Kilka nowosci - czerwiec

Friday, June 20, 2014

Dzień dobry! :) Wpadam dzisiaj do Was z kilkoma nowościami, które kupiłam w tym miesiącu. Trochę się tego nazbierało, a kasy poszło jeszcze więcej, aż przechodzę małą żałobę.. ale niebawem zbliża się obóz i nowe ciuszki się na pewno przydadzą! Czy ktoś z Was wybiera się na obozy z funclubem? :) Jeśli tak, to proszę napiszcie mi dokąd się wybieracie oraz w jakim terminie. Dla chętnych mam także kod rabatowy, który wpisujecie w okienku: numer polecającego - 2584
Co do moich zakupów to większość ciuchów kupiłam w h&m'ie i new yorkerze. Przelotnie wpadłam jeszcze do innych sklepów, gdzie kupiłam jakieś drobnostki. Postanowiłam, że moja szafa będzie stonowana kolorystycznie. Zawsze miałam jakieś kolorowe rzeczy i tak naprawdę mi się to znudziło. Teraz wolę zdecydowanie klasyczny, prosty styl.  


Wszystkie rzeczy będziecie mieli okazje zobaczyć w stylizacjach. Zamówiłam także sobie dwie mgiełki z Avonu, ponieważ tak mi się podobały zapachy, że wyczerpałam mamie perfumy. A dla mnie mgiełki to tańszy interes i przynajmniej się nie może stłuc. Same plusy, haha. ;)

A Wy wzbogacacie swoją szafę na wakacje? 
 3majcie się! Udanego dnia!

You Might Also Like

104 KOMENTARZE

  1. Nie dawno kupiłam sobie strój kąpielowy, jakoś specjalnei nic nie kupuję na wakacje ;)

    KLIK KLIK BLOG

    ReplyDelete
  2. Pur blance wąchałam , ogolnie kosmetyki a raczej perfumy Avon jakiś maja składnik w perfumach że mnie drażni :(

    http://andziaa-blog.blogspot.com/
    BLOG

    ReplyDelete
  3. ja nadal lubię kolorki :) tak wzbogaciłam w nowym poście wlasnie to opisalam :*

    zapraszam :*

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. śliczne rzeczy *.* uwielbiam mgiełki ♥

    patt-patyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  5. Hhahaha "kilka". Też ostatnio podobają mi się takie stonowane kolory. Muszę jechac na zakupy! :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  6. Chciałabym zakupić nowe rzeczy, aczkolwiek na razie portfel mi na to nie pozwala hah :D

    ReplyDelete
  7. zakochałam się w tej torbie !

    ReplyDelete
  8. ile pięknych rzeczy ♥ Pur Blanca to ulubione perfumy moje i mojej mamy, są cudowne
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  9. Ja nie planuję żadnych większych zakupów, z czego cieszę się zarówno ja, jak i moje oszczędności ^^ Również lubię takie stonowane kolory :)

    ReplyDelete
  10. Ja mam zamiar wybrać się na większe, wakacyjne zakupy, ale to pewnie jakoś w trakcie lub na początku wakacji :)

    ReplyDelete
  11. Śliczne ciuszki!

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Tak, zaraz po zakończeniu jadę na zakupy do Primarka i planuję duże zakupy ;)
    Mela ♥

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Ja na wakacje już wszystko mam, a niestety pieniądze przekazuję na inny wydatek. ;/ Już nie mogę się doczekać zdjęć stylizacji w tych ubraniach. Mam pytanie. Czy Ty będziesz miała tam dostęp do internetu? :)
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  14. Ja wzbogacam swoją szafe na wakacje :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ale super rzeczy!! :)
    Faktycznie w takich klasycznych kolorach ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Mam nawet chyba takie same okulary! <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  17. W tym roku pierwszy raz jadę na obóz z funclubem :) Mam nadzieję że będzie fajnie :)
    Fajnie by było gdybym pojechała w tym samym terminie co ty ale jadę wcześniej (10-21.07) xd

    ReplyDelete
  18. Widzę dominujące moje dwa ukochane kolory <33 Hahah
    Torebka jest boska!

    zapraszam do mnie:
    sosnowskaphoto.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Mgiełki to świetna sprawa! Super te nowości!

