Miłe spotkanie | kapcie świnki!

Tuesday, August 26, 2014

Cześć kochani! Planowałam dla Was nagrać lookboka z serii "Back to school". Za kamerą miała stać Fiki, aczkolwiek ma ona zbyt napięty grafik i nie zdążymy tego zrobić przed powrotem do szkoły. Postanowiłam jednak nie rezygnować z tego planu bo mam naprawdę ciekawy pomysł i nagram go we wrześniu. Będą to propozycje stylizacji. Może to nawet lepiej, że dodam później, ponieważ dojdą do mnie zamówione rzeczy i stworzę stylizacje również z tymi nowymi ciuchami. Poza tym rok szkolny jest długi, więc chyba gdy złamię zasadę dodawania tego typu filmików, przed rozpoczęciem roku szkolnego, nic się nie stanie. Dzisiaj wybrałam się do mojej przyszłej szkoły, ponieważ nie otrzymałam żadnego telefonu ani nic i chciałam potwierdzić wybór tej właśnie szkoły. :) Zostało zaledwie kilka dni, nie mogę w to absolutnie uwierzyć. 


A tak w ogóle wracając do domu, spotkała mnie miła niespodzianka. Przechodząc obok około 12 letnich dziewczynek usłyszałam szeptem: To Jessika! Zrobiło mi się od razu miło, bo wiedziałam, że chodzi o mojego bloga. Gdy szłam dalej, dziewczynki mnie zawołały po czym chwilę porozmawiałyśmy. Przypominam, że w moim mieście się absolutnie każdy zna więc zaczepienie mnie na ulicy u nas jest niecodzienną rzeczą. Później poprosiły mnie o zdjęcia, ja sama zrobiłam sobie z nimi pamiątkowe selfie. Było mi bardzo miło poznać moje czytelniczki i cieszę się, że mam tak zróżnicowany wiek wśród moich obserwatorów. Zdarzają mi się maile od Waszych mam, od panów, pań, nastolatków, młodych dorosłych itd. Jest mi niezmiernie miło! A dziewczynkom z dzisiaj gratuluję śmiałości, bo wiem, że często wiele osób spotyka różne blogerki, ale nie mają odwagi podejść. A więc brawa. ;)  A kolejna ciekawostka taka, że od szkoły do domu mam ze 3 minuty drogi, więc akurat mi się poszczęściło, że w tym odcinku je spotkałam. 
Tak w ogóle gdy wracałam z Warszawy wpadłam z Fiki do Pepco, choć jest u mnie w mieście to wtedy postanowiłam umilić sobie końcówkę męczącego dnia i kupić coś słodkiego. Padło na słodkie kapcie świnki, które są cieplutkie i strasznie wygodne. Jak już wspominałam w notce z faktami - mój styl jest naprawdę nieokreślony. Pomimo mojego klasycznego stylu, lubię takie słodkie rzeczy. 

 19,99 zł PEPCO.

Na zdjęciu jakoś wydaję się te kapcie nieprzyjemne już zmechacone, a to właśnie jest taki delikatny, mega przyjemny w dotyku puszek! ;) Minusem jedynie jest jasny kolor, przez co bardzo szybko się brudzą. A kosztowały mnie one jedynie 19,99 zł. 

Otrzymałam dzisiaj również paczuszkę z romwe.com, ponieważ jeszcze gdy z nimi współpracowałam miałam wbijaną kasę na konto, za którą mogłam kupować w ich sklepie ciuchy. Zostało mi 10$ i znalazłam naszyjnik do tej kwoty, więc postanowiłam zamówić. Niestety naszyjnik otrzymałam, widać celowo połamany w pół. Być może dlatego, że chcieli wcisnąć taki naszyjnik do małego pudełeczka, co było rzeczą niemożliwą.. Pokażę go Wam w jakiejś stylizacji, oczywiście gdy uda mi się do naprawić. Właśnie przyszła moja mama i jak to powiedziała: co za klapsy, no debile. Haha tak właśnie. Tym bardziej, że jest to metalowy naszyjnik i w kartonowym pudełku nie miał prawa się przełamać...  Czasem nawet w takich firmach można trafić na chamstwo i buble.. :D
3majcie się! Miłego dnia!

