Jesteśmy rodziną ♥

Friday, August 29, 2014

Cześć! Ahh jak ja kocham życie blogerki! A dlaczego? Ponieważ wiem, że piszę to wszystko do osób, które doceniają mój wkład. Nie użyję słowa 'praca', ponieważ prowadzenie bloga sprawia mi przyjemność i nie traktuję tego jako pracę. Chcę byście wiedzieli, że to właśnie Wy - Drodzy czytelnicy, jesteście dla mnie najważniejsi. Moim największym marzeniem, to jest poznać Was wszystkich! Choć jest to marzenie praktycznie nie do spełnienia to mam nadzieję, że chociaż uda mi się poznać część z Was. Przypadkowe spotkania są bardzo przyjemne, aczkolwiek będę chciała dla osób chętnych zrobić spotkanie. Najpierw w okolicach, a gdy spotkanie w okolicach wypali to wyruszę w dalszą podróż. Dla Was wszystko! Dla mnie bardzo ważne jest byśmy mieli super kontakt. Wy znacie mnie, a ja chcę poznać Was! Dzisiaj zostałam poproszona, przez dwie czytelniczki z mojego miasta, abym zrobiła sobie zdjęcia do ramek. Why not? Ucieszyłam się bardzo, że będę mogła sprawić im przyjemność. Dziewczynki mają 12 lat. Fakt, są trochę ode mnie młodsze, ale każdy z nas miał kiedyś te 12 lat i sami wiecie, że nawet takie małe rzeczy a cieszą, dlatego też wyraziłam chęć na spotkanie. Dziewczyny nawet wiedziały gdzie mieszkam, ponieważ również w moim bloku mam czytelniczki, haha. Spotkanie przebiegło świetnie i choć jestem cała pogryziona, a Sara nie dała mi dojść do słowa, ponieważ jest taka rozgadana to jestem zadowolona. Karolina zaś od jakiegoś czasu nosiła moje zdjęcie w torebce, na wypadek gdyby mnie spotkała, ponieważ chciała podpis. Mega miłe było podpisanie komuś zdjęcia i szczerze mogłabym robić to codziennie, patrząc jak na czyjejś twarzy pojawia się uśmiech! :) Za dużo o sobie rozmawiać nie chciałam, ponieważ to je chciałam poznać. Mam nadzieję, że dziewczyny są zadowolone i że nie rozczarowały się moją osobą, haha. 

3majmy się razem! Jesteśmy rodziną!

Jutro wybieram się z Bartkiem do Bydgoszczy i będziemy chcieli porobić właśnie jakieś zdjęcia itd. Fajnie by było gdyby znalazła się choć jedna chętna osoba z Bydgoszczy, która chciałaby się ze mną spotkać, porozmawiać, czy porobić zdjęcia. 
Jest ktoś chętny z Bydgoszczy? :)

Miłego wieczoru! :) 
I zachęcam jeszcze Was do wzięcia udziału w ankiecie. Całkowicie anonimowej! KLIK

You Might Also Like

86 KOMENTARZE

  1. Świetne zdjęcia :)
    Jak zawsze fajny post ;*

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Chciałabym cię kiedyś spotkać, wydajesz się być taka miła:( :**

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak naprawdę nie jest.

      Delete
    2. Powiedziała osoba zawistna, która mnie nie zna. :)

      Delete
  3. To bardzo miły gest z Twojej strony, podziwiam ;)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. To bardzo miłe z Twojej strony, że się z nimi spotkałaś :>
    Do Bydgoszczy mam niestety daleko :\

    ReplyDelete
  5. Mam do Bydgoszczy bliziutko, jakieś 80 km., chętnie bym przyjechała, ale niestety mam już zaplanowany jutrzejszy dzień :( Może jeszcze kiedyś będzie okazja :)
    Całusy! :*

    ReplyDelete
  6. Cudowne są takie spotkania <3 Ja czekam na takie spotkanie z Tobą w Katowicach :)

    Obserwuję ♥ Zapraszam do siebie ; )
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Jejciu, jak słodko :3 Chciałabym Cię spotkać, ale do tego pewnie jeszcze daaaaaleko ^^

    versilox.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nigdy nie mów nigdy ♥ Wszystko jest możliwe. ;*

      Delete
  8. Mam nadzieję, że uda Ci się spotkać chociaż większą część czytelników :)
    Dziewczyny wyglądają na bardzo sympatyczne. Szkoda, że mieszkam daleko od Bydgoszczy...