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. Moje zakupy ciągle trwają :P

    ReplyDelete
  21. Ślcizne okulary. :)
    Te mgiełki są cudwone!

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  22. Piękne rzeczy :) Ja teraz nic nie kupuję, oszczędzam, by kupić coś w wakacje :)

    mint-shirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Ja mam zamiar kupić sobie więcej bluzek, na ramiączka też w takich kolorach, jak Ty. :)

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3 ODWDZIĘCZĘ SIĘ, JAK BĘDZIE TRZEBA!

    ReplyDelete
  24. ja zdecydowanie w tym roku postawiłam na lumpeksy :D zaoszczędzę trochę kasy i będę miała oryginalne ciuszki :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Każdy zmienia się z wiekiem :) Ja cały czas widzę w sb zmiany, wcześniej był tylko czarny kolor metal itp, a teraz dodaję kolorów dzięki mojemu chłopakowi :)

    ReplyDelete
  26. Świetne ciuszki! :) Ja też wolę takie stonowane kolory. W najbliższym czasie mam zamiar zakupić strój kąpielowy oraz jakieś szorty, bo jak dotąd nawet nie miałam czasu, żeby coś kupić, haha :D

    Ja w wakacje jadę z rodzinką do Czech, Austrii, Słowenii oraz Chorwacji, no i oczywiście gdzieś do Polski :)

    ReplyDelete
  27. Czy listonoszkę kupiłaś w Housie? Jeśli tak, to mam taką samą- tylko kolor inny :)
    Ładne ubrania :)

    ReplyDelete
  28. Ja na większe zakupy przed wakacjami wybieram się w czwartek, tak żeby uzupełnić braki. Ogółem to co chwile coś nowego wpada do mojej szafy, często przez spontaniczne zakupy, a ja się dziwie dlaczego środki w moim portfelu są coraz mniejsze :)

    ReplyDelete
  29. świetne rzeczy!
    ostatnio też bardziej spodobały mi się stonowane kolory ;)

    http://ilona8922.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Listonoszka jest rewelacyjna! Czekam na zdjęcia stylizacji :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  31. Ja ostatnio byłam na zakupach, jednak nic ciekawego sobie nie upatrzyłam ;) A ta biała torebka wygląda prześlicznie!

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Jejciu aż mi się zachciało pracować, żeby pieniądze mieć na te wszystkie ciuszki, haha :')

    minimumena.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Super rzeczy :) Torebka wygląda bosko :)

    http://martusiadlawszystkich.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. Widzę,że zakupy się udały ;)
    W coś na pewno ją wzbogacę,cały czas poluje na szorty z wysokim stawem :)

    http://pamietnik-joanna.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. moja szafa już nie jest tak pojemna jak kiedyś :(

    ReplyDelete
  36. Same świetne rzeczy. U mnie w szafie też pełno kolorowych rzeczy, aż sama nabrałam ochoty na zakupy, ale tym razem w klasycznych barwach. W przyszłym tygodniu planuję jakiś wypad na zakupy, to może uda mi się coś upolować :P

    http://sylwiaa-m.blogspot.com/

    ReplyDelete
  37. Ja też staram się teraz kupować ubrania w zdecydowanie bardziej stonowanych kolorach. Niestety na wakacje nie wybieram się z funclubem, a żałuję, bo bardzo bym chciała. No cóż, może za rok się uda :D

    http://whiteberry-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. świetne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Mam identyczną listonoszkę, tylko że czarną! Jest świetna :)
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2014/06/two-summer-looks.html

    ReplyDelete
  40. Świetne rzeczy.;-)

    http://claudiamodaiuroda.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Też zamierzam wybrać się na jakieś zakupy, ale mało mi się chce. ;P Świetne zakupy zrobiłaś, fajnie rzeczy. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. ale cudowne rzeczy@! :) Najpiekniejsza listonoszka :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
  43. Świetne rzeczy. Biała torebka cudowna!

    stylizations-natalia.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Mam taką torebkę. :3

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Widzę śliczne nowości. Czekam na stylizacje ;)

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  46. cudowne rzeczy:)

    zapraszam do mnie, może skomentujesz?:) mój blog - klik

    ReplyDelete
  47. ja dzisiaj byłam z mamą na zakupach ;) akurat dla siebie kupiłam tylko bikini i koszulke :)
    swietne rzeczy! zazdroszczę torebki *.*

    ReplyDelete
  48. WoW style super rzeczy, ja niestety nie chodze na zakupy :( Oszczedzam na lustrzanke :)


    Pozdrawiam !
    http://vframlii.blogspot.nl/ - wpadnij, dopiero zaczynam.

