About Orange - warto przeczytac

Tuesday, May 06, 2014

Cześć! O maturach pisać już mi się nie chce, bo trzymam za Was kciuki aż do samego końca! :) Dzisiaj mogę pożalić się Wam trochę na sieć Orange. Jeżeli ktoś z Was ma telefon z tej sieci, na pewno wie jaki to ból. Może ktoś z Was pamięta, że jakiś czas temu nabyłam nowy telefon z przedłużenia umowy. Telefon ten pochodził sprawnie zaledwie tydzień, a po dwóch tygodniach oddałam do serwisu. Obecnie jestem 3tygodnie bez telefonu, telefon trafił w końcu do Chin(?) - głównej siedziby Alcatela i pewnie innych telefonów.. Zostałam poinformowana, że telefonu raczej naprawić się nie da, że prawdopodobnie dostanę nowy. No okej. W takim razie się pytam, jaki jest w sens czekaniu na naprawienie telefonu, skoro i tak otrzymam nowy? To pytanie mnie nurtuje, a odpowiedzi co nie otrzymałam tak nie otrzymałam, ponieważ każdy zasłania się innymi. Salon w Świeciu, główną siedzibą w Warszawie, a Warszawa Chińczykami. Brawo. Pogratulować inteligencji. Na dodatek zamówiłam sobie obudowy na telefon, a dostałam info, że być może otrzymam inny model o podobnych parametrach, lub lepszy. Powiem tylko - Nie, dziękuję.
 Jestem do tyłu nie tylko z pieniędzmi za zamówione obudowy, ale także cały niewykorzystany abonament. A raczej głupie minuty i sms'y, które można tylko o dupę roztrzaskać, bo żadnego smsa na fundacje itp, nie mogę wysyłać. Chyba, że chcę za wszystko płacić dodatkowo. :) Podsumowując.. Wawa czeka na wiadomość z Chin, a salon w Świeciu na wiadomość od Warszawy, CZY DA SIĘ NAPRAWIĆ GRATA, który potrzebuje miliarda nowych części, ponieważ prawdopodobnie wyszła zła seria Alcateli one touch idol mini. To samo przeżywa jeszcze inna pani, której ten model telefonu również kurzy się razem z moim w Chinach, bo zapewne nawet nic z nimi nie robią. Jeżeli jednak otrzymam informację, że telefon da się naprawić, poczekam dobre 2 miesiące. Co otrzymałam od konsultantów Orange? Słowa nie wiem czy pocieszenia, bo mogą wsadzić sobie je w cztery litery, ale usłyszałam: w razie czego może się Pani domagać o odszkodowanie, o długi czas czekania. Phaha! Na co mi od nich z 5zł? Jest to najbardziej beznadziejna sieć o jakiejkolwiek słyszałam. Siedziałam w tym bagnie kupę lat i za każdym razem byłam nie zadowolona. Przed ostatnim przedłużeniem umowy koszt jednego smsa wynosił 0,60 zł + coś w ten deseń. Nie pamiętam, bo nie wysyłałam ich dużo. Wiecie co? Będąc za granicą miałam 20gr tańsze smsy niż w Polsce. :) Roaming jednak nie jest taki zły. Mogłam trochę zaoszczędzić, bo orange to banda kretynów, którzy niedługo upadną, bo ich sieć schodzi totalnie na psy. Jedyne co mi się u nich podoba, to oferty telefonów. Propozycje sa korzystniejsze niż np. w Plusie, aczkolwiek nie mogę za dużo powiedzieć, bo nie wiem jak to jest w przypadku stałych klientów. Pewnie też opłacalnie, zatem nic nie mówię. Apel do Was kochani: uciekajcie z Orange dopóki czas. Kto jest z nimi od wielu lat ma takie samo zdanie jak ja. Wiem, ponieważ przeszłam już wiele dyskusji z przeróżnymi osobami. Ucieszyłabym się, gdyby Orange trafiło na tego posta. Poczytaliby sobie prawdę. Kar czy zastraszeń się nie boję. To ja jestem tu poszkodowana, więc co najwyżej mogą mnie cmoknąć.. 
 Pozdrawiam. Miłego popołudnia!

You Might Also Like

132 KOMENTARZE

  1. Ja na szczęście jestem z Play, ale i tak nie korzystam za wiele z telefonu, więc nie mam na co narzekać :)
    Powodzenia w walce z Orange! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. .... dlatego ja jestem w play ;D
      Współczuje tak przykrej sytuacji ;/

      Delete
  2. rzeczywiście nie za fajna sytuacja i prawdę powiem,że jeszcze nigdy się z czymś takim nie spotkałam,mam nadzieję,że zrobią coś konkretnego w końcu w sprawie tego telefonu ;*

    ReplyDelete
  3. Mam dokładnie takie samo zdanie na ten temat. W sierpniu kupiłam telefon i tydzień później zepsuł się i musiałam go oddać i czekać miesiąc na naprawę a co najlepsze miesiąc temu oddalam go po raz 4! Czekam tylko do końca umowy i uciekam jak najdalej. Jeszcze nigdy nie spotkałam się z tak koszmarna siecią i firma. Szkoda słów i nerwów. Wady orange można wymienić godzinami. Powodzenia z telefonem :)

    ReplyDelete
  4. Dobrze pamiętam czasy kiedy byłam w Orange i nie wspominam ich za dobrze. Pieniędzy stale mi brakowało a za wszystkie usługi płaciłam strasznie dużo. Po przejściu do Play jestem dużo bardziej zadowolona. Tobie też radzę jak najszybsze przejście do tej sieci.

