Milion rzeczy do zrobienia

Monday, June 30, 2014

Cześć! Już dzisiaj zaczynam wszelkie przygotowania związane z obozem! Listę rzeczy miałam już zrobić jakiś czas temu, jednak dopiero w tej chwili się za nią zabrałam. Jutro mam cały dzień zaplanowany, a więc dzisiaj pozostaje mi organizowanie wszystkiego, co związane z wyjazdem do Francji i Hiszpanii. Nie mogę uwierzyć, że to tylko dwa dni, ale chyba czas uwierzyć, że to już niebawem będę jechała kochanym autokarem funclubu. Wiedziałam ile mam do zrobienia dzisiaj, mimo to obudziłam się dopiero przed 12, gdy przyszedł listonosz z rzeczami, które niedawno zamówiłam. Na pewno kojarzycie blogerkę Ankyls, prawda? ;) Jeśli czytacie jej bloga, to wiecie, że jej sąsiedzi otworzyli sklepik internetowy z naprawdę fajnymi rzeczami. Głównie są to wyroby takie sweterkowe, ale się skusiłam i zamówiłam sweterek oraz crop top. Bardzo lubię Anię i mamy dobre relacje, zatem postanowiłam, że sama od siebie pomogę sklepikowi w jakiś sposób. Blogerki powinny sobie nawzajem pomagać! Poza tym dostałam rabat ze względu na to, że byłam jedną z pierwszych klientek sklepu! Osobiście zapraszam, bo ciuszki są naprawdę starannie wykonane! I szybka wysyłka! :)
Co do dzisiejszego dnia, czeka mnie jeszcze pakowanie, układanie outfitów, dokupienie ostatnich rzeczy itd. Będzie naprawdę ciężko to wszystko ogarnąć, ale dla chcącego nic trudnego. Trzeba czasem się pomęczyć, by później było dobrze. Buziaki! 3majcie się! :)

You Might Also Like

80 KOMENTARZE

  1. Słyszałam o tym sklepie, bo jestem stała czytelniczką Ankyl - piękne rzeczy mają :)
    Powodzenia z przygotowaniami do wyjazdu :*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też chce jechać na obóz ! xD
    Będziesz jechała na ten obóz z Maćkiem Musiałem? ;o

    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousJune 30, 2014

      A zdążysz na ślub Bartka siostry? Nie usuwaj moich pytań.

      Delete
    2. AnonymousJuly 01, 2014

      ????

      Delete
    3. wracam 13, a wesele jest 19.

      Delete
    4. AnonymousJuly 01, 2014

      Ok, a jak tam z Bartkiem? Na fb coś było, że zerwaliscie.

      Delete
  3. Przeglądałam ich asortyment i bardzo spodobał mi się Twój sweterek! Baw się dobrze na obozie :>
    Blog♡

    ReplyDelete
  4. Ale ci fajnie ze wyjeżdzasz :*

    ReplyDelete
  5. Śliczne rzeczy, miłego obozu ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Słyszałam o tym sklepie, mają bardzo ciekawe rzeczy :) Miłego wyjazdu życzę!

    Zapraszam
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  7. Też chciałabym tam z tobą jechać :c
    Udanej zabawy <3
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  8. Śliczne ciuszki ;)

    Obserwuję, zapraszam do siebie ♪
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Udanego obozu! :*
    Śliczny sweterek, muszę zajrzeć do tego sklepu i może sama się na coś skuszę. Tak jak powiedziałaś, bloggerki powinny się wspierać :)
    Buziaki :*

    ReplyDelete
  10. Ja robię liste dopiero dzisiaj, a i tak wydaje mi się, że czego zapomnę i będę rozpaczać. Udanego wyjazdu i mam nadzieje, że będzie Ci się podobać :)

    ReplyDelete
  11. miłego wyjazdu ;)
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. Śliczne rzeczy! Miłego pakowania. :D

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Fajne rzeczy :)
    Ja też sie nie mogę doczekać Francji :)
    Myślę że te wakacje będą wspaniałe i dużo wspomnień

    ReplyDelete
  14. Ja też muszę się zabrać za listę rzeczy, które będą mi przydatne na wyjeździe. Życzę udanych wakacji ;)

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. już do nich zerkam :> :)

    ReplyDelete
  16. Słyszałam właśnie też o sklepie jej sąsiadów. :)
    Bardzo ładne rzeczy *-*

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  17. Śliczne ubranka. Miłego pobytu w Hiszpanii. Pozdrawiam :*
    http://tyglysia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. AnonymousJune 30, 2014

    Jaki ładny ten sweterek :) A mogłabyś podać do niego dokładny link bo jak wchodze na tę stronę to albo jestem ślepa albo naprawde nie ma :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. http://ardi.webd.pl/prestashop/glowna/23-oversize.html#/rozmiar-l/kolor-szary_jasny jasny szary ;)

      Delete
    2. AnonymousJune 30, 2014

      dziękuje :)

      Delete
  19. niestety na ich stronie nie widzę takiego szarego sweterka :(
    czytam Ankyls

    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Ladny ten sweterek z tego sklepu, zycze ci udanych wakacji, ile bedzie trwal ten oboz ?:)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. na ile jedziesz na ten oboz ? fajny ten sweterek :) zycze ci udanych wakacji tez. tez czytam anie :)

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. 11 dni łącznie z podróżą ;)

      Delete
  22. Miłego wyjazdu i powodzenia w przygotowaniach xx
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne ciuszki! Seterek jest niesamowity!
    Blog-klik

    ReplyDelete
  24. wyglądają naprawdę ładnie :)

    zapraszam: sooophiestime.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Mam nadzieję, ze jeszcze ujrzę te ciuszki dokładniej w stylizacjach :)

