"Gwiazd Naszych Wina"

Tuesday, June 24, 2014

Hej! Nawet nie wiedziałam, że tak potoczy się dzisiejszy dzień. Z dnia na dzień mam coraz więcej spraw do załatwienia a czasu coraz mniej. Dzisiaj dostałam telefon ze szkoły, że o 13 mam się pojawić na teście z zajęć unijnych z angielskiego. Przechodziłam to samo z fizyki i było naprawdę luźno. Natomiast ten test był pod okiem kuratorium. Weszłam spóźniona i zaczęliśmy od słuchania. Zadania nie były chyba takie ciężkie, ale to okaże się po wynikach. Jeśli w ogóle jakieś wyniki otrzymamy. Najbardziej stresującą częścią dla każdego okazała się część ustna. Absolutnie all po angielsku. Po dwie osoby wchodziliśmy do klas i musieliśmy rozmawiać i z panią z kuratorium i w parach. Ja byłam z Moniką i mimo, że było kilka drobnych błędów to dałyśmy radę. Taki stres dostałam na sam koniec roku! :/ Kolejnym stresem dzisiejszego dnia było ciągłe spoglądanie na zegar, czy zdążę oddać podanie do ZSP...
 Nie miałam pojęcia, że test tak długo będzie trwał, a miałam jeszcze do odebrania zdjęcia legitymacyjne, zrobione wczoraj. Na szczęście wszystko udało mi się zrobić na czas. Chciałam także pójść na wolontariat, ponieważ musiałam załatwić certyfikat uczęszczania na niego, który oddam do przyszłej szkoły, ale tak to jest, gdy się nie czyta postów na grupie i wtedy się nie wie, że wolontariatu nie ma. Postanowiłam jednak poszukać naszego opiekuna i to załatwić. Na jutro zapowiada się: pójście do pielęgniarki z prośbą o wypisanie karty kolonijnej | pójście do pielęgniarki z ZSP po skierowanie na badania | odbiór certyfikatu z wolontariatu. No i .. mam nadzieję, że nic więcej mi nie wypadnie. 
 Byłam także wczoraj na filmie "Gwiazd Naszych wina! Ahh co mam mówić? Żałuję, że nie posłuchałam czyjegoś z Waszych komentarzy, żeby zabrać ze sobą chusteczki! Nie mogłam się opanować od płaczu i na końcu filmu nie chciałam wstać, żeby inni mnie nie zobaczyli. Na całe szczęście każdy był zaryczany i każdy szlochał, jakby co najmniej stało się coś komuś z rodziny.. Absolutnie polecam Wam ten film! Musicie koniecznie się na niego wybrać! Najlepiej z chłopakiem, aczkolwiek samemu również można. Jestem pewna, że nawet osobom, które nie przepadają za takimi wyciskaczami łez się spodoba! Tym filmem będę się jarała przez kolejne trzy miesiące. Haha. Albo i lata!
 A teraz na sam koniec coś do pośmiania się! Zdjęcia legitymacyjne Jessiki, jeeej! Jestem przerażona, że zdjęcia zostały zrobione akurat z mojego złego profilu haha, ale mogło być gorzej.. chyba..
Miłego wieczorku! :* Buziaczki!

*Wszystkie zdjęcia z dzisiejszego postu są z telefonu. Z okresu dwóch-trzech dni.

You Might Also Like

78 KOMENTARZE

  1. Przesadzasz, ładne zdjęcia :)
    Ja niedługo będę miała tę książkę, więc najpierw ją przeczytam, a potem obejrzę film :)
    Haha, cieszę się, że u mnie nic się nie dzieje i nie muszę za niczym biegać ;)

    ReplyDelete
  2. wcale nie są złe te zdjęcia! Ślicznie wyszłaś! :D

    ReplyDelete
  3. AnonymousJune 24, 2014

    też bym tak chciała tak brzydko wychodzić na zdjęciach xd

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha, no mi sie naprawde nie podoba :D jak ufo. ;D

      Delete
  4. Haha, ładne to zdjęcie legitymacyjne. Może obejrzę.

