Pozory Kontrolowane z Lloret de mar!

Sunday, July 13, 2014

Cześć kochani. Dawno nic dla Was nie pisałam. W pierwszym turnusie wiele się działo, ale jakoś nie miałam czasu nawet na porobienie jakiś zdjęć. Dzień przed planowanym wyjazdem, czyli wczoraj, spotkałam się z Bartkiem Pussakiem, którego poznałam już ponad rok temu na pozorach kontrolowanych live. Może niektórzy z Was kojarzą tamten odcinek ze mną. Mam wspomnienia to na pewno! Tym razem udało nam się nakręcić coś profesjonalniej! Tak się cieszę, że powstanie taki normalny odcinek ze mną. Gośćmi będą również Lusia oraz Dawid Huk. 

Nie mam pojęcia kiedy ten filmik pojawi się na kanale, ale na pewno będzie warto trochę poczekać. W ogóle spontanicznie okazało się, że zostaję w Lloret jeszcze tydzień! Tutaj jest tak fajnie! Poza tym uwielbiam przeróżne atrakcja i imprezy organizowane przez funclub. W tym tygodniu będą pojawiały się masę notek! Tym razem na pewno, ponieważ mam niezły power! Tak w ogóle wczoraj czekało mnie pożegnanie mojego turnusy. Jako pierwsza nie wytrzymałam i rozpłakałam się już przy ostatnim wspólnym obiedzie. Przy odjeździe było tylko gorzej. Strasznie za Wami tęsknię! Wiem, że to czytacie. Byliście najlepsi! Dzisiejszy dzień natomiast zapowiada się ciekawie. O 11 poszliśmy z Kubą - ambasadorem i tancerzem w jednym do hotelu Selvamar, na spotkanie z Maćkiem Musiałem. Porobiliśmy trochę zdjęć i nagraliśmy filmiki. Wszystko będzie pojawiać się na stronie obozów oraz u mnie na blogu jeszcze dziś wieczorem! Mam nadzieję, że uda nam się Was zachęcić na wspólne wakacje! :) Poza tym pamiętajcie o kodzie rabatowym, który wpisujecie w okienku: numer polecającego: 2584 
Póki co chcę dla Was zostawić kilka zdjęć z naszego spotkania z Bartkiem, Lusią i Dawidem. Wszystkich oczywiście ciepło pozdrawiam! 
 Oczywiście grupowe selfie!

 3majcie się! Widzimy się ponownie jeszcze dziś! :) Koniecznie piszcie co słychać u Was! :)

You Might Also Like

50 KOMENTARZE

  1. Jeśli tylko się pojawi, to od razu zobaczę ten odcinek! Jejku, też bym tak chciała, a skoro zostajesz, to na ślub się nie wybierasz? :) Baw się dobrze kolejny tydzień! :*
    Blog♡

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 13, 2014

      Z tego, co wiem to ona i Bartek już nie są razem :)

      Delete
  2. Dobrze, że świetnie się bawisz. Czekamy na więcej zdjęć! :)

    ReplyDelete
  3. Uwielbiam pozory kontrolowane! Zarówno Bartek jak i Asia zawsze świetnie sobie radzą i są bardzo zabawni. Pooglądałam wszystkie profesjonalne odcinki i na ten z Tobą już niecierpliwie czekam, jestem ciekawa jak to wyszło :)

    ReplyDelete
  4. ale super! Marzę o takich wakacjach!
    pozdrawiam! ;)

    ReplyDelete
  5. AnonymousJuly 13, 2014

    Czemu zostajesz jeszcze tydzień? :) czekasz aż przyjedzie kolejna ekipa? czy jak? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po prostu zostaję na jeszcze tydzień z ekipą, która przyjechała wczoraj z Paryżem. ;)

      Delete
  6. AnonymousJuly 13, 2014

    czekasz na kolejny turnus? gdzie przyjedzie Szczurek i Oliwia? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po co miałabym na nie czekać? xD Nie spamuj mi już tak :)

      Delete
  7. AnonymousJuly 13, 2014

    Jak to możliwe, że zostajesz? :>

    ReplyDelete
  8. AnonymousJuly 13, 2014

    czemu zostałaś na następny turnus? zapłacili ci za to ?

