Zaproszenie na slub

Thursday, June 19, 2014

Witajcie ponownie. Już jakiś czas temu zostałam zaproszona na ślub i wesele Bartka siostry. W zasadzie nieoficjalne zaproszenie dostałam od Bartka daaawno temu. Teraz pozostało tak niewiele czasu. Generalnie mam bardzo dobre relacje z całą rodzinką Bartka i choć naprawdę nienawidzę tego typu uroczystości, ponieważ czuję się nieswojo, to bardzo się cieszę, że zostałam zaproszona i że będę mogła spędzić trochę czasu z moją drugą rodzinką. Wesele wypada 19 lipca. Z tego powodu wybierałam datę obozu tak, by na pewno wszystko pasowało. ;) Jeszcze nie mam pomysłu co by ubrać, ale na to akurat zawsze znajdzie się czas. ;)
Lubicie tego typu uroczystości? ;)
Buziaki, miłego wieczoru i na zapas - dobrej nocy! :)

You Might Also Like

71 KOMENTARZE

  1. Bardzo lubię śluby, ale mój najbliższy zapowiada się za jakiś rok ;/.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lubię śluby, ale u mnie w rodzinie żaden się nie zapowiada. :)

      malinowe-ciasto.blogspot.com

      Delete
  2. Ale śliczne zaporszenie. :)
    Ja nawet lubię śluby!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  3. Ja mam w sierpniu wesele :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. Chętnie wybrałabym się na ślub,ponieważ lubię takie okoliczności ;)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;*

    ReplyDelete
  5. koniecznie pokaż nam jak będziecie wyglądali :)

    ReplyDelete
  6. ja lubię, moja siostra ma wesele 27 siperpnia ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ja dawno nie byłam na żadnym ślubie, jednak lubię takie uroczystości C:

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Na najbliższym ślubie będę dopiero za rok, ale bardzo lubię tego typu uroczystości :)
    Ciekawa jestem bardzo Twojej stylizacji :)

    ReplyDelete
  9. Ja byłam w zeszłym roku na ślubie, teraz żaden się nie szykuje ;)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  10. Ja byłam na ślubie 2 lata temu ;) Nie przepadam za takimi uroczystościami, ale to bardzo miło, że Cię zaprosili :)

    ReplyDelete
  11. Ja kocham chodzić na wesela, ale w tym roku niestety nie mam :((

    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. CHciałabym iść na czyiś ślub :)
    http://blog017.blogspot.com/2014/06/jesli-masz-jakies-pytaniapisz.html

    ReplyDelete
  13. Ja niedługo idę na ślub,również nieswojo się czuję,ale tylko gdy idę do kogoś obcego,dalszej rodziny.

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  14. nie lubie tego typu uroczystosci ale ciesze sie ze Cie zaproszono:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. też będę w tym roku ale dopiero w sierpniu :)
    Pokażesz sukienkę jak już będziesz miała wybraną ?

    ReplyDelete
  16. Bardzo lubię tego typu uroczystości ;D akurat mam zaproszenie na 16 sierpnia na ślub :)

    ReplyDelete
  17. Jak ja dawno nie byłam na weselu ;/ Uwielbiam takie zabawy :)
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Ja uwielbiam śluby :)

    ReplyDelete
  19. Są plusy i minusy takich imprez ;) Największą zaletą jest chyba to, że można się najeść! Haha! ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ja lubię śluby, gorzej z weselami - nienawidzę tej całej tandetnej muzyki i mnóstwa alkoholu. Wiem,że nie na każdym tak jest, ale na razie mam same niefajne wspomnienia :)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :)

    ReplyDelete
  21. Ja uwielbiam wesela, a kolejne na które się wybieram mam w sierpniu. Zdecydowanie lepiej iść na wesele z osobą towarzyszącą, bo zabawa staje się wtedy jeszcze lepsza. Mam nadzieje, że będziecie się z Bartkiem świetnie bawić. Rozglądaj się już pomału za sukienką, bo w ostatniej chwili będzie Ci najgorzej coś kupić z powodu presji, wiem to z własnego doświadczenia.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam w razie co szafę, w której zawsze coś się znajdzie ;D Wiec nie czuję niepokoju. ;D

      Delete
  22. Śliczne jest :) Ja tez nie lubię takich uroczystości, ale zawsze można się pobawić :)

    ReplyDelete
  23. Śliczne zaproszenie! Może pokażesz jak się ubierzesz?

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3

    ReplyDelete
  24. Ja idę teraz, w sobotę na wesele siostry mojego hmm...kolegi i strasznie się stresuję, bo nikogo tam nie znam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja tak bardzo nie chcę :( ale skoro już dostałam to zaproszenie, to trzeba iść. ;) :D
      Miło, że dostałam, ale naprawdę nie lubię ;(

      Delete
    2. Mi się tak strasznie nie chce isc, a on za dwie godziny ma po mnie przyjechac juz.:( ja lubie wesela, tylko ze sie stresuje bo nikogo tam nie znam poza nim i jego siostra ktora wychodzi za maz

      Delete
  25. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja jadę na ślub i wesele swojego brata ciotecznego i już nie mogę się doczekać ;)

    ReplyDelete
  27. Jakie ładne <3
    Ja lubię wesela, ale kiedy nie muszę to raczej omijam takie uroczystości szerokim łukiem ;)

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Ja idę we wtorek na wesele mojej koleżanki brata, i strasznie się boję tego, bo nie znam tam połowy osób i w ogóle jakoś tak zawsze się stresuję tymi uroczystościami.

