Relacja - Casting Warszawa

Thursday, August 14, 2014

Cześć kochani! Nareszcie spędzę dzisiaj noc w domu. Jak wiecie, wczoraj byłam na castingu, na prezenterkę do programu Disney Channel. Zacznę od początku. 12.08 wyjechałam przed południem do FikiBlog. To było nasze dopiero drugie spotkanie, a już ze sobą nocowałyśmy. Ja jestem bardzo otwarta na nowe znajomości i powtarzam to bardzo często. Zatem ucieszyłam się, że możemy się lepiej poznać. Przyjazd jednak był spowodowany wyjazdem do Warszawy, na casting, na który obie byłyśmy zaproszone. Dzień u Wiktorii spędziłam naprawdę świetnie i mam wrażenie jakbyśmy były najlepszymi przyjaciółkami. Tak świetnie się dogadujemy! Pomimo iż miałyśmy wstać następnego dnia o 4 rano, późno poszłyśmy spać. Nim się obejrzałyśmy zadzwonił budzik. To dzisiaj! Stres towarzyszył od rana. Marzyłyśmy tylko o tym, żeby wszystko poszło idealnie! Nie jestem przesądna, ale jak na ten dzień, to data trzynastego mnie trochę wystraszyła. Jedynym pechem tego dnia był zepsuty pociąg. Zrobiło się małe zamieszanie, ale prędko znaleźliśmy inne wyjście. Obok akurat zatrzymał się inny pociąg, który jechał również na Warszawę wschodnią, a więc przesiadłyśmy się do niego. Wszyscy pasażerowie naszego pociągu, tak zrobili z tego względu, że awaria miała trwać od 50 minut w górę...

 1 zdjęcie po przyjeździe do Fiki | lody na balkonie | Portret od Fiki sprzed roku! |
śpiewanko time | gorąca herbatka | odwiedziny Bartka

Łatwo trafiliśmy na plan. Najlepsze było nasze zdziwienie kiedy mówimy do pana na straży: Szukamy Soho Factory.. a on odpowiedział: ale czego dokładnie? To jest 10 hektarów.. Na szczęście to studio mieściło się praktycznie na samym początku. Po wejściu złapał mnie olbrzymi stres. Zobaczyłam, że przesłuchania nie są indywidualne i że przy wszystkich będę musiała robić to co do mnie należy. Trochę zwlekałam ze swoim nagrywaniem, a nawet polały się łzy. Jestem strasznie emocjonalna i tym razem to tak właśnie wpłynął na mnie stres. Na szczęście panie z planu opowiedziały mi o co chodzi konkretniej. Zebrałam siły i dałam power. Myślę, że wyszłam bardzo naturalnie choć było ciężko, ponieważ chciałam się zaprezentować jak najlepiej by się dostać do programu. Czekam na odpowiedź i jeszcze trochę sobie poczekam, bo może na koniec miesiąca rozstrzygną ten casting. Ja nie liczę na cud, ponieważ nie mam jakiejś nietypowej, przyciągającej urody, a wybierać trójkę dziewczyn będzie USA, zatem nie wiem czy typowa Polska uroda się sprzeda. Zobaczymy, bądźmy dobrej myśli. Jeśli jednak się nie uda, nie będę zawiedziona. Było to naprawdę świetne doświadczenie. Warto próbować czegoś nowego i się kształcić. Jestem zadowolona, że w ogóle otrzymałam taką propozycję i mogłam zobaczyć jak to wszystko wygląda. 

Ootd czekając na pociąg do Wawy! | poczęstunek w pociągu | Wawa | 
Dworzec Bydgoszcz | Czekając na pociąg do Parlina | Po wyjściu z planu

Przypomniało mi się o jeszcze jednym pechu tego dnia. Zapomniałyśmy aparatu, dlatego nie mamy żadnych zdjęć co jedynie te z mojego telefonu. Ale cieszę się, że chociaż mam taką pamiątkę. 
Wszystkie zdjęcia są z mojego instagrama, na którego serdecznie Was zapraszam!


Dobrej nocy! Lecę coś amkać, bo przy pisaniu notki aż zgłodniałam, haha. Buziaki! ;*

You Might Also Like

84 KOMENTARZE

  1. Gratuluję zaproszenie! Taki casting to spore doświadczenie, bądźmy dobrej myśli :) Rewelacyjny mix ;D
    Blog♡

    ReplyDelete
  2. Super ;) Ja pamiętam mój casting do musicalu w teatrze ;)
    a na prezenterkę do jakiegoś nowego programu w Disney Channel czy jakiś konkurs, typu: zabierzemy je do Paryża? Co to za program, zdradzisz tytuł?
    Pozdrawiam ;)
    http://violetta-story.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Będzie to nowy program. ;) Nie mogę zdradzić, ponieważ sama nie wiem jaki tytuł to będzie nosić, oraz nie znam żadnych szczegółów..

