White girl

Thursday, May 22, 2014

Cześć! Jak dziwnie się pisze na klawiaturze. Od ostatniej notki zupełnie nie miałam kontaktu z laptopem. Zbliża się koniec roku. Czas poprawić oceny! Przez ostatni czas wpadają mi naprawdę świetne ocenki! Dzisiaj nawet po długim, długim czasie, udało się zgarnąć 4 za sprawdzian z fizyki, a miałabym 5, gdyby nie narysowana niżej linia... Mimo to jestem bardzo zadowolona, bo taka ocena z fizyki to już w ogóle u mnie cud. Oczywiście chcę Was przeprosić za tę długą nieobecność. To już prawie czerwiec, a ostatnia notka pojawiła się 7 maja. Naprawdę mi głupio, ale nie ma co przepraszać, tylko czas coś z tym zrobić. 
Muszę już zacząć myśleć o obozie na który wybieram się już 2 lipca. Stęskniłam się za kochanym żółtym autobusikiem biura podroży Funclub. Naprawdę! Jest on tak charakterystyczny, jak czerwone Londyńskie autobusiki. Nie mogę się doczekać, tym bardziej, że tą podróżą spełnię jedno ze swoich marzeń. Zobaczę Paryż! Co za tym idzie oczywiście ujrzę na własne oczy wieżę Eiffla oraz zawitam do świata Disney'a! :) Oh to będą niezapomniane wakacje! Jednakże nie mogę żyć do końca wakacjami. Czas ogarnąć najważniejsze rzeczy, a potem rozkoszować się wszystkimi cudownościami. Oczywiście chciałabym Was zachęcić do korzystania ze zniżki na wakacje marzeń! Wykupując obóz młodzieżowy wpisz kod: 2584 
Jeżeli macie jakieś wątpliwości, czy pytania piszcie śmiało. W sumie codziennie odpowiadam na masę wiadomości związanych z funcubem! Cieszę się, że tak dużo z Was wybiera się również na te obozy. Nie pożałujecie. Dzisiaj po naprawdę sporym czasie poszłam na zdjęcia. Musiałam coś mieć do ubarwienia notki, tym bardziej, że wpadam do Was po dłuższym czasie..  A na zdjęciach przy okazji prezentuję moje nowe perełki.
 koszula - New Yorker | spodnie - no name | sandałki - elilu.pl | naszyjnik - sheinside.com

Tak w ogóle ostatnimi dniami pogoda nas dosyć mocno zaatakowała. Nie przepadam za przesadną gorączką, ponieważ naprawdę źle mi się funkcjonuje. Po przyjściu ze szkoły jedyne co robię to jem obiad i robię sobie drzemkę, po czym nie mam czasu na nic tylko kolacja, kąpiel i spać. Wydaje mi się więc, że przez to dosyć sporą część dnia marnuję.. ale z pogodą nie mamy jak walczyć.. Niestety..
Bądźcie ze mną na bieżąco:
INSTAGRAM 
Miłego wieczoru!
Kocham! I jeszcze raz przepraszam za nieobecność:(

You Might Also Like

68 KOMENTARZE

  1. Ładna koszulka <333
    Gratuluję świetnych ocen, miejmy nadzieję że
    świadectwo będzie bardzo dobre :D
    Ja też poprawiam :c

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Ale pięknie wyglądasz :)
    Mnie tam upały nie przeszkadzają, na pewno wolę je niż ulewy czy burze :) Zazdroszczę bardzo tych wakacji, sama chciałam na nie jechać, ale jednak zrezygnowałam. Może jeszcze kiedyś się uda!

    ReplyDelete
  3. Ślicznie wyglądasz ^^ Gratuluję 4 z fizyki ;) U mnie też teraz trwa walka o jak najlepsze oceny :D
    Zazdroszczę wyjazdu do Paryża ...

    onlyimagin.blogspot.com

    ReplyDelete
  4. Też nie przepadam za upałami, ale ciepła pogoda oczywiście jest mile widziana. To zrozumiałe, że teraz każdy z nas poprawia oceny i stara się jak najlepiej, dlatego traci przy tym czas na przyjemności :)

    ReplyDelete
  5. Ja też bardzo nie lubię jak jest gorąco:( Wolę jak jest tak 15-20 stopni.

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  6. Jeju wyjazd do Paryża ( zazdroszczę )
    Śliczne zdjęcia i te oczy :)

    ReplyDelete
  7. Ale ostatnie zdjęcie śliczne :)
    Ja właśnie bardziej lubię taką pogodę, niż chłody ;c Też jadę do Paryża, tylko nie z fanclubem tylko ze szkoły, już 1 czerwca ;)!