    ReplyDelete
  5. Zgadzam się! Takiego przypadku jeszcze nie miałam, ale od jakiś 2-4 miesięcy zmagam się z tym, że osoby z innych sieci (niż orange) by napisać do mnie sms są przekierowywane przez jakieś centrum, a niektóre w ogóle się do mnie dopisać nie mogą! Od niektórych sms w ogóle nie dochodzą, bo u nich wyskakuje błąd. No fuck logic. Nowa karta sim, NOWA i od razu jest z czymś problem. Zdecydowałam, że ja przechodzę do Play'a. Nie ma co tkwić w tym bagnie. Bez sensu.

    ReplyDelete
  6. Nigdy nie byłam w Orange. Z tego co widzę to jest nieciekawie..

    happiness-29.blogspot.com

    ReplyDelete
  7. Kiedyś orange nie było takie straszne, a to co jest teraz to masakra. Na szczescie ja sie miesiac temu przeniosłam do play'a, i jestem bardzo zadowolona. Mam nieograniczone miuty i smsy do wszystkich sieci i wcale nie płaci sie tak duzo za miesiac. Jednak musialam sie napracowac, zeby sie przeniesc bo oczywiscie orange mialo problem z przeniesiem mojego nru do innej sieci....;) a co do konsultantów, to chyba wszedzie sa tacy sami. Gdy mialam problem i musialam z takim rozmawaic to i w orange i w play zawsze wydawaja sie jakby nic nie wiedzieli i nie zalezalo im na kliencie, ale takim konsultantem moze byc kazdy, bez zadnych wiekszych kwalifikacji wiec nie ma co się dziwić.

    ReplyDelete
  8. ja jestem w orange też dosyć długo i już od dawna miałam problemy i mysle ze wraz z zakonczeniem umowy zrezygnuje.
    Świetnie napisany post, rozumiem twoj ,,ból'' haha

    ReplyDelete
  9. miałam kiedyś telefon z Orange i też okazało się badziewie.

    http://immortal-hell.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Dobrze, że napisałaś ten post. Ja osobiście jestem w nju mobile i jak najbardziej polecam. Bez żadnych oszustw i bez umów. Jeszcze niedawno byłam w Plusie i jak najbardziej nie polecam. Banda krętaczów i wyłudzaczów pieniędzy. Oszuści jednym słowem ;/

    ReplyDelete
  11. też przeniosłam sie z orange :)
    najgorsza sieć

    ReplyDelete
  12. Czyli tylko ja się nie zgadzam z tą opinią? Moja rodzina jest w Orange od kilkunastu lat i ani razu nie zdarzyła się taka sytuacja. Abonamenty są korzystne, telefony (w sensie, że modele) są ok, a obsługa miła. W przypadku serwisu nie zdarzyło mi się nigdy takie coś, bo np. mój tata miał problem z samsung galaxy s2 i po 3 tygodniach miał już zupełnie naprawiony, a moja mama w przypadku zalania też nie miała takiej sytuacji. A to, że telefony były do dupy (mam na myśli ten model) to raczej nie wina Orenge tylko producenta, bo moja koleżanka miała taki sam telefon z Plusa i miała ten sam problem.

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousMay 06, 2014

      Ale to chyba wina Orange, że zamiast załatwić usterkę jak najszybciej, to odsyłają klienta to tu to tam. To im powinno zależeć na tym, by klient z nimi został, a po takich akcjach to każdy się wycofa....

      Delete
    2. Ja też się z tą opinią nie zgadzam. Tak jak w każdej sieci są dobre i złe przypadki. Ale jeśli chodzi o reklamację telefonów często ona nie zależy od sieci tylko producenta, a na pewno nie zależy od konsultanta! Jedynym minusem Orange jest to, że czasami ( raz na pół roku albo rzadziej ) mają problem z siecią nic gorszego mnie u nich z telefonem i abonamentem nie spotkało. A nawet lepiej w pakiecie mam darmowe smsy, rozmowy są bardzo tanie, internet nie wiadomo dlaczego mam za darmo a abonament przeważnie wydaję na jakieś gry czy płatne smsy. Moja mama miała problem tylko z internetem ( mam połaczony abonament z internetem neostrady i takie tam, żeby było taniej ) kiedy nie miałam internetu miesiąc, moja mama dostała rekompensatę wysokości 400zł i 3 miesiące mieliśmy internet powiedzmy za darmo. Przepraszam za chaotyczną wypowiedź ;)

      Delete
  13. Ja na szczęście nie jestem w Orange. Ja na Twoim miejscu zgłośniłabym się po odszkodowanie.... Uciekaj z Orange, gdy tylko będziesz mogła. :)

    ReplyDelete
  14. Plus jest akurat dobrą siecią :) Nie ma takich problemów :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousMay 06, 2014

      Niestety ich zasięg w niektórych miejscach jest fatalny. Nie mam tu na myśli tylko małych wioseczek. :)

      Delete
  15. AnonymousMay 06, 2014

    ale Ty jesteś piękna :)

    ReplyDelete
  16. aż się cieszę, że jestem w plusie xD

    ReplyDelete
  17. Ja jestem w play i jestem bardzo zadowolona, nigdy nie miałam żadnych problemów. : )

    ReplyDelete
  18. Mówiłem że Alcatel jest *** A mówiłaś że taki fajny :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Jezu.. Nie słyszałam żadnej złej opinii, a że trafiłam akurat na złą serie to nie moja wina. Jednak moge śmiało przyznać, ze gdyby chodził nadal, byłby świetny. A Orange to chyba same odpadki dostaje, bo najtańsze. ;)

