Przypadkowa czern + Spotkanie z Fiki!

Monday, August 04, 2014

Cześć! Ostatnio naprawdę sporo się u mnie działo, a na blogu nie pisałam, ponieważ chciałam mieć spokój od świata internetu. Jeśli ktoś z Was uważnie mnie śledzi wie, że usunęłam facebooka oraz aska. Blog jednak jest takim miejscem, do którego chętnie powracam! Tak samo instagram. Z tego na pewno nie zrezygnuję. U mnie powoli się układa, a piszę to do czytelników, którzy byli ze mną w ciężkich dla mnie chwilach. Co do przyjaciół poznaje się ich tak naprawdę w kryzysie, kiedy ma się problemy okazuje się, kto tak naprawdę się o Ciebie martwi, a kto ma w dupie, za przeproszeniem. Co do mnie to każdy, prócz jednej osoby, która jest dla mnie wielkim wsparciem i jest to moje szczęście. 
Dzisiaj pierwszy raz od długiego czasu wyszłam z domu. Wydałam trochę pieniędzy na kosmetyki, ale trzeba było nadrobić braki. Kupiłam również dwie farby do włosów, z racji tego, że mam ich bardzo dużo i jedna nie wystarcza. Chciałam uzyskać kolor ciemny brąz i właśnie farbę o takiej nazwie zakupiłam. Włosy wyszły czarne, bez żadnych przebłysków brązowego, chyba że pod słońcem, ale już bardziej możliwą opcją jest to, że przebija mój naturalny kolor niż cud, że ta farba ma coś wspólnego z brązem! Wrrr! Trochę się zdenerwowałam, ale jestem osobą, która naprawdę lubi zmiany i ten kolorek pozostawię do końca wakacji. Co rusz mam inny kolor na głowie, aż sama nie pamiętam tych wszystkich nazw. Na pewno zapamiętam dzisiejszą. :) Ciemny brąz, który koło brązu nie leżał. Tak czy siak są wakacje, a poza tym YOLO, haha. 
Notkę tę zaczęłam pisać dla Was po południu aczkolwiek odwiedziła mnie osoba, o której wspominałam wyżej i udało mi się ponownie wyskoczyć z domku i się wyluzować. Co do powyższych zdjęć to odbija się kolor granatowy, ponieważ siedziałam przy oknie. Ale broń Boże nie mam granatowych włosów i nie chcę mieć haha!
 __________________________________________________________________________
Mam dla Was także informację. A mianowicie wraz z Fiki Blog planujemy się spotkać już na dniach! Długo myślałam o tym, że relacjach między blogerkami. Ten mały projekt opracowałam już przed wakacjami, ale dopiero teraz udało mi się przedstawić szczegóły Wiktorii, która od razu wyraziła zgodę. Mieszkamy bardzo blisko siebie, nasze blogi czyta wielu wspólnych czytelników, pomimo tego nie jesteśmy na siebie wrogo nastawione. Wręcz przeciwnie! Po spotkaniu opiszę dokładniej wszystko. Chcę po prostu pokazać, że to nie jest jak się wydaje i że blogerki nie tylko chcą sobie nawzajem wydłubywać oczyska! Będę chciała to zaliczyć do projektu i będę zachęcała, by inne blogerki również coś podobnego zorganizowały, aczkolwiek zarzekam sobie prawa autorskie dla pomysłu. Chcemy także w filmiku dla Was odpowiedzieć na kilka z Waszych pytań, a więc jeśli macie do nas jakieś pytanie, proszę o napisanie go w komentarzu, bądź przesłanie na adres e-mail: jessikachincza@o2.pl

Trzymajcie się misie! Widzimy się jutro!

You Might Also Like

64 KOMENTARZE

  1. I tak najpiękniejsza ! :*

    ReplyDelete
  2. I tak świentie ci w tym kolorze ^^

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorku, zupełnie cię odmienił :) Jeżeli chodzi o projekt to naprawdę fajny pomysł . Czekam na kolejny post :)

    pozdrawiam cieplutko,

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Cudownie Ci w czarnych wosach!
    Co do pytań:
    Co sądzicie o obs=obs?
    Czy w szkole słyszycie nieprzyjemnie komentarze dotyczące bloga?

