Drodzy Maturzysci...

Monday, May 05, 2014

Hej! Dzisiaj wyjątkowo na samym początku skieruję się do maturzystów, którzy dzisiaj zaczęli pisać matury! Nie mogę powiedzieć, że Wam zazdroszczę, bo ja mimo iż do matur mam kupę czasu, to na samą myśl czuję się zestresowana i przechodzą mi dreszcze! Mam nadzieję, że poszło Wam w miarę dobrze. Wydaje mi się, że połowa maturzystów, śledzących mojego bloga, nawet tego nie przeczyta, ze względu na wkuwanie.. Mimo wszystko powodzenia Wam życzę i 3mam kciuki! 
Dzisiaj po szkole wybrałam się z Adą i Olką na miasto. Gdy powiedziałam Adzie, że w Naturze jest -40%, a w rossmanie -49% to Ada jak najprędzej pobiegła uzupełnić swoje braki kosmetyczne. Ja zrobiłam to już kilka dni temu. Naprawdę się opłacało. Dzisiaj natomiast zawitałam do Rossmanna i skusiłam się dodatkowo na tzw. blogerską pomadkę, którą do niedawna można było zobaczyć na większości blogach. Mam na myśli pomadki Baby Lips z Maybeline. Ich kolorki są takie kuszące! Cena również! Mimo, że powinnam zdecydowanie ograniczyć wydawanie pieniędzy, to zawsze gdzie wejdę wszystko przemawia do mnie słodkim głosem: weź mnie:( Też tak macie? I czy skorzystaliście z obniżek w drogeriach? 
Ta pomadka ślicznie pachnie, szkoda tylko, że tak samo nie smakuje, haha!

Omijając dalszy ciąg pytań...
POMADKA NIE PODLEGA PROMOCJI. 

Jeszcze raz powodzenia Drodzy Maturzyści! A całej reszcie życzę udanego tygodnia! :)

You Might Also Like

66 KOMENTARZE

  1. slyszalam o tych promocjach i lece po lakiery do paznokci:)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. Też mam baby lips, niebieską, nawilżającą i jestem bardzo z niej zadowolona :)

    ReplyDelete
  3. pierwszy raz widzę tą pomadkę :)

    ReplyDelete
  4. Ja pewnie niedługo też pojadę do rossmana. Też chcę kupić tą pomadkę

    ReplyDelete
  5. Mam tą pomadkę od jakiegoś już czasu i jest świetna ! Ja jutro idę do Rossmanna i mam zamiar kupić jeszcze jedną pomadkę z tej serii :))

    ReplyDelete
  6. Ja już skorzystałam z tych promocji! :)
    Baby Lips, uwielbiam!
    Moja siostra pisze maturę teraz, na szczęście mi się do niej zostało jeszcze parę ładnych lat.

    thecoolmint.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Mam taką samą pomadkę, ale kupiłam zaraz po tym jak weszła do sklepów i nie wiedziałam, że będzie taka popularna ;)

    >Mój blog ;)<

    ReplyDelete
  8. Mam dokładnie tą samą pomadkę! Gdy pierwszy raz ją nałożyłam, miałam nadzieje, że będzie pyszna, hahaha, ale i tak jest świetna!

    Buźki ;*

    ReplyDelete
  9. Też tak mam :c I nie mam serca odmówić tym szmineczkom,cieniom,tuszom..Nie mogłabym xD :c

    ReplyDelete
  10. Baby lips też jest na promocji? Myślałam, że tylko produkty z szaf :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Nie, nie. ;)
      Baby Lips nie jest na promocji. ;)

      Delete
  11. O tak a swoje braki uzupełniłam w Rossmannie i powiem szczerze, że jestem zachwycona akcją promocyjną :)

    ReplyDelete
  12. Mam tę Baby Lips, faktycznie pachnie cudownie! Ja do matury mam, na szczęście, jeszcze 5 lat:D

    ReplyDelete
  13. Słyszałam o tej promocji .