      Delete
  3. Mam nadzieję że się dostaniecie :)

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  4. Rewelacyjny mix zdjęć :) Taki casting to świetne przeżycie! Może to tylko ta jedna jedyna okazja...?
    Lusia

    ReplyDelete
  5. No to czekam na wyniki !
    Mam nadzieję, że się dostaniecie ♥

    Zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Zazdroszczę wyjazdu do Warszawy! zapraszam - podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. gratuluję i oby się udało! :-)

    ReplyDelete
  8. Trzymam kciuki bys dostala sie na prezenterke ;*

    ReplyDelete
  9. nie liczy sie tylko wyglad na castingu...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ale jak każdy równie wspaniale wypadnie, to na cos muszą zwrócić uwagę. ;) Wydaje mi się, że wtedy czas na wygląd, by jak najlepiej się prezentowały i przyciągały oko.

      Delete
  10. Fajne doświadczenie. Gdybym ja Cię przesłuchiwała to od razu byś się dostała :D :*

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    ReplyDelete
  11. Świetne doświadczenie. Nawet jeśli nie wygrasz to dobre wspomnienie będzie :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jak to się stało, że dostałyście zaproszenie?
    Gratuluję! To musiało być niesamowite przeżycie :*

    Mój blog

    ReplyDelete
    Replies
    1. Sama nie wiem jak nas znaleźli. :) Najpierw szukali najpopularniejszych nastoletnich blogerek, a potem wyszukiwali pewnie jakoś z komentarzy czy cokolwiek inne. Z początku program miały prowadzić tylko popularne blogerki, a później okazało się, że nie tylko blogerki mogły zjawić się na planie, na castingu.. więc troszeczkę lipa jak dla nas blogerek, bo mamy jeszcze większą konkurencję haha :D

      Delete
  13. Jessi strasznie Ci zazdroszczę i trzymam kciuki!
    Piękna jesteś :*:*:*
    buziaki, klaudia.

    ReplyDelete
  14. Mam przeczucie, że którejś z was się uda ^^ I szczerze życzę powodzenia! Czasem jeszcze oglądam disney channel, więc będę miała dodatkową motywację haha :D

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetna relacja! Na pewno nowe doświadczenie :)

    Ja właśnie jestem w podróży do Chorwacji :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Nawet jeśli się nie dostaniesz, to taki casting i tak już wzbogaci Twoje doświadczenie. :)

    ReplyDelete
  17. Super doświadczenie, fajnie, że się odważyłyście :) No i świetnie wyglądacie, dasz zbliżenie lub link do tych rajstop/legginsów?

    ReplyDelete
  18. Trzymam kciuki abyście się dostali :) !
    agata-agaata.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Napewno się dostaniecie! :*

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Zazdroszcze takiego doświadczenia! ;) Bede trzymac kciuki zeby udało się albo Tobie albo Wiktorii! ;)
    Sliczne jestescie;)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  21. Trzymam kciuki! Na pewno którejś z Was się uda ;) Mam nadzieję ;)
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam
    Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  22. Ten casting to typowy przykład, że blog daje wiele okazji do rozwijania się! Blogerki nie tylko ćwiczą pisanie, ale też uczestniczą w różnych tego typu wydarzeniach :) Ostatnio coraz częściej dociera to do mnie, że dzięki blogowi można naprawdę spełnić swoje marzenia!
    +Jesteś śliczna i trzymam kciuki! :*

    Zapraszam: http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Taki casting to sporo nowych doświadczeń. Życzymy powodzenia i trzymamy kciuki! :*

    ReplyDelete
  24. jejku,zazdroszcze ciesze sie,ze dostalas zaproszenie ;)) licze ze ci sie uda trzymam kciuki z calych sil ;*

    face-katie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. wow :D trzymam kciuki! powodzenia :*

    ReplyDelete
  26. Trzymam kciuki mocno!! :*

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Trzymam kciuki za ciebie i za Fiki! Byłoby super, gdybyście obie wygrały! No albo chociaż jedna z Was :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia! :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Śliczne zdjęcia!
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jestem Vilover, a casting z tego, co wiem, był do programu o Violetcie. Trzymam za Was kciuki! Fajnie byłoby zobaczyć "znajomą" twarz w takim programie! :)

    ReplyDelete
  31. O matko ale Ci fajnie, jak ja bym chciała być na takim castingu : ((
    Super relacja, mam nadzieję, że Ci się uda! :*
    Świetne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Mam nadzieję,że uda Ci się wygrać casting.Moim zdaniem masz bardzo duże szanse :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. wow, to musiało być niezłe przeżycie! :)

    ReplyDelete
  34. gratuluję zaproszenia na casting! na pewno wyszłaś świetnie :)
    trzymam kciuki, żeby się udało :)
    świetny mix ♥

    http://ilona8922.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. fakt faktem ze juz dawno wyrosłam z oglądania Disney Channel ale nie pamietam by ten kanał miał prezenterki :) nie mniej jednak powodzenia
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Na pewno razem z Fiki wygracie ten casting ♥