    http://natalla-blog.blogspot.com/2014/06/summer-with-sheinside.html
    POKLIKASZ U MNIE W LINKI? PROSZĘ!!! BARDZO MI POMOŻESZ! I SPRAWISZ, ŻE POJAWI SIĘ UŚMIECH NA MOJEJ TWARZY!!! -> :)
    MIEJ SERDUSZKO! <3 ODWDZIĘCZĘ SIĘ, JAK BĘDZIE TRZEBA! (nie mam blog tylko dla współprac! Firma sama do mnie napisała)

    ReplyDelete
  5. Jeszcze nie słyszałam, żeby były takie testy pod koniec roku, ale trzymam kciuki. Na pewno dobrze napisałaś :D. Śliczne zdjęcia ♥

    ReplyDelete
  6. Pięęknie wyszłaś, co ty chceeesz :D
    Współczuje Ci takiego stresu i to pod koniec roku.. masakra :D
    Dobrze, ze dałaś rade !;)

    ReplyDelete
  7. Ładne zdjęcia :)
    To zapowiada się męczący dzień. Ehh..

    ReplyDelete
  8. śliczne zdjęcia!
    u mnie jest luz. nic się nie dzieje ;)
    zapraszam :
    http://the-haappy-one.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  9. ja też strasznie płakałam na tym filmie ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. prawie nie podobna do siebie jesteś,haha^^

    ReplyDelete
  11. jak ty ladnie wychodzi na zdjeciach do lwgitymacji !:) zakrecony dzien mialas. a tak wogole to.co masz na koniec roku z angielskiego ?

    karolablogg.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. Ja właśnie wzięłam się za czytanie tej książki,a film obejrze kiedy pojawi się na internecie :)
    Moim zdaniem wyszłaś ślicznie <3

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  13. Jaki zakręcony dzień! A co do filmu, to chyba go obejrzę ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. Ja gorzej wyglądam na moim zdjęciu z legitymacji :D jak jakaś niedorozwinięta :P

    ReplyDelete
  15. Serio masz dużo rzeczy na głowie! I w tymczasie znajdujesz chwile na napisanie do nas :*
    Ja jutro jade zrobić zdj do nowej legitymacji (gimnazjum )


    Kindeerkaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  16. Ja uważam, że bardzo ładnie wyszłaś na zdjęciach do legitymacji :) Zastanawiam się nad tym filmem^^
    Blog♡

    ReplyDelete
  17. Fajną miałaś dzisiaj końcówkę roku, na szczęście u mnie w szkole nawet nie znają numerów telefonów uczniów :D + wyszłaś ładnie, nie przesadzaj ;)

    ReplyDelete
  18. Ja jutro idę na gwiazd naszych wina i mam nadzieję że mi sie spodoba ten film. według mnie zdięcia na legitymacje ładnie wyszły;)
    zapraszamy do nas

    blondiebrownieblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. AnonymousJune 24, 2014

    Heej, mogę zapytać o co chodzi z tą kartą kolonijną? ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No karta kolonijna. ;) Jak sie jedzie na obojętnie jaki obóz to się coś takiego wypełnia.. ;)

      Delete
  20. Zdjęcia legitymacyjne są śliczne! :)

    zapraszam: sophiediy.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. jejciu, to był mój komentarz haha :D
    Cieszę się, że Ci się podobał :)

    ReplyDelete
  22. sliczne sa zdjecia legitymacyjne, tak bardziej dojrzale wygladasz :)

    ReplyDelete
  23. Nie są takie złe, na początku myślałam, że to nie Ty :)

    ReplyDelete
  24. AnonymousJune 24, 2014

    Czy Ty też masz taki dziwny wygląd na pulpicie nawigacyjnym bloggera że z wszystkich postów dodanych na blogach które obserwujesz wyświetla Ci się tylko jeden i nie można załadować dalej? Wiesz może temu jak zaradzić?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myślę, że jakieś poprawki wprowadzają. ;) Może coś im nie wyszło, ale na pewno to naprawia. ;)

      Delete
    2. AnonymousJune 24, 2014

      Bardzo dziękuję :)

      Delete
    3. AnonymousJune 24, 2014

      A to znaczy, że też tak masz? :D

      Delete
    4. Też tak mam i doprowadza mnie to lekko mówiąc do szału. Mam nadzieje, że niedługo wszystko wróci do normy. Nie ma co narzekać moje zdjęcie do legitymacji dużo gorzej wygląda :)