    ReplyDelete
  49. OKULARY- CUDO! :)

    Dodasz komentarz? :*

    http://malinkaxpp.blogspot.com/2014/06/zmiany.html

    ReplyDelete
  50. torebka jest śliczna :))

    ReplyDelete
  51. Mam takie same perfumy Celebre, tylko w postaci wody toaletowej :)
    Bardzo podobają mi się kolory górujące w Twojej garderobie, również gustuję w klasycznych i stonowanych :)

    ReplyDelete
  52. Bardzo ładne ciuszki ;* czekam na stylizacje ;)

    Obserwuję i zapraszam do siebie ;*
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Śliczne rzeczy *,* też uwielbiam czarno-białe ubrania x
    who-rly-cares.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Torebka jest cudowna :)

    http://madeleinelifee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. Idealna torebka, gdzie kupiona? Moja szafa to szary i bialy, nie liczac jeansow :) tez mi sie znudzily kolory...

    ReplyDelete
  56. Ta torebka jest cudowna! U mnie jest pełno żywych kolorów :) Są chyba dwie białe bluzki i dwie czarne spódniczki a reszta to kolorki :)
    Blog-klik

    ReplyDelete
  57. Wszędzie szukam czarnego lakieru do paznokci i jak ja złość nigdzie nie mogę znaleźć. :c

    ReplyDelete
  58. Listonoszka jest bajeczna! Lubię stonowaną kolorystykę, jednak wolę bardziej kolorowe ciuszki :>
    Blog♡

    ReplyDelete
  59. Ja również mam plan stonowania koloru ubrań w mojej szafie. ;) Mam plan wybrania się na jakieś przedwakacyjne zakupy, ale nie wiem czy mi się to uda! :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  60. mgiełki są cudowne, zwłaszcza na lato!

    ReplyDelete
  61. Za jakiś czas wybieram się na zakupy, hurra !♥

    ReplyDelete
  62. Torebka ♥ Ja muszę niedługo wybrać się na jakieś zakupy :)

    ReplyDelete
  63. Zakupy wyglądają na udane! Świetne są te zdjęcia - pełne podziwu.
    Ja jadę w sierpniu na obóz sportowy :) Ja ciągle buszuje w sklepach szukając jakiś okazji na lato.
    http://perlley-suzanna.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. oczywiscie,juz szykuje sie na zakupki!:)
    buziak
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Mgiełki z Avonu są super :)
    http://our-routine-life.blogspot.com Zapraszam na mojego i przyjaciółki bloga :) Dopiero co ruszamy i liczymy na wsparcie :)

    ReplyDelete
  66. Ta torebka jest cudowna ♡

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  67. ostatnio też polubiłam takie stonowane kolorki, nawet bardziej niż kolorowe ;0
    pozdr ;*

    ReplyDelete
  68. U mnie w szafie też ostatnio znalazło się kilka nowych rzeczy:) Trochę szkoda kasy, ale wakacje się zbliżają, więc trzeba jakoś wyglądać:P

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Wypadałoby wymienić swoją garderobę na letnią. Na zakupy wybieram się w przyszłym tygodniu :)

    Pozdrawiam!
    Zapraszam na swojego bloga, a nóż widelec Ci się spodoba - klik ♥

    ReplyDelete
  70. Ja wczoraj wróciłam z zielonej szkoły (z nad morza). Byłam tam 10 dni i ja chce jeszcze <33
    Przed zielonką dokupiłam pare ciuszków :D Ja też jakoś bardzo polubiłam klasyczny styl :D

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. ja staram się chodzić na zakupy pod pretekstem "przed wakacjami" jak najczęściej :P


    fashionable-sophie.blogspot.com

    ReplyDelete
  72. Przepiękne ciuchy.Ja na takie bardzo,bardzo duże letnie zakupy jadę chyba za dwa tygodnie,bo muszę nakupywać ciuchów na wakacje,wyjazd ..