      Delete
    2. Dlatego nie mam abonamentu a telefony kupuje z wolnego rynku.
      Bierz sprawdzone marki typu HTC,Samsung,Sony itp.
      Osobiście ja miałem Nokię Lumię 710 z Orange nic się z nią nie działo,mój ojciec ma Sony Xperia M z Orange nic mu się nie dzieje. Albo zwalona firma albo jak mówisz wadliwa seria ;)
      Osobiście polecam Orange ponieważ maja dobry zasięg, w porównaniu do T-Mobile/Play.Nie mam do tej firmy zastrzeżeń oprócz Neostrady ._.
      Pozdrawiam

      Delete
  19. Ja mam w t-mobile i nie jestem zbyt zadowolona, dlatego w najbliższym czasie przenoszę się do play ;)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Telefon będzie ci 100 razy mniej trzymał bo będzie ci szukał sieci :)

      Delete
  20. Masz rację..Orange jest beznadziejne!Za to polecam Play.Mają bardzo fajne propozycje.Telefony też są fantastyczne.

    ReplyDelete
  21. Ja byłem dość długo w ORANGE i też byłem NIEZADOWOLONY!! TE SIEĆ TO DNOOOOOO!!!
    Przeszedłem do T-mobile i jest świetnie!! POLECAM T-mobile w 100%! :D

    www.lemanklaudiusz.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Z T-Mobile ludzi wogóle nie słychać .

      Delete
  22. AnonymousMay 06, 2014

    Ja mam telefon w Play i jestem bardzo zadowolona. Mają bardzo korzystne oferty i nie miałam z nimi jeszcze żadnych problemów :)

    ReplyDelete
  23. ja chciałam wziąć telefon z orange ponieważ mają fajne oferty telefonów ale jeżeli masz taką sytuacją z nowym telefonem to dobrze że nie brałam i brać nie będę i chciałabym się zapytać do jakiej szkoły idziesz?

    ReplyDelete
  24. Orange zostawilam juz X czasu temu bo poznalam sie na tej firmie dawno, dawno temu. Jestem w Hayah i jest ok.

    ReplyDelete
  25. Akurat tak się składa, że moja kuzynka pracuje w Orange, a moja mama ostatnio też ma jakieś małe kłopoty z nimi...

    ReplyDelete
  26. Dobrze,że nie jestem w Orange.Myślę ,że powinnaś uciekać z tej sieci jak najszybciej :)

    ReplyDelete
  27. A ja powiem, że przeniosłam się w tym roku z Play do Orange i jestem zadowolona. Co prawda telefon zepsuł się po 2 dniach, ale nie czekałam długo na naprawę. Po około 2 tygodniach miałam go z powrotem, co w porównaniu z Playem było naprawdę krótko. Ofertę mają dużo lepszą niż Play, gdzie za wszystko płaci się dodatkowo, plus strasznie droga oferta telefonów. Ciekawi w Orange mnie tylko jedna rzecz. Mianowicie oferta dla osób przenoszących numer jest bardzo korzystna, ale dla stałych klientów, przedłużających abonament już mniej. Mimo wszystko ja ich polecam, bo jak dla mnie są oni są najlepsi.
    A co do telefonu, to nie jest wina Orange, tylko producenta telefonu, który wyprodukował taką linię telefonów. To tak samo, gdybyś kupiła jakiś kosmetyk w sklepie, który jest do bani i winiła za to sklep. Oni tylko te produkty rozprowadzają, ale nie mają wpływa na ich jakość.
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. AnonymousMay 06, 2014

      zgadzam się z Tobą:)

      Delete
    2. dokładnie, to nie jest wina Orange tylko producenta telefonu, więc nie ma co tu sieci obwiniać. ja sama długo z niej korzystałam i byłam zadowolona ;))

      Delete
  28. Najlepszym wyjściem jest przenoszenie numeru z sieci do sieci po ukończeniu umowy, ponieważ dla takich właśnie klientów są najlepsze oferty ;)

    ReplyDelete
  29. ja polecam Play, od 5 lat ma tam umowy cała rodzina i nigdy nie było problemów

    ReplyDelete
  30. No to faktycznie niezły bałagan :/
    Nie myślałaś o tym aby zmienić sieć np. na T-mobile lub Play.... :*

    joanne-bloog.blogspot.com

    ReplyDelete
  31. No to nieciekawa sytuacja. ;/ a zawsze słyszałam, że orange to dobra sieć. Ja jestem w t-mobile i jakoś daje radę, ale nie jest świetnie.

    ReplyDelete
  32. Ja w tej sieci jestem od kilku lat i narzekać nie mogę :)
    Blog♡

    ReplyDelete
  33. AnonymousMay 06, 2014

    To jest GENIALNE w abonamentach.... Płacisz dajmy na to 50 zł miesięcznie, a do wszystkiego musisz dopłacać. ;/
    Też uciekłam z Orange, jestem teraz w Play i jestem mega zadowolona! :)
    A co do Plusa, to Plus jest trochę w cieniu, ale większość mojej rodziny ma i nikt się nie skarży, a też zmyślnych telefonów nie potrzebują. :)

    ReplyDelete
  34. AnonymousMay 06, 2014

    Dodam jeszcze, że przenosząc numer do Play czekałam 2 tygodnie. Po czym się dowiedziałam, że oani pracująca w Orange nawet nie tknęła mojego wniosku... Na szczęście w Play jest genialna obsługa i płaciłam za tamten okres marne kilka złotych.
    No ale widać tak ma być - siedzi w pustym salonie, a klient czeka na przeniesienie numeru....
    Pozdrawiam! :)