    ReplyDelete
  9. Mam taką samą bluzkę ;)

    ReplyDelete
  10. JEJKU! Tak ci zazdroszczę tych wakacji i wszystkim, którzy mogą tam z Wami być! :)
    Fajna sprawa i żałuję, że nie mam możliwość być tam też :c
    Świetne zdjęcia!

    Pozdrawiam!
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  11. Jak fajnie, że jeszcze zostajesz!
    Ile można mieć maksymalnie lat aby jechać na ten obóz?
    Miłego pobytu!

    ReplyDelete
  12. ale super, śliczne zdjęcia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Strasznie zazdroszczę Ci tego wyjazdu :)
    Czekam na filmik :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Udanego pobytu kochana :)
    Śliczne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. A co to właściwie jest za program te pozory kontrolowane ?:) pierwsze słyszę :)

    ReplyDelete
  16. Zazdroszczę Ci pobytu w Hiszpanii! Marzy mi się taki wyjazd. Czekam na nowy odcinek pozorów! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Świetne zdjęcia! :) Fajnie, że zostajesz na jeszcze tydzień! :)

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. No to czekamy na emisję odcinka :) Miłej zabawy! :)

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę obozu ;*

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;* :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. super zdjecia! ;) Baw sie dobrze przez reszte dni ;D

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  21. Piekne zdjęcia. Zazdroszczę spotkania tylu sławnych osób :)

    ReplyDelete
  22. AnonymousJuly 13, 2014

    Jess musiłaś dopłącac jesli tak to ile bo plauje też obóz noi chce wiedzeć czy zostac można i jak to przebiega!?

    ReplyDelete
  23. Jej, kolejny tydzień? Rodzice nie mieli nic przeciwko? ;)
    Baw się dobrze! ;)

    ReplyDelete
  24. Świetny wyjazd i zazdroszczę, że byłaś na filmiku, choć nie wiem co to za program. Ale jesteś śliczna! Mniam, pyszna kawka! *.*
    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. nie znam tego programu :)
    http://blog017.blogspot.com/

    ReplyDelete
  26. Jejj będę sprawdzać codziennie kiedy odcinek z tb bd :)
    Mogłabyś mi powiedzieć skąd ta śliczna bluzeczka ? :)
    Udanego pobytu :)

    ReplyDelete
  27. Gratulacje, że udało Ci się nakręcić kolejny odcinek (:
    Miłego pobytu x
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. mega *o*

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. może za rok uda mi się pojechać, akurat będę miała jeszcze 19, haha ^^ a u nas bardzo ciepło, na całe szczęście :)

    ReplyDelete
  30. Gratuluje!

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. ale Ci zazdroszcze :) widac ze sie dobrze bawisz obuu tak dalej. Najgorsze sa pozegnania, a jaka pogoda jest teraz ?:)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Wykorzystaj jak najlepiej ten ostatni tydzień, a ja już zbieram kasę na następne wakacje "Lloret ♥"
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Wygladasz promiennie! :)

    ReplyDelete
  34. Ja pamiętam ten odcinek, nie mogę się doczekać zdjęć i filmików ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Nie mogę się doczekać wywiadu. :) Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  36. Ale ci zazdroszczę takich wakacji <3
    Przygoda, którą z pewnością zapamiętasz do końca życia.
    ! No to udanego wypoczynku!

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. AnonymousJuly 14, 2014

    a Maciek Musiał gdzie? :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tego dnia go z nami nie było ;)

      Delete
  38. Mówisz o Lusi, tej co się przyjaźni z Sylwią i ma kanał na yt, bo ostatnio na fejsie wypatrzyłam zdjęcie z nią, Syl i Maćkiem Musiałem. Uwielbiam Ciebie i ją :) Pozdrowionka :*
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Świetne zdjęcia, i czekam na pozory kontrolowane ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Dobrze, że świetnie ię bawisz ♥ Czekam na zdjęcia z Maćkiem Musiałem :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Moja kochana <3 Musimy się jeszcze spotkać, bo za mało fotek i w ogóle tęsknię już za całą Hiszpanią i ekipa ;c

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*