    ReplyDelete
  26. Sweterki są świetne! Też się zastanawiam, czy kupić :)

    ReplyDelete
  27. świetne rzeczy, zajrzę do ich sklepu na 100 %
    miłych wakacji :)

    seebil.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. Śliczne te rzeczy :) No to udanego pobytu w Hiszpanii i Francji baw się dobrze ! :)

    http://pictrue-ofme.blogspot.com/

    ReplyDelete
  29. oglądałam te rzeczy w sklepie, ale na nic nie potrafię się zdecydować :D

    ReplyDelete
  30. Śliczne mają sweterki. Sama zastanawiam się czy czegoś tam nie zamówić :)
    http://zochsia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jessiko prowadzisz świetnego bloga, tylko pozazdrościć. Zaglądam tu od czasu do czasu i naprawdę mi się podoba. Oczywiście dodaje do obserwowanych.

    p.s. sama uwielbiam podróżować, więc nie mogę się już doczekać relacji z twojego wyjazdu :)

    ReplyDelete
  32. Fajnie się prezentują! :)
    Ja w tym roku na wczasy wybieram się dopiero w sierpniu :)

    www.sekunda-minuta.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Jeej, jak ja Ci zazdroszczę tego obozu :3 Piękne rzeczy!
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  34. Słyszałam o tym sklepie, bo od dłuższego czasu czytam bloga Ani ;)
    Jedziesz na ten obóz z Makiem Musiałem? Ale Ci zazdroszczę! ♥ Zabierz mnie ze sobą ;*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. Te sweterki są cudowne. <3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. piękny sweterek!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Jestem ciekawa jak będzie wyglądał crop top :D

    ReplyDelete
  38. Naprawde fajne żeczy :) Mamm ndzieje ,że uda mi sie tez cos zamówić!!
    Udanych wakacji,baw sie dobrze i odpocznij :)
    Ja również zawsze zostawiam wszystko na ostatnią chwile.
    zapraszam ,byłoby mi bardzo miło gdybys wpadła:)

    katiebykate.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. Przepiękne rzeczy!
    designsvictoria.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Bardzo ładny ten sweterek , a ubrania sa inspirowane Ankyls ? :o

    tala-talaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Powodzenia w pakowaniu i ogarnianiu listy ;)
    Sweterek jest uroczy *.*

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Super te rzeczy! Muszę zajrzeć na tą stronę ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Wyglądają fajnie, chyba sama się skuszę :)

    ReplyDelete
  44. Ubrania wyglądają na całkiem ładne, czekam na stylizacje z nimi :)

    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Ciekawie wyglądają! Życzę udanego wyjazdu!
    KLIKNIJ MNIE...WIEM, ŻE TEGO CHCESZ.

    ReplyDelete
  46. sweterki są fajne ^^ aż jestem ciekawa jak będą wyglądać na tobie, w twoich outfitach! ^^

    miłej podróży i udanego wyjazdu! :)

    ReplyDelete
  47. Zazdroszczę obozu.Fajne ciuchy:)


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. czekam na stylizacje z tymi ubraniami ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Ja wyjeżdżam za trzy dni.Zaraz po ogłoszeniu kto zakwalifikował się do jakiej szkoły.Też muszę pomału zająć się pakowaniem :C

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. zapraszam do mnie <3
    zapraszam do mnie <3
    http://stedant.blogspot.com/

    ReplyDelete
  51. Fajne ciuchy. Obejrzałam resztę i niektóre wpadły mi w oko. ;)
    Udanych wakacji! :)

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. sama moze sie skusze na ten sklep, tez bardzo lubie czytac Ani bloga :)

    ReplyDelete
  53. Świetne sweterki, czekam na outfity z nimi :)
    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Oo, ten post mnie zachęcił do zajrzenia tam. :3

    ReplyDelete
  55. Super ciuszki! :D
    No i zazdroszczę Ci takiego obozu. Ja sama jadę w góry na obóz anime i manga, ale to co innego ;p

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Jak na razie świetnie się prezentują te ciuchy. Teraz czekam na stylizacje ^^

    ReplyDelete
  57. No to miłego obozu. Świetne rzeczy, może kiedys zajrzę do tego sklepiku <3

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  58. Jak najbardziej życzę ci udanych i niezwykle spędzonych chwil wakacyjnych :)
    Skoro twoje wakacje zaczynają się w taki sposób to do końca na pewno będę niezwykłe :)
    A o tym sklepie przeczytałam własnie niedawno na blogu Ani i przymierzałam się żeby coś kupić :)

    Zapraszam cię także do mnie : http://blog-by-cathleen.blogspot.com/
    oże coś ci się spodoba :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, znam Ankyls ;) życzę ci udanych wakacji ;)

      http://luska-everywhere.blogspot.com/

      Delete
  59. Nie stresuj się tak, będzie fajnie z pewnością! Życzę Ci udanej zabawy kochana :)

    ReplyDelete
  60. Milego wyjazdu. ;*
    śliczne rzeczy.

    merry-lifee.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Na prawdę fajne rzeczy, aż sama pewnie zamówię!
    Życzę miłego wyjazdu. :))

    monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Udanego obozu :) Ubrania świetne *_*
    http://kinga-kigusia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  63. Widziałam rzeczy z tego sklepu i są prześliczne ^^

    ReplyDelete
  64. Super ciuchy. Życzę miłego wyjazdu i udanej zabawy !
    http://thepatrycja-patrycjaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Jej, udanego wyjazdu! :) Choć taki wyjazd chyba nie może być nieudany :D

    ReplyDelete
  66. Śliczne te sweterki! ;) Udanego wyjazdu! <3

    http://mimblox.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*