Adventure time!

Monday, July 28, 2014

Cześć kochani! Dzisiaj jest taka ładna pogoda a ja siedzę w domu! Ah co za nudziara ze mnie! Aż mam teleportować się w jakieś fajne miejsce, z fajnymi ludźmi. Póki co moi drodzy cały czas myślę nad blogiem. Chcę wprowadzić wiele zmian, ale jednak planowanie tego wszystkiego, nie jest takie łatwe na jakie wygląda. Chcę byście i Wy moi drodzy czytelnicy mieli wpływ na bloga i chciałabym usyszeć od Was: 
Co chcielibyście zobaczyć na tym blogu? ;)
Pytanie w zasadzie jest banalne, ale bardzo by mi pomogło. Chciałabym się trochę dostosować do Was, po przecież to Wy Tworzycie tego bloga! Dla Was go piszę! Zatem liczę na Waszą pomoc. Nawiązując do tematu postu, to gdy przyjechałam z Hiszpanii, zobaczyłam jakąś paczuszkę. Od razu wzięłam się za jej otworzenie, tym bardziej, że już nie współpracuję z firmami. Tak.. nie chciałam by było głupie gadanie, że się sprzedaję. :* Okazało się, ze otrzymałam od wspaniałej firmy mrgugu.pl bluzę. Uwielbiam tego rodzaju bluzy i choć jest ona trochę mało w moim typie, to na pewno się nie zmarnuję i będę w niej spać w jesień, czy zimę. To już 3 bluza tej firmy i ponownie jestem mega zadowolona! Bluza przedstawia bajkę z Cartoon Network - Adventure time! Co prawda jestem mało obeznana w tym, ale bluza z tym motywem jest naprawdę przesympatyczna. Jeszcze raz! Wielkie dzięki Mr. Gugu!

Bluza została założona na potrzebę zdjęć. Sami wiecie na razie jest zbyt ciepło na jej noszenie. ;)
 

Czy znacie tę firmę? Jak Wam się podobają ich ciuchy? ;)
Jeszcze raz gorąco polecam - mrgugu.pl
Udanego tygodnia! ;*

You Might Also Like

52 KOMENTARZE

  1. super bluza kochana<3

    ReplyDelete
  2. Nigdy nie oglądałam tej bajki, o firmie również nie słyszałam. Ale mnie ogólnie nie za bardzo podoba się taki typ bluz z dużymi nadrukami ;)

    ReplyDelete
  3. nie znam firmy ale bluza super fajne są takie bluzy bez kapturów ;)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Świetna bluza, ale nie w moim guście! :D
    Ja też z nikim nie współpracuje. Nawet zerwałam z sheinside, a ty z nimi współpracujesz? Liczę na odpowiedź ;)

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zapytałam się, bo zauważyłam banner w pasku ;)

      Delete
    2. AnonymousJuly 28, 2014

      Dlaczego? ; o

      Delete
    3. AnonymousJuly 29, 2014

      To czemu ci wysłali bluzy, jak z nimi nie współpracujesz? :)
      P.s Liczę na odpowiedź :)

      Delete
  5. hehe śmieszna bluza, fajna :)

    ReplyDelete
  6. Śliczna ta bluza *_*

    Pyt: Jakiej porady byś udzieliła zaczynającym blogerką ?

    http://ally-allly.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Słyszałam o tej firmie na jakimś blogu, bluza bardzo fajna o ile można tak powiedzieć to jest zrobiona z poczuciem humoru :)

    ReplyDelete
  8. Bardzo fajna! Też siedzę w domu.

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. AnonymousJuly 28, 2014

    Również dzisiaj siedzę w domu, piąteczka :D
    Na blogu fajnie byłoby zobaczyć jakieś posty z serii jakich kosmetyków używasz, jak dbasz o cerę i włosy, czy zdrowo się odżywiasz, czy ćwiczysz itd. :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJuly 28, 2014

      Popieram! ;)

      Delete
  10. Nie słyszałam o tej firmie, ale bluza całkiem ciekawa. Jeśli chodzi o Twojego bloga to chętnie zobaczyłam więcej outfitów i może jakieś posty tematyczne. Może jakiś tag od czasu do czasu.. Czekam na następny ;*

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetna bluza :)

    maggiee-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Sliczna bluza ;D

    http://joanne-bloog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Fajny case! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Nie znam firmy, ale z chęcią przejrzę ofertę. Ja z chęcią zobaczyłabym listę blogów na które zaglądasz :)

    ReplyDelete
  15. Śliczna bluza! Moja przyjaciółka zamawiala u nich bluzę i jest bardzo zadowolona :)

    ReplyDelete
  16. Świetna bluza ;) Słyszałam o tej firmie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Muszę przyznać, że nigdy nie słyszałam o tej firmie! Ale bluza faktycznie urocza, bardzo fajna :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Nie słyszałam o tej firmie, ale bluza jest świetna! :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  19. Słyszałam o tej firmie bardzo dużo, mają genialne ciuszki ;*

    Obserwuję, zapraszam do siebie na nowy post ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. fajna ta bluza ;)

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Piękna bluza! :*

    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. mi się nie podoba ale podobno o gustach się nie dyskutuje :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. ta firma ma wiele ciekawych wzorów. ceny nie są za niskie ,ale znajoma twierdzi, że rzeczywiście idzie za tym jakość.

    ReplyDelete
  24. AnonymousJuly 28, 2014

    Nie chcesz może sprzedać tej bluzy? ;3 albo chociaż jakieś namiary gdzie można takie dostać tj. z tego typu nadrukami :) jest świetna *-*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Skontaktuj sie ze mną ;)
      jessikachincza@o2.pl

      Delete
  25. Ale śliczna ta bluza *__*
    W sumie mi by było szkoda żeby w niej spać, ale w sumie może być wygodna :D
    Śliczne zdjęcia.
    Na Twoim blogu chciałabym zobaczyć posty typu my morning routine albo ulubieńcy miesiąca :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Fajna bluza, ale nie wiem czemu przypadłą mi do gustu jako piżama. :)
    Zapraszam do mnie! :)
    http://renesmenesblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Mega bluza ! :D

    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://annabell-xoxo.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. swietna ta bluza! :)
    śliczna jestes :*:*:*:*:*

    ReplyDelete
  29. Kojarzę, ale nigdy nie przeglądałam ich asortymentu, fajna! Ja chciałabym więcej postów tematycznych i modowych no i codzienności :)

    ReplyDelete
  30. śliczna jesteś, fajnie piszesz myślałaś kiedyś żeby zacząć nagrywać filmiki na yt? :)
    pozdrawiam still-casual.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Na piżamę zimą na pewno się ta bluza nadaje, jednak nie jest ona w moim stylu i chyba bym jej nie założyła na jakieś wyjście. Co nie oznacza, że jest brzydka. Jak koleżanka wyżej napisała : o gustach się nie dyskutuje ;)

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. fajna bluza, ale etui bardziej mnie zauroczyło :D

    ReplyDelete
  33. fajna bluza, mi sie nawet podoba :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  34. świetna bluza! oczywiście, że firma jest mi znana, jednak nigdy nic stamtąd nie zamawiałam. może czas to zrobić :D

    ReplyDelete
  35. Haha zabawna jest ta bluza, taka pozytywna :)

    http://monikaspassions.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. ale ładna bluza! :)

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Znam tą firmę i uważam,że mają świetne ubrania!Szkoda,że są takie drogie,ale to pewnie idzie w parze z jakością :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Fajna bluza!
    http://designsvictoria.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Jaki masz telefon ?

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*