About me - kilka ciekawostek

Wednesday, August 20, 2014

Cześć kochani dzisiaj wpadam do Was z faktami o mnie. Chcę byście poznali mnie trochę lepiej. Nie przedłużając, zaczynamy! :)
Moim marzeniem z dzieciństwa był wyjazd do Disneylandu i zobaczenie wieży Eiffla i w tym roku udało mi się to marzenie spełnić. 

Jak byłam mała chciałam zostać piosenkarką bądź modelką, co wydaje mi się być bardzo pospolitym marzeniem każdej dziewczynki... pomijając jeszcze księżniczkę!
 ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Nigdy nie chwalę się blogiem. Nie rozmawiam o nim z osobami, które same nie zaczną tematu, ponieważ znam tok myślenia ludzi i wiem, że wspominając jednym słowem o blogu, drogiej podróży, bądź rzeczy, od razu padają komentarze typu: rozpieszczona, pusta gówniara. Oczywiście na asku, bądź blogu z anonima. Nie prosto w twarz. :)
 ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Uwielbiam pomagać. Chciałabym w przyszłości zorganizować dużą zbiórkę i wyjechać do biednych części Afryki, by choć trochę pomóc. Kiedyś z tego powodu potrafiłam płakać kilka h w szkole, ponieważ naoglądałam się filmików na yt z warunkami ich życia. Nie było to tak dawno, bo może w pierwszej lub drugiej klasie gimnazjum i na pewno osoby z mojej klasy dokładnie to pamiętają. 


Kocham zwierzęta. Moim marzeniem było otworzenie schroniska, jednakże wiem jakie to ciężkie jest w utrzymaniu, zatem będę wspierała schroniska już istniejące, w postaci zbiórek i tego typu rzeczy.
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Podobno na blogu sprawiam inne wrażenie. Wrednej, zadumanej w sobie osoby. Nie wiem czym jest to spowodowane. Tym, że zrobię poważną minę, bądź może czasem wrednawą na zdjęciu?
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Nie jestem zbyt pewną siebie osobą i wiedzą o tym moi bliscy, nie uważam się za idealną, wręcz przeciwnie, mam o sobie złe zdanie, jednakże staram się nie pokazywać tego innym i znaleźć w sobie atuty. 


Jestem bardzo szczera i pyskata. Jeśli ktoś zrobi coś co mi się najwyraźniej w świecie nie podoba, reaguję. Nie w wybuchowy sposób, ale w taki by dać komuś do zrozumienia. I robię to albo prosto w twarz, albo przez internet jako oczywiście ja, a nie anonim.
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Nie lubię żyć z kimś w niezgodzie, więc często to ja przepraszam i próbuję dojść do porozumienia, by nie żyć ze sobą jak pies z kotem. Ogólnie jestem bardzo towarzyską osobą i potrafię się za klimatyzować chyba w każdym otoczeniu.
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Usunęłam facebooka i aska. Zdałam sobie sprawę, że:
po pierwsze to uzależnia, po drugie tworzy się wiele nieprzyjemnych akcji, po trzecie wcale to nikogo nie uszczęśliwia. Wydaje mi się, że jestem przykładem, że można żyć bez fejsa i jeśli ma się silną wolę można wszystko. Wiem jednak, że nikt inny nie poprze mnie, ponieważ facebook i ask, to dla nich całe życie. Przyznajcie sami. Ile godzin dziennie spędzacie na face? O ile nie macie messengerów i internetów w telefonie. Wtedy dostępni jesteście 24/7. Jednakże to Wasza sprawa.
Jakakolwiek Jessika Chińcza na facebooku to nie jestem ja!


Do niedawna chciałam zostać psychologiem, ponieważ pomagałam wielu osobom, nawet z mojego miasta z różnymi problemami i myślałam, że nadaję się do tego, póki nie łączyłam problemów ludzi ze swoim życiem prywatnym. Zbyt bardzo się zaczęłam przejmować i szukać rozwiązania dla nich, zamartwiając się, by wyszli z różnych bagien. Tak ludzie z mojej mieściny. :) Nawet nie wiecie ile osób zaufało mi i przekonało się, że nie taki diabeł straszny, jakiego malują.
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Chyba jestem osobą godną zaufania. Pomimo zerwania kontaktów z różnymi osobami nadal wszystko zostawiam dla siebie. Tak samo jeśli chodzi o kłótnie. Nie reaguję zbyt pochopnie i nie wygaduję głupot, kiedy towarzyszą mi nerwy.
♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Nie rozumiem sama swojego stylu. Bardzo podobają mi się rzeczy eleganckie, swagerskie oraz słodkie. Nadal nie potrafię się zdecydować, w którą stronę mam iść. Jednak myślę, że postawię na klasykę i stonowane kolory. 

Prześliczny sweterek nietoperz - KLIK

Nie lubię, gdy ktoś kogo nie znam o mnie źle mówi. Jednakże nie przejmuję się tym i zachowuję spokój. Typowe powiedzenie się sprawdza: Nie obchodzi mnie co o mnie myślisz, ja nie myślę o Tobie wcale.
 ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥ ~~ ♥
Mam nadzieję, że tym postem udało mi się, choć trochę Was do siebie przybliżyć. Już otrzymałam komentarz, że tym postem kopiuje Ankyls, ponieważ niedawno zrobiła coś podobnego. Naprawdę? Nie jestem aż tak zdesperowaną osobą, by kopiować wszystko co związane z moją ulubioną blogerką. Myślę, że to widać. W żaden sposób nie próbuję się do niej upodobnić, zaczynając od stylu, kończąc na sposobie prowadzenia bloga. Post z faktami jest najbardziej popularnym postem, wśród blogosfery, więc nie rozumiem zbędnych komentarzy na ten temat. Ja sama długo, zwlekałam na dodanie tego posta. Nawet miałam w wersjach roboczych, oraz notatkach na komputerze, ale postanowiłam wystukać coś na świeżo dla Was. Co do mojego laptopa to okazało się, że potrzebna była tylko nowa ładowarka i done. :) Wszystko chodzi jak powinno.
Buziaki. :*

Mam dobry humor, a więc postanowiłam odwiedzić wszystkie blogi osób, które
skomentują ten post. :) Na pewno zostawię również ślad po mojej wizycie. :)

You Might Also Like

196 KOMENTARZE

  1. Bardzo mi zaimponowałas, jeśli chodzi o te pomoc i zwierzątka :) To piękne gesty.

    kamoop.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Zazdroszczę, że widziałaś wieżę eiffla :(
    lol ja jak byłam mała chciałam zostać nie księżniczką, a odlotową agentką :D obserwuję, ale chyba już zauwazyłaś:)
    btw mogłabym Cię poprosić o poklikanie w linki lub banner sheinside na moim blogu? Byłabym wdzięczna, ponieważ mam szansę zacząć z nimi współpracę co jest moim marzeniem :( odwdzięczę się jeśli chcesz :)
    chocooonut.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Też nie jestem zbyt pewna siebie, jak inne moje koleżanki, ale staram się z tym walczyć;)
    Irytują mnie ludzie, którzy nie potrafią powiedzieć mi czegoś w twarz, tylko obgadują za plecami.
    Świetny post.
    Spotkałam się już wiele razy z postem "ciekawostki", więc nie rozumiem skąd zarzuty.