    ReplyDelete
  14. Ja mam Baby Lips wiśniową i smakuje tak samo dobrze jak pachnie ^^
    Niestety kupiłam ją przed promocją..
    Także dokładam się do Twoich ''życzeń'' dla maturzystów :D
    Powodzenia :*
    Ładne zdjęcia :)
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Też mam taką pomadkę i jestem z niej naprawdę zadowolona :)
    Ja uzupełniłam swoje "braki", a raczej zacofanie tydzień temu w Rossmannie ;D

    ReplyDelete
  16. mam tą rózwa i czerwona :D a jesli chodzi o promocje to skorzystalam i kupilam sobie tusz do rzes

    ReplyDelete
  17. http://purequeen.pl/odplamiacz-kieszonkowy.html dostałam go;) w linku wszystko masz opisane:)

    ReplyDelete
  18. Do mnie jakoś nie przemawia, ale może kiedyś się skuszę :) Wzajemnie!
    Blog♡

    ReplyDelete
  19. Słyszałam o promocji. Szkoda, że Baby Lips nie jest na promocji, bo chętnie bym jedną kupiła...albo dwie :D

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  20. Mam jedną z ich pomadek i nie mogę powiedzieć o niej złego słowa. Żałuję jednak, że wybrałam taką, która zostawia kolor na ustach. Ja bardzo tego nie lubię. :( Z promocji w rossmannie oczywiście skorzystała i zdecydowanie nie żałuję. Są rzeczy za które nie dałabym ich pierwotnej ceny. :)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  21. Ooo, nie wiedziałam, że jest taka promocja... Nie wiesz może, czy jest ona też w Płocku w galeriach? A co do Baby Lips to od kilku miesięcy mam Cherry my, słodko pachnie, ale także ciągnie mnie do tej różowej <3

    + Ajajaj, jak dawno mnie tu nie było... Miałam dużo zaległych postów do przeczytania (ale dałam radę). Ślicznie tu!

    modo-maniaczka.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jestem pewna, ze tak. Oferta obejmuje każdy rossmann i każdą naturę, aczkolwiek w naturze promocja kończy się dzisiaj. Nie wiem jak jest w przypadku rossmanna. :) Warto sprawdzić.

      Delete
  22. Ja jeszcze nie mam od nich pomadek ale wkrótce gdy moja mi się skończy od razu kupuję tą ;D

    Blog-klik

    ReplyDelete
  23. Od jakiegoś czasu poluję na tą pomadkę i chyba w końcu ją kupię,gdyż kończy się moja aktualnie używana :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. mmmmm baby lips, sama kiedyś kupiłam ją razem z carmexem i musze powiedzieć, że carmex o wiele lepszy. Lub inne zwykłe nawilżające, no cóż moja tylko opinia i nie sądzę, że to ideał lub '' cudeńko''

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  25. baby lips <3
    www.blog017.blogspot.com <3

    ReplyDelete
  26. Ja skorzystałam i zakupiłam puder z synergen oraz pomadkę do ust z nivea "vitamin shake". Smak nie koniecznie dobry, haha, ale pachnie bajecznie :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  27. ja jutro z rana wybiorę się do rossmanna xd a u mnie matura dopiero za rok ;)

    ReplyDelete
  28. Ja się wybieram do rossmanna po lakiery do paznokci :) baby Lips uwielbiam,szczególnie ten kolor ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK 

    ReplyDelete
  29. Nie, ale Baby Lips też muszę mieć :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Nie korzystałam w tych promocji i w sumie teraz trochę żałuję ;)
    Ja nie przepadam za Baby Lips, na szczęście kupiłam tylko jedną :D Wydaje mi się, że trzyma się na ustach przed jakąś godzinę zaledwie :<

    ReplyDelete
  31. Z promocji skorzystalam bo uzupelnilam swoje braki lakierowe ale i tak pewnie jutro cos jeszcze kupie :)
    Nie mam tej pomadki bo jak na razie wystarcza mi lip butter z nivea. :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  32. Nie wiedziałam o tych promocjach ; )

    ReplyDelete
  33. Ja mam 3 baby lips, wszystkie te nadające kolor :)

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  34. Już dawno miałam kupić tę pomadkę i ciągle się za to nie zabrałam hahah :D

    lifestylemichalina.blogspot.com

    ReplyDelete
  35. Nie ma co się śpieszyć do matury. :) a co do pomadek - to cały czas, na wiekszosci blogach widzę ją.
    xoxo ;*
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. uwielbiam Baby Lips <3

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. Mam taką samą baby lips, jestem zakochana w jej zapachu!