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. Jakie świetne kapcie! Fajne zdjęcia:)

    mirela-mirelaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Śliczna! Ja kiedyś miałam podobne z biedronki, są świetne :D

    ReplyDelete
  3. Śliczne są te kapcie! :)
    Lusia

    ReplyDelete
  4. Wow nie sądziłam, że romwe mogą tak postąpić... :/
    ~maary-life~

    ReplyDelete
  5. Urocze kapcie, szkoda, że nie mam nigdzie w pobliżu tego sklepu :( No niestety, czasem możemy się zawieść na takich internetowych przesyłkach ;c

    ReplyDelete
  6. mam nadzieję że uda ci sie jakoś naprawić ten naszyjnik :)

    http://weronikamat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Słodkie kapcie. Ja w Pepco dorwałam ostatnio torebkę za 19.99. :)

    happiness-29.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  8. Urocze kapciochy :)) Gratuluję dziewczynom odwagi. A co do Romwe..cóż, może specjalnie tak zrobili, albo był to nieszczęśliwy wypadek-nie wiadomo co myśleć.

    ReplyDelete
  9. Urocze kapciuszki :) dziewczynom gratuluję odwagi, a co do romwe to ciekawe co oni chcieli z nim zrobić, że aż się połamał.

    ReplyDelete
  10. Ja powiem tak. Nie mam zaufania ani do Romwe, ani do Sheindise, ani do Oasap - właściwie to do żadnej z takich firm, z którymi blogerki współpracują. Przedmioty, które owe sklepy prezentują nie mają prawie żadnej wartości. Ubrania są wykonane z najtańszego i najbardziej podatnego na zniszczenia materiały. Z biżuterią jest to samo. Idą na ilość, a nie jakość. Chcą po prostu zarobić i niestety odbywa się to kosztem blogerek. Co do spotkania: to fajnie, że dziewczyny znalazły w sobie odwagę i zagadały. Często czytelnicy widząc sławną blogerkę na ulicy boją się zagadać, ponieważ myślą, iż zostaną odrzuceni, a wręcz będą 'opisani' z tej okazji na blogu jako nachalni pseudo fani :) Kapcie są przesłodkie. Ja osobiście uwielbiam przechadzać się po domu boso (szczególnie, gdy jest włączone ogrzewanie podłogowe *u*), a więc takowych nie noszę - a mama krzyczy. Wracając do Romwe. Można to jakoś zareklamować? Odesłać z powrotem? Z tego, co wiem, to każdy produkt (oprócz spożywczego) może zostać reklamowany do iluś tam dni. Trzymam kciuki, by sprawa jak najszybciej się rozwiązała!

    orasey.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Akurat w sheinside.com tylko raz zdarzył mi się felerny sweterek z milionem błędów. A z romwe za to dostałam raz bluzke z błędem w napisie i na drugiej rozlany napis, wiec trochę masakra. ;/ Co do naszyjnika to afery nie będe robiła, tylko spróbuję do skleić. Oni sami powinni zastanowić się nad jakością swoich produktów.. tym bardziej, ze cena nie jest zbyt niska.

      Delete
    2. I właśnie tu tkwi problem. Według praw konsumenta, to powinni przysłać ci tę samą rzecz lub chociaż naprawić błąd. Chyba mają jakiś serwis? Ja się tam nie znam. Nigdy z usług sheinside czy jakiejkolwiek innej firmy nie korzystałam i nie będę, ale chyba szanują klientów, więc powinni coś z tym zrobić? :)

      Delete
    3. Jeżeli mogę się wtrącić to na stronie Rosewholesale.com zamówiłam mojej siostrze bluzę i okazała się bardzo dobrej jakości. Na polarze i napisy przyszyte jak u najlepszej krawcowej. Nie każda firma ma fatalne rzeczy. :)
      Od firmy Rosewholesale mam już 4 rzeczy i wszystkie przyszyły w bardzo dobrym stanie!