    Buziaki,

    realweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Ciekawe fakty, poznałam Cię lepiej :)
    agata-agaata.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Świetny post!! Zaimponowałaś mi tymi wszystkimi dobrymi rzeczami które zrobiłaś dla ludzi i zwierząt i zazdroszczę wyjazdu do Paryża *.* Jesteś jedną z moich ulubionych blogerek :) Obserwuję! Miłego dnia!!

    blog-by-szarlotka147.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Nie wiem jak można zarzucić Ci, że jesteś wredną osobą? Wręcz przeciwnie! Sprawiasz wrażenie bardzo sympatycznej i otwartej na nowe znajomości :) A to kopiowanie, to kolejna głupota. Śliczne fotki :)
    Blog♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. Napisałam do Ciebie meila :)

      Delete
  7. Takie posty sa fajnie, przynajmniej można sie z nich czegos dowiedziec o Tobie :)

    http://memories97.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Świetne fakty! Jesteśmy do siebie bardzo podobne. Zaczynając od daty urodzenia (bez roku) kończąc na imionach rodziców :D

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ten sweterek jest śliczny :)

    Zapraszam http://taniogotuje.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Też nienawidzę być z kimś w niezgodzie :/ Od razu muszę się pogodzić, bo inczej czuję się okropnie :(
    Też do końca nie potrafię określić swojego stylu :/
    Jesteś śliczna *-*
    http://beliveinyourself13.blogspot.com/?m=1 :)

    ReplyDelete
  11. rewelacja.. jestes swietna ;)

    ReplyDelete
  12. Fajne ciekawostki :) Mam nadzieję, ze jeszcze kiedyś dodasz ich więcej <3

    ReplyDelete
  13. marzę o Disneylandzie! :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i kto tu jest przepiękny Jess!

      Buziak!

      Delete
  14. też chciałam otworzyć schronisko dla zwierząt :D ale miałabym pewnie problem z ich oddawaniem nowym właścicielom :P za bardzo się przywiązuję :)

    ReplyDelete
  15. Lubię tego typu posty. Można się wiele dowiedzieć o swoich ulubionych blogerkach :)
    Śliczny jest ten sweterek i ty wyglądasz w nim bardzo ładnie ;)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Czytając po faktach jesteś mega miłą i uczynną osobą;)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  17. przeczytałam wszystkie i nawet.. jesteśmy do siebie podobne!♥

    pisanepasja.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Świetny post! Jesteś mega sympatyczną osobą!

    http://kada-kadaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Ja też nie mowię o blogu póki ktoś nie zapyta, a często pytają :)

    Poklikasz w linki w tym poście? To tylko sekunda a wiele zdziała!

    ReplyDelete
  20. Cieszę się, że choć trochę rozwinęłaś i uzasadniłaś swoje fakty o sobie. :)
    Pozdrawiam.
    Kaja

    ReplyDelete
  21. Mamy kilka podobnych faktów. :) A jeśli chodzi o fb, to ja wchodzę na niego bardzo rzadko, jedynie sprawdzam, czy ktoś nie napisał (co się rzadko zdarza), czy coś w tym stylu. Spokojnie mogłabym bez niego żyć. ;) Na aska nie wchodzę od kilku miesięcy, bo mi się znudził, haha.

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Czytam już tego bloga od długiego czasu, a ciągle dowiaduję się o Tobie coś nowego i bardzo lubię w tym blogu to, że dajesz nam się poznać, ale masz też granicę prywatności. Tak bardzo lubię tutaj zaglądać! Pozdrawiam Jessika! :*

    ReplyDelete
  23. przecież masz fb hahahaha xd ale ściema! XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie mam facebooka ;)
      Mam co jedynie konto o fikcyjnej nazwie, bym mogła dodawać informacje o poście na swoim fp. :)
      A że istnieją konta Jessika Chińcza, to wiem. Ale z fejkami już nie potrafię walczyć. Zwalczę jednego, powstanie kolejny. :) Więc jeśli nie wiesz, to proszę Cię grzecznie zapytaj, a nie robisz szopki.

      Delete
  24. Ja na szczęście nie jestem bardzo uzalezniona od tych stronek typu fb lub ask. Świetne fakty! Przez nie wydajesz się jeszcze bardziej sympatyczna niż myślałam! :) fajnie byłoby Cię poznać :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. Moi znajomi mnie za to postrzegają za osobę odważną aczkolwiek jest inaczej :)

    http://princess-polinka.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Ja też niezbyt lubię mówić o blogu ;) Rozmawiam o nim sama zaczynając temat tylko z zaufaną przyjaciółką
    Nie wiem jak można Ci zarzucić, że jesteś wredną osobą. Czytam Twojego bloga od ponad roku i ja mam wrażenie, że jesteś przemiłą, kochaną osóbką ;*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. za usunięcie facebooka podziwiam, ponieważ mimo, że nie spędzam tam całego dnia to czasem jest to jedyna droga by do kogoś dotrzeć kto mieszka ode mnie bardzo daleko, a jeśli zalezy mi na szybkiej odpowiedzi to tym bardziej :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Jestem pod ogromnym wrażeniem, że zdołałaś usunąć facebooka, bo wiem ile teraz jest wazny dla rówieśników, ja osobiście nie dałabym rady chyba usunąć :o
    Jak dla mnie wydajesz się być bardzo sympatyczną osóbką, nie wiem dlaczego dla niektórych wydajesz się być 'wredna' :) Też jestem osobą która nienawidzi żyć w niezgodzie i najczęściej to ja pierwsza przepraszam tą drugą osobę :)) Bardzo miło by było Ciebie poznać, bo widzę, że jesteśmy dosyć podobne:)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Ja chyba nie byłabym w stanie żyć bez facebooka... Chodzi głównie o komunikowanie się ze znajomymi...
    Ja też nie lubię mówić o blogu... Ogólnie zauważyłam, że jestem do ciebie bardzo podobna jeśli chodzi o charakter.. :)

    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Super, że dodałaś taki post. Można Cię poznać przez takie posty jeszcze bardziej. ;)
    Nie wiem, czy dałabym radę usunąć facebooka, ale z innymi portalami (poza blogiem) byłoby mi o wiele łatwiej ;)
    Pozdrawiam ♥

    ReplyDelete
  31. imponujesz:) w takim razie musisz obrać nowy cel.

