Wakacje 2014!

Saturday, June 28, 2014

I rozpoczęliśmy wakacje 2014! Jestem taka szczęśliwa, że mam za sobą kolejną szkołę. Pamiętam, że niedawno co tam przyszłam a już we wrześniu przywitam się z nową szkołą i poznam nowych ludzi. Był płacz na zakończeniu ale mam nadzieję, że co jakiś czas będziemy się widywać grupowo. A teraz pozostały tylko 4 dni do wyjazdu do Paryża z funclubem! Oczywiście biorę laptopa. Aczkolwiek nie wiem, czy będąc we Francji będę miała dostęp do wifi. Najwyżej notki dodam jak dojadę do Lloret de mar. Już mam dobre kumpele, z którymi będę w pokoju. Poznałyśmy się na grupie obozu. Wydaje mi się, że jesteśmy zgrane i że będą między nami świetne relacje. Oczywiście gorąco je pozdrawiam! Nie wierzę naprawdę... zostały tylko 4 dni?! Niedługo biorę się za pakowanie, tylko jeszcze muszę dokupić kilka potrzebnych rzeczy zgodnie z listą, której co prawda jeszcze nie mam, ale zaraz zacznę pisać. Co do wczorajszego dnia to po zakończeniu roku wybrałam się z klasą na pizzę. Świetnie spędziliśmy czas. Dużo śmiechu! Pod wieczór wyszłam z Zuzką i poszłyśmy na orkiestry w naszym mieście. Tam było wiele znajomych także co chwile ktoś odchodził i przychodził. Rozpoczęcie wakacji jak najbardziej udane i mam nadzieję, że w te wakacje jak najmniej się będę leniła w domku!
Dzisiaj jak na razie nie mam żadnych szczególnych planów, ale postaram się gdzieś wyjść pod wieczór. ;) 3majcie się ciepło!  
Koniecznie pochwalcie się swoimi planami wakacyjnymi! :)
_________________________________________________________

You Might Also Like

67 KOMENTARZE

  1. ja nie mam żadnych takich dużych planów :) Jej, nie mogę się doczekać Twojej relacji z obozu, jako że sama bardzo chciałam na niego jechać ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ja mam za 20 dni swój wyjazd do Francji i Londynu :) 3maj się. :)

      malinowe-ciasto.blogspot.com

      Delete
  2. Francja, ah może też w te wakacje tam zawitam ^^

    ReplyDelete
  3. Miłych wakacji! <3
    Ja jadę w lipcu do Chorwacji :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  4. Ja jeszcze nie mam konkretnych planów na wakacje. Pewny jest jedynie wyjazd z rodziną, a reszta raczej odbędzie się spontanicznie. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Też nie mogę w to uwierzyć, że wakacje właśnie się zaczęły. Ja do wyjazdu mam niecały tydzień, a już nie mogę się doczekać. Fajnie, że poznałaś już nowe koleżanki i dobrze się z nimi dogadujesz. Udanego wyjazdu i będę czekała na relacje :)

    ReplyDelete
  6. Nie mam czym się chwalić, bo najzwyczajniej w świecie planów na wakacje nie mam. Być może wybiorę się gdzieś z rodzicami i rodzeństwem na kilka dni, może też na trochę do babci. :)
    Udanych wakacji, Jess! ;*

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mój plan na wakacje to przede wszystkim dobrze się bawić:)
    Ale po za tym to jadę nad morze, do Białegostoku :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. ja też mam nadzieję ,że te wakacje będą udane ;3 ja z klasą byłam na obiedzie w restauracji i kawie ,niestety wszyscy tak szybko uciekli,że prawie wogóle nie porozmawialiśmy ... :(

    ReplyDelete
  9. o to udanego wyjazdu :) my do Lloret dopiero od 15 sierpnia :)

    ReplyDelete
  10. Ja kończyłam gimnazjum w zeszłym roku i też płakałam :P Ale coś się kończy, coś zaczyna. Teraz też mam bardzo zgraną klasę. Udanego obozu i wakacji! Buziaki :*

    sylwiaa-m.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. świetny post ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. zazdroszcze ci wyjazdu do Lloret, baw sie dobrze! :D

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  13. Ja planów nie mam, a w Paryżu byłam kilka miesięcy temu! Udanych wakacji :>
    Blog♡

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę wyjazdu do Francji. Nigdy tam nie byłam :c
    Baw się dobrze <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Planów na razie żadnych nie mam, ale dopiero się zaczęły wakacje, a pomysłów jest masa :D
    dajanka-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja nie mam szczególnych planów poza wyjazdem do przyjaciółki nad morze :)
    Miłych wakacji :)

    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Ja na te wakacje nie mam prawie żadnych planów

    ReplyDelete
  18. Przede mną jeszcze dwa lata w szkole, zobaczymy czy wtedy też się popłaczę. :)
    Udanego wyjazdu!

