Zwyklaczek

Thursday, May 29, 2014

Witajcie! Sama nie mogę uwierzyć w to, że już końcówka maja. Cieszę się, że niedługo wakacje, ale z drugiej strony to już ostatnie chwile z moją cudowną klasą. Moim zdaniem bardzo dobrze się rozumiemy, choć co niektórzy sprzeczają się i to nawet dosyć często.. Ja natomiast bardzo będę za tą klasą tęsknić. Jest nieporównywalna z klasą jaką miałam w podstawówce. Śmiało mogę powiedzieć, że 3/4 tamtych osób szczerze nienawidzę, choć w sumie teraz już są mi obojętni. Obawiam się trochę na jakie osoby trafię w nowej szkole, ale raczej nie jestem konfliktową osobą, jedynie gdy ktoś zajdzie mi za skórę. Niestety jestem mściwa, ale nie jest to za nic. Nawiązując do szkoły, to ostatnimi dniami z klasą wprowadziliśmy na w-f'ie skakanie przez linę, oraz gumę. Haha. Poczułam trochę smak dzieciństwa, ale naprawdę fajnie jest się poczuć przez chwilę jak małe dziecko.
Dzisiaj wystąpiłam w takiej wersji zwyklaczka. Ostatnio zakupiłam kilka nowych rzeczy i m.in. w tym zestawie, możecie je zobaczyć Czasem mam dni, kiedy stawiam na swobodę. Koniecznie muszę kupić sobie jakieś zwykłe luźne t-shirty szczególnie na lato. Są bardzo wygodne. Mało tego naprawdę super się prezentują.
 
bluzka - sheinside.com | spodnie - tally weijl | trampki - converse

Zdecydowanie moja ulubiona obudowa! :) allegro.pl

Miłego wieczoru Wam życzę! :*

You Might Also Like

54 KOMENTARZE

  1. Uwielbiam te twoje nowe obudowy. Ja w gimnazjum też miałam cudowną klasę, z którą bardzo dobrze się dogadywałam, lecz przyszedł czas się rozstania i każdy z nas poszedł w inną stronę. Często wspominam osoby z mojej byłej klasy. Zdecydowanie wspomnienia to najlepsze co może być :)

    ReplyDelete
  2. Uwielbiam proste zestawy i na co dzień takie preferuję. Bardzo ładnie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  3. No i znowu mnie tu dawno nie było! Zdjęcia Ci śliczne wyszły. Zmiana koloru włosów, czy to tylko efekt światła? :)
    A tak przy okazji... w poście pisałaś, że idziesz do nowej szkoły. Wybrałaś jakiś konkretny profil czy nie?

    modo-maniaczka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Już jakiś czas temu pisałam, że się farbowałam. ;) Teraz powoli farba schodzi i jestem taką rudzią :D

      Delete
    2. Ah przepraszam, nie zauważyłam kolejnego pytania.
      Technikum - technik organizacji reklam. :)

      Delete
  4. ślicznie wyglądasz :)

    ReplyDelete
  5. Cudownie wyglądasz! ;)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Takie zwyklaczki mają swój osobisty urok <3
    Ja jakoś niespecjalnie będę tęskniła za moją obecną klasą ;/

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  7. Ślicznie wyglądasz i świetna obudowa!

    ReplyDelete
  8. Oj, Jess... Na pewno poznasz kogoś równie wspaniałego, a nawet lepszego. Jeśli nie poznasz kogoś fajnego, to przecież tylko szkoła, a po szkole można się spotkać z kimś z gimnazjum. :)

    ReplyDelete
  9. Świetnie wyglądasz!!! ;) Bardzo podobają mi się Twoje spodnie :)
    Napisałam maila ;)

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  10. Ja też czasami lubię takie zwykłe proste ubrania :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Śliczna jest ta obudowa! Też lubię takie zwykłe zestawy :)

    http://tamizaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia ;)
    http://youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. mam podobny t0shircik z hm :)
    swietna stylizacja:) Ja swoja klase srednio lubie ale rowniez bede za nia tesknic!
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  14. nie powinnas miec problemu z poznaniem nowych osob :) ja wolalam swoja gimnazjalna klase, ale do tej w liceum tez zaczynam się coraz bardziej przekonywać :)

    ReplyDelete
  15. Ślicznie wyglądasz, obudowa mnie urzekła! :)

    ReplyDelete
  16. Rozumiem cię, mi również będzie smutno, kiedy będę opuszczać swoją klasę. W następnej szkole będzie z pewnością dobrze, poznasz równie dobrych przyjaciół. Nie martw się! A co do stylizacji, może i zwykła, ale wyglądasz w niej cudownie :)