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    ReplyDelete
  9. To musi być naprawdę wspaniałe uczucie! Gratuluję czytelniczek :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  10. To naprawdę miłe, że zgodziłaś się na takie spotkanie :) Ślicznie wyglądałaś!

    ReplyDelete
  11. Chętnie się jutro z tobą spotkam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Chętnie dołączę! :D Właśnie na ten temat koresponduję już z Kasią, także możecie się mnie spodziewać na spotkaniu ♥ :))

      Delete
    2. Jeju jaka śliczna, ja tez z chęcią przyjdę na spotkanie :*

      Delete
  12. świetne zdjęcia! :D
    ___
    kolorowaasia.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Szkoda, że tak daleko mieszkasz chętnie bym się z tobą zobaczyła! :(

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja do Bydgoszczy mam strasznie daleko! :/ Może w przyszłe wakacje spotkałybyśmy się w Złotych Tarasach w stolicy? :)
    Ale to dopiero za rok. :(

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Jaka miła niespodzianka :) Miło z Twojej strony, że się zgodziłaś, ale gratulacje też dla dziewczyn za odwagę!
    Wydaje mi się, że to jest marzenie każdej blogerki, aby móc spotkać swoich czytelników.
    Ja jeszcze nigdy nie spotkałam swojego czytelnika, choć jeszcze mam ich mało, ale mam nadzieję, że kiedyś uda mi się poznać choć jedną osobę.
    Pozdrawiam i życzę więcej spotkań! :)

    ReplyDelete
  16. Jestesmy rodzina ?? yeeeyyy moją siostrą jest JESSIKA :DDDDDD
    Wbijaj na śląsk. Katowice czekają ;)

    http://doska-style.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak siostro, haha ♥
      Jestem pewna że i tam zawitam kiedyś! :*

      Delete
    2. Dokładnie Katowice czekają ♥

      Delete
  17. Szkoda że daleko mieszkam :(

    http://emibloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Do Bydgoszczy mam godzinę drogi, ale nie ma mnie kto tam zabrac :(

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  19. Szkoda, że mieszkam daleko od Bydgoszczy. Śliczne zdjęcia :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Miłe są takie spotkania! :)
    Ja niestety mam dosyć daleko do Bydgoszczy. Wpadaj do Piaseczna lub Warszawy! :)

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. wzielam udzial w ankiecie ^^ a dziewczynki bardzo miło potraktowałaś :o

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Ja mieszkam daleko daleko od Bydgoszczy ;(
    Lusia

    ReplyDelete
  23. Świetne zdjęcia :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja mam 5 godzin do Bydgoszczy. Super, że dziewczyny Cię tak polubiły i nie bały się zapytać, czy pójdziesz z nimi na zdjęcia :) Szczerze, zazdrosze im. A co do spotkań z czytelnikami - jestem całkowicie za!

    ReplyDelete
  25. Bardzo miło z Twojej strony, że tak potraktowałaś te dziewczynki i nie zważałaś na to, że są młodsze. Nie lubie, jak ktoś dzieli kategoriami wiekowymi. Wiadomo, bez przesady, ale nie jedna 12-latka, ma wiecej w głowie niż tzw. gimbusiara. Oczywiście nie każda, ale zdażają sie takie, które w głowie nie miają zupełnie nic po za piciem, paleniem, imprezami itp. Ehh odbiegłam od tematu posta. Czytając Twojego bloga coraz bardziej przekonuje sie, że jesteś wspaniałą osobą. Życze Ci dalszych sukcesów w blogowaniu, bo skoro już jest Blog Roku 2013, to czemu nie 2014 ? Mam nadzieje, że bedziesz pisała jak najdłużej. Z niecerpliwością czekam na każdy nastepny post. Mam nadzieje, że przeczytasz ten komentarz (w co akurat nie wątpie), a może nawet w wolnej chwili wpadniesz do mnie i zostawisz jakieś rady w komentarzu. Było by mi bardzo miło, bo przecież bloggerki powinny sobie pomagac :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Piekne zdjecia, zazdroszcze dziewczyns ze maja z toba zdjecie. Mam nadzieje ze wpadniesz do Krakowa :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Spotkanie musiało być naprawdę świetne, do tego macie fajne pamiątki - zdjęcia! :)
    Szkoda, że nie mieszkam w Bydgoszczy, bo bardzo chętnie bym Cię zobaczyła. :(
    Ankieta zaraz będzie wypełniona! :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jessika jesteś jedną z NAJLEPSZYCH blogerek. Jesteś miła i dbasz o nas- swoich czytelników♥ Mega chciałabym Cię poznać. Może byłaś kiedyś w Płocku?- bo tam właśnie mieszkam. Doceniam Twój wkład włożony w każdy post. Jesteś dla mnie wzorem. KC♥