    Pozdrawiam
    http://smiletooliwia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Wyglądasz nieziemsko *.* :o

    ReplyDelete
  6. Ślicznie Ci w czerni ♥
    Świetny pomysł z tym spotkaniem :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ten kolor dodał Ci lat. Wydajesz się doroślejsza.
    Nie ważne w jakim kolorze, bo i tak będziesz piękna! :)

    MÓJ BLOG-klik! ♥

    ReplyDelete
  8. Wyglądasz bardzo ładnie w czerni, ale chyba bardziej pasuje Ci brąz :)
    Ja też kiedyś kupiłam farbę ciemny brąz, a wyszedł rudy! Przyjaciółki mi nie wierzyły i dopiero jak zobaczyły co kupuje i robię były nieźle zaskoczone :)
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  9. Miłego spotkania! zapraszam - podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Świetnie ci w tych włosach xx
    Czekam na relację ze spotkania
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. O tym, że spotkasz się z Fiki już czytałam na jej blogu. Według mnie w tym "ciemnym brązie" Nie najlepiej wyglądasz... hmmm, albo inaczej lepiej Ci w typowym brązie ;)

    http://photopali.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jaka ładna bluzka :) Zmiany się przydają, w sumie zwłaszcza w takim trudniejszym okresie. Ja sama nigdy nie zdecydowałabym się na farbowanie, ale Tobie ładnie jest w tej czerni :)
    Będę czekać na filmik, bardzo lubię Wasze blogi! :)

    ReplyDelete
  13. Bardzo ładnie Ci w tym kolorze.Cieszę się,że udało Ci się znaleźć blogerkę w swoich okolicach.Ja mam z tym trochę ciężko :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Zmiany są dobre, jednak wolałam Cię w brązie :) Fajnie, że spotkasz się z Fiki. Świetny pomysł z tym projektem ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Jak dla mnie dużo bardziej pasuje Ci brąz, ale w tym kolorze też jest Ci bardzo ładnie :)

    ReplyDelete
  16. Zauważyłam że nie ma cię na facebooku, asku.. a chciałam do ciebie napisać :(
    Jejku, ale i tak ci ślicznie :)
    Słyszałam o tym spotkaniu :)

    ReplyDelete
  17. Udanego spotkania! ;))

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Wolę Cię w jaśniejszych włosach, te ci nie pasują :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jesteś śliczna, a na zdjęciu ostatnim po lewej stronie wyglądasz jak Steczkowska :)

    Zapraszam :) http://wodnekokardy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. teraz wyglądasz jeszcze bardziej sztucznie

    ReplyDelete
  21. Według mnie bardzo ładnie wyglądasz w tym kolorze :) Słyszałam o spotkaniu, nie mogę doczekać się jego efektów!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ładnie Ci w tym kolorze:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. ślicznie Ci w tym kolorze! :)

    ReplyDelete
  24. Dobrze, że u Ciebie coraz lepiej :) A w czarnym bardzo Ci do twarzy!

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Super wyglądasz, tak jakoś doroślej ♥
    Zazdroszczę Wam tego spotkania.

    pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Wygladasz bardzo korzystnie w nowym kolorze.