      Delete
  11. Widząc niektóre recenzje współprac sądzę, że najlepszą firmą jest Sheinside, chociaż i do niej nie mam zaufania. Pomyślałam sobie, czy przypadkiem nie napisałabyś mail'a do nich :) Może to im by dało to rozumu.

    versilox.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. To bardzo miłe gdy ludzie poznaja cie na ulicy. Sliczne kapcie :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Dzisiaj byłam w Pepco i widziałam dokładnie takie same kapcie. :P
    Kiedyś kupiłam z tej samej serii ale z innym zwierzątkiem i na prawdę długo się trzymają. Chyba z pół roku albo więcej, więc twoje pewnie też się szybko nie rozwalą. Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  14. Jaki kochane kapciaszki ;)

    ReplyDelete
  15. mogłabyś pokazać zdjęcie tego naszyjnika? wgraj na iv.pl i wklej linka, prooszę :)

    ReplyDelete
  16. Fajnie, że udało Ci się spotkać czytelniczki!
    A kapcioszki śliczne! *u*

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja mimo wszystko nie jestem za kupowaniem przez internet. To nie to samo co zakupy w sklepie. Co prawda męczące jest to chodzenie i przymierzanie, ale przynajmniej widzimy jak co leży i z jakiego jest materiału.
    Postąpili po prostu chamsko.

    ReplyDelete
  18. Gdybym cię spotkała też bym do ciebie podeszła, a nawet podbiegła haha :D Slodkie kapcie! Pepco jest blisko mnie, więc chyba sobie takie kupię, szczególnie że jesień idzie :) Kocham twojego bloga! :)

    zapraszam wszystkich:)- nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Jakie urocze kapciuszki ♥
    Musiało być ci niezmiernie miło, gdy spotkałaś swoje czytelniczki :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. urocze kapciuszki :3 zazdrościć tylko czytelniczek :)

    ReplyDelete
  21. Ale one są świetne!! :D

    ReplyDelete
  22. Kapcie są cudowne. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zachęcam do zadawanie pytań na temat szkoły i sytuacji związanych z nią pod moim najnowszym postem. :)

    ReplyDelete
  23. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo fajne kapcie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    amazing-life-girl.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jakie słodkie te kapciuszki :) Muszę sobie takie kupić. Lecę do Pepco!

    Buziaki :*
    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Chyba fajnie tak spotkać czytelniczki <3
    kapcioszki rewelacyjne!
    Margaret

    ReplyDelete
  26. Przesłodkie! Czekam na filmik! :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Ale masz słodkie kapcie *.* Takie różowe :*

    blog-by-szarlotka147.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Kapcie, kapciami, ale rzęsy *_* . Dodałam do obserwowanych, będzie mi miło jak się odwdzięczysz :). To nic nie kosztuje :). Zapraszam na bloga --> monaikaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. urocze kapciuszki :3
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Świetne kapcie!
    Pewnie było Ci bardzo miło spotykając swoje czytelniczki.:)

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Świetne te kapcie! :D
    Ja też nie wierze że już niedługo szkoła... :(

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Oby naszyjnik dało się naprawić!Kapcie są przesłodkie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. kapcie cudowne <3 takie słodziutkie!!!!!!!!! <3
    ale z brwiami to przesadziłaś ha ha ha ! i zmień w końcu tusz do rzęs bo chyba się przeterminował, takie grudki...bleee :/
    PS. JAK 4 DNI PRZED ROZPOCZĘCIEM ROKU SZKOLNEGO MOŻNA NIE WIEDZIEĆ CZY SIĘ DOSTAŁO DO SZKOŁY ŁAHAHA