    P.S używasz jakiegoś podkładu do twarzy?/jak się nazywa

    ReplyDelete
    Replies
    1. Dziękuję bardzo! :*
      Miło mi! Nie byłam niestety w Płocku nigdy, ale gdy będzie dużo chętnych na takie spotkania, to porobię tripy po Polsce, specjalnie dla Was ;*

      Używam mus podkład do twarzy essence :)

      Delete
  29. Bydgoszcz... taa moje miasto. Szkoda ze nie wczoraj bo bylam. Szkoda ze jtr nie moge ale coz...

    ReplyDelete
  30. Zazdroszczę dziewczynom, również bardzo chciałabym się z tobą spotkać. :)

    ReplyDelete
  31. Warszawa czeka <3 <3 <3

    ReplyDelete
  32. Fajnie ze nie zlekcewazylas 12-latek, a ze potraktowalas je jak normalne dziewczyny :D

    ReplyDelete
  33. Gratuluję sukcesu, BLOG ROKU sprawił, że wyróżniłaś się z tłumu gimbów. Szkoda, że jesteś taka miła tylko dla twoich czytelników, bo wiele dziewczyn chętnie odezwałoby sie do Ciebie ale.. Bartek. Ja osobiście się cykam tego gościa. A chciałabym się z Tobą spotkać. Nie rób z siebie takiej superstar , bo to nie jest fajne. Miło potraktowałaś dziewczyny w wieku 12 lat.. a te w Twoim wieku z okolic Świecia? A ta afera z kopiarami czarnych włosów w CSW? Wpierw wyzywasz potem dziękujesz na blogu za wsparcie.. o co biega?? Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie robię z siebie superstar. Właśnie pragnę pokazać, że jestem zwyczajną nastolatką. Chyba interpretujesz to wszystko w taki sposób, jaki Ty chcesz. :) Jestem miła dla osób, które są miłe dla mnie. Najwidoczniej osoby z którymi zerwałam kontakt "coś" zrobiły, a ja nie będę dawała robić z siebie kretynki. Żadnej afery z kopiowaniem czarnych włosów nie było, tylko to Wy tak odebraliście. ;)

      Delete
  34. Jeju jak uroczo <3
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Ja niestety mam daleko do Bydgoszczy, ale wbijaj do Warszawy! :D
    Śliczne zdjęcia i super post! ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja do Bydgoszczy i do Świecia mam około 2 godziny , więc kiedyś cię spotkam bo daleko nie ma : )
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Miło z twojej strony! :) Chętnie bym się z Tobą spotkała, ale musiałabym przejechać pół Polski, haha.

    http://cassiesaay.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. http://forever-young--life.blogspot.com/2014/08/z-blogerka.html
    Przeczytaj to Jessika.. Przyznam ze klotnia mogla powstac przeze mnie :( to ja napisalam ze weronika we wszystkim cie nasladuje. Oj bylo juz. Czasu nie odwroce. Nie wiem o co poszla ale laska jest niezle wkurwiona. tez bym chcoala sie z tb spotkac ale jedynie gdzie umiem dojechac to Bialystok :) hahahahah no moze kiedys sie spotkamy bo bardzo cie lubie :)
    http://arbuzowachwila.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kochana! No przestań to nie jest przez Ciebie, uwierz. ;)
      Nasze relacje nie są dobre od długiego już czasu. ;) ♥

      Buźka :*

      Delete
  39. A co powiesz na Łódź? ;))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do Łodzi wybieram się od dłuższego już czasu, więc Łódź jest dosyć pewna, że kiedys ją odwiedzę. ;)