    ReplyDelete
  27. Slicznie wygladasz, ja bym zostawila :)

    ReplyDelete
  28. Ślicznie Ci w nowym kolorze włosów ♥
    Ale prawda jest taka, że ładnemu we wszystkim ładnie !
    agata-agaata.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. ślicznie Ci w takim kolorze. :P

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Wyglądasz rewelacyjnie w tym kolorze ! Moim zdaniem blogerki powinny sie wspierać a nie ze sobą się kłocić :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Przepięknie ci w tym kolorze włosów! <3
    still-casual.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. W czarnym też ci ładnie :) Ale super że spotykasz się z Fiki! Obie was bardzo lubię <3

    happiness-29.blogspot. com

    ReplyDelete
  33. Pasuje Ci słonko :* Odezwij się czasem :)

    http://antiszek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. I tak Ci cudnie w tym kolorze, a w kitce to już w ogóle *__*
    Fajna bluzeczka :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja użyłam tej samej szamponetki i kolor mam identyczny! Ale ładnie tak wyglądasz :D

    ReplyDelete
  36. ładniej Ci było w brązie :)

    ReplyDelete
  37. Bardzo ładnie ci w czarnych włosach :)
    Ale ładnemu we wszystkim ładnie!
    http://22-ffashion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. nieee !! czarny nie.

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Bardzo ładnie wyglądasz w tych włoskach ;)

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Tak to jest z ''przyjaciolmi'' ...ale usunelas prywatnego fb czy fanpage ? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Prywatnego, a na prywatnym miałam fanpage.

      Delete
  41. A Weronika..? nie pomogla Ci w trudnych chwilach ? :

    ReplyDelete
  42. Kolor i takładny i bardzo ci pasuję :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. jejku jak pięknie,pasuje Ci czarny,podkreśla twoje oczy,myśle,że dobrze
    sie stało hhyhyhy :*

    kasia-kasiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Ale ładnie wyglądasz :o fajnie że się spotkacie! :)

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Mialam dokladnie tak samo kupilam doczepy z kolorze ciemny braz i musialam "dofarbowac" wlosy na ten sam kolor zeby pasowaly kupilam farbe ciemny braz a wyszla dokladnie tak samo czarna jak u ciebie tez bylam zla bo mam karnacje dosc blada a w tym kolorze wygladalam jak smierc . Ale ciemne farby maja to do siebie ze szybko sie zmywaja wiec teraz mam wlosy bardziej w braz niz w czern. Ale nie martw wie tobie w tym kolorze cudnie :)

    ReplyDelete
  46. Moim zdaniem lepiej Ci w jaśniejszym kolorze ;)
    Fajna sprawa, że spotkasz się z Fiki - takie spotkania blogerek są świetną inicjatywą ;)
    Pytania zadałam już na blogu Fiki ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  47. Ładnemu we wszystkim ładnie ;D Wyglądasz inaczej w tym kolorze, ale też Ci pasuje ;)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  48. ładnie wyglądasz w czerni :D
    Uważam, ze współpraca i wgl spotkania blogerek to świetny pomysł. Sama mieszkam niedaleko Was i chciałabym się kiedyś z wami spotkać, może jeszcze nie teraz,ale ogólnie. Pozdrawiam
    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. bardzo ładnie ci w tym kolorze!:)

    ReplyDelete
  50. ślicznie Ci w tym kolorze!
    obserwuję i zapraszam również do mnie, byłoby mi miło gdybyś zostawiła jakiś ślad po sobie ponieważ dopiero zaczynam :c
    chocooonut.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. ladnie ale o wiele sliczniej w brązie :)

    też często wiele osób ma mnie gdzieś zw wyjątkiem kilku który zawsze wspierają

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/'

    zapraszam post o urodzinach :*

    ReplyDelete
  52. wg mnie lepiej w brązie, ale to Tobie musi się podobać :))

    ReplyDelete
  53. jak zrobiłaś tak pięknego kucyka ??? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. A to taki typowo na szybko! ;) Haha.

      Delete
  54. I tak piękna! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. PIĘKNIE MIMO WSZYSTKO :D

    ReplyDelete
  56. Ale poważnie wyglądasz w tych włosach ;) Ładnie ładnie!

    ReplyDelete
  57. Pięknie Ci w czarnym ;)
    Sama osobiście uważam, że ten projekt, to ciekawy pomysł ;D

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Powinnaś już na zawsze zostawić ten kolor bo wyglądasz świetnie!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*