    ReplyDelete
  35. pfeee, Orange fu. Ja nie mam i się cieszę mam z play i jak dla mnie wszystko jest okej :)

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Wydaje mi się, ze takie problemy mogą wystąpić w każdej sieci.
    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  37. AnonymousMay 06, 2014

    *Warto przeczytać, a nie warto przeczytac

    ReplyDelete
  38. Też kiedyś była w Orange,ale na szczęście wykazałam się inteligencją i przeniosłam się do Plusa.Nie wiem czy teraz wybrałabym tą samą sieć,ale na pewno nie żałuję zmiany.Niestety nie wiem jak jest w przypadku kwestii abonamentu,jednak w przypadku karty sprawa jest świetna.Może na początku nie wydaje się taką "różową" siecią,jednak posiada tyle cudownych pakietów,że można się zdziwić.Jestem osobą,która z niesamowitą łatwością może wydać ostatni grosz,a przez resztę miesiąca zostać z niczym.Teraz jest inaczej.Od trzech miesięcy korzystam z niesamowicie taniego pakietu na 200MB internetu i 1000 sms do wszystkich sieci.Dzięki temu nie tylko nie muszę płacić kroci za internet,ale w ciągu miesiąca wykorzystuję maksymalnie 10 zł,jeżeli zdarza mi się często dzwonić.Parę razy musiałam również zwracać się o pomoc w sprawie telefonu,ale przychodziła szybko i niedrogo.

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  39. AnonymousMay 06, 2014

    Anita A.
    Telefony w Play są o wiele tańsze niż w Orange :)
    Oferta także jest o wiele lepsza
    Pozdrawiam.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ciekawe, że jak chciałam przedłużyć umowę opartą na sms, to za internet i minuty miałam płacić kolejne złotówki.

      Delete
  40. Ja jestem w Play i nie narzekam są ciekawe oferty i niskie abonamenty :)
    Poklikasz w banner sheinside? Będę wdzięczna :)
    http://jagodzianka2002.blogspot.com/

    ReplyDelete
  41. Ja kiedyś byłam w Heyah, a teraz od jakichś kilku lat w T-mobile i jestem na prawdę zadowolona :)

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  42. A ja mam telefon z Play'a. Co prawda, mam problemy z zasięgiem itd.. ale jest ok :)

    ReplyDelete
  43. ja na szczęście jestem w T-mobile! ;)

    zapraszam do mnie;
    burgundychocolate.blogspot.com

    ReplyDelete
  44. Ja tam jestem zadowolona z Orange ;)
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. AnonymousMay 06, 2014

    Jestem w Orange od pierwszego numeru, telefonu, czyli jakieś 10 lat, zaczynałam gdy nie było jeszcze tej marki, a na jej miejsu istniała Idea. Mam trochę inne zdanie niż ty, bo jak dla mnie Orange akurat ma dobre oferty nigdy nie narzekałam, trzeba po prostu trafić na odpowiednią taryfę, bo Orange ma ich całkiem sporo. Ja akurat znalazłam odpowiednią dla siebie. Stawiam na telefon na kartę, więc akurat w tej możliwości telefony mają niestety słabe, T-mobile raczej ich bije np. Stałego klienta też niezbyt szanują. Może w abonamencie jest inaczej, ale ja jako wieloletni abonent telefonu w ich sieci nie mam żadnych przywilejów, gdybym chciała wziąć nowy telefon zaczynam jakby od początku, jakbym wcześniej wgl u nich nie była. Co do twojego telefonu po prostu masz pecha, dlatego ja mam trochę uprzedzenie do marek takich jak np. Alcatel. Wolę stawiać na popularniejsze marki, chociaż kiedyś też trafił mi się Samsung, który denerwował mnie swoim zasięgiem, tam gdzie inne telefony miały pełen, ten ledwo miał kreskę, dwie lub alarmowe. Na szczęście większej awarii nie miałam. Pozdrawiam Cię serdecznie. I mam nadzieję, że niebawem będziesz cieszyła się swoim telefonem i będziesz zadowolona. :)

    ReplyDelete
  46. Przecież zepsucie się telefonu nie jest winą Orange, tylko producenta. Długi czas jego naprawy także - mój tata dostał Samsunga po kilku dniach - więc to wina producentów telefonu. Ja z Orange jestem bardzo zadowolona - mają korzystne oferty abonamentów i bardzo dobrze się sprawdzają. Nie wiem, czemu tak ich 'zjechałaś', to w końcu nie jest wina sieci.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  47. A ja jestem bardzo zadowolona z sieci orange, zadnych poblemow-nic. Za to moja mama jest w Plusie i strasznie żałuje, że się tam przeniosła. Od samego początku reklamacje, pomyłki Plusa itp. Ja osobiscie posiadam Alcatel onentouch idol i nic sie nie dzieje ;)

    ReplyDelete
  48. orange jest do kitu. Kłamią i naciągaja. ja za kilka tygodni przenosze sie do play, poniewaz moja ciocia jest tam kilka lat i jest bardzo zadowolona z ich usług ;)


