Filmik ze spotknia z Fiki!

Thursday, August 07, 2014

Cześć kochani! Dzisiaj przychodzę do Was z filmikiem ze spotkania z Fiki. Naprawdę to był świetnie spędzony czas! Bardzo się cieszę, że w końcu udało nam się spotkać i mam nadzieję, że nie zakończy się to ja jednym spotkaniu. W tym projekcie głównie chodziło o to, by pokazać, że blogerki nie muszą być dla siebie rywalkami i że skoro mają wspólne zainteresowania to powinny również się spotykać, rozmawiać o blogach itd. Poza tym w ten sposób, można sobie również pomóc, powiedzieć czego brakuje w tym blogu, jakie zmiany powinno się wprowadzić. Pomoc nie jest naprawdę złą rzeczą. Przecież nie musisz być wiecznie na szczycie. Lepiej czerp z blogowania przyjemność, a nie prowadź bloga tylko i wyłącznie z zimną krwią, bo jest to sztuczne i w żaden sposób sobie nie pomagasz. Wiadomo, każdy chce by to jego blog był najlepszy, ale właśnie prowadząc go w luźny sposób, pokazując swoje prawdziwe ja, możesz zrobić na kimś dobre wrażenie i osiągniesz sukces w naturalny sposób. Serdecznie zachęcam inne blogerki by one również nagrały podobne filmiki. Fajnie by było gdyby powstała taka mini seria tych filmików! :) Aczkolwiek, jeślibyście takie coś nagrały prosiłabym aby wspomnieć o mnie, jako o osobie, która wpadła na taki pomysł. A poza tym na takich spotkaniach nie tylko nagrywajcie, róbcie zdjęcia, ale przede wszystkim się bawcie! :)



Mam nadzieję, że filmik Wam się podoba! 
 Opinie wyraźcie w komentarzu! ♥

Poza tym z Fiki obmyślałyśmy, by zrobić dla Was czytelników i blogerów z Bydgoszczy spotkanie! Jeszcze w te wakacje! Czy jest ktoś chętny?! :))) ♥♥♥♥
Miłego dnia!

You Might Also Like

75 KOMENTARZE

  1. Niestety nie będzie mnie w tym roku w Bydgoszczy, a mam tam ciocię :(

    Filmik obejrzę jak wrócę z Mazur do domu w poniedziałek :)

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Po filmiku widać, że spędziłyście naprawdę bardzo dużo świetnych chwil razem ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  3. Jak fajnie zrobiony filmik! Super, że w końcu się spotkałyście, obie bardzo ładnie wyglądacie i widać, że dobrze się czujecie w swoim towarzystwie :)

    ReplyDelete
  4. Ten filmik jest świetny! Z chęcią wybrałabym się na to spotkanie, tym bardziej, że do Bydgoszczy nie mam daleko :)
    matrelsy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja też chętnie w Bydgoszczy bym się spotkała :)

      Delete
  5. widać, że się polubiłyście :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Świetnie to wyszło! Super, że udało wam się spotkać:)
    Post z bloga Fiki też już przeczytany! ♥

    http://allexandrablog1.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Filmik jes świetny i pozytywny, fajnie że się spotkałyście :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super, że się spotkałyście! :)
    Jesteście mega pozytywnymi osobami ;)
    Szkoda, że to spotkanie w Bydgoszczy.. ;/

    ReplyDelete
  9. Haha, świetny filmik. :)

    ReplyDelete
  10. Fajnie, że sie spotkałyście. Fiki wydaję się być bardzo fajna, więc już zaglądam na jej bloga ;))

    smoothiestrawberry.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. chciałabym zawitać do Bydgoszczy.. w końcu mam tam ciocie, ale to tak daleko od mnie :(
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Jak możesz to zainstaluj chociaż Whatsappa, żebym mogła do Ciebie napisać. Musimy się spotkać.

