Zalatana

Monday, June 23, 2014

Cześć! Ale mam dzisiaj zalatany dzień. Obudziłam się ok. 11. Szczerze chętnie pospałabym sobie dłużej, ale obowiązki na mnie czekały. Spotkałam się z Zuzą, która towarzyszyła mi przy m.in składaniu podań do szkoły. Byłam także zrobić zdjęcia legitymacyjne. Wyszłam jak bałwan. Naprawdę. Czy na takich zdjęciach nie można wyjść porządnie? Wydaje mi się, ze to przez to ustawianie o każdy kąt. Jest to co najmniej irytujące. Może Wam pokażę jak wyszły, bo jutro odbieram. Będziecie mogli pośmiać się razem ze mną.. Tak błąkałyśmy się z Zuzą po mieście aż do prawie 18. Teraz postanowiłam wpaść do domu coś zjeść, napisać dla Was notkę i za moment przyjdzie po mnie sąsiadka Wercia. Natomiast o 19:30 przyjeżdża Bartek i pójdziemy na film "Gwiazd Naszych Wina". Absolutnie byłam zaskoczona, że Bartek nie marudził, że nie lubi takich filmów itd. A ten film chciałam bardzo obejrzeć! Choć najpierw planowałam przeczytać książkę, której niestety nigdzie nie dorwałam.. 
Dzisiaj mam dla Was kolejny #ootd. Ponownie zwyczajny look, w pośpiechu, ale w takich czuję się zdecydowanie najlepiej!  Teraz planuję być systematyczna, a więc zabieram wszędzie ze sobą aparat. ;) 
okulary - biedronka! | marynarka - metka.co | sweterek - H&M | naszyjnik - Cropp | torebka - verostilo.com | spodnie - Zara | trampki - converse

Jak Wam się podoba? :)
Jak mija poniedziałek?

Miłego wieczoru! :*

You Might Also Like

62 KOMENTARZE

  1. cudowne ottd! :) śliczna jesteś ;*

    rosy-roosy.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Z tym zdjęciem legitymacyjnym to dużo zależy od fotografa. Mnie się moje zdjęcie podoba. :) Twoje pewnie jest świetne :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 23, 2014

    ładny zestaw :)
    widziałam właśnie fajne okulary w biedrze chyba za 10 zł!!!
    a do szkoły to się nie chodzi, cooo? :D

    ReplyDelete
  4. Cudowny film ! radzę wziąć chusteczki! :))

    ReplyDelete
  5. Ja też na takich zdjęciach wychodzę okropnie... W ogóle to chyba nie znam osoby, która wyglądałaby na nich normalnie! A stylizacja bardzo ładna, lubię takie :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. AnonymousJune 23, 2014

    gdzie składałaś dokumenty?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Do czerwonego za namową Zuzy :(
      Choć i tak nie przyjmą :D

      Delete
    2. AnonymousJune 24, 2014

      Czerwony czyli? Liceum, Technikum, Zawodowa?

      Delete
    3. Aa! Myślałam, że z mojego miasta się ktoś pytał. ;)
      Liceum. ;)

      Delete
    4. AnonymousJune 24, 2014

      Właśnie nie i dlatego się dopytywałam :))
      Życzę Ci, aby Cię przyjęli! Na pewno przyjmą :)

      Delete
  7. Świetny outfit i bardzo ładne zdjęcia :)
    Ja dzisiaj miałam szansę obejrzeć "Gwiazd naszych wina", bo byliśmy na wycieczce w kinie, ale niestety nauczyciele stwierdzili, że pójdziemy na 22 Jump Street, bo leciał wcześniej -,- No cóż albo wybiorę się jeszcze raz do kina albo będę zmuszona poczekać a film będzie dostępny online ;)
    Udanego seansu! :*

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Super stylizacja !
    Ja na zdjęciu do legitymacji, też jak bałwan ! haha, nie chce myśleć, że to zdjęcie będzie za mną chodzić przez 3 następne lata !

    ReplyDelete
  9. AnonymousJune 23, 2014

    I jak tam? Udało Ci się już coś przytyć? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Niedawno tak, 4 kg. Teraz czuje jakbym znowu schudła :/

      Delete
    2. AnonymousJune 24, 2014

      Kurcze.. to może powinnaś zrobić badania, zbadać tarczycę?

      Delete
  10. Wyglądasz cudnie! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Jaka cudowna stylizacja !!;) Ta torebka jest mega !;)
    A co do zdjęcia- to nie jesteś sama, moje to jest dopiero koszmar hahha :D

    ally-alia.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ślicznotka moja kochana <333 musimy się spotkać :*

    ReplyDelete
  13. Prześlicznie wyglądasz!
    Świetny masz kolor włosów! Czym farbowałaś??
    Ja właśnie siedzę w ręczniku, przed chwilą mi siostra zafarbowała szamponem koloryzującym Casting o kolorze Toffee Delice. Pierwszy raz farbowałam i nie mogę się doczekać efektu!

    http://stayy-positivee.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Bardzo ładna stylizacja :)


    juliabloger.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. ja również wyglądam okropnie na takich zdjęciach ahhahaha
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  16. Śliczne zdjęcia i stylizacja.Też mam zamiar przeczytać tą książkę i obejrzeć film;)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. Bardzo ładny ootd, czekamy na zdjęcie legitymacyjne, miłego oglądania filmu :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. Bardzo ładnie wyglądasz! Ten strój jest świetny! Bardzo lubię takie proste i klasyczne stylizacje. ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mimo, że stylizacja prosta to wpadła mi w oko :)
    Ja też już nie chodzę do szkoły i również spałam do 11, a potem oglądałam PLL, bo znów mnie naszła ochota :D
    Jeśli chodzi o ten film to miałam iść, ale moja psychika tego nie wytrwa, bo akurat w sobotę miałam pogrzeb...