    ReplyDelete
    Replies
    1. Co Ci nie pasuje w moich brwiach? ;)
      O tusz się nie martw. Grudek nie mam, a tusz kupowałam w tym miesiącu moja droga. :)
      Nie ma to jak zazdrościć. W sumie powiem nieskromnie, że jest czego, bo wiele osób ma krótkie, niewidoczne rzęsy. ;)
      A dzisiaj poszłam do szkoły, bo po prostu wolałam się upewnić czy wszystko ok, tym bardziej, że nie byłam jeszcze na badaniach i myślałam, ze przez to mnie wykreślą z klasy. Wolałam potwierdzić, że na pewno tu idę. Aczkolwiek okazało się, że na początku roku pielęgniarka pochodzi po klasach i popyta kto jeszcze nie był na badaniach. :) Hmm.. no i po prostu wolałam wiedzieć coś więcej o mojej przyszłej szkole niż tylko wiedzieć, ze jest sie na liście.

      Delete
    2. I tak wiadomo, że to Weronika napisała :)

      Delete
    3. Czy wiadomo to nie wiem, ja źle nie będę pisała o niej, pomimo że powody bym miała. :)
      Nie jestem raczej zawistna, by robić świństwa przez internet. :)

      Delete
    4. Pochwalam twoje zachowanie. Zachowujesz się wprost przeciwnie do niej. To co ona o tobie wypisuje to nie do pomyślenia. Masz tu link, tak jakbyś jeszcze nie widziała (chodzi o komentarze) http://forever-young--life.blogspot.com/2014/08/z-blogerka.html

      Delete
    5. Już widziałam. Informacje się szybko rozchodzą haha. ;)
      Wolałam się jednak tam u niej nie udzielać, by uniknąć niepotrzebnych kłótni. ;)

      Delete
  34. Jakie słodkie kapcie, haha. ;p A z naszyjnikiem naprawdę nieprzyjemna sprawa, czasami tak bywa z tymi chińskimi sklepami.
    Joanka

    ReplyDelete
  35. też mam kapcie świnki,tylko bardziej puszyste :D

    ReplyDelete
  36. Kapcie są przesłodkie. A co Ramowe to słyszałam już wiele złego o tej firmie i w większości dotyczyło to właśnie biżuterii. Ale również ubrań, które nie wyglądy tak jak na zdjęciu i były wykonane z badziewnego materiału. Mam nadzieję, że uda Ci się naprawić naszyjnik :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. ja bym sie wkurzyła ostro na takie cos z tym naszyjnikiem ;/ też nie wierze,że już szkola ale jednak chce juz tam isc ;)


    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam post o wrażliwości :)

    ReplyDelete
  38. Zazdroszczę Ci, że będziesz chodzić jeszcze do szkoly. Ja już niestety swoją skończyłam :(
    kapcie mam takie same :)

    ReplyDelete
  39. Ja miałam tylko raz źle z szytą sukienkę, ale udało mi się naprawić. Zamiast czarnego paska miała granatowy. Załamałam się xd Biedny naszyjnik.
    Miło tak spotkać czytelników. Chciałabym Cię kiedys zobaczyc i dziękuję piękne za komentarz na moim blogu. Byłam w skowronkach jak skomentowałaś. Dziwne jest to, że czytałam cały post, a ominęłam druczkiem napisane, że odwiedzasz komentujących. Zobaczyłam to po fakcie, haha. Dziękuję za ta cudownie miłą niespodziankę, Jessiko ;)

    ReplyDelete
  40. Kocham tego typu kapcie ! Jesienią i zimą są idealne- takie cieplutkie.

    Chciałabym Ci bardzo podziękować. Gdy zobaczyłam, że Jessika Chińcza skomentowała mój post, cały dzień miałam wielki zaciesz. Jesteś jedyną blogerką, która mimo tego, że jest znana nie zapomina o swoich czytelnikach i naprawdę interesujesz się nam. Bardzo dziękuje <33

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Uśmiech nie schodził mi z twarzy gdy przejrzałam setki blogów, a na wielu nie dosyć, że byłam w pasku bocznym, w rubryczce "Ulubione blogi", to jeszcze w poście, strasznie to miłe. Na dodatek zobaczyłam, ze moi czytelnicy mają takie na poziomie blogi, że tylko mogę życzyć sukcesów i wytrwałości! :) ♥

