do szkoły. Obstawiałam raczej, że będę nosiła torebkę, ale wolę nie pogarszać stanu mojego kręgosłupa. Nie chcę narażać się na jeszcze większy ból. Ogólnie są to rzeczy z PRIMARKA! Wiele z Was uwielbia ten sklep, aczkolwiek w Polsce nie mamy do niego dostępu, więc tym bardziej się ucieszyłam. Zapłaciłam za niego 79 zł! Obawiałam się tylko, że jakość będzie słaba, ale naprawdę jak na zamówioną w ciemno rzecz z internetu, jestem zachwycona a za przesyłką czekałam tylko 24h. :)

 
Kurteczka - allegro.pl | bluzka - KLIK | spodnie - no name | trampki - converse | plecak - Brytyjka.pl

Nawiązując do dnia wczorajszego, to pod wieczór wyszłam z Bartkiem i po pierwszych 10 minutach spotkał mnie nieszczęśliwy wypadek. Wypadło mi kolano, haha. Brzmi to zabawnie, ale wtedy było to tragiczne, nie miałam nawet sił na uronienie łzy, bo ból przez pierwsze minuty był dosyć silny, aż zasłabłam. Na szczęście było to tylko wyhaczenie i kolano od razu powróciło do normalnego stanu, jednak było to dla mnie szokujące. Zawsze się bałam, że to nastąpi, ponieważ w podstawówce byłam świadkiem takiego wypadku na wf'ie, tyle że kolano nie powróciło, a noga trafiła w gips. Uff.. jak dobrze, że mnie spotkało szczęście w nieszczęściu, bo jeszcze na rozpoczęcie bym szła z nogą w gipsie.. Takie, całkiem 'standardowe' przywitanie, nowej szkoły... 

Mam nadzieję, że zdjęcia Wam się podobają! Pochwalcie Bartka! Będzie mu na pewno mega miło! :)

Dobrej nocki!

You Might Also Like

83 KOMENTARZE

  1. Widać, że jesteście świetną parą!
    ~maary-life~

    ReplyDelete
  2. Muszę przyznać, że twój chłopak świetnie sobie poradził ze zdjęciami! A plecak świetny :)

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  3. Rzeczywiście, Bartek świetnie sobie poradził w roli fotografa *.*
    Zgadzam się, miałaś szczęście w nieszczęściu z tym kolanem :D

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Śliczny plecak :)
    Bartek zrobi ci śliczne zdjęcia :)
    Szczęścia gołąbeczki :);*
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  5. swietny plecak :) fajne kolorki fakt, moj chlopak tez mnie traktuje bardzo slodko ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o wrażliwości :)

    ReplyDelete
  6. Śliczny plecaczek! Współczuję z powodu kolana :/

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Świetny plecak, a Bartek super się spisał w roli fotografa. Te zdjęcia mają w sobie jakąś magię! *_* Wiesz, że przezwyczaiłam się do Ciebie w czarnych włosach? Pasują Ci! Wyglądasz tak doroślej! :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Od kiedy wy jesteście znowu razem?*,*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hmmm. ;) Było jedno nieporozumienie na końcu czerwca. Zmiana statusu na fb. Choć nadal byliśmy razem. :) Jakoś pod koniec sierpnia straciliśmy kontakt. :) Był koniec tak na serio. Nie mieliśmy kontaktu przez 5dni. Gdy Jessika usunęła aska i fb to wszyscy rzucili się na mnie z pytaniami "Dlaczego Jessika usunęła aska i fb" Były też niemiłe wiadomości typu "Niech jej się tylko coś stanie chuju" Pozdrawiam te osoby... Zdecydowałem się do niej pojechać, bo wiedziałem, że ma przyjaciół, którzy mają dwie twarze. ;) Gdy Jessika potrzebowała pomocy/wsparcia to nikt do niej nie ruszył dupska choć każdy z nich miał do Jessiki 5-10 minut drogi.. Porażka... Pojechałem do Jessiki i czułem, że mnie potrzebuje. ;) Więcej mówić nie będę. Jesteśmy nadal razem i już nikt nas nie rozłączy. ;) To już ponad 8 miesięcy.