    ReplyDelete
  13. Ja jestem z okolic Bydgoszczy, ale nie znam tego miejsca gdzie byłyście, tej kawiarni :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Bo to było u mnie w mieście, nie w Bydgoszczy.

      Delete
  14. Świetny jest ten filmik! Na prawdę mi się podoba! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Świetny film. Ja niestety w okolicy nie mam blogerki z którą mogłabym się spotkać :c

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Fajny filmik:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Świetny filmik :) Bydgoszcz jest ok. 40 minut drogi stamtąd skąd mieszkam :) A Świecie jest dużo bliżej ;)
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
  18. Świetny filmik, fajnie, że spotkanie się udało. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Fajne są takie spotkania! zapraszam - podollblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Spodziewałam się większej ilości pytań w tym filmiku i odpowiedzi, ale i tak jest bardzo fajny :)

    ReplyDelete
  21. bardzo pozytywny filmik, az mi humor poprwil ^^

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Jestem z Torunia, więc jakby mi pasowało to z chęcią bym przyjechała :)

    Zapraszam ♥ http://inspire-someone.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Wiesz, pomysl nad zmianą przedzialku na wlosach bo ten na środku ci nie pasuje :|

    ReplyDelete
    Replies
    1. Raz mam po boku raz po środku. Pasuje mi, według mnie a Tobie podobać się nie musi i krzywe minki zostaw dla siebie :D

      Delete
  24. Jessika ta plamka na bucie to z Holly Party? ;p

    ReplyDelete
  25. Wspolna pasja pozowanie do zdjec hahahahahahahhahahahahah

    ReplyDelete
  26. super filmik:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Chętnie bym przyjechała na to spotkanie xx
    http://everythinfispossible.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Widziałam filmik, świetny ^^ Chciałabym się tak spotkać z jakąś blogerką ;)
    Szkoda, że mam tak daleko do Bydgoszczy ;/
    Pozdrawiam ~ kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  29. Genialny filmik :)
    Dobrze, że jako bloggerki wspieracie sie i szanujecie, a nie zazdrościcie, miło popatrzeć :)
    Do Bydgoszczy to mam stanowczo za daleko, ale mam nadzieję, że spotkanie Wam wypali i poznacie Wasze cudowne czytelniczki!

    HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM!

    ReplyDelete
  30. Filmik widziałam na blogu Fiki. Jest świetny! Nie będzie mnie w Bydgoszczy.

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Widzę, że się polubiłyście :)
    Filmik jest naprawdę bardzo pozytywny ;)
    Ja bardzo chętnie spotkałabym się z jakąś blogerką z Warszawy

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Jak to miło zabrzmiało ;* Dzięki dziewczyny<3

    ReplyDelete
  33. Widać, że się dogadujecie. :)
    hellomickeeyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Ale cudowny filmik! Chciałabym Was kiedyś poznać, bo obydwie macie wspaniałe blogi! Filmik jest bardzo pozytywny. A Ankyls także jest moją ulubioną blogerką, czytam ją od 1,5 roku ;)
    Na spotkanie chętnie bym się wybrała ale mieszkam daleko ;(
    Pozdrawiam ;*

    ReplyDelete
  35. Ja chciałabym się spotkać z jakąś blogerką, ale nie znam żadnej w pobliżu. Zabieram się za oglądanie!

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. mnie nie będzie :(

    zapraszam! nowy post! :)
    OBSERWACJA DLA MNIE TO OBSERWACJA DLA CIEBIE!