    ReplyDelete
  32. Również nie lubię mówić o blogu. Ajjj <3 zazdroszczę wycieczki do Disneylandu :c

    ReplyDelete
  33. Disneyland to także moje marzenie i postanowiłam że nawet jak będę miała 19-20 lat to i tak tam pojadę <3

    http://cheekyfashion97.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Nigdy nie patrzyłam na ciebie, jak na wredna dziewczynę. Zawsze mi się wydawałaś bardzo miła, aż nawet czasami za miła... haha. Naprawdę podziwiam cię za to, że usunęłaś fb. Ja chyba bym nie potrafiła. Chociaż nad usunięciem aska zastanawiam się od dłuższego czasu. Bardzo uzależnia, powoli staje się nudny i nie mam ochoty odpowiadać, no i czytają go osoby, które nie powinny go czytać... Ale teraz blokowanie aska stało się dość modne, a, że ja nie lubię robić tego ci inni i zawsze wszystkim robię na przekór, to się trochę nad tym jeszcze zastanowię. :)

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Ja tam nie widzę, żebyś kiedykolwiek wyglądała na zdjęciach na wredną, wręcz przeciwnie na zdjęciach wychodzisz bardzo miło :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Ja nigdy nie odniosłam wrażenia, że jesteś zarozumiała. :o

    ReplyDelete
  37. Widać coś nas łączy :) Sama bardzo chciałam zostać piosenkarką i powoli spełniam marzenie z dzieciństwa, oraz obecnego czasu. Marzy mi się wyjazd do Paryża z rodziną, bądź przyjaciółmi i nigdy nie zaczynam tematu bloga. Mimo, że na co dzień ludzie mówią, jaka to jest pokręcona i szalona, to tak naprawdę szybko się denerwuje - nie, że robię się zła tylko zaczynam się jąkać itd. - bawię się wtedy palcami i jestem strasznie nieśmiała.

    versilox.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. tak bardzo chciałabym Cię poznać :) mam nadzieję, że kiedyś się to spełni i będę mogła potwierdzić wszystko co napisałaś ♥

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ja portrecie wyszłaś jak Aria z PLL!

    ReplyDelete
  40. Piękne, cudne włosy :)

    ReplyDelete
  41. Ja też mam marzenie otworzyć schronisko. :) Może otworzymy kiedyś razem? :D
    *Wieży Eiffla. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/08/geek.html
    POKLIKASZ W LINKI W POŚCIE? SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY -> :) DZIĘKUJĘ!

    ReplyDelete
  42. Nie potrafiłabym funkcjonować bez fejsa, tam utrzymuję wszystkie kontakty :D a co do schronisk mam takie same plany ! :)

    ReplyDelete
  43. Duzo mamy podobnie :D

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. śliczne zdjęcia i ty jesteś piękna, i mam pytanie jakiś aparatem robisz zdjęcia, bo widać że są dobrej jakości

    http://dorothy-dorothy001.blogspot.com/


    zapraszam

    ReplyDelete
  45. Jesteś genialna! ♥ Do dzisiaj nie żałuję, że wysłałam te 10 sms'ów na Ciebie w konkursie roku. Rozwijaj się dalej, zasługujesz na to. :)

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Nigdy nie odniosłam wrażenia oglądając Twoje zdjęcia, że jesteś wredna. Wręcz przeciwnie! :D
    http://pinkk-rainbow.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Ej Jess, bo ja ostatnio zaprosiłam konto o nazwie Jessika Chińcza i pisałam do Ciebie w sprawie tego materiału z Hiszpanii. To Ty mi odpisywałaś, czy jakiś fejk? XD
    Bo ogólnie to konto miało nasze zdjęcie z Paryża na zdjęciu w tle ...
    Cudowne te zdjęcia <3

    http://by-lolka.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jeśli zapraszałaś jakieś nowe konto, to to na pewno nie jestem ja. :) Wiem, wiem. Ma identyczną profilówkę i zdjęcie w tle. :/

      Delete
  48. Jejku nie rozumiem tych ludzi którzy powiedzieli Ci że kopiujesz swoją ulubioną blogerkę... Bo nawet jeśli zrobiłaś coś podobnego co ona to co z tego? Przecież tu nie chodzi o ściąganie czegoś tylko o to żeby twoje czytelniczki lepiej Cię poznały =]
    Ja mam nadzieje że będzie takich więcej =]

    Dopiero zaczynam ale będzie miło jak zajrzysz =]
    http://rzeczywistosc-oli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Niestety facebook uzależnia ;C

    kolorowawyspablog.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Bardzo fajny post, super jest się kilku nowych rzeczy o Tobie dowiedzieć. :)

    ReplyDelete
  51. nie wydajesz sie wredna tylko bardzo przyjazna jakkolwiek to brzmi
    likeapearls.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Super sweterek *0* dobrze że lubisz pomagać innym :)

    http://malina-miniatures.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Nigdy, ale to nigdy nie miałam wrażenia że jesteś wredną osobą! Przeciwnie - widać, że masz wielkie serce dla potrzebujących i nie przeszłabyś obojętnie, widząc ludzką krzywdę. Zawsze jesteś uśmiechnięta i swoich czytelników obdarzasz ogromną dawką optymizmu ;)
    http://thewildestofspirits.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Nie rozumiem ludzi, którzy porównują do siebie bloggerki. To, że ty dodajesz fakty o sobie, a chwilę wcześniej dodała to inna bloggerka nie jest kopiowaniem. W internecie jest wiele postów odnoście faktów o sobie. Nie rozumiem kompletne tych osób, czepiają się wszystkiego.
    P.S Śliczny sweterek.
    http://designsvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. w ogole nie wydajesz sie byc wredna:) Super ze chcialabys w przyszlosci pomoc biedniejszym dzieciom!
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  56. Jedna rzecz nas łączy - chęć pomocy ludziom potrzebującym. W niedalekiej przyszłości zamierzam wyjechać na misję do Peru lub gdziekolwiek indziej. :)
    Pisałam już, że przecudnie wyglądasz na kolorowych zdjęciach, ale napiszę to jeszcze raz, prześlicznie wychodzisz w żywych kolorach. :)

    http://cassiesaay.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Ja także uwielbiam zwierzęta! Kiedy ostatnio byłam z wizytą w schronisku i dowiedziałam się co robią ludzie z tymi psami, jak ich traktują , kiedy zobaczyłam jakie są wychudzone to znienawidziłam ludzi! naprawdę.. ten widok to coś okropnego..