    ReplyDelete
  17. Ja też muszę rozstać się z klasą ;c

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  18. ślicznotka! :)
    jejku a ja ciągle zapominam o wysłaniu rysunku :c

    ReplyDelete
  19. Ja z jednej strony nie lubię mojej klasy, a z drugiej wiem ,że będę za nią tęsknić ;)
    No jeszcze miesiąc, a ja tu ani grama nie schudłam :c
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Czemu nie zaakceptowałaś mojego komentarza? ;c

    ReplyDelete
  21. Śliczna Jessika ♥

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  22. AnonymousMay 29, 2014

    Czemu nie liceum?

    ReplyDelete
  23. Ja z jednej strony bardzo nie lubię większości osób z mojej klasy, a z drugiej wiem, że będę tęsknić za nimi mimo wszystko.

    ReplyDelete
  24. piękny zwyklaczek ♥

    ReplyDelete
  25. Fajny outfit i obudowa.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. Ja też jestem strasznie mściwa i w przeciwieństwie do Ciebie,ja się strasznie cieszę,że opuszczam gimnazjum,ponieważ ludzie są naprawdę okropni,skarciliby Cię za to,że prowadzisz bloga,a jak kupisz buty inne niż conversy,to komentują "Ooo co się stało,że to nie conversyy" także można szału dostać :) Co do outfitu super,kocham Twoje nóżki :3

    ReplyDelete
  27. paski zawsze spoko!! :) super wyglądasz :)

    ReplyDelete
  28. Fajne zdjęcia i telefon :) zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Na bierzmowanie dostałam chyba identyczny telefon jak Twoj i mam dokładnie tą samą obudowę ;)
    Jestem z Twojego rocznika i też w tym roku odchodzę z gimnazjum, mimo że u nas kłotnie są ciągle to przywiązałam się do tych ludzi i będzie mi szkoda się z nimi rozstać, tym bardziej że nie idziemy do przyszłych szkoł do jednego miasta tylko przynajmniej 3.. A do jakiej szkoly masz zamiar iść? ;) Technikum,liceum? Jaki kierunek ? :)

    Wiolka-blog KLIK

    ReplyDelete
    Replies
    1. technikum - technik organizacji reklam.:)

      Delete
  30. bardzo klasyczny outfit - prześliczna <3

    ReplyDelete
  31. Świetny zwyklaczek! Pięknie wyglądasz! :)

    ReplyDelete
  32. Niby taki zwykły strój, a i tak ślicznie wyglądasz :) Super Ci w kitce.
    A obudowa serio jest super *__*
    Swoją drogą. Też z jednej strony chce wakacje, a zdrugiej po 9 latach razem ciężko się będzie rozstać z najlepsza klasą pod słońcem :(
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ja mimo że nie przepadam za swoja klasą i tak będę trochę tęsknić :)
    Śliczne ciuszki :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Czas płynie w mgnieniu oka! Świetne rzeczy. Jeju Tobie to we wszystkim ładniee:**

    ReplyDelete
  35. śliczny strój i obudowa też super ^^ ja wczoraj zamówiłam do swojego telefonu obudowy, mam nadzieję, że do jutra dojdą, haha ^^

    ReplyDelete
  36. Ślicznie wyglądasz! *.* Obudowa jest świetna :)
    Mnie za rok czeka rozłąka z moją klasą, na pewno będę tęsknić.
    Mój blog [KLIIK]

    ReplyDelete
  37. Mi też ten czas strasznie szybko płynie ;) Śliczna stylizacja

    ReplyDelete
  38. Ja takie OOTD lubię najbardziej:)
    Mi też strasznie przykro będzie żegnać się z moją klasą, ale z częścią spotkam się w liceum, na szczęście:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. Masz teraz taki fajny kolorek na włosach... ;) Świetny zestaw, jeden z lepszych, w których się tu pokazywałaś, jak dla mnie. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. kiedyś pisałaś że nie kupisz conversów, a tu proszę jaka odmiana :)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak, tak. Uważałam, że się nie opłaca wydawać tyle pieniędzy :D

      Delete
  41. Jejku, jaka ty jesteś prześliczna! Zapraszam do mnie ;))

    ReplyDelete
  42. AnonymousJune 11, 2014

    jaki model tel ?

    ReplyDelete
  43. ale z Ciebie chudzinka :)

    www.klaudiachrol.blogspot.se wpadnij, jak znajdziesz czas!

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*