    ReplyDelete
  8. ale wyglądasz cudownie!

    ReplyDelete
  9. Też bardzo nie lubię upałów, wolę gdy jest 15-20 stopni, no ewentualnie to 25, ale to już rzadko.
    Myślę nad obozem z funclubem, ale wątpię, że jeszcze się zorganizuję.

    ReplyDelete
  10. Ja lubię jak jest upalnie, a później jak pada deszczyk :D


    www.oliviaa-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. Świetnie wyglądasz! Wreszcie wróciłaś^^ :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  12. śliczne zdjęcia <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Wyglądasz prześlicznie! :)

    ReplyDelete
  14. kocham takie outfity <3
    www.blog017.blogspot.com ♥

    ReplyDelete
  15. prześliczne jest to pierwsze zdjęcie <3 :D

    ReplyDelete
  16. Gratuluję ocen ! :) U mnie deszczowa pogoda <3 Wyglądasz cudownie !

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    ReplyDelete
  17. Ślicznie wyglądasz! :)
    Oj tak, niestety ta pogoda dobija. Moja rutyna wygląda identycznie jak Twoja ;/

    ReplyDelete
  18. Tez nie przeadam z upalem... odrazu mi se przypominaja ludzie zapoceni w tych starych warszawskih tramwajach behh.
    bezxpomyslu.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Do twarzy Ci w białym kolorze, też nie mam dużo czasu na bloga :) ale nic się nie dzieje... chybaa..(?)

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  20. Wreszcie notka :) Świetnie wyglądasz <3
    http://trusiolog.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. ślicznie wyglądasz!! :)

    ReplyDelete
  22. Gratuluję oceny z fizyki.Ładne zdjęcia;)

    ReplyDelete
  23. Chciałam jechać na ten obóz, ale jest za drogi :/
    Zostaje mi tylko odwiedzić nad morzem moją internet friends♥
    zuuzolek.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Masz nietypową urodę, ale jesteś bardzo ładna. Obecnie nie podróżuję, ponieważ nie stać mnie na to, ale życzę Ci miłych i ciekawych wrażeń. Paryż... ahhh co to za piękne miasto.

    Pozdrawiam

    ReplyDelete
  25. Twoje najpiękniejsze zdjęcia kochanie! <3

    ReplyDelete
  26. Śliczne zdjęcia ♥ :* Baw się dobrze na wakacjach !
    http://pictrue-ofme.blgospot.com/

    ReplyDelete
  27. Ja tam lubię taką pogodą :) Cudowne zdjęcia, do twarzy Ci w białym kolorze ;3

    Mój blog [KLIIK]

    ReplyDelete
  28. wyglądasz cudownie, bardzo ładne zdjęcia :*

    ReplyDelete
  29. Chciałam kupić taką koszulę ale była nieproporcjonalna co do mojego wzrostu :/
    Ślicznie wyglądasz!

    takeiteasy-a.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ostatnie zdjecie jest mega mega boskie :*

    ReplyDelete
  31. AnonymousMay 23, 2014

    Podasz obóz ( link ) na który jedziesz w tym roku?;* Chciałabym tylko porównac sobie cene z innym biurem :) z góry dziękuje♥
    Jestes wspaniała, świetny post, czekam na więcej :3 ;*

    ReplyDelete
  32. Śliczne zdjęcia. :D
    Właśnie poszukuje jakiegoś fajnego obozu. :)
    http://neverstopdreamingandnevergiveup.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz! U mnie jest bardzo gorąco, a lekcje mijają na otwieraniu okien i wachlowaniu się zeszytami. Na przerwach oblewamy się wodą nawzajem, bo bynajmniej jest nam chłodniej niż gdybyśmy stanęli w cieniu.!

    malihia.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Cudna <3

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  35. To pierwsze zdjęcie jest przepiękne!! *.*

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Fajny post! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Śliczne zdjęcia, ja też nie mam siły na nic przy takiej goączce ;c
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  38. Ślicznotka no aww *__*
    Fajnie, że jedziesz na taki obóz, zazdroszczę :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. przepiękna jest ta koszula *.* gratuluję ocenki i życzę udanych wakacji w Paryżu
    www.adgam.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Świetne zdjęcia ;) Ja jadę na taki obóz Francja, Hiszpania i Włochy, ale organizowany w moim mieście ;)

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. W końcu notka. ♥ Mam nadzieję, że za niedługo znów zaczniesz pisać regularnie. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  42. Zobaczysz także Musiała :* Ja wyjeżdżam na kolonię do Sopotu :)

    lovebooks777.blogspot.com
    fotografiazpieknem.blogspot.com

    ReplyDelete
  43. Też nie lubię gdy jest za ciepło.