    PS. Masz prześliczny sweterek!
    ally-alia.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Dobrze, że nie przejmujesz się opiniami ludzi, których nie znasz.
    Ja nie uważam Cię za wredną dziewczynę. Przeciwnie- myślę, że
    jesteś bardzo sympatyczna, nie mam pojęcia skąd biorą się w ludziach takie myśli.
    Zdjęcia jak zwykle cudowne! :*

    ◄HELCZI-BLOG.BLOGSPOT.COM►

    ReplyDelete
  59. jaka Ty jesteś piękna *_* śliczny swetrek ;) mamy kilka wspólnych cech np. szczerość, uwielbiam pomagać innym ludziom i zwierzętom, nie jestem zbyt pewna siebie i też kiedyś chciałam zostać psychologiem
    Pozdrawiam i życzę miłego wieczoru :3

    ReplyDelete
  60. Ja w sumie chętnie zrezygnowałabym z facebooka, gdyby nie moja grupa klasowa, na której często pojawiają się ważne informacje :) Mnie wcale nie wydajesz się wredna, ani nic w tym stylu. Zwłaszcza, że masz taki uroczy głos :))

    ReplyDelete
  61. Śliczna Jess <3

    Konkurs na blogu ♥ Do wygrania są listy od nas !

    http://antiszek-blog.blogspot.com/2014/08/czesc-razem-z-weronika-z-bloga-forever.html

    ReplyDelete
  62. Tylko ja jako dziewczynka nie chciałam być księżniczką itp tylko żołnierzem?

    http://doska-style.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Jejku, bez urazy ale nie sadzilam ze taka przejmujaca sie z Ciebie osoba! Chociaz nie wiem skad opinia, ze wygladasz wrednie, dla mnie jak najbardziej normalnie, na pewno dojrzale co było widać na zdjęciach z imprezy bloga roku, gdzie przy pozostalych dwóch blogerkach wyglądałas jakbys byla o jakies 3 lata od nich starsza haha :D

    ReplyDelete
  64. Ślicznie wyglądasz :) w wielu faktach mam podobnie z tobą ☺

    ReplyDelete
  65. Bardzo podoba mi się, jak nie ma czegoś takiego wśród nastolatek "lajki życiem" itp., ja szczerze mówiąc mam fb, tylko dlatego, ponieważ moja koleżanka wyjechała do Anglii i często z nią piszę, oczywiście dodaję zdjęcia, ale to kwestia przyzwyczajenia, szczególnie, że lubię robić zdjęcia, a jak na razie nie mam gdzie "chwalić" się nimi, a więc fb, jak najbardziej wskazany ;)


    Ja nienawidzę jak ktoś do mnie piszę z anonima "hejt", który w ogóle nie trzyma się kupy, dlatego jak coś mi przeszkadza, to mówię to wprost i nie lecę w kulki.

    ReplyDelete
    Replies
    1. mała zmiana, już mam bloga.
      http://itstimetophotos.blogspot.com/

      Delete
  66. Gdyby się przejmować takimi rzeczami jak kopiowanie to połowa blogów nie powinna powstać. Twój styl pisania mi się bardzo podoba, jak i ten post!

    Uważam, że masz szansę zostać modelką! :D

    ReplyDelete
  67. Ja tez chce pojechac do Afryki pomagac dzieciom :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  68. tez zawsze wsyzstkich przepraszam prawie wszystkich, tez o sobie dużo nie mowię ani o blogu , nie lubię za duzo mowic jakos tak

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam na drugi post o wyprawie na Zakynthos w Grecji :)

    ReplyDelete
  69. Ja też uwielbiam pomagać! W przyszłości chciałabym założyć organizację charytatywną i musze Ci Jessika powiedzieć że piękniejesz z dnia na dzień (a raczej z posta na post hahh). Piękna, piękna i jeszcze raz piękna. A ten kolor idealnie do Ciebie pasuje, pozdrawiam Cie ciepło :D

    ReplyDelete
  70. Ja również nie jestem pewna siebie i tez nie wspominam o blogu w towarzystwie :)
    kejtifashion.blogspot.com

    ReplyDelete
  71. Sweterek piękny,a i z faktów dużo się o tobie dowiedziałam :)

    www.isabella-kuzmicka.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Niestety ja nie mam takiego zrównoważnoego podejścia do sprawy jak jestem zła, zazdroszczę Ci tego.
    Zapraszam do mnie xx http://everythinfispossible.blogspot.com/

    ReplyDelete
  73. Moim marzeniem dalej jest pojechanie do Disneylandu xd
    Klasyka i stonowane kolory bardzo Ci pasują :) :*

    Jejciu a tak w ogóle to ślicznie wyglądasz w tym kolorze włosów.

    ReplyDelete
  74. W wielu rzeczach jestem do Ciebie podobna :) Tez lubię pomagać w zeszłym roku byłam w Wolontariacie :) pink--pineapple.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja również należałam do wolontariatu. ;)

      Delete
  75. Nigdy nie patrzałam na ciebie jako na wredną dziewczynę, wręcz przeciwnie sprawiasz wrażenie bardzo miłej i sympatycznej osoby - dlatego też często tutaj zerkam do Ciebie, bo jest miło :)
    też lubię pomagać! Niezapomnianym widokiem jest wtedy twarz człowieka którego czymś dobrym możemy obdarować i nie koniecznie musi być to rzecz materialna. Kiedyś moim wielkim marzeniem było by pojechać do Afryki i zacząć pomagać ludziom jednak poznałam Braci Kapucynów którzy tam od 2 lat mieszkają i pomagają tym ludziom, pokazali nam zdjęcia jak tam życie wygląda i myślę, że od tych ludzi moglibyśmy się nauczyć bardzo wiele i zacząć doceniać to na co w monotmnnym życiu nie zwracamy uwagi. dziwnie się czuję czytając te fakty, bo mam wrażenie jakbyś opisywała mnie hehe :) większość się zgadza.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie nie nie przejeżdżałam przez Twoją miejscowość ;) Z Bydgoszczy kierowaliśmy się na Koronowo hehe ;) Ale i tak bardzo blisko :)

      Delete
  76. Bardzo ciekawie piszesz i dobrze sie to czyta.
    To w sumie fajne, że czytelnicy mogą Cie troche bardziej poznac przez ten post.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  77. Ja też nigdy nikomu nic nie zdradzam, nawet jak z tamtą osobą się pokłócę. :)
    Ślicznie ci w kręconych włosach. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. Naprawdę świetne fakty! Ten pierwszy to też tak miałam jak byłam troszkę młodsza :) Teraz chciałabym zostać tancerką lub instruktorką tańca zastanawiam się też nad fotografem ;D
    Lusia

    ReplyDelete
  79. Chciałam zacząć inaczej ale no .. nie mogę ! Wpierw życzę powodzenia, bo potrzebujesz min. 2h by odwiedzić każdy blog. :)) Świetnie ci w falach i loczkach. Jestem pod wrażeniem, że umiesz żyć bez fejsa :p I nie przejmuj się komentarzami typu "skopiowałaś (nick blogerki/blogera)" bo niedawno sama takie coś otrzymałam. Skopiowałam "youtuberkę". Ehh. Powodzenia w dalszym blogowaniu C:

    ReplyDelete
  80. WOW szacun za usunięcie face ;p.