      Delete
  41. Kochana nie wiem jak to się stało że własnie u mnie na blogu pod tym postem pojawił się komentarz z twojej strony. nawet nie wiesz jak mnie tym zadowoliłaś. Tutaj link w celu niedogodnień http://arbuzowachwila.blogspot.com/2014/08/nowy-telefon.html
    Jestes bardzo kochana.
    Tez bym chciala zeby mnie ktos zauwazał hahahahha. Narazie moge tylko pomarzyc. Nie no zartuje prowadze bloga z przyjemnosci. Fajnie jest tak sobie usiasc i potem poczytac te bzdety. Jestem poczatkujaca chyba ale moze z biegiem czasu to wszystko sie rozkreci. Co do kapci sa cudowne :)

    ReplyDelete
  42. Nie mogę doczekać się lookbooka i wydaje mi się, że nawet lepiej będzie kiedy dodasz go później, bo aktualnie i tak tego jest za dużo na blogach.
    Kapcie są urocze *-*
    Pozdrawiam!

    lunandraw.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie to masz rację. ;)
      Przynajmniej wszystko ucichnie. ;)

      Delete
  43. Te kapcie w świnki są świetne. Czekam na lookbook !

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ale słodkie kapcie. ;3
    No jeju, masz przepiękne oczka! :c

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Niedawno też się nad nimi zastanawiałam :3
    Jestem bardzo ciekawa Twojego lookbook'a :)

    olejmy-jutroo.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Świetne kapcie:)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Szukałam takich własnie kapciuszków !

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. jakie slodkie kapcioszki! <3 czekam na look book ♥
    Dziękuję za komentarz, jestem Ci mega wdzięczna <3 Bardzo się cieszę :)
    kc<3
    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Kapcioszki skradły moje serce! <3

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Super kapcie! :)
    + Jesteś bardzo śliczna :)

    http://swiat-widziany-oczami-natki.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Ojej, zazdroszczę dziewczyną, że Cię spotkały. Nigdy bym się nie spodziewała po tak znanej firmie, że dopuszczą do czegoś takiego, no ale cóż. Miałam dzisiaj kupić te papcie, ale były same 41 i u mnie kosztowały 9,99 zł.
    http://itstimetophotos.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja je kupiłam już ze dwa tygodnie temu. Może była przecena, dlatego zostały tylko duże rozmiary :(

      Delete
  52. Słodkie kapcie! Widziałam je w Pepco. :D Są takie urocze, tak jak Ty. ;)
    To kiedy otwieramy to schronisko? :D

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W KILKA LINKÓW SHEINSIDE? PROSZĘ, BARDZO MI NA TYM ZALEŻY! (będzie sprawdzane)
    + nowy post: http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, mozemy nawet jutro :D

      Delete
    2. Okej. Dzisiaj miałam iść na grzyby (już są ^^, ale podjara :D) , ale okej.
      Napisałam maila. :-)

      Delete
  53. Świetnie że masz obserwatorów w różnym wieku :) Też bym chciała Cię spotka, a kapcie są mega słodkie !
    I czekam na lookbook

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Jestes poklocona z Weroniką ? bo jakos o niej juz nie piszesz w postach i ona tez ,.. jeszcze tak napisala /:d

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie utrzymujemy ze sobą kontaktów. :)

      Delete
  55. Właśnie, rok szkolny jest bardzo długi, więc nie musisz od razu nagrywać! Ale na lookbook będe czekać! :)
    Śliczne to Twoje zdjęcie *__*
    Też mam takie kapcie z pepco tylko, że krowy, a moja siostra zebry :D
    Fajnie, że spotkałaś czytelniczki <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Szkoda, że naszyjnik przełamany, ale może uda ci się coś z tym zrobić :) Też chciałabym spotkać cię jak te dzieczyny, to na prawdę przeurocze, z resztą tak samo jak te kapcie ;)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Jessiko nie przejmuj się hejterami. A od dłuższego czasu czytam Twojego bloga i bardzo go lubię. Jestem też bardzo ciekawa Twojego lookbook'a. A mam takie pytanie. Kto wykonuje dla Ciebie desingi bloga? Pozdrawiam gorąco :)
    P.S Urocze kapcie :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Są świetne :) pozdrawiam jeszcze raz.