      Delete
    2. *jest dosyć pewnym miejscem :D haha. Tak to jest jak robi się milion rzeczy na raz. :D

      Delete
    3. Jak będziesz planować już Łódź to koniecznie zrób tam spotkanie z czytelnikami! :)

      Delete
    4. do Łodzi? to i ja dołącze! :D

      Delete
  40. To naprawdę miłe z twojej strony, że się zgodziłaś. :) Co do spotkania, zapraszam do Szczecina, haha. Nawet mogę ci łóżka użyczyć. Co prawda nie w Szczecinie, ale w okolicach :D

    ReplyDelete
  41. zapraszam do Zielonej Góry któregoś dnia:D
    Pewnie znajdzie się kilka blogerek z okolicy, takich jak ja które chętnie się z tobą spotkają :D

    ReplyDelete
  42. Jaka kochana! ♥ Chciałabym Cię kiedyś spotkać :')
    Piękne zdjęcia ;)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  43. Szkoda, że Bydgoszcz jest tak daleko ode mnie! Bardzo miło z Twojej strony, że chciałaś się z nimi spotkać i porobić te zdjęcia :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Wrocław na Ciebie czeka. Mam daleko do Ciebie ;c

    ReplyDelete
  45. fajnie że jesteś tak oddana blogowaniu :)
    http://devinax.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ale to miłe, że się z nimi spotkałaś :) Przybądź do Katowic, Krakowa bądź Bielska ! :) hehe

    ReplyDelete
  47. a o Kalisz byś zahaczyła? Bo na Ostrów Wielkopolski nie mam co liczyć ;)
    zapraszam:
    http://magusbloguje.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. szkoda że nie mieszkam w Bydgoszczy:(

    http://weronikamat.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Super ze tak potraktowałas te dziewczyny ;)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  50. Piękne zdjęcia!!!
    ♥♥♥ Obserwuję, super
    blog i wygląd ♥

    werkoo-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  51. dziewczyna, która siedzi na ziemi z Tobą nie wygląda na 12-stkę! (:

    ReplyDelete
  52. eh, chciałabym Cię spotkać, tylko szkoda, że mieszkam na drugiej stronie Polski...:/
    śliczne zdjęcia <3
    jest ci prześlicznie w czarnych włoskach, nie mogę się napatrzeć ^^

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Szkoda,że mam do Ciebie tak daleko,ponieważ w zasadzie marzę o tym żeby Cię poznać.Może w niedługiej przyszłości,kiedy wiek nie będzie już ograniczał w podróżach po kraju,to dojdzie do skutku.Kto wie :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Fajnie, że się zgodziłaś. Widać, że zależy ci na dobrym kontakcie z czytelnikami. :) Mam nadzieję, że kiedyś będzie okazja cię spotkać, bo wydajesz się bardzo sympatyczna. <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Przypadkowe spotkania faktyczne są najlepsze ;) A marzenie im trudniej zrealizować tym ma większą wartość, każde jest do spełnienia ^^

    ReplyDelete
  56. To bardzo miłe z Twojej strony :) Dziewczyny wyglądają na mega sympatyczne :) Ogólnie sprawiacie wrażenia dobrych znajomych na zdjęciach :)

    ReplyDelete
  57. na jaki profil idziesz do szkoły średniej?

    ReplyDelete
  58. Ja niestety mam za daleko do Bydgoszczy...

    lovebooks777.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. zazdroszcze tym dziewczynom ;')

    atkaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Chciałabym cie kiedyś spotkać, mam nadzieję, że mi się to uda :)

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspo.com

    ReplyDelete
  61. Bardzo daleko zaszłaś w blogowaniu :) To nawet budujące i zachęcające do dalszej pracy nad swoim blogiem :)

    ReplyDelete
  62. Pomysł ze spotkaniem z czytelnikami jest genialny! :)
    Drugie zdjęcie jest urocze <3

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. O kurcze ja mieszkam w Bydgoszczy a dopiero dziś weszłam na Twojego bloga :( wieeelka szkoda :(

    ReplyDelete
  64. Profesjonalne podejście. Mało kogo stać na to, aby spotykać się z czytelnikami. Naprawdę podziwiam :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*