    ReplyDelete
  81. Mam to samo jeśli chodzi o styl i również zostaję przy ukochanej klasyce ;*

    http://luska-everywhere.blogspot.com/

    ReplyDelete
  82. właśnie to jest najgorsze, że kiedy już ktoś zacznie się czepiać czegoś co robimy to nigdy nie powie tego w twarz tylko zawsze z anonima - odważnie.. super, że spełniłaś marzenie o zobaczeniu wieży Eiffla!

    dorey-doorey.blogspot.com

    ReplyDelete
  83. Sliczny sweterek <3
    Bardzo fajnie że zrobiłaś ten post, dużo się o tobie dowiedzieliśmy :)

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  84. Ja tam nie widzę podobieństwa do Ankyl :)
    Super fakty, dużo można się dowiedzieć ^^
    A zdjęcia cudne <3333
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  85. Dobrze, że napisałaś ten post. Muszę przyznać, że bardziej mnie do siebie przekonałaś. Nie myśl tylko, że Cię nie lubiłam, bo w sumie Cię nie znam i nie powinnam oceniać. Choć rzadko komentuję, to czytam prawie każdy post. Też od dziecka chciałam zostać piosenkarką. Nadal chcę, ale wiem, że nie umiem śpiewać. :D Martwi mnie cierpienie ludzi oraz zwierząt i żałuję, że nie mogę im bardziej pomóc. Nie rozumiem osób, które nie wyobrażają sobie dnia bez Facebooka. Ja mam konto i pewnie go nie usunę, ale wchodzę rzadko. Czasem przejrzę tablicę, popiszę z kimś, ale nie jest mi to potrzebne do życia. Wolę inaczej spędzić czas w internecie, a gdy chcę się skontaktować ze znajomymi wybieram telefon. ;)

    ReplyDelete
  86. Co do facebooka ostatnio (znaczy kilka miesięcy temu) próbowałam się od niego odciąć - jednak połowa moich znajomych spędza mnóstwo czasu na fb , a telefony ma rzucone w kąt ,a więc nie miałam jak się z nimi skontaktować dlatego powiedziałam sobie "niech już będzie".
    Aahhh również jestem szczera jakże i pyskata choć nie zawsze wychodzi mi to na dobre ... Masz śliczny kolor włosów.
    hah mi ostatnio ktoś powiedział ,że na blogu ( na zdjęciach ) wydaję się być wredna xD
    Zazdroszczę wyjazdu do Francji ...

    ReplyDelete
  87. Nie wiem dlaczego ludzie uważają cie za wredną, przecież nawet Cię nie znają. Dla mnie jesteś przesympatyczną i miłą osóbką!
    theshopaholiclove.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. Bardzo fajnie było się więcej o Tobie dowiedzieć :) Też chciałabym tak pomagać w schroniskach :) Tu mój blog- > http://itsemiblog.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  89. W dzieciństwie też chciałabym być księżniczką ^^ Moim marzeniem jest odwiedzić sam Paryż a co dopiero na własne oczy ujrzeć wieżę Eiffla.Śliczne zdjęcia :*

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  90. świetny post!
    i jak zwykle śliczne zdjęcia ,<3
    bardzo pasuje ci ten kolorek !

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  91. Super sweterek! my-lfe-aga.blogspot.com

    ReplyDelete
  92. Naprawdę świetny post : )
    Kilka rzeczy nas łączy!
    lapkawgore.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. Zgłosiłam tego fejka, wszystkie punkty prawie identyczne do moich.

    MÓJ BLOG!- ZALEŻY MI!Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  94. Moim marzeniem dalej jest pojechanie do disneylandu, możliwe, że niedługo to spełnię :)
    Dobrze, że napisałaś tego posta. Fajnie jest się czegoś o tobie dowiedzieć.

    ReplyDelete
  95. Tez chcialabym wyjechac do Afryki aby pomoc dzieciom :)
    Podziwiam cie ze nie masz fb, ani aska ♥ Jestes wzorem do nasladowania ;*


    Zapraszam na mojego bloga. Będzie mi bardzo miło, gdy dodasz komentarz bądź zaobserwujesz moją stronę :)
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  96. Widzę, że w wielu rzeczach jesteśmy podobne :) Szczególnie jeśli chodzi o schroniska oraz stosunek do innych ludzi!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  97. Zazdroszczę, że byłaś w Paryżu. Natomiast w dzieciństwie też chciałam zostać piosenkarką i myślałam, że ładnie śpiewam do czasu.czasu. Hah..a i w tamtym roku także należałam do wolontariatu i w każdy piątek wieczorem razem z przyjaciółką i koleżanką jeździliśmy do Domu Dziecka i pomagaliśmy w opiece nad dziećmi :))))
    seecreetlifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  98. Ja mam Facebooka i Aska. Gdy tylko siedzę przy komputerze Fejs jest otwarty, a robię co innego. :) Z kolei z Aska prawie wgl nie korzystam. :)

    PS byłaś na koncercie Lato Zet i Dwójki w Zabrzu?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Spoko. :) Bo na widowni, przy samych barierkach była dziewczyna, która wyglądała tak samo jak Ty! :)

      Delete
  99. Jejku też kocha zwierzęta, szkoda ,że u mnie w miasteczku nie ma schroniska ..może akurat przydałabym się ;D

    ReplyDelete
  100. Moim zdaniem na blogu nie sprawiasz wrażenia wrednej, zadumanej w sobie osoby ;) Ja uważam, ze jesteś mega milutką i sympatyczną osobą ;*
    Podobnie jak Ty nie rozmawiam z innymi o moim blogu, chyba, że ktoś sam zacznie temat :)
    Śliczne zdjęcia <3