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Myślę że fajnie byłoby to wszystko zobaczyć od drugiej strony ;) Dośtalaś świetną szansę, trzymam kciuki ! :)

    lifewithnatalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Marzę o takim castingu, masz szczęście że zostałaś zaproszona ;*

    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Trzymam kciuki żeby Cię przyjęli ♥♥

    Obserwuję od dawna, zapraszam na nowy post na NOWYM blogu ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Nic nie wiedziałam o tym castingu, na fb napisałaś tylko, że masz jakiś casting, a ja już nie mogłam się doczekać, aż się dowiem, o co chodzi. ;) Bardzo fajną miałaś przygodę, fajnie było by Cię zobaczyć w telewizji, i to na disney channel. :D

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. zazdroszczę Ci, że mogłaś brać udział w takim castingu. :)

    will-remember-forever.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Gratuluje takiej szansy mam nadzieje że Ci się uda i wygrasz musisz być dobrej myśli. Powodzenia :)
    *obserwuję
    zdystansemdozycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też miałam iść na ten casting, ale to jednak nie dla mnie :)
    Mela ♥

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. to ty nie zerwałaś z Bartkiem? :o

    ReplyDelete
    Replies
    1. W zyciu zdarzają się różne rzeczy ;)
      Wróciliśmy do siebie.

      Delete
  45. Trzymam za ciebie mocno kciuki!!! Mam nadzieje że się uda!
    Kurczę, zazdroszczę ci!! Też bym tak chciła, ale może jak będę starsza to spróbuję i zrobię Ci konkurencje =P

    ReplyDelete
  46. Trzymam kciuki żebyś się dostała! :)
    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Wow, trzymam za ciebie kciuki! *.*
    świetne zdjęcia <3
    chciałabym zobaczyć Ciebie w programie Disneya *.*

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Ooo trzymam za ciebie kciuki!
    Mam nadzieję, że mimo wszystko uda Ci się :)
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Ale super sprawa! oO Powodzenia Jessika! :)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. mimo pechu, udalo sie wam jakos:) licze na to ze wam sie uda!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. Tak, warto próbować - no to czekamy na wyniki :)!

    ReplyDelete
  52. Ale wam zazdroszczę. Nawet jeśli się nie uda to wspomnienia zostaną ;)
    Trzymam kciuki i uważam, że na pewno będzie dobrze. Jesteś naturalna i autentyczna na swoim blogu i sądzę, że jury też to zauważy.

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. No to trzymam kciuki aby się udało :)

    ReplyDelete
  54. Jejku, trzymam kciuki!

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Trzymam kciuki :* taki casting to napewno swietne doswiadczenie ;)
    Mam jeszcze do Ciebie pytanie, szukam jakiegos fajnego telefonu i wiem ze pisalas nazwe swojego wiele razy ale czy moglabys podac jeszcze raz? I czy polecasz ten telefon? Z gory dziekuje ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Alcatel one touch idol mini ;)
      Bardzo polecam, mimo ze trafilam na felerną serie. Po naprawie jednak dziala bez zarzutów ;)

      Delete
  56. boze ja bym nie miala tyle odwagi co wy :/ zazdroszczę :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam na drugi post o podróży na wyspę Zakynthos w Grecji :)

    ReplyDelete
  57. Będę trzymać za Was kciuki! :)

    ReplyDelete
  58. śliczny szkic :)
    dopiero zaczynam ale mam nadzieję że ci się spodoba :)
    obserwacja = obserwacja

    http://dominica-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. super że zbliżyłyście się tak do siebie ;)

    ReplyDelete
  60. Z taką urodą spokojnie wszystkich przebijesz ,haha! Życzę żebyś się dostała ,kochana <3
    ✿http://www.dont-benormal.blogspot.com/✿

    ReplyDelete
  61. Trzymam kciuki za Was :D super zdjęcia

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. Chciałabym być w takim castingu. ;c
    Miejmy nadzieje, że się dostaniesz!
    kropka-nad-ii.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Trzymam kciuki za Was <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. Powodzenia :) Bez względu na wynik z pewnością było warto przeżyć coś nowego :)

    ReplyDelete
  65. z jakiej firmy farbą farbowałaś włosy?:D

    ReplyDelete
  66. W takim razie powodzenia życzę! :3
    cami-and-cami.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Pogodziłaś się z Bartkiem ? oooo to fajnie <3 a o co dokładnie chodzi w tym prezentowaniu Dinsey Chanel ?

    ReplyDelete
  68. Oj kochana, naprawdę świetnie było <3 Też Cię kocham hahaha :*

    ReplyDelete
  69. Na pewno uda Ci się dostać. :)

    ReplyDelete
  70. Mam nadzieję, że wszystko będzie super i wygrasz casting, czego Ci życzę :)

    ReplyDelete
  71. Trzymam kciuki, żeby chociaż jednej z Was udało się dostać ;)
    Wziąć udział w takim castingu to pewnie niezłe przeżycie :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*