    ReplyDelete
  37. Boski filmik :D
    Szkoda, że mieszkam daleko Bydgoszczy..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Obserwuję wasze blogi i mogę powiedzieć, że jesteście inne od siebie,ale mimo to świetnie się dogadujecie jak można tu zobaczyć ;)
    Szkoda, że mieszkam na drugim końcu Polski, gdyby nie ten fakt, na pewno pojawiłabym się na spotkaniu

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. ciekawy filmik ;)

    Pozdrawiam

    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Jeeeeeeeeej, super filmik!!! Jestem pozytywnie zaskoczona :) obie jesteście kochane i otwarte! Fajnie by było Was poznać :)

    ReplyDelete
  41. Świetny filmik ! <3 chętnie bym wpadła na spotkanie ale mieszkam za daleko :/


    Obserwuję, zapraszam na mój nowy post na NOWYM blog ;3
    http://weroniqa-werczi-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ślicznie ci w nowym kolorze :D
    Fajnie że udało wam się spotkać. Filmik jest super widać że się świetnie bawiłyście:)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Hej. jestem ze Świecia i ndgy nie byłam w tym miejscu :0 nawet go nie kojarze .
    Powiesz gdzie ot jest ? :)

    ReplyDelete
  44. Super filmik :-D


    http://weraweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ale pozytywny filmik ;) Końcówka najlepsza.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. Jessicaa! <3 Czytam twojego bloga od 2 lat! <3 Kocham ciebie, a twoje posty teraz są idealne.
    Moim zdaniem przepięknie ci w tym kolorze! Cudownie *.* A i kocham twoje nogi! Takie długie i zgrabneee!

    Wspaniały filmik nie mogę przestać uśmiechać się do ekranu! <3

    Zapraszam do mnie:
    http://sylwiaa3.blogspot.com/
    <3

    ReplyDelete
  47. Bardzo pozytywnie wyszedł filmik! Jestem pod wrażeniem! Uwielbiam Was! :)
    Blog♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Troszkę nie na temat, ale ile lat ma Twoja siostra? :)

      Delete
  48. Super filmik i fajnie, ze sa jednak takie blogerki, ktore potrafia sie wzajemnie wspierac. 😃
    Tez uwielbiam Ankyls. 😍

    ReplyDelete
  49. Fajny vlog :D Masz świetnego bloga ^^
    Organizuję konkurs, ale nie jest zbyt dużo chętnych, więc zapraszam :) http://julia-and-fashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Świetny vlog :)

    http://modowelovebyjuliet.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. świetny post!
    _______________________________
    http://kolorowaasia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Nie ma to jak spotkanie dwóch nastolatek i obydwie ciągle smsy piszą ;]

    ReplyDelete
    Replies
    1. akurat to było gdy wstawiałyśmy coś na insta itd. ;)

      Delete
  53. świetny filmik!
    Zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com.es/

    ReplyDelete
  54. Super pozytywny filmik ;) Fajnie, że się spotkałyście. Trzeba być sobą ;d

    zapraszam :3
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Filmik jest świetny taki pozytywny, a co do spotkania w Bydgoszczy to na pewno się pojawię :) ; ) o ile się odbędzie.

    http://paulixia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Pojawię się na spotkaniu z koleżanką :)

    ReplyDelete
  57. Jesteście cudowne! :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Filmik jest mega pozytywny :) Moim zdaniem blogerki powinny się spotykać i w pewien sposób dopasowywać, niestety większość woli ze sobą rywalizować. ;( Szkoda bo z bloga powinno mieć się przyjemność a niektórzy robią to tylko dla korzyści i popularności ;/ Bardzo ciekawa notka :)

    lifewithnatalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. Co sie stało z funpagem?

    ReplyDelete
  60. Jesteście genialne :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Super Filmik :D Zapraszam na mojego bloga dopiero zaczynam :D

    ReplyDelete
  62. Naprawdę wpadłaś na świetny pomysł z tym projektem, sama jako bloggerka chętnie spotkałabym się z Wami <3 Trzeba ten projekt bardziej rozpowszechnić. Myślę, że takie spotkanie czytelników i bloggerek byłoby bardzo fajne! Warto by było co jakiś czas robić takie spotkania również dla samych bloggerek. Żeby mogły się lepiej poznać i powymieniać swoimi doświadczeniami :)

    pozdrawiam cieplutko,

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. ale jesteście śliczne :>

    ReplyDelete
  64. Ale super :)
    W końcu ktoś z mojego miasta <3
    Miłego dnia :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*