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  101. Moim marzeniem do tej pory jest odwiedzić Dsneyland, mam nadzieję, że się kiedyś spełni! :)
    Ja również nigdy nie chwalę się blogiem, ani tym co robię, bo wtedy ludzie zazwyczaj myślą, że się wywyższam. Pięknie wyglądasz, mi właśnie sprawiasz wrażenie osoby przyjacielskiej :)

    Pozdrawiam
    kikaa-blog.blogspot.com - kliik! ♥

    ReplyDelete
  102. Jaa też należę doo wolontariatu, uwielbiam tam przebywać :p zawsze taka super atmosfera.
    Moim marzeniem jest być psychologiem, kocham ten zawód
    Kocham cię Jessica <3 Czytam twój blog od ok. 2 lat :D
    http://sylwiaa3.blogspot.com/

    ReplyDelete
  103. Zazdroszczę Ci tego że umiałaś zrezygnować z facebooka. Podziwiam cię ;)
    Ogólnie to wiele rzeczy traktuje tak jak ty!

    sandryyshen.blogspot.com

    ReplyDelete
  104. ja nie potrafiłabym usunąć facebooka :D

    ReplyDelete
  105. Piękne zdjęcia, mam podobne marzenia. :) Super masz design, blog . Zapraszam do siebie --- > dontstartsomethingyoucantfinish.blogspot.com
    odwdzięczam się . :)

    ReplyDelete
  106. Wczoraj usunęłam aska ;)
    Też zwykle pierwsza wyciągam rękę.

    ReplyDelete
  107. Zdumiewające jest to, jak ludzie potrafią na podstawie zdjęcia wyrobić sobie zdanie na temat drugiej osoby. Tak jak napisałaś, że niektórzy piszą z anonimowego profilu, że jesteś wredna, czy zadumana w sobie, nie rozumiem. :) Chyba nie warto przejmować się zawsze opinią innych ludzi, warto dążyć do tego co chcemy osiągnąć i spełniać nasze marzenia, robić to, co sprawia nam radość. :) Wiele osób robi takie wpisy, w tym mniej popularne blogerki, równie dobrze ktoś mógłby stwierdzić że kopiujesz jakąś mało znaną Kasię. :D

    ReplyDelete
  108. Ja też nie jestem pewna siebie, ale w miarę łatwo nawiązuję nowe znajomości. :D Co do posiadania facebooka i aska ja również ich nie mam i nigdy nie miałam.Chciałam kiedyś należeć do wolontariatu lecz cóż nic z tego nie wyszło. Jesteś bardzo sympatyczną osobą dla mnie nigdy nie sprawiałaś wrażenia wrednej. :*
    Aaa... i strasznie mi się spodobał pomysł z odwiedzeniem każdego bloga i zostawienia śladu, pokazujesz w ten sposób, że ci na nas zależy, więc przy okazji zostawiam adres bloga i zapraszam do zobaczenia nowej notki ♥ modaidekoracje.blogspot.com

    ReplyDelete
  109. Wydaje się że jesteś wrażliwa i pełna współczucia. To dobrze ale pamiętaj że te cechy mają swoje złe strony a ludzie w dzisiejszych czasach potrafią to wykorzystać. Oby więcej takich ludzi jak ty ! Strasznie szanuje osoby chcące nieść pomoc niezależnie czy potrzebuje jej czlowiek czy zwierzę.
    A i ślicznie ci w tych włoskach,naprawdę ! :*

    ReplyDelete
  110. jeje :O z tego co czytam, to jesteś bardzo wrażliwą osobą! :)

    ReplyDelete
  111. Fajnie, że napisałaś taki post. Według mnie dobrze jest znać autora bloga trochę lepiej, bo wtedy można lepiej zrozumieć posty, które pisze. Sama jakiś czas temu napisałam taki post. :)

    http://think-poositive.blogspot.com/

    ReplyDelete
  112. Dzięki tym faktom lepiej cię poznałam i nawet przez chwilę nie pomyślałam o tym, że kopiujesz czyjeś pomysły. Ja sama niedawno napisałam fakty o sobie, a moje koleżanki zrobiły to po mnie i nie oskarżałam ich o kopiowanie bo wiem jakie to popularne. A co do biednych dzieci, zwierząt to jestem taka sama jak ty. Kiedyś oglądałam często filmiki na taki temat i łzy spływały mi kiedy to oglądałam... Mam nadzieję, że wpadniesz na mojego bloga i miłoby mi było gdybyś wyraziła swoje zdanie na jego temat w komentarzu. http://lifee-is-cool.blogspot.com Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  113. Hej Jessika, mam pytanie :) Skoro nie posiadasz facebooka to jak robisz to że prowadzisz fanpejdża na fb? :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. Założyłam facebooka o fikcyjnej nazwie, na którym mam uwaga... 0 znajomych, zdjęć itd. I dałam sobie tylko admina bym mogła korzystać z fanpage'a ;)

      Delete
  114. Nie wydajesz mi się wredną osobą czytając tylko twoje posty i oglądając zdjęcia :/ Równiez w kłótni nie wygaduje jakiś głupot :O Ogólnie to twoje wypowiedzi pasują też do mnie :P Nie wszystkie, ale większość :)

    ReplyDelete
  115. Ślicznie wyglądasz. Też chciałam zostać psychologiem, ale nic z tego. Również pomagam ludziom. Mam strone na facebooku gdzie ludzie piszą o swoich problemach :) Również chciałąm zostać modelką, ale niestety wzrost mi na to nie pozwala.(Marne 159cm)Mogę prosić o poklikanie to dla mnie bardzo ważne :) Obserwujemy?

    ReplyDelete
  116. widać że ma masz bardzo dobre serduszko :)

    http://olejmy-jutroo.blogspot.com

    ReplyDelete
  117. Nie bałaś się podać nazwiska na blogspocie itp. ? :))

    ReplyDelete
    Replies
    1. A czy boisz się podawać swoje nazwisko na fejsie? ;)
      Moim zdaniem to to samo. ;)

      Delete
  118. oddaj wlosy :c

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  119. ja także uwielbiam pomagać i chciałam założyć schronisko dla zwierząt :D nawet nie pomyślałabym że jestem do Ciebie podobna :D
    co do facebooka to masz w zupełności rację...przecież posiadanie go nikogo nie uszczęśliwia, podoba mi się to! :D
    cudownie wyglądasz w tym kolorku, nie moge sie napatrzeć <3

    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  120. Okazuje się, że jesteśmy bardzo podobne!
    Jesteś prześliczna :)

    ReplyDelete
  121. Czytając te fakty o Tobie poniekąd jakbym widziała siebie : )
    Przepiękne zdjęcia!
    Dodałam do obserwowanych. Mogę liczyć na rewanż ? :*

    ReplyDelete
  122. Moim marzeniem, jest wyjechać po maturze do Peru i tam pomagać ludziom.
    Dużo rzeczy się dowiedziałam o Tobie ;)) Uważa, że jesteś bardzo silna.