    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  49. orange jest do kitu. Kłamią i naciągaja. ja za kilka tygodni przenosze sie do play, poniewaz moja ciocia jest tam kilka lat i jest bardzo zadowolona z ich usług ;)


    www.wkraateczke.blogspot.com

    ReplyDelete
  50. ja miałam się przenieść do Orange, ale podziękowałam.. moja sis miała identyczną sytuację ;) dlatego jutro wybieram się o plusa i tam przedłużam umowę... a na twoim miejscu... udałabym się z mamą do orange i porozmawiała na ten temat, żeby po prostu nie płacić za ten miesiąc nie użytkowania... można tak zrobić, moja siostra też tak zrobiła i wgl nie mieli pretensji tylko coś tam wystukali w komputerze i jeszcze gratis otrzymała obudowę, haha ;D

    ReplyDelete
  51. Wspolczuje ci strasznie, polecam Ci plusa ma rownie super umowy i na pewno o wiele lepsza obslugeL)
    xx
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  52. Ja przez lata miałam telefon w orange i nic się z nim nie działo, nie psuł się, wszystko było w najlepszym porządku, a od kiedy mam nowy telefon jestem w plusie, jednak zamierzam przejść na play więc po prostu zmienię numer (moim zdaniem jeszcze lepsza sieć, chyba najlepsza która istnieje!:)

    ReplyDelete
  53. Ja tam każdy telefon kupuję w Max'ie ;D ( tak, tak też jestem ze Świecia ), a kartę mam z play'a .

    ReplyDelete
  54. Ja na szczęście odkąd pamiętam jestem w Plusie i nie mam żadnych problemów póki co, ale Tobie strasznie współczuję, jeju ja bym chyba tyle bez telefonu nie wytrzymała O__o
    Ale widze, że djaesz radę, trzymaj się i życzę cierpliwości, bo pewnie się przyda, ehh :*
    Ładne zdjęcia :)
    Masz super kreski ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. Masz totalną rację,mój tata od dawno jest w sieci orange i przynajmniej u mnie w Bukowcu W OGÓLE praktycznie nie ma zasięgu,w zimę trzeba wychodzić do altany,żeby sobie porozmawiać.Orange nie lubię od dawna i nigdy nie zdecydowałam się na telefon od nich...I raczej nie zdecyduję :')

    ReplyDelete
  56. Ja jestem w Orange i na razie wszystko jest ok :) Odpukać! ;D
    Blog-klik

    ReplyDelete
  57. Wiesz ja miałam problem bo kupiłam telefon (super sprawny, żadnych uwag!) na allegro i musiałam wymieniać kartę SIM na microSIM, trochę było z tym kłopotu, ale to pomińmy. Byłam w moim mieście, w salonie ORANGE i powiedzieli, że do Warszawy (główna siedziba tak jak Ty napisałaś) i jak się okazało pan w stolicy powiedział, że albo trzeba kupić czystą kartę, żeby wszystko przekopiować (OMG! -.-) albo nową, z nowym numerem. MASAKRA! -.- ale nie mogę, się z drugiej strony skarżyć bo nie mam naliczanych jakiś dodatkowych opłat.

    Pozdrawiam. ;)

    ReplyDelete
  58. osobiście jestem w t-mobile i telefon ani razu nie był w naprawie a mam go od 2 lat :)
    http://rainbboww.blogspot.com/

    ReplyDelete
  59. Nareszcie ktoś gada z sensem :) mam telefon z orange jakieś 3 miesiące i niby działa, wszystko jest ok. Wszystko oprócz wejścia na słuchawki z którego, przyznam się szczerze korzystam najczęściej :/ oczywiście podobna sytuacja, naprawić się nie da, a może jednak? Oddałam telefon do salonu orange, przeprosili za to że nic zrobić nie mogą i jedyne co mogą zaproponować to nowy telefon. Podziękowałam i oddałam go do prywatnego salonu który zajmuję się naprawą podobnych usterek, naprawili w tydzień a zapłaciłam coś ok 30zł. Można? Można. Polecam Playa, dobre oferty, tanio i szczerze ;)

    ReplyDelete
  60. miałam z Orange internet od dupę roztłuc.Został mi tylko router za 300zł ,który teraz nadaje się na śmietnik,bo nie da się go odblokować by korzystać z niego z innego usługodawcy.Tej firmie mówię stanowcze NIE?

    ReplyDelete
  61. Też mam telefon z sieci Orange ale jak dałam telefon do naprawy to po tygodniu był już dobry
    http://darka-blogg.blogspot.com/

    ReplyDelete
  62. No to widzę że jesteś w nieciekawej sytuacji. Ja od 5 lat jestem w T-mobile i jestem bardzo zadowolona. :) mimo iż nie man u nich abonamenty tylko przedłużam ważność konta kartą jestem bardzo zadowolona. Masa kodów, darmówek i innych możliwości oszczędzania. Doładowuję konto kwotą 25zł , a wykorzystuję 5/10 zł misięcznie bo mam aktywowane darmowe smsy. Raz siostrze trafiła się wykorzystana karta i w ciągu 24h naprawili ten błąd a nawet dodali jej 10 zł na telefon z którego dzwoniła do biura obsługi bo jak wiadomo to też kosztuje. Także szczerze mogę polecić Ci T-mobile. :)

    ReplyDelete
  63. Ja ma telefon z orange i w ogóle nie narzekam! ;o

    http://trusiolog.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. A kiedyś zastanawiałam się nad przeniesieniem numeru na orange, dobrze, że tego nie zrobiłam :)

    http://onceethought.blogspot.com/

    ReplyDelete
  65. Ja mam orange.Mam problemy z moja Xperią z firmy sony . Tnie się jak może i kiedy chce. ale jest mi narazie potrzebna bo mam tablet w naprawie. Jestem pewna że jak dostane z powrotem tablecik oddam telefon, może go nie bd trzymać 3 tyg