      Delete
    2. Mojej, naprawdę po cichu na was liczylam, szkoda bylo takiej super pary, chociaż nie znam was osobiście :) czytając to (chociaż dopiero IDE do 3 gim) mam nadzieje, ze taka osoba jak Ty tez mi sie przytrafi :) ! Wytrwalosci i Milosci Wam życzę i pozdrawiam, czytelniczka ;).

      Delete
  9. nigdy jakoś nie przepadałąm za plecakami, ale ten wygląda bardzo fajnie ;)

    ReplyDelete
  10. Zdjęcia w porządku tylko trochę za bardzo przerobione jak dla mnie. ;o

    ReplyDelete
    Replies
    1. Waśnie wystarczyło, że dodałam jeden filtr a już był mocny efekt przez ten żywy niebieski kolor. Spójrz na to zdjęcie plecaka na trafie. Zdecydowanie lżejsze ma barwy. ;)

      Delete
    2. To zdjęcie plecaka spoko, mogłaś zmniejszyć intensywność filtru przy reszcie zdjęć. ; )

      Delete
  11. Zdjęcia świetne :* fach w kieszeni!

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. super zdjęcia ;o uwielbiam żywe klorki :)
    śliczna jesteś :*

    ReplyDelete
  13. Widać, że jesteście świetną parą. Bartek bardzo dobrze poradził sobie w roli fotografa, zdjęcia są cudowne. :)

    ReplyDelete
  14. Zdjęcia rewelacja ;) Zawsze zakochuję się w Twoich niesamowitych oczach :D:D

    ReplyDelete
  15. Hm, pogratuluj chłopakowi bo świetnie się spisał w roli fotografa :) Świetna stylizacja, no i ten plecak ♥
    A co do kolana to mam nadzieję że już ci się nie zdarzy więcej taki wypadek ;/

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Bartek, chwalę Cię! Bez sarkazmu, zdjęcia naprawdę wyszły świetnie!
    Śliczny plecak :)

    ReplyDelete
  17. Dawno nie byłam u Ciebie na blogu i nie wiem kiedy zrobiłaś inny kolor włosów, ale bardzo Ci w nim do twarzy :) Zapraszam na nowy, krótki post ♥ Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  18. zdjecia bardzo fajne wyszly :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. masz mega śliczne oczy! :*

    Pozdrawiam! ♔
    Poklikasz w linki? ♡ Post - kllik! ♡

    ReplyDelete
  20. Z tego co czytam, to widzę, że Bartek jest wspaniałym chłopakiem :) Brawo dla Bartka miejsce na zdjęcia jest fantastyczne! Dobrze, że nic Ci się nie stało z tym kolanem!
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Ślicznie ci w kucyku ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. super taki plecaczek i świetne zdjęcia :) Zapraszam:)

    ReplyDelete
  23. Świetnie dopasowałaś się do tła. Niebieska jeansowa kurtka i niebieski płotek haha Genialne!
    Bartku, gratuluję wyboru miejsca haha :)
    A co do plecaczka, wygląda cudownie, widziałam podobne w CCC, ale droższe. Muszę odwiedzić ten sklep!
    Pozdrawiam i powodzenia w roli fotografa!

    ReplyDelete
  24. Śliczne zdjęcia. Musisz częściej zabierać chłopaka na sesje! A plecaczek cudowny. I współczuje z powodu kolana.