      Delete
  58. Świetnie tak spotkać swoje czytelniczki ^^ Czekam na lookbook ;)
    Urocze kapcie! :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  59. Prześlicznie ci w tych ciemnych włosach:) a kapcie świetne.

    ReplyDelete
  60. Prześliczne kapciuszki ♥ już nie mogę się doczekać lookbooka :3

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  61. Miło spotkać kogoś, kto zna naszego bloga i nas podziwia, to zawsze motywuje do dalszego działania, wszystkie miłe słowa dają niesamowitego kopa. :) Kapcie są urocze, chyba wybiorę się do Pepco, może będą jeszcze podobne, bo sama szukałam czegoś takiego. :)

    ReplyDelete
  62. Fajnie, że Cię rozpoznają ;))
    Nie przypuszczałam, że taki sklep też się okaże dziadostwem ;/

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Uwielbiam takie puchate ciapciuszki! Mój styl ciężko określić, ale czasem takie słodkości skradną moje serce :)
    Zdecydowałam się zostać tu dłużej :)

    ReplyDelete
  64. śliczne kapcie, uwielbiam takie rzeczy :D
    pozdrawiam serdecznie i zapraszam ;3
    cynamondavinci.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. śliczne kapcie, na zimę będą idealne ^^

    ReplyDelete
  66. zazdroszczę takich czytelniczek!
    u mnie na blogu giveaway, w którym można wygrać profesjonalny design bloga od seventeenroses!
    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. Na pewno spotkanie swoich fanek musiało być miłe <3
    ja też bym podeszła, haha ^^
    piękne zdjęcia <3
    cudowne masz kapcie :3 ja kiedyś miałam tygryski ^^

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. Miałam kiedyś takie same kapcie hahah
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  69. kurcze, ale chamsko postapili, nie rozumiem jak mozna byc takim wscibskim :/
    a kapcie-swinki sa przepiekne ^^

    http://f-g-b-y.blogspot.com/2014/08/ready-set-go.html

    ReplyDelete
  70. Czekam na lookbook. Musialo ci sie zrobic bardzo milo, gdy te dziewczynki do cb podeszly. Ale co im sie dziwic, Twój blog jest rewelacyjny! <3 Ps. Slicznie kapcie :)

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Już nie mogę doczekać się lookbook :) Kapcie są mega słodkie :)

    ReplyDelete
  72. Ja coś wam powiem, zanim coś napiszecie zastanówcie się kilka razy, ponieważ jestem pewna, że wy nie chcielibyście być Hejtowani i napewno zareagowalibyście w przeciwny sposób do jessiki. Podziwiam cię, że jesteś dobra i serdeczna dla innych.

    ReplyDelete
  73. śliczne kapcie <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  74. Miałam takie kapcie rok temu kupiłam za 30 zł w Pepco również :)
    Obserwuje i liczę na rewanż
    www.greenpinkandcafe.blogspot.com

    ReplyDelete
  75. Ale słodkie te kapcie ♥♥♥♥

    ♡ Obserwuję ♥ Zapraszam na nowy post ;*
    http://weroniqa-werczi-blog.blospot.com/

    ReplyDelete
  76. Nie jestem przekonana do zakupów przez internet. Po prostu nie wiem, czy moje zamówienie przyjdzie takie, jakie ma być czy może zrobią mi jakiegoś psikusa. Papcie są przesłodkie. :)

    http://cassiesaay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Świetny post :) Czekam na lookbook :) Urocze kapcie :)

    http://patrishia15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Śliczne kapciuchy ^^
    Gratuluje dziewczynkom odwagi! :D
    Pozdrawiam Madi
    http://vie-madeleine.blogspot.com/

    ReplyDelete
  79. Mam takie same kapcie, są świetne :)

    ReplyDelete
  80. Jakie fajne kapciuchy :3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*