    ReplyDelete
  66. Ja posiadam T-mobile i jestem zadowolona :) :3 Internet mam tylko z Orange, ponieważ kiedyś był z Telekomunikacji i teraz się one połączyły xD

    ReplyDelete
  67. Oragne niestety też ma słaby zasięg. ;-;

    http://dianaashe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  68. Świetnie to napisałaś ! Nigdy nie byłam w orange, na samą myśl jakoś mnie to odrzuca. Zauważyłam, że z tej sieci osoby rezygnują bardzo szybko, dlatego również trzymam Twoją stronę !:)) Mogę tylkow 100 % polecić Ci moim zdaniem najlepszą sieć czyli plusa ! Jestem u Nich już jakieś 5 lat i jestem straaasznie zadowolona, są również fajne oferty na telefon i przedłużenie umowy. Teraz się nie denerwuj, musisz coś za to dostać, no i mam nadzieję, że oni to przeczytają..
    Pozdrawiam, buziaki : *

    http://naataliiiiaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  69. ja jestem w t-mobile i wcale nie jest lepiej :/ już sama nie wiem do jakiej sieci się przenieść :/

    ReplyDelete
  70. AnonymousMay 06, 2014

    Masz racje, oferta tel. korzystna, ale czary jakich mało. I to nie jeden raz, bo mój ojciec ma firmę i wszystkie nr w Orange. Przykład, ostatnio przenosił nr z Plusa do Orange. Ale oni coś namieszali i wyszło tak, że nr jest inny, abonament wyższy 20 zł niż w Plusie i nic nie da się zrobić, pani konsultanta proponowała,,, ponowne przeniesienie nr z Plusa, czyli kolejny abonament. Cała sprawa z załatwieniem trwała 4 miesiące, bo Orange ciągle miało problemy i przez 4 miesiace trzeba było płacić abonament i w Plusie i w Orange. Dopiero potem wypowiedzieliśmy Plusa i i tak wyszedł drogi interes :)
    Innym razem, internet moblilny. Wysokość abonamentu 50 zł, pierwszy rachunek przychodzi 460 zł. Wszyscy oczy jak pomarańcza i o co chodzi? A chodziło o to, że pan w salonie namieszał, bo według umowy kiedy limit się wykorzysta to internet chodzi ale wolno, a pan włączył usługę, że po wykorzystaniu limitu, chodzi normalnie ale za dodatkowe $$.
    Z każdym telefoonem u nich są problemy. Rodzice postanowili, że jak umowy sie pokończą to uciekają, jak nadalej.

    Tak niektórzy piszę, że wina tel. To sprawa oczywista, ale tu chyba chodzi bardziej ten bałagan w firmie.
    Szkoda, że naliczają wysokie kary za zerwanie umowy :,

    Chociaz juz ostatni numer z orange, z przed miesiaca. Tata przedłużał abonament i poł roku minęło, a mu co miesiac pobiera 15 zł za usługę którą miał wykupioną dodatkowo, a w nowej umowie jest bezpłatna. Tel na infolinie. I pan porozmawiał, blablabla, następny rachunek niższy o 90 zł. Ok, a potem przychodzi pismo do domu z tymi samymi informacjami i napisem, że reklamacja została przyjęta. Ojciec nie składał co prawda reklamacji, ale są cwani. Bo jakby wtedy zerwał umowę, to by nie ponosił kosztów, bo to oni wprowadzili go w bład, a że złożył "reklamacje" to juz jest czystko


    Trzymaj się Jess i życzę cierpliwości :*

    ReplyDelete
  71. Ja przenosłam się do orange kilka lat temu i nie żałuję :) Mają dużo ciekawych promocji ,pakiety w dobrych cenach. Jednak telefonu nie brałam od nich, tylko kupiłam przez internet. Ceny telefonów w salonach wszystkich sieci są wysokie i dużo bardziej opłaca kupić je w internecie( oczywiście z odbiorem osobistym )
    Pozdrawiam! ;)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie :KLIK 

    ReplyDelete
  72. To nie jest wina Orange, tylko tej firmy z której masz telefon. Przecież to nie Orange robi telefony....
    Mela ♥

    melazuska.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mi nie chodzi o to, że zepsucie telefonu to wina orange. Chodzi mi o całokształt. Konsultacji są tacy niedoświadczeni, ze w salonach nie potrafią niczego powiedzieć..

      Delete
  73. AnonymousMay 06, 2014

    a mogłabyś mi odpowiedzieć, z jaką wadą w telefonie musisz się zmagać?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Włączało się co chce, nie dało sie nic kliknąć itd.

      Delete
  74. Dlatego ja zrezygnowałam z orange. Ja oddałam do naprawy 4 raz ten sam telefon z ta samą wadą, to ten telefon uwaga...ZGUBILI dostałam finansowe odszkodowanie za które mogłabym kupić zapewne telefon z czarno-białym wyświetlaczem...

    ReplyDelete
  75. Dlatego ja zrezygnowałam z orange. Ja oddałam do naprawy 4 raz ten sam telefon z ta samą wadą, to ten telefon uwaga...ZGUBILI dostałam finansowe odszkodowanie za które mogłabym kupić zapewne telefon z czarno-białym wyświetlaczem...