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Śliczne zdjęcia, Bartek spisał się doskonale! :)
    Pozdrowienia dla Was :*

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jestescie przeslodcy razem oby ukladalo wam sie tak jak najdluzej :)
    Miejsce na zdjecia rzeczywiscie bylo niezle dobrane, a zdjecia super wyszly. Na kozdych zdj wychodzisz slicznie zazdro urody haha :)

    ReplyDelete
  27. śliczny plecaczek :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Zdjecia sa super. Ja sama niedawno takze zabralam swojego chlopaka na seksje zeby mi zrobil kilka fotek na bloga. Nie uwierzysz ale za pare dni juz. Kupil lustrzanke. Mial oszczednosci i chcial troche mnie uszczesliwic. :) ostatnio troche malo wychodzilismy ale dzisiaj znowu jade na sesje.
    Tak dla spokoju zostawie swojego bloga
    Arbuzowachwila.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. przepiękna jesteś! <3

    ReplyDelete
  30. twój chłopak bardzo dobrze się spisał ;p
    zdjęcia są piękne, a plecak cudowny ♥
    pozdrawiam!

    http://ilona8922.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetny plecaczek, i współczuję tego bólu związanego z kolanem . Standardowe powitanie szkoły haha. Gratulację Bartek :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia zrobił. W ogóle to Ty sprawiasz, że one są piękne ;)
    Biedactwo. Pewnie rzepka Ci wypadła prawie, tak?
    Bartek, gratuluję ♥

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już czułam ją z boku nogi :( Ble koszmarne uczucie haha :D
      Na szczęście nie wyhaczyła się całkowicie..

      Delete
  33. Śliczny plecak, ja mam tylko same zwykłe plecaki ;p

    Obserwuję i zapraszam
    http://polgia.blogspot.be/

    ReplyDelete
  34. Właśnie szukam takiego plecaka! Dzięki za pomoc! I świetne foty, Bartek dobrze się spisał :D

    ReplyDelete
  35. wygladasz cudownie<3 xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Cudowne zdjęcia! Bartek jest niezłym fotografem haha :)
    Jak napisałaś o tym kolanie to aż mi ciarki przeszły, haha :D Dobrze, że nic ci nie jest ;)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  37. dobrze, że nic poważnego się nie stało z Twoim kolanem :o
    piękne zdjęcia <3 widać, że Twój chłopak ma "smykałkę" do robienia zdjęć ;))
    cudowny plecak, uwielbiam takie :3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Dobrze, że nic Ci się nie stało. Już się przestraszyłam, że masz gips.
    Jeżeli chodzi o zdjęcia. Bartek, jak na pierwszy raz świetnie sobie poradził. Aż sama się zdziwiłam, że wyszło mu to tak dobrze. :)

    versilox.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Zdjęcia są piękne, Bartek ma talent! ^^ Plecak jest genialny ;)
    Dobrze, że z kolanem jest już wszystko OK, ja też nie chciałabym zaczynać nowego roku z nogą w gipsie ;o

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  40. No to masz super fotografa!

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Plecak faktycznie piękny. Muszę przejrzeć tą stronę, na której go kupiłaś. Dobrze, że z kolanem wszystko w porządku, rozpoczynanie nowego roku szkolnego z nogą w gipsie nie byłoby zbyt ciekawe.

    http://whispersofstyle.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. brawo Bartek! kochajcie się tam i bądźcie jak najdluzej razem bo bardzo do siebie pasujecie, naprawde :)

    ReplyDelete
  43. Super spisał się Bartek, śliczne zdjęcia, super miejsce i extra plecak :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  44. Gratuluję Bartek, świetnie te fotki wyszły! :) Ładnie wyglądasz :*
    Buziak :*

    ReplyDelete
  45. Bartek spisał się na złoty medal! :) Śliczny jest ten plecaczek :*
    Lusia

    ReplyDelete
  46. Zdjęcia wyszył naprawdę świetnie ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. naprawdę świetny look :D według mnie idealny, ponieważ sama na co dzień ubieram się podobnie :) śliczny plecak!
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)