      Delete
    5. Tez tak mialam , ale naszczescie dzisiaj juz jest wszystko dobrze ! Uf ;)
      Co do filmu nie ogladalam, ale od czasu do czasu lubie wyciskacze lez wiec napewno ogladne, moze dzisiaj wieczorem! :)
      Jak ty twierdzisz ze brzydko wyszlas na tym zdjeciu, to szkoda ze mojego nie widzialas :/ :D

      Wiolka-blog KLIK

      Delete
  25. No to faktycznie zalatany dzień miałaś; )
    Naprawdę wyszłas ładnie na zdjęciach legitymac. :*

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Musze w końcu obejrzec ten film! A na zdjęciu do legitymacji wyszłaś przeeeeślicznie!

    nikoletta-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. Gwiazd naszzych wina właśnie mam się udać na te film bo naprawdę wszyscy go polecają :) + zapraszam do mnie na nowy post :) http://olu-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  28. Nie lubie takich filmow wszedzie ich pelno ;c ale moze obejrze :) Zdjecia legitymacyjne jeju chyba jako jedyna tam lanie wychozisz haha slcizne są :* ja moich nie cierpię :x

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/

    zapraszam nowy post Sesja+ Co trzymam w torebce :*

    ReplyDelete
  29. Na pewno się wybiorę na ten film. Śliczne zdjęcie legitymacyjne :)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Jak będzie okazja to na pewno obejrzę ten film, a na zdjęciach wyszłaś moim zdaniem ślicznie! :)
    stylizacje-dla-ciebie.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. Ładne te zdjęcia! :D

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Moim zdaniem zdjęcia są całkiem ładne!Ja mam zamiar obejrzeć ten film,ale jeszcze nie wiem z kim i kiedy :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ja właśnie chciałabym się wybrać na film "Gwiazd naszych wina" i przeczytać książkę po angielsku.
    Śliczne zdjęcia i te legitymacyjne również! :*

    ReplyDelete
  34. Dobrze wyglądasz :) Ja chciałam iść na ten film, ale chyba wolę najpierw przeczytać książkę, podobno fajna i wzruszająca, tylko nie wiem gdzie ja niby mam ją kupić jak nigdzie nie ma ;-;. Już środa jest :) Fajnie, że udało Ci się zdać angielski.
    ________________________
    zapraszam serdecznie ma mojego bloga ^^
    http://kariandkari.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Jakie śliczne legitymacyjne, naprawdę ślicznie wyszłaś :*
    Filmu jeszcze nie oglądałam, ale słyszałam o nim dobre opinie ;d

    http://patrz-oczami.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Idę dzisiaj właśnie na ten film do kina ;)
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  37. koniecznie muszę obejrzeć ten film :) bardzo ładne zdjęcie legitymacyjne, ja zawsze wychodzę okropnie

    ReplyDelete
  38. Ładna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Co Ty gadasz, że brzydkie!? Zdjęcie jest cudowne! Chyba Twoje najładniejsze, poważnie! :*

    ReplyDelete
  40. Też chciałam iść na ten film, ale stwierdziłam że najpierw książka, potem film. :)

    http://dianaashe.blogspot.com/
    zapraszam. :)

    ReplyDelete
  41. super wyszłaś na tych zdjęciach :) !

    ReplyDelete
  42. Ja niedługo wybieram się na ten film i po Twoim opisie na 100% zabiorę ze sobą chusteczki :)
    Zdjęcia nie są takie złe! Wyglądasz bardzo ładnie <3

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  43. Bardzo ładne zdjęcia :) Też mam ostatnio tyle na głowie i ledwo się ze wszystkim wyrabiam :(
    Zapraszam do siebie : http://nelka-neelka.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja jeszcze nie byłam na tym filmie.Ślicznie wyszłaś na tych zdjęciach do legitymacji!^^


    http://donotbenormalandsmile.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. piękna <333333333333333

    ReplyDelete
  46. To ty mojego zdjęcia nie widziałaś ...przed samym fotografem złapał mnie deszcz,wyglądałam jak mokra kura a na dodatek fotograf tak mi zdjęcia z retuszował ,że po bokach mam lekkie prześwity rudych włosów hahah totalna porażka :) twoje są śliczne :*:)

    ReplyDelete
  47. ale masz śliczne zdjęcie, ja zawsze głupio wychodzę na zdjeciach u fotografa :D