    AgaForever1.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Ja jeszcze nigdy nie byłam na niczym ślubie;)

    ReplyDelete
  30. świetny post! tez nie dawno dostałam zaproszenie na ślub kuzynki :)
    obserwuję i gorąco zapraszam do tego samego :P
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  31. Moje najbliższe wesele będzie w sierpniu, ale to już tak mało czasu ;d Ogólnie lubię chodzić na takie uroczystości, można nieźle pojeść (haha :D) i potańczyć oraz trochę poznać się z innymi :D

    http://patrz-oczami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. Ja rzadko chodzę na takie uroczystości, ale również nie przepadam :/

    ReplyDelete
  33. takie imprezy są fajne, ponieważ zbliżaja ludzi :)

    ReplyDelete
  34. Ja bardzo lubię wesela, można się świetnie wybawić ;)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Uwielbiam takie uroczystości :D
    a w sierpniu wybieram się na ślub własnej siostry czego nie mogę się już doczekać^^

    ReplyDelete
  36. Ja uwielbiam takie uroczystości! Super, że masz takie dobre relacje :>
    Blog♡

    ReplyDelete
  37. Ja mam ślub za dwa miesiące. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. ja byłam na razie na jednym ślubie, ale świetnie się bawiłam i z ochotą bym to powtórzyła ;D
    Tobie też życzę miłej zabawy ;p
    http://laristalife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Ja tam lubię :) Oj, ja dawno nie byłam na weselu :)

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. ja byłam mniejsza lubiłam, teraz nadal drugiej połówki brak to już mniej lubię takie uroczystości jak wszyscy z parą przychodzą a ja sama xD

    ReplyDelete
  41. Byłem na ślubie rok temum było super! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja uwielbiam, ale niestety nie byłam nigdy w życiu na ślubie :,
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Ja uwielbiam chodzić na takie uroczystości, a szczególnie na wesela! :)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. ja chodzę na wesela tylko dlatego, że mogę się najeść :D

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ja lubię wesela. Tobie życzę abyś się świetnie bawiła.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Na weselu byłam tylko raz i to baaardzo dawno temu, więc z opinią, czy lubię chodzić wstrzymam się narazie :)

    zieloffa.blogspot.com

    ReplyDelete
  47. Jeszcze niedawno nie znosiłam wesel i zawsze na poprawiny mówiłam, ze jestem chora i nie szłam, ale teraz jakoś wszystko się zmieniło i uwielbiam wesela. Teraz tylko myślę, kto za ile będzie się żenił i że zamiast sukienki muszę szukać chłopaka XD. :D .
    Uwielbiam Twojego bloga.!

    http://natalczessdream.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Lubię wesela ,ale nie przepadam za imprezami które później są...
    wiktoria-wikaa.blogspot.com
    housee-of-anuubis.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja na żadnym ślubie nie byłam od dwóch lat :) Jak byłam mała to je lubiłam, ale teraz jak ty czuję się na nich nieswojo :)

    ReplyDelete
  50. Rzadko bywam na weselach, zawsze się strasznie nudzę, ale mam nadzieję, że Ty będziesz się dobrze bawić :)
    ✄ blog

    ReplyDelete
  51. Ja uwielbiam takie uroczystości, naprawdę :)
    Super, ze rodzina Bartka Cię zaprosiła i w ogóle, że macie dobre relacje, bo to w sumie bardzo ważne ^^
    Śliczne zaproszenie, powodzenia w szukaniu sukienki :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja nie lubię :) zwłaszcza gdy na weselu są nachalne dziadki, które nie potrafią zrozumieć, że ktoś nie chce z nimi tańczyć :D

    ReplyDelete
  53. Ja bardzo lubię!W kościele bardzo się wzruszam,a na zabawię szaleję na parkiecie.Dawno nie byłam na żadnym ślubie.Cóż,może niedługo :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Uwielbiam takie uroczystości! U mnie niestety żaden ślub prędko się nie zapowiada ;/
    ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  55. śliczne zaproszenie ♥

    ReplyDelete
  56. Ja bardzo lubię tego typu uroczystości :)
    ładne zaproszenie :)
    pozdrowionka:*
    http://world-of-crazy-sisters.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. ja uwielbiam wesela, mam nadzieje ze super sie bedziecie bawic! :) Piekne zaproszenie :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  58. uwielbiam jeździć na sluby jednak ja mam ślub dopiero w październiku i też nie jest pewne czy pojadę, bo to na drugim końcu polski^^

    ReplyDelete
  59. śliczne to zaproszenie ;* na pewno będziesz się świetnie bawic ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. Ja uwielbiam takie imprezy :D śluby, wesela.. eh, chętnie wybrałabym się :)

    ReplyDelete
  61. Bardzo lubię śluby, a najwcześniej zapowiada się ślub mojej cioci ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. bardzo ładne zaproszenie! :)

    ReplyDelete
  63. Też jadę na ślub 19 lipca :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*