    ReplyDelete
  19. udanego pobytu w Lloret :)

    ReplyDelete
  20. My z klasą też myśleliśmy nad pizzą,niestety spora ilość dojeżdża i nie miałaby możliwości powrotu o późniejszej godzinie :c

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  21. Bułgaria, Kraków, Farma Iluzji, rodzina i przyjaciele ;d
    ZAPRASZAM DO MNIE
    http://enough-tobelievee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. Udanego wyjazdu :)
    Ja też jadę na kolonie do Paryża i Loret de mar tylko ja jadę już w poniedziałek.

    http://madeleinelifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Filmiku jeszcze nie oglądałam, więc się za niego zabieram! :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Jezus, blogi pomyliłam nie ten komentarz, haha. XD
    Ja jadę na obóz. :)

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja jadę nad morze i na mazury :))

    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Pierwszy raz jestem na Twoim blogu, ale jest super! Pozdrawiam
    ________

    http://mustache-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. To udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  28. AnonymousJune 28, 2014

    A gdzie się wybierasz do szkoły? ;)

    ReplyDelete
  29. do 25 lipca w domu. Może 15do 20 lipca wpadnie do mnie przyjaciółka z Łodzi, 26 jadę do wrocławia a później z dziewczynami do Berlina na showcase z bangtan boys ^^ no a w sieprniu do pracy,trzeba odpracować sobie na koncert, haha ^^

    ReplyDelete
  30. AnonymousJune 28, 2014

    Świetne zdjęcia, świetny wpis. Pisz dalej!
    Zapraszam też czasem do mnie, jeśli ktoś ma ochotę :): vancandy.bloog.pl

    ReplyDelete
  31. Upragnione i wyczekiwane wakacje nareszcie nadeszły, zgadzam się z postem w 100 % :)

    ReplyDelete
  32. Ja też z klasą byłam na pizzy, ale dzień wcześniej niż ty
    Ja jestem w 1 klasie gim dlatego to pierwszy rok kiedy jesteśmy klasą
    szczypta-radosci.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja w tym roku nie mam jakiś specjalnych planów, ale za rok jadę do Anglii i Szkocji i może do Chorwacji :) Już nie mogę się doczekać!
    Udanego wyjazdu!
    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  34. Ja ten pierwszy dzień wakacji spędziłam na ognisku po raz ostatni z moją kochaną klasą. Było cudownie ! Mam nadzieję, że całe moje wakacje będą tak udane jak ten pierwszy dzień, albo lepsze ;)

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Zazdroszczę wyjazdu :)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Jejku ale Ci zazdroszczę tego wyjazdu do Francji! Ale kiedyś i ja na pewno tam zawitam :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia ^^ Ja jadę na Mazury i w okolice Poznania na obóz, z którego będą 2 wycieczki zagraniczne :)

    ReplyDelete
  38. Ja nie mam jakiś większych planoów na wakacje, na pewno przyjacie <3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. AnonymousJune 28, 2014

    da grasso, zdecydowanie dobra pizza ^^

    ReplyDelete
  40. Ja z moją klasą rozstaję się dopiero za 2 lata ;)

    Obserwuję, zapraszam do siebie :)
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Miłych Wakacji !
    Zapraszam do mnie.

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Ja wyjeżdżam nad morze, do Warszawy i jeszcze nie wiem. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wakacje! Love <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  44. Udanych wakacji Jess ;*

    http://antiszek-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. mam nadzieję, że miło spedzisz czas n atych wakacjach!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Ja jadę do polski ( mieszkam w Anglii ) Już się nie mogę doczekać!
    śliczne zdjęcia *.*
    zapraszam :
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  47. Zazrdo ;c Też chciałabym pojechać gdzieś a granice :)
    Możliwe że pojade z rodziną nad jakieś jezioro.

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Moje plany to obóz i Bułgaria. Już nie mogę się doczekać :) Życzę ci udanych wakacji!


    Zapraszam
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  49. zycze ci udanych wakacji ! pamietam poczatek roku sskolnego a tu juz wakacje :) mam nadzieje ze tez nie bede sie leniwic w domu :))

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. Jak na razie nie mam żadnych planów wakacyjnych :)
    Życzę udanych wakacji :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie :)
    http://solodayworld.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Udanych wakacji Ci życzę! :3
    A co do moich planów, to już za tydzień jadę z rodzicami nad morze ;)
    Pozdrawiam~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  52. Ja mam zaplanowanych dużo wyjazdów:) Uwielbiam podróżować, więc to dla mnie wymarzone wakacje!

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Mi jeszcze zostały 3 tygodnie do końca szkoły jaki że mieszkam w UK. :)

    magiczna-moda.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Karkonosze, Mazury i działka :) To chyba tyle z tych zaplanowanych wyjazdów.
    Nie mogę się doczekać relacji z obozu *.*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Miłego wyjazdu do Paryża i Lloret de Mar! :)
    Ja już byłam na Rodos i jeszcze jadę na Suwałki na konie. :)

    ReplyDelete
  56. Ja planów na wakacje jakiś specjalnych nie mam. Głównie spontan.

    ReplyDelete
  57. No to miłej zabawy w Lloret ♥♥
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Ooo jejku, jak ja Ci bardzo zazdroszczę wyjazdu ;<

    zapraszam:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. zazdroszczę wyjazdu *.*
    fajnie, że miło spędziłaś czas, też ostatnio byłam z klasą na pizzy ;))
    zapraszam
    justsayhei.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. Lloret :)
    zapraszam do mnie
    cvte-olga.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  61. O! Zazdroszczę wyjazdu :)
    Życzę Ci, aby był udany!

    Zapraszam justlife-jurka.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. ja nie mam planów, ale postaram sięwykorzystać czas maksymalnie ;)

    ReplyDelete
  63. AnonymousJuly 04, 2014

    Jaka jest nazwa tej grupy obozu? :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*