    ReplyDelete
  76. Ja mam telefon z Orange, jak i reszta nabliższej rodziny ale mamy zamiar przenieść się do play'a :)

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  77. Ja mam w orange i jestem bardzo zadowolona:) Chociaż nie wiem jak to jest z abonamentem (z tego co piszesz chyba ty tak miałaś), bo ja mam na kartę:) Wykupuję za 10zł pakiet sms do wszystkich sieci i przez miesiąc mam za darmo:)

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  78. U mnie kiedyś wszyscy byli w orange i nie dość że jak sie konto doładowało to trzeba było w jakimś tam czasie to wygadać bo by zabrali, co mi nie odpowiadało bo po prostu nie chciałam nigdzie na chama dzwonić. Moja mama też się zawiodła kilka razy i zerwała z nimi w końcu umowę i przeszła do play bo widziała, że ja jestem z tej sieci bardzo zadowolona bo mam już kartę w play już jakoś 5 lat i jak doładuję konto to jest ważne cały rok a nie miesiąc. a kiedy moja mama miała telefon na abonament i miała płacić miesięcznie powiedzmy 50 zł to za każdym razem rachunek przychodził po 100 zł gdzie moja mama wykonywała miesięcznie ze dwa trzy telefony jak coś pilnego chciała od kogoś, a było to nie możliwe żeby dwoma połączeniami przekroczyła ten abonament. No i osobiście byłam też świadkiem jak będąc w salonie play to wszyscy ludzie w kolejce przede mną przechodzili właśnie z orange do play. Orange traci klientów i dlatego mają teraz takie niby korzystne oferty dla nowych klientów, a jak się już wejdzie w to bagno to dowalają cenami byle by na ich korzyść było. Teraz u mnie wszyscy są w sieci play i nawet sąsiedzi też przeszli do tej sieci :D

    ReplyDelete
  79. Nie zgodzę sie z Twoim zdaniem, ale Ty na to patrzysz jako posiadaczka abonamentu, a ja telefony na karte. Co do jakosci telefonów to sie nie wypowiadam, bo nie kupuję ich w orange, ale zdaje mi się, że to wina producenta i tak samo to, że został wysłany do Chin. Przieciez Orange nie ma wpływu na to gdzie znajduje się główna siedziba firmy, z której wybrałaś telefon. Co do sms u mnie jest to jakos 29gr, a teraz dostałam stawkę taką samą za 1min, więc sms są drogie w sumie, bo np w play są one po 9gr. Jednak mimo tego faktu jestem z tej firmy bardzo zadowolona. Jak mam jakis problem, to dzwonię do nich i od razu uzyskuję pomoc. Moim zdaniem bardzo dobra firma, ale to tylko moje zdanie i każdy może mieć inne.

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  80. Ja mam telefon w plusie i nie narzekam na nic :)

    ReplyDelete
  81. Jak dobrze, że jestem w Plusie. Tak szczerze nie lubiłam nigdy Orange...

    http://always-haappy.blogspot.com

    ReplyDelete
  82. Ja też jestem w Orange i ja z mojej umowy jestem b. zadowolona, zdarzały sie jakieś niefajne sytuacje i wtedy dostałam więcej minut. Moim zdaniem, powinnaś jak najbardziej ubiegać się o odszkodowanie, bo naprawdę im zależy żebyś została, więc jestem pewna, że z odszkodowania będziesz zadowolona. A gdyby nie te przepisy, które ma Orange, to konsultanci daliby Ci nowy telefon. ;) Pozdrawiam i życzę szybkiego powrotu telefonu z Chin...

    ReplyDelete
  83. Bardzo dobrze, że to napisałaś ponieważ zmieniam telefon niedługo i zastanawiałam się pomiędzy Orange, Tmobile a Play i teraz już wiem, że zrezygnuję na pewno z Orange.. Tylko szkoda tylu zmarnowanych pieniędzy.. :/

    ReplyDelete
  84. Nie lubię takich akcji... wyobrażam sobie jaka musisz być zdenerwowana...

    ReplyDelete
  85. Kiedyś miałam Orange, ale na szczęście jestem już w Play'u...

    ReplyDelete
  86. Ja jestem w sieci Orange i nie jestem zadowolona. Szczególnie chodzi mi o to, że gdy włączam płatny internet, nie opłacając go za 15 sec., potrafię zapłacić 20 złoty! O kosztach SMS juz nie wspominając. Mam nadzieje ze uda mi sie zmienic sieć. :))

    Pozdrawiam,
    http://monlly-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  87. Też byłam w orange i też miałam alcatela. Nie było źle, ale z racji, że wszyscy mają u mnie plusa także przepisałam się do plusa ;). Orange jest dziwne ;p.

    ReplyDelete
  88. Ja jak na razie nie miałam problemów, ale bardzo Ci współczuję. Radzę wyrobić sobie cierpliwość :/


    http://sumcia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  89. Polecam sieć PLAY! Zarąbista sieć i każdy jest z niej zadowolony :*

    ReplyDelete
  90. jestem w play i to była jedna z lepszych, moich decyzji ;>

    ReplyDelete
  91. Ja jestem w T-mobile i nie mam zastrzeżeń do mojego abonamentu. Jestem z nimi praktycznie od zawsze :)

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  92. Moi rodzice są od 15 lat w t-mobile (kiedyś era) i ja mam kartę z tamtąd i żaden telefon się nie popsuł więc polecam. Ale kiedyś mój tata miał telefon z orange i był strasznie niezadowolony...