    Zapraszam do mnie
    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  123. jestem nieco inna od Ciebie, jednak coś tam nas łączy. masz rację fb uzależnia, jednak nie chciała bym go usunąć, ponieważ moja drużyna ma tam grupę, a nie zawsze wiadomość doszła by do mnie, poznałam lepiej też kilka osób. cenię Cie za posiadanie swojego zdania i oryginalność, pozdrowionka :)

    http://not-cloudy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  124. Moim zdaniem na blogu wcale nie sprawiasz wrażenia osoby wrednej.Wręcz przeciwnie.Wydaje mi się,że jesteś bardzo miła i sympatyczna.Gdybym miała ku temu okazję na pewno chciałabym Cię poznać osobiście,jednak...kilometry :(

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  125. Świetna, ciekawa notka. To cudowne, że chcesz pomagać innym :)
    Też chciałam być piosenkarką i modelką jak byłam mała :D

    ReplyDelete
  126. Fajny post ;p W niektórych sprawach jestem do Ciebie podoba też nie potrafie się zdecydować co do swojego stylu, chciałbym zobaczyć Disneyland i nie tylko :)
    Poza tym dawno nie zglądałam na Twojego bloga i wdzię że dużo się zmieniło nie tylko Ty ale i cały blog się rozwinął :)

    ReplyDelete
  127. Mój styl jest tak różny i też nie wiem jak go nazwać, a kiedyś chciałam zostać aktorką ;)

    olaandnina.blogspot.com

    ReplyDelete
  128. Musisz znajdować w sobie atuty,a jeżeli je znajdujesz tak jak napisałaś to dobrze, bo jesteś wartościową osobą. Życzę abyś znalazła ich jak najwięcej ;)

    ReplyDelete
  129. Jeżeli ktoś pisze/ mówi Ci, że wyglądasz na jakąś złą, podłą dziewczynę- pisze/mówi to z zazdrości. Bo jesteś piękną, atrakcyjną dziewczyną.
    Ja również nie mogę zdecydować się na jeden styl, to chyba normalne. ;)
    ojaniemogeno.blogspot.com

    ReplyDelete
  130. Ej! nie wyglądasz znowu na taką wredną ;) Jesteś prześliczna, a te fakty świadczą tylko o tym, że jesteś dobra i starasz się pomóc innym ;)
    Również chciałabym pomagać w schronisku ^^
    KLIK-BLOG

    ReplyDelete
  131. masz rację, nie przejmuj się tym co mówią inni, bo nawet gdybyś robiła wszystko po 'kogoś myśli" to i tak znajdą się zawsze osoby, którym coś nie będzie pasowało, a tak poza tym to jesteś bardzo ładna :)

    ReplyDelete
  132. Świetne zdjęcia. Ten sweterek jest piękny. Jesteś znakomitym przykładem osoby, która wie co dobre. Facebook to dla niektórych uzależnienie. Ja tego nie rozumiem. Dla mnie to tylko komunikacja dla osób z daleka. Masz rację. Widać, jaka jesteś pomocna. Doceniam to, bo mam podobnie. Na pewno nie kopiujesz Ankyls, skąd ten pomysł tego anonima? Pozdrawiam, Ola K.

    ReplyDelete
  133. Moim zdaniem nie sprawiasz wrażenia osoby wrednej, wręcz przeciwnie wydajesz się miła, sympatyczna :) Świetny post ;) Śliczne zdjęcia ♥♡♥♡

    melody-meloody.blogspot.com

    ReplyDelete
  134. Nie wyglądasz mi na wredną osobę na zdjęciach :>

    ReplyDelete
  135. Masz rację, że bez facebooka da się żyć :-)

    http://weraweronika.blogspot.com

    ReplyDelete
  136. Ślicznie ci czarnych włosach .! :D
    wydajesz się byc miłą osóbką ;)
    moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  137. Uwielbiam tego typu posty ;) Myślę, że nie wyglądasz na wredną i szczerze nie rozumiem kto może tak myśleć xx Mamy kilka podobnych faktów, np. o Disneylandzie hahah
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  138. Ludziom bardzo łatwo przychodzi ocenianie innych. Gorzej z samokrytyką... Mnie osobiście to irytuje, bo jak na podstawie zdjęcia można kogoś ocenić? Nierealne.
    Moim zdaniem to fajnie, że interesuje Cię pomaganie innym :) Oby udało Ci się zrealizować cele związane właśnie z pomaganiem (i nie tylko) :)

    ReplyDelete
  139. Wredna? :o matko, jesteś śliczną dziewczyną. wgl c o.
    Z tym stylem to u mnie też różnie, haha. ;3

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  140. Najważniejsze jest to, żeby we wszystkim znaleźć umiar, od face rzeczywiście można się uzależnić, ale można bez niego żyć ;) Ludzie krytykują innych, by podnieść swoją samoocenę, jednak w ten sposób bardziej niszczą siebie... to bez sensu, ale niestety, na głupotę nie ma lekarstwa...
    Pozdrawiam i życzę miłego dnia :)

    ReplyDelete
  141. Po tych faktach widać, że masz wielkie serce! :)

    Zapraszam do komentowania i obserwacji mojego bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  142. Mamy dużo podobnych faktów, a na pewno pierwsze 3! :))
    Jejku, śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna!