    MÓJ BLOG ZALEŻY MI

    ReplyDelete
  73. Ja wzbogacam,ale stopniowo.Bardzo podoba mi się ta torebka!Jest idealna :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  74. świetne rzeczy :)
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  75. Właśnie wybieram się niedługo na zakupy + szykuje się u mnie spory remont w pokoju! :D
    Cały czas czekam na Twój e-mail... :DDD

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  76. Ładne ubranka :) Ja wczoraj byłam na takich większych zakupach i kupiłam mnóstwo rzeczy ;D

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Skąd bluzeczka koronkowa? :)

    ReplyDelete
  78. Masz fajny styl ;) Ja na razie oszczędzam. Zaczynają sie wyprzedaże to trochę zaszaleje ;)))

    ReplyDelete
  79. świetny post :)
    mybluuuesky.blogspot.com

    ReplyDelete
  80. Prześliczne rzeczy ;) ja też muszę się wybrać na takie zakupy..;)
    A skąd okulary? Szukam takich od dawna..;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Okularki to mój najtańszy i najlepszy zakup haha. Kupione w biedronce za 10 zł!

      Delete
  81. Ja przy nowościach avonu jestem nabieżąco, bo sąsiadka jest konsultantką i dostarcza mi katalogi, aczkolwiek z pewnej mgiełki nie była i nie jestem zadowolona. Miała pachnąć malinką, a śmierdzi jak najtańszy lakier do włosów lub paznokci.
    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Wszystkie rzeczy są śliczne i jak najbardziej w moim stylu, ja nie przepadam za kolorowymi ubraniami ;))

    http://olaandnina.blogspot.com/

    ReplyDelete
  83. my oczywiście do Lloret <3 po raz 3 :) od 15.08 :)

    ReplyDelete
  84. uwielbiam mgiełki z Avonu :D
    i oczywiście wakacyjne zakupy też już mam za sobą xd
    http://laristalife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  85. Hej !
    Masz bardzo ciekawy blog. Chciałam Cie zaprosić na mój blog. Jeśli tylko chcesz możemy dodać się do obserwowanych. Pozdrawiam http://jusinx.blogspot.com.

    ReplyDelete
  86. śliczna torebka! mogę wiedzieć skąd? ;)
    http://thislittlehugisforyou.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Po raz kolejny powtarzam - new yorker........

      Delete
  87. Też kocham te mgiełki <3 Śliczne zakupy, czekam na outfity z nimi. Rowniez zawsze mam żałobę, gdy wydam dużo kasy...

    agatinna.blogspot.com

    ReplyDelete
  88. świetne rzeczy, szczególnie okulary ;)!

    Zapraszam: www.natalia-kowal.blogspot.com

    ReplyDelete
  89. Świetna torebka. ;D
    hellomickeeyy.blogspot.com

    ReplyDelete
  90. Jeeeeeeeeju, cudowna torebka! Skąd? :* Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Naprawdę tak cieżko spojrzeć odrobinę wyżej?

      Delete
    2. AnonymousJune 22, 2014

      Uważam, że nie powinnaś się tak rzucać na swoich czytelników. Oni są tylko ciekawi, gdzie kupiłaś tę torbę...
      Poza tym, mogłabyś dopisać w poście pod zdjęciem skąd ona jest skoro wzbudza aż takie zainteresowanie.
      Wierna, ale trochę zażenowana postawą autorki, czytelniczka

      Delete
  91. Ja jak najbardziej wzbogacam szafę o nowe ciuszki na lato :D uwielbiam letnie ubrania dlatego też lubię mieć ich dużo ;)

    ReplyDelete
  92. Świetne nowości :)
    W takim razie czekam na stylizacje w następnych postach ;*

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  93. Ja wzbogacanie swojej szafy już zaczęłam i trochę się nazbierało tych ubrań ;>

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  94. Torebka! bardzo ładna :))

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*