    ReplyDelete
  20. śliczna ty jesteś ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Też miałam czytać tą książke, ale w środe wybieram się do kina na film. Jestem strasznie podekscytowana, bo tyle pozytywnych opinii słyszałam na jego temat, że już nie mogę się doczekać. Zdjęcia do legitymacji i paszportu to chyba najgorsze co może być. Miłego wieczoru :)

    ReplyDelete
  22. Ślicznotka! Bardzo ładnie wyglądasz, a takie proste rozwiązania są najlepsze :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  23. AnonymousJune 23, 2014

    Ja, jak robiłam sobie foty do legitymacji do technikum, to się popłakałam... Wyszłam jak grubas, z dwoma pucołowatymi policzkami... I bez szyi. Masakra :(

    ReplyDelete
  24. Poniedziałek mija ok :)

    Super #ootd <3


    http://antiszek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja właśnie chciałam iść na ten film, ale zawsze trafie na dzień, w którym wyprzedane są wszystkie (!!) bilety. Pewnie i tak obejrzę go w internecie ;)

    minimumena.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. nienawidzę zdjęć do legitymacji, do wizy są jeszcze gorsze, bo trzeba odsłonić czoło,żeby brwi było widać, a ja zawsze mam grzywke prostą i wyszłam strasznie ;)
    śliczny ootd, torebka jest cudna *-*

    ReplyDelete
  27. Ślicznie wyglądasz :)

    http://madeleinelifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Boże jaki slodziak ^.^ Wyglądasz bardzo dorosło ;) Co robisz że masz takie mocne rzęsy? :)

    zapraszam nowy post- ♥ Sesja + Co trzymam w torebce ♥
    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. Mi dzień minął całkiem przyjemnie. Ja na takich zdjęciach legitymacyjnych zawsze głupio wyglądam.
    Śliczne zdjęcia.
    http://tyglysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Masakra z tymi zdjęciami! Chętnie zobaczę jak wyszłaś ;)
    A Jess, mam takie pytanie: Czy możesz na najbliższy post napisać post z pytaniami i odpowiedziami. Pytania od obserwatorów.
    A poniedziałek to jedna wielka katastrofa, właściwie ten dzień jest opisany na moim blogu, a więc zapraszam:
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. W sumie można by było coś takiego zorganizować po długim czasie. ;)

      Delete
  31. Świetny post. :D
    Z resztą jak zawsze. :)
    Torebka też super. ;3
    Pewnie z tym zdjęciem do legitymacji nie jest tak źle co? :D
    hellomickeeyy.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jest. Zdjęcia legitymacyjne to zło. :D

      Delete
  32. AnonymousJune 23, 2014

    prostujesz włosy czy masz takie proste naturalne? :)

    ReplyDelete
  33. Cudowny ootd <3
    Ja niedługo idę z przyjaciółką na ten film ;)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Zapraszam na bloga :) http://stay-forget.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. ej ej ej jakiego używasz tuszu do rzęs? są niesamowite!

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://www.catrice.eu/fileadmin/catrice/packshots/76824a.png Tego:)

      Delete
  36. Zwykły ale najlepszy ;)
    Świetnie wyglądasz i masz piękne oczy ; c

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Absolutnie uwielbiam Twoją aktualną długość włosów, są śliczne ;)
    I cudowny zestaw :) Również nie lubię robić zdjęć do legitymacji...

    ReplyDelete
  38. Śliczny outfit :)

    zapraszam: sophiediy.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Ten naszyjnik jest bajeczny! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  40. masz piękne włosy, bardzo podoba mi się ta stylizacja:) osobliscie ide na ten film do kina juz niedlugo słyszałam ze jest bardzo ciekawy.

    Pozdraawiam i zapraszam : http://oliwias-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Piękna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Bardzo fajny outfit. zakochałam się w marynarce, a przedewszystik w jej kroju :) Całość rewelacyjnie skomponowana.
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Świetny set, wszystko idealnie razem wygląda ; )

    Zapraszam http://robertakaaa.blogspot.com/ : )

    ReplyDelete
  44. Bardzo pasuje ci w tej marynarce. Świetny blog
    Zapraszam do mnie. Dopiero zaczynam: http://chocolate-melody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. AnonymousJune 30, 2014

    O Boże, wyglądasz tak staro że dałbym Ci 34 lata. Wspolczuje wyglądu za kilka lat...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hahaha :D To wejdź za kilka lat na tego bloga lub odnajdź mnie na facebooku i weźmie Cię ból dupska :D:* xo.

      Delete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*