    nataliaa-blog.blogspot.com ♡

    ReplyDelete
  44. Zazdroszczę takich wakacji, sama chciałabym zobaczyć Paryż :)
    A do co pogody to mam dokładnie tak samo, cały dzień mogłabym wtedy spać :c
    +Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja xx
    zapraszam na who-rly-cares.blogspot.com (:

    ReplyDelete
  45. zazdroszcze Paryża <3

    ReplyDelete
  46. śliczne zdjęcia :) <3
    u mnie też się raczej nie pojawi notka, przez brak czasu:(( czekam na wakacje <3
    http://soooooooooswagkocie.blogspot.com/

    ReplyDelete
  47. Ale ładne wyglądasz! Chciałam sobie kupić podobną koszulę, ale jakoś nie potrafię znaleźć takiej, która by dobrze na mnie leżała :(

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  48. Teraz żałuję, że nie zdecydowałam się jednak na te wakacje z Fanclubem, też marzę o Paryżu *,*

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. Chciałabym jechać, ale już jadę na kolonie. :/ Jak za rok też się będziesz wybierać, to postaram wybrać się tam razem z Tobą :) Wiadomo, nauka, te sprawy - ciężko napisać dobrą notkę. Cieszę się, że w końcu napisałaś :)
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. Jeżeli nie miałaś czasu, albo weny, czegokolwiek to nie Twoja wina, nic się nie stało. Mimo wszystko brakowało nam Ciebie. ;)
    Śliczna jak zawsze *,*

    ReplyDelete
  51. Wyglądasz bosko! ;) Ja też nie lubię upału, ale czytając twojego bloga wszystko dookoła jest super! :* Trzymaj się cieplutko, a w wolnej chwili zapraszam do siebie:
    planetamarzycielki.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Pięknie wyglądasz!
    Mnie te upały drażnią czasem.
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  53. Zakochałam się w tym naszyjniku *.* Piękny! Zdjęcia też wyszły ślicznie.

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  54. Mam już zaplanowane wakacje i jadę już na jeden obóz, ale to miłe, że tak dbasz o swoich czytelników! ;) Piękna ;*

    shelf-of-books.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Fajnie, że napisałas <3 Ale twoje prawdziwe "fanki" powinny zrozumieć to, że nie zawsze jest czas na napisanie posta :P

    Z.A.P.R.A.S.Z.A.M
    http://kindeerkaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  56. Jak ja bym chciała wyjechać na obóz za granicę, ale chociaż jadę na taki w Polsce. Pogoda... tak trochę za gorąco, niektórzy lubią taką pogodę, a niektórzy nie. Osobiście jestem zwolenniczką takiej pogody.


    http://justme-trueself.blogspot.com/

    ReplyDelete
  57. Nie ma co walczyć z pogodą,tylko wykorzystać ją póki można.Polecam siedzenie w cieniu z mrożoną herbatą czy lemoniadą i oglądanie pięknego świata!Cudownie! :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  58. Ale ślicznie ci w białym! Ja też nie mogę doczekac się wakacji :)

    nikoletta-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  59. AnonymousMay 25, 2014

    Hah, ty jedziesz do Paryża we wakacje, a ja właśnie z niego wróciłam - dokładnie w piątek - też byłam na wieży Eiffla i w Disneylandzie, no i inne ramowe punkty - Luwr, Wersal, I takie tam, Ale naprawdę warto, życzę miłych wrażeń!!!

    ReplyDelete
  60. AnonymousMay 25, 2014

    Pamiętasz jak mówiłaś , że pisanie na blogu stało się codzniennym zajęciem ? Moim było czytanie Ciebie uwielbiałam Cie ja nadal tu byłam codzień ale po co skoro już nie pisałaś może zamiast przepraszać zaczniesz tu pisać tak jak kiedyś ? Tak to troszku smutne ,że twoi czyteliny są tu ale Ciebie nie ma ale skoro nadal tu będą to nie przepraszaj nie opuszczaj poprostu bądź

    ReplyDelete
  61. Śliczne zdjęcia *.* ja niestety nie jadę na żadne obozy, ani nic w tym stylu :( życzę miłych wakacji w Paryżu :))

    ReplyDelete
  62. Śliczna koszula :) Byłam w Paryżu i jest naprawdę bajecznie, a wieczorem magicznie. ;3

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  63. Piękny makijaż:)
    Pozdrawiam !
    http://olczii-life-beauty-shopping.blogspot.com/

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*