    Zapraszam na KONKURS NA MOIM BLOGU! Do wygrania wymarzony wygląd bloga! :)
    lilianka-blog.blogspot.com




    ReplyDelete
  38. Ja już pewnie nie zdążę zrobić takich tanich zakupów w drogeriach... Mam tę pomadkę, ale niestety to nie kolor dla mnie.
    zpasjadozycia.blogspot.com

    ReplyDelete
  39. A ja jeszcze nie mam Baby Lips :) Chociaż bardzo chcę ją kupić.

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Ja muszę sobie też kupić tą bloggerską pomadkę.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Szkoda, że nie podlega promocji :( Mimo wszystko i tak jutro wybieram się do Rossmana :)

    http://pohika.blogspot.com/

    ReplyDelete
  42. Ja mam całą kolekcje Baby Lips i zdecydowanie najbardziej lubię tylko te ochronne, bez koloru ;)

    ReplyDelete
  43. mam taką czerwoną :) jest super :)

    ReplyDelete
  44. Nie zauważyłam, że są promocje ;3


    Obserwuję od dawna, może zajrzysz i zostawisz po sobie jakiś ślad ? ♥
    http://hatersmakemefamoussss.blogspot.com/

    ReplyDelete
  45. Te pomadki BABY <3 są cudneee sama mam takie 2 i polecam
    fajny blog co powiesz na wspólną obserwację czekam na odezw
    zapraszam do mnie ..
    http://nicole-500.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. Mam tą Baby Lips. Zostawia trochę mocny kolor, ale jest bardzo fajna. :)

    ReplyDelete
  47. mam ja i faktycznie cuuudownie pachnie! <3

    ReplyDelete
  48. Moja ulubiona różowa Baby Lips :*

    http://tocouwielbiam.blogspot.com/

    ReplyDelete
  49. Skorzystałam z przeceny w Rossmanie i również kupiłam tę pomadkę, nawet ten sam kolorek. Pięknie pachną i mega uroczo wyglądają ♥

    Pozdrawiam! ♥
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  50. ha ha ja maturę mam dawno za sobą a i tak mnie zimny dreszcz przechodzi , mimo że wszystko poszło gładko to i tak był to niezły stres :P

    ReplyDelete
  51. mam baby lips i muszę powiedzieć że jestem średnio zadowolona :)

    http://aboutweronicaslife.blogspot.com/

    ReplyDelete
  52. Ja mam pomadkę baby lips, lecz nie pink punch. Również wersję koloryzującą, ale nazywa się peach kiss. Dlaczego jestem z niej zadowolona, bo daje ochronę przed słońcem i zimnem, pięknie pachnie, tak naturalnie, a cena zaskakuje, bo tylko 10 złotych :) Sądziłam, że niektóre rzeczy z maybelline będą droższe...
    Ale jeżeli chcemy zadbać głównie o pielęgnację ust polecam wersję bezbarwną!

    natalia-lena.blogspot.com

    ReplyDelete
  53. Mam tę pomadkę i jest świetna! :)

    ReplyDelete
  54. Kocham baby lips, w swojej kolekcji mam zieloną, różową i niebieską, szkoda, że nie podlegają one promocji :(

    http://my-cheerful-world.blogspot.com/

    ReplyDelete
  55. ja maturzystka przeczytałam :D co prawda dopiero dziś, ale lepszy rydz niż nic :>
    jak na razie wszystkie zdane!

    ReplyDelete
  56. Ja chciałabym kupić tę pomadkę, a do Rossmana mam zamiar iść w sobotę, jeśli jeszcze będzie promocja xD

    ReplyDelete
  57. Jeeej, matura mnie powoli niszczy :D

    ReplyDelete
  58. Haha mam tak samo, dlatego staram się nie chodzić po sklepach, bo potem nie mogę się powstrzymać by czegoś nie kupić ;)

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. AnonymousMay 17, 2014

    mam tą pomadkę, nawet ten sam kolor...pieknie pachnie i jest mega wydajna :)

    ReplyDelete
  60. baby lips są cudowne! :)
    www.klaudiachrol.blogspot.se

    ReplyDelete
  61. Nie obawiaj się matury. wydaje się, że to takie stresujące przeżycie, ale jeśli będziesz przygotowana to wszystko przejdzie sprawnie i gładko :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*