    +monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  143. Hah, też nie mogę zdecydować się na swój styl, uwielbiam tak samo slodkie i eleganckie rzeczy :)
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  144. Ale mamy wspólnego! Również chciałam zawsze otworzyc schronisko, byc psychologiem. O usunięciu fb też myślałam. Nie zrobiłam tego tylko ze względu na to, że jest tam grupa mojej klasy, przez co jak nie jestem w szkole, wiem o wszystkim na bieżąco :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  145. mmm, ciekawy post :) też kiedyś pragnęłam mieć schronisko, jednak zdałam sobie z tego sprawę, że niestety nie potrafiłabym przebywać z takimi zwierzętami, bo pękłoby mi serce dlatego też zaadoptowałam miesiąc temu kotka, a przy każdej możliwej okazji wspieram schronisko jakimiś niepotrzebnymi mi rzeczami, które mogą im się przydać. :) o byciu księżniczką chyba nie ma co mówić, hahaha♥

    ReplyDelete
  146. Świetne zdjęcia ;) W sumie to w niektórych rzeczach jesteśmy bardzo podobne ;)

    ReplyDelete
  147. Mam wiele podobnych faktów :)
    Ja bardzo chciałabym pojechać do Paryża i Disneylandu.
    Moim zdaniem nie sprawiasz wrażenia osoby wrednej, lecz wręcz przeciwnie :D

    justlife-jurka.blogspot.com

    ReplyDelete
  148. Jaka piękna :)
    masz takie piękne włosy i brwi ;3
    piękne zdjęcia.;)
    chyba też usunę fb ;)


    http://fug3tivo.blogspot.com/

    ReplyDelete
  149. Jejuuu, suuper post. Strasznie dużo można się o tb dowiedzieć. Lubię tego typu posty ♥ Od razu spodobał mi się twój blog. Fajny jest twój design. Ja mam teraz nowy, możesz zajrzeć jak będziesz miała czas ♥

    werkoo-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  150. świetny ten sweterek ;o
    zazdroszczę Ci bycia fotogeniczną :cc
    buziaki :*

    ReplyDelete
  151. Ja też myślałam nad usunięciem facebooka, muszę przyznać, że jest on moim dużym uzależnieniem.;x ja aska natomiast nigdy nie miałam i nie ciągnęło mnie do niego ani trochę.
    http://nutellaax.blogspot.com/ ♥

    ReplyDelete
  152. Śliczna jesteś.!piękny sweterek .:*
    zapraszam moohox3.blogspot.com

    ReplyDelete
  153. Bardzo ciekawy post :] i sliczne zdjecia
    Zapraszam do mnie
    http://nataliaofficialblog.blogspot.co.uk/?m=0

    ReplyDelete
  154. Ja chyba usunę aska we wrześniu, ale facebooka potrzebuję, bo tam mam wszystkie info związane z klasą, a wiem, że jeśli ja sama czegoś nie sprawdzę, to nikt mnie o tym nie poinformuje.
    ★ blog

    ReplyDelete
  155. Świetny jest ten sweterek <3
    http://julajulia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  156. Śliczny sweterek. Ja też nie mówię o blogu dopóki ktoś sam nie zacznie tematu :)
    Dziękuję za komentarz na moim blogu :)
    Zapraszam na świeżutki post!
    http://ew-ewel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  157. Jestem twoją wielką fanką to przez ciebie zaczęłam pisać bloga ;)
    Zapraszam do mnie - http://fashionablesquirrel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  158. Ja jako mała dziewczynka chciałam zostać kardiochirurgiem, więc... No, fajną byłam dziewczynką.
    + Obserwuję.

    ReplyDelete
  159. Ja również lubię pomagać innym, w gimnazjum z przyjaciółmi zrobiliśmy kilka zbiórek dla domów dziecka i schronisk :)
    Ludzie naprawdę nie mają się do czego przyczepić, post z "faktami o mnie" można znaleźć na co drugim blogu, więc nie rozumiem.
    Pozdrawiam!

    ReplyDelete
  160. fajne ciekawostki :)
    i śliczne zdjęcia

    http://domiixx15.blogspot.com/

    ReplyDelete
  161. www.turqusowa.blogspot.com

    Podziwiam Twoją wytrwałość, że nie masz fejsa ani aska :)

    ReplyDelete
  162. dziękuję za komentarz, jestes swietna :)
    powiedz mi - masz może jakąś rodzinę w Białymstoku lub przyjeżdzasz kiedyś może?
    Chetnie bym Cię spotkała :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niestety nie :(
      Ale w przyszłości, będę chciała zrobić mały trip po Polsce i zrobić spotkania dla czytelników ;)
      Więc kto wie ;)

      Delete
  163. Nie raz myślałam czy nie usunąć fb , ale potem się rozmyślałam . Szczerze nie jest mi on potrzebny spędzam na fb 20 minut dziennie . Szkoda że w swoim życiu spotkałam tak mało osób którym mogę zaufać , to niesamowite z twojej strony że lubisz tak pomagać :) . Pozdrawiam .

    http://stylowaokularniica.blogspot.com/

    ReplyDelete
  164. z tego co tu napisałaś wynika, że jesteś bardzo wrażliwa :)

    http://f-g-b-y.blogspot.com/

    ReplyDelete
  165. Zaimponowałaś Mi
    http://hi-im-crazy.blogspot.com/

    ReplyDelete
  166. świetne ciekawostki. piękne zdjęcia

    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  167. Fajnie dowiedzieć się takich rzeczy o jednej ze swoich ulubionych blogerek! :)
    Przepiękną masz fryzurę :)
    Margaret

    ReplyDelete
  168. Moim zdaniem nie masz wrednego wyrazu twarzy,a wręcz przeciwnie wyglądasz na miłą i pogodną dziewczynę,mimo iż jestem czytelniczką twojego bloga od dawna to nie spotkałam się ze zdjęciem,które by to zmieniły :).Miło,że chcesz pomagać osobom potrzebującą jak i zarówno potrzebującym zwierzętom Mimo iż na co dzień nie przejmuje się ich losem,to w dni,które mogę pomoc robię co mogę na przykład zbieranie karmy czy ciepłych koców dla psów .Strasznie cenie sobie takich ludzi jak ty życzliwych,zrozumiałych i jak wspomniałaś godnych zaufania.zaufania. Myślę,że nie byłabym gotowa usunąć fejsa od tak znaczy teraz,mimo,że nie jestem uzależniona ponieważ wchodzę sporadycznie,a aska czemu nie,uwolnić się od anonimowych osób,które krytykują na każdym kroku,a sami nie mają odwagi szczerze porozmawiać :)
    zapraszam: face-katie.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  169. Podziwiam za usunięcie fb :)

    ReplyDelete
  170. Miło się czytało. ;) Ja również uwielbiam zwierzaki. Co do Fb, to masz rację, aska nigdy nie miałam i nie zamierzam mieć.
    Pozdrawiam Cię i zapraszam do mnie:
    www.lady-aria.blogspot.com

    ReplyDelete
  171. fajne ciekawostki i cudowne zdjęcia thx:)

    ReplyDelete
  172. Śliczna!
    http://soelliee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  173. Jednym z moich marzeń też było pojechać z misją do Afryki. Ale niestety im więcej o tym czytam/oglądam, tym więcej obaw się we mnie pojawia. Może tam czekać wiele niebezpieczeństw, ale mimo to wciąż marzę o wyjeździe.

    ReplyDelete
  174. Ja zawsze płakałam po tym jak oglądałam warunki psów ze schronisk. ;/

    http://gabi-i-jej-swiat.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*