Lloret wieczorem

Sunday, July 27, 2014

Cześć kochani! Co u Was słychać? Moje wakacje w Polsce średnio żyją. Niby nie marnuję dni w domu, aczkolwiek czuję, ze i tak robię za mało. Powinnam korzystać z wakacji najbardziej jak umiem, by mieć co wspominać. Mam nadzieję, że sierpień pokaże jeszcze, że to właśnie te wakacje, będą najlepszymi w życiu. Za jakiś czas chyba wybiorę się na jakieś zdjęcia, żeby nie tylko z Lloret, ale także z Polski dodawać coś konkretnego. Mam w planach prowadzić wiele zmian do swojego życia, aczkolwiek będą one zauważalne za jakiś czas. Miejmy nadzieję, że na planach się nie skończy. Póki co nie jestem w stanie więcej powiedzieć. Również moje blogowanie ma nabrać tempa! 3majcie kciuki! :) Chciałabym Was również zaprosić na mojego instagrama, na którym na bieżąco pojawiają się jakieś fotki! Oraz na fanpage'a facebookoweg, gdzie postaram się dodawać częstsze posty. 
Przeglądałam album ze zdjęciami z obozu i znalazłam zdjęcia, które pamiętam były robione błyskawicznie na plaży pewnego wieczoru, po czym poszliśmy na miasto. Lloret wieczorem wygląda cudownie, choć nie da się ukryć, że nocą jeszcze piękniej! 
2 poniższe zdjęcia robione są telefonem.
 Z Mateuszem i Werką.
Choć to miejsce jest fantastyczne i naprawdę urokliwe na swój sposób, to na razie nie planuję tam powracać. Czas wybrać się gdzieś indziej! :) Monotonia nie jest dla mnie!

Opowiedzcie jak Wy się bawicie w te wakacje!
Buziaki! :*

You Might Also Like

42 KOMENTARZE

  1. Jak tam pięknie <3 Ja w te wakacje nie wyjeżdżam na żaden obóz itp., jedynie co to mogę jeździć na małe wycieczki z rodzicami, które są ograniczone do weekendów, bo pracują ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Jak tam pięknie <3 Ja w te wakacje nie wyjeżdżam na żaden obóz itp., jedynie co to mogę jeździć na małe wycieczki z rodzicami, które są ograniczone do weekendów, bo pracują ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądałaś i Werka też! :)
    Lloret de Mar robi wrażenie jednakże ja również nie lubię ciągle jeździć w jedno miejsce.

    Teraz trochę o moich wakacjach, haha :D Lipiec ogólnie siedziałam większość w domu, a jakoś w połowie pojechałam na Mazury. Tydzień była moja kuzynka z drugą babcią. A teraz wyczekuje 12 sierpnia. Wyjeżdżam z rodzinką na 2 dni w góry, a potem na 2 tygodnie za granicę. Jestem pewna, że będą to wakacje życia. Praga, Wiedeń, Lubljana oraz Split <3

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Lloret jest bardzo piękne :D

    ReplyDelete
  5. Śliczne zdjęcia i widoki! :)

    ReplyDelete
  6. Ja marnuję swoje wakacje, nigdzie narazie nie wyjechałam na ,,gdzieś dłużej" :( Jaki Lloret jest śliczny!

    nikaandlena.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. ehhh ;) Llloret wieczorem jest cudowne ;) oprócz tej mega tłocznej ulicy z clubami, gdzie nie da się przejść bez żadnej zaczepki ;) Ja tez nie planuje tam wracam, może kiedyś ;) Jestem nastawiona na nowe Państwa i nowe przeżycia co nie zmienia faktu, że było tam cudownie tak jak mówisz ;)

    ;*:)

    ReplyDelete
  8. W Lloret jest cudownie! Aż przypomniał mi się mój obóz i zaczęłam płakać przed monitorem :( Za rok wybieram się na pewno!
    http://jessicasloniewskablog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Piękne zdjęcia :) ja niestety też mam żal do siebie, że nie robię nic specjalnego we wakacje ...
    skąd bluzka ?

    ReplyDelete
  10. Lloret de Mar naprawdę robi wrażenie wieczorem :)
    June♫

    ReplyDelete
  11. Fajne zdjęcia:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. cudownie to wygląda nocą jak każde takie imprezowe miasto :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam na post o podróży na Zakynthos w Grecji :)

    ReplyDelete
  13. Musisz mieć świetny telefon o_o
    Wow, piękne widoki! ;) Obserwuję Cię na instagramie jako czekoladowa13 , świetne zdjęcia :D

    zapraszam
    www.kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ale piękne widoki! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  15. Rewelacyjne zdjęcia! Jejku jak można na każdym zdjęciu wychodzić tak idealnie powiedz mi? :*

    ReplyDelete
  16. ty mało korzystasz z wakacji ? to ja całymi dniami w domu siedzę hahah ;3

    Pozdrawiam ;* Obserwuję i zapraszam do siebie ;)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. widoki wieczorem są super :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Choć na zdjęcia zrobione telefonem nie są złe, wręcz przeciwnie ;)
    U mnie wakacje jak na razie się rozpędzają, teraz jestem w Gdańsku, a wczoraj odwiedziłam Jarmark Dominikański ;)

    Pozdrawiam ;*
    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Niesamowite zdjęcia! Szczególnie to pierwsze, aż ma się ochotę tam być i wyobrażać sobie jak to jest leżąc cały dzień na plaży ... Ach jak ja dawno na plaży nie byłam

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. śliczna jesteś :*
    piękne to Lloret :)
    ja we wtorek w nocy wyjeżdzam do Bułgariina kolonię :)
    buziaki! ;*

    ReplyDelete
  21. Świetne zdjęcie, Lloret jest piekne.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. AnonymousJuly 28, 2014

    ales szczuplutka :D chyba nie schudlas przez ten wyjazd? :(

    ReplyDelete
  23. Piękne widoki :) Chcialabym się tam wybrać może za rok :)

    ReplyDelete

  24. widać, że wypoczynek udany!


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Bardzo ładne zdjęcia!
    Naprawdę robi wrażenie!

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pięknie jest tam! Chciałabym odwiedzić to miejsce:)
    http://theshopaholiclove.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. śliczne miejsce. :*
    housee-of-anuubis.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne zdjęcia *____* Lloret wieczorem jest naprawdę cudne, choć tak jak napisałaś - nocą pewnie jeszcze piękniejsze.
    Moje wakacje są okej, w piątek wyjeżdżam nad morze także na razie się nie nudzę ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. przepiękne zdjęcia! *.*

    ReplyDelete
  30. Piękne widoki! chciałabym to zobaczyć na żywo! *-*

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Prawdopodobnie pojadę tam w tym roku szkolnym,jakoś w maju.Nie mogę się doczekać,bo nigdy tam nie byłam :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Cudowne zdjęcia *.* Świetnie wyglądasz! Ja wakacje spędzam bardzo pozytywnie :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  33. Jeju... jak Tam jest pięknie :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Wydaje mi się, że wieczorem każde miasto ma swój urok i zachwyca ;)
    Ja dopiero, mam nadzieję, że dobrze będę się bawić :3
    Ładne zdjęcia :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam takie widoki! Pięknie tam :)

    ReplyDelete
  36. Też byłam w Lloret, potwierdzam cudowne miejsce <3

    ReplyDelete
  37. Ale cudownie tam. *o*
    Śliczne zdjęcia!

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*