    ReplyDelete
  48. Jak przeczytałam o tym kolanie to aż mnie moje zabolało, masakra :o
    Ale na szczęście już wszystko jest okej i oby tak zostało :*
    Faktycznie, jak na pierwszy raz to zdjęcia Bartkowi wyszły super! Jesteś prześliczna! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Zdjęcia wyszły świetnie! Współczuję z tym kolanem, sama miałam taką sytuację, a obecnie mam problemy z nim, ale wyznaję zasadę, że jak boli to żyję! :)

    http://cassiesaay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Plecaczek ładny, ale nie w moim stylu. Piękne miejsce do zdjęć!
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Też mam skórzany plecak, tylko że z Bershki :)

    ReplyDelete
  52. Twój chłpak na pewno poradził sobię lepiej od mojego haha :)
    Ostatnio go prosiłam o klilka zdjęć jednak żadne się nie nadawały.
    Fajne i nasycone kolory , pozdrawiam :*
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Cudowny plecaczek kochana! ;)
    A zdjęcia są naprawdę świetne, Bartek świetnie się spisał! :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. No Bartek, powiem ci, że zdjecia to ty robisz niezłe:D

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Świetny plecak.

    nataa-natkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. gratulacje dla Bartka, zdjęcia są na prawdę ładne :D
    współczuję , jeśli chodzi o kolano ;<

    ReplyDelete
  57. Dodasz na bloga archiwum, bo nie mam jak zobaczyć starych postów :(

    ReplyDelete
  58. Świetny jest ten plecaczek! I jak na skórzany to był bardzo tani! Sama chciałabym taki. ;)
    Bartka tylko chwalić. :D
    Współczuję. :/

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Plecaczek bardzo ładny. Jak na skórzany to mało kosztował. :)
    Bartka tylko chwalić! :D
    Współczuję. :/

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Bartek sobie świetnie poradził! Haha, świetny plecaczek! I współczuję tego z tym kolanem :(

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Plecaczek jest świetny.Koniecznie muszę spojrzeć na asortyment tego sklepu!

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Śliczny plecak. Cudowne zdjęcia :)

    melody-meloody.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. w ogóle nie widać, że reklamujesz ten plecak :-********

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nawet gdyby to co w tym złego? ;)
      A pokazuję go bo myślę, że jest wiele takich osób, które chciałyby mieć dostęp do primarka a niestety nie mają. ;) A że się zbliża początek roku to chciałam być tak miła i Wam go pokazać. ;) Nieważne jaka bym nie była i tak będę wiedźmą. Tak, tak. Wiem. ;* A te buziaki z nutką sarkazmu wiesz gdzie możesz sobie wsadzić. ;)

      Delete
    2. Cieszę się, że go pokazałaś, bo dzięki Tobie w końcu znalazłam upragniony,wyśniony i idealny w proporcjach plecak dla mnie! :D w sam raz na studia! tak - zdecydowanie to jest ten czas żeby jakiś zakupić
      Dzięki ogromne!

      pokażę go też na swoim blogu więc z czasem zapraszam

      Buziaki!! :*

      Delete
  64. Gratuluje chłopakowi ;p. Bardzo dobrze sobie poradził, a ty jesteś tak piękna, zazdroszczę ci, też bym chciała być taka piękna :*

    ReplyDelete
  65. Bartek świetnie spisał się w roli fotografa, zdjęcia są świetne! :) A plecak rzeczywiście bardzo fajny, pasuje Ci. ;P
    Joanka

    ReplyDelete
  66. Piekny ten plecaczek, chyba sobie jakis zamowie :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Piękne zdjęcia :)
    Fajny ten plecak, ślicznie wyglądasz :D

    ReplyDelete
  68. Cudny plecak ;)
    zapraszam do mnie ;)
    http://weronika-kielpinska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. No zdjęcia są super ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  70. Jak na pierwszy raz, to zdjęcia wyszły Mu znakomicie ;D
    Plecaczek jest uroczy *.*

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Zdjęcia jak na pierwszy raz to wyszły mu świetne :)
    Plecak jest świetny.

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspo.com

    ReplyDelete
  72. Podoba mi się zdjęcie plecaczka na trawie :) Na prawdę ładny kadr :)
    Plecaczek z resztą też bardzo fajny, sama bym taki przytuliła :D

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*