    ReplyDelete
  48. CO TY GADASZ!! Pierwszy raz w życiu widzę takie ładne zdjęcie legitymacyjne, naprawdę :o
    Faktycznie..Dużo spraw do załatwienia masz akurat na koniec roku :o
    A co do filmu to chyba się wybiore :)
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. słyszałam wiele pozytywnych opinii na temat tego filmu, muszę sie wybrać na niego :)

    ładne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: ogrodniczkaa.blogspot.com
    MÓJ BLOG- klik

    ReplyDelete
  50. A moim zdaniem zdjęcie legitymacyjne wyszło super! :) Byłam na GNW i miałam takie same odczucia, jak ty. Wypłakałam paczkę chusteczek i bałam się pokazać ludziom, taka byłam zapłakana, haha :) Film naprawdę godny obejrzenia.


    Zapraszam
    Cisza Przed Burzą

    ReplyDelete
  51. Ślicznie wyszłaś na tym zdjęciu!

    ReplyDelete
  52. Byłam na tym filmie i również uważam, że jest on na prawdę gody polecenia! Bardzo wzruszający :')
    Według mnie zdjęcie legitymacyjne wyszło super :)
    Pozdrawiam ~ Mój blog - kliik! ♥

    ReplyDelete
  53. Współczuję, że musiałaś przed samymi wakacjami przechodzić przez taki stres ;/
    Chyba pójdę na ten film :)

    ttraumerinn.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Śliczne zdjęcie legitymacyjne! :)

    ReplyDelete
  55. Dobrze, że udało Ci się wszystko na czas załatwić ;) Co do tego testu, to współczuję, dla mnie to trochę dziwne, aby robić takie coś przed samym końcem roku. A zdjęcia legitymacyjne bardzo mi się podobają ;) Ja nigdy nie mam ładnego zdj w legitymacji.
    Miłego dnia ♥

    ReplyDelete
  56. Co Ty gadasz, wyszłaś świetnie! Jak rok temu poszłam sobie robić zdjęcia do legitymacji, to fotograf kazał mi się uśmiechać. Coraz szerzej i szerzej! Dlatego teraz na legitymacji mam swoje zdjęcie, na którym szczerzę się jak głupia. XD I kto ma gorzej? ;p

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. Mam właśnie zamiar to kupić. :)

    http://normalbutdidnot.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Koniecznie przeczytaj książkę!
    Mnie niestety też czeka w najbliższym czasie latanie po liceach:(

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Według mnie w ogóle nie jesteś podobna do siebie na tych zdjęciach do legitymacji xD



    ZAPRASZAM!
    my-world-by-sophie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  60. No to kurde muszę gdzieś obejrzeć ten film, bo lubię takie :D Niestety do najbliższego kina mam 30 km ;/ Może we wakacje uda mi się coś wykombinować ;)
    A na zdjęciach wyszłaś ślicznie <3 Chciałabym tak wychodzić na zdjęciach legitymacyjnych ;3

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Jak Ci się spodobał film to polecam jeszcze książkę, która jest o niebo lepsza <3
    Śliczne zdjęcia, Twoje legitymacyjne nie jest najgorsze ;)

    ReplyDelete
  62. AnonymousJune 26, 2014

    Co to za testy unijne co pisałas? I ustne też byly? Co ty mature zdawalas czy jak :p

    ReplyDelete
  63. piękne zdjęcia legitymacyjne!
    zapraszam do mnie:
    http://will-remember-forever.blogspot.com/

    ReplyDelete
  64. Zazdro, że tak ładnie wychodzisz na zdjęciach legitymacyjnych, ja zawsze wyglądam jak zombie ._.

    nataliaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  65. Ten film jest cudowny ! <3

    http://closertotheedgeblog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  66. Cudownie wyszłaś, zazdroszczę :(
    http://papierowkowe-mysli.blogspot.com/

    ReplyDelete
  67. Oj nie przesadzaj, wyszłaś ślicznie. Film obejrzę, uwielbiam takie ''wyciskacze łez'' xD
    http://about-a-lucky.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Faktycznie na tych zdjęciach legitymacyjnych wyszłaś jak nie ty ;p

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. Do jakiej szkoły idziesZ? Na jaki profil? ?:)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*