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  93. ale dupa widze :x :c Przenieś się do Play to chyba najlepsze :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    zapraszam na post o wiosennych aktywnościach :*

    ReplyDelete
  94. Na szczęście ja mam z nju-mobile :)

    http://its-okey-baby.blogspot.com/ --nowy post

    ReplyDelete
  95. Moi rodzice mieli telefon w orange, wiem co to za ból. Przez całą umowę mogłyśmy dzwonić tylko pod jeden numer-do taty bo za inne trzeba było nieźle płacić :/

    ReplyDelete
  96. A ja jestem w Heyah i nie narzekam, nie miałam też nigdy telefonu na abonament ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Mam również kartę z heyah specjalnie do darmowych smsów. Jestem strasznie zadowolona bo od kilku lat nic nie płacę praktycznie :D

      Delete
  97. Odkąd pamiętam byłam w Orange i cała moja rodzina jest. Osobiście nie ma żadnych problemów, od serwisu i obsługi można zadzwonić, nawet z błachym problemem pomogą i są bardzo mili. Kiedy miałam Samsunga Ch@t zepsuł mi się w nim pad i bez problemu zaniosłam do salonu Orange, a po tygodniu mój telefon znowu był ze mną.
    Wydaje mi się, że w twoim przypadku Orange nie zawiniło, ponieważ z tego co się orientuję telefony Alcatel są naprawdę okropne zwłaszcza te nowsze.
    Orange ma naprawdę bardzo dobrą ofertę abonamentów z telefonem jak i bez. Telefony w porównaniu z innymi operatorami jak np. T-mobile (bo też tam mam nr.) są dość tanie, bo przecież w abonamencie 49 zł nie dostanie się za 1zł np. Galaxy S5. Jak niektórzy by chcieli.
    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czy ja opisałam tylko o telefonie? Ja napisałam o ich postępowaniu całym i braku zorganizowania, krętactwa itd.. Co do telefonu to wiem, że nie ich wina, ale oni nie potrafią załatwić. Ja słyszałam bardzo pozytywne o alcatelach, niestety coś im nie pykła ta seria prawdopodobnie..

      Delete
    2. Rozumiem, ja osobiście pisałam tak ogólnie :) Może to ich postępowanie i to wszystko jest akurat w twoim salonie i tam są mało ogarnięci ludzie.
      Osobiście słyszałam dobre opinie, ale tylko o tych standardowych modelach :)
      Życzę powodzenia w dalszym "walczeniu" z Orange :)

      Delete
  98. Ja na szczęście jestem w PLAY
    :)
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  99. Ale głupia sprawa z tym telefonem ;/
    Na szczęście jestem w Play, a nie Orange ;))

    Mój blog [KLIIK]

    ReplyDelete
  100. Ja od początku jestem w T-mobile i do tej pory było całkiem spoko, nawet ceny OK. Niestety od ok. dwóch dni coś z tą siecią jest nie tak, bo moi znajomi i moja rodzina (są w tej sieci) mają ten sam problem co ja - nie można się do nikogo dodzwonić. Jest zasięg, wszystko jest na swoim miejscu, tylko zadzwonić nie można :( Jeśli będzie tak dalej uciekam z tej sieci. W tych czasach ciężko znaleźć coś, co nie będzie ci kradło pieniędzy bez twojej wiedzy (tu chodzi mi o automatycznie włączające się oferty) i dało się bez problemu dodzwonić. Życzę szybkiego odzyskania telefonu i ucieczki z Orange, bo z tego co słyszałam nie można o nich powiedzieć zbyt wiele dobrego (sama mam internet). Nie wiem jaką sieć Ci polecić, gdyby nie ostatnia sytuacja z T-mobile, z ręką na sercu mogłabym Ci ich polecić. Mam nadzieję, że szybko to naprawią.

    Pozdrawiam :)

    ReplyDelete
  101. jaka śliczna ;o!
    http://werr-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  102. Słyszałam już wiele negatywnych opinii o tej sieci i na szczęście nigdy w niej nie byłam. Właśnie czekam na przeniesienie numeru do play i coś czuję, że będę zadowolona ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  103. AnonymousMay 07, 2014

    Jesteś nieuczciwa, tu piszesz o orange i zachowaniu ale wyników loterii z papilonem nie podałaś...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Zupełnie mi to wyleciało z głowy, bo kiedy miały być wyniki, ja miałam przerwę w blogowaniu..

      Delete
  104. So gorgeous, my dear *_*

    Kisses,

    Nicole

    www.nicoleta.me

    ReplyDelete
  105. Jestem w orange od jakichś 9 lat i uważam, że jest to najlepsza sieć ze wszystkich możliwych ;) miałam równeż telefon w Erze, która zamieniła się w T-mobile i miesiác po tej zmianie zrezygnowałam, ponieważ ich oferty były mało korzystne :) z orange jestem jak najbardziej zadowolona, prędko dowiaduję się o nowościach czy to pakietowych czy telefonowych, mój telefon był kiedyś w serwisie to wszystko sprawnie poszło i otrzymałam go spowrotem po tygodniu :) Panie baaaardzo miłe i przyjazne ;) byłam ostatnio dowiedzieć się o zmianę taryfy, wytłumaczono mi to dokładnie, a do tego wybrano mi jak najlepszą ofertę dla mnie :) co do cen to po prostu trzeba sobie dobrać odpowiednią taryfę dla siebie, ja np. smsy mam bez limitu ;)

    ReplyDelete
  106. Problem z obserwatorami.
    Czy kiedykolwiek mieliście taki problem, że przy dodaniu gadżetu "Obserwatorzy" wyskakuje Wam komunikat "popraw błędy w formularzu"?

    Jak to naprawić?

    ReplyDelete
  107. Ja też byłam w Orange, szczególnie dupy nie urywa. Przeszłam do Nju Mobile, o wiele lepiej, a abonament się opłaca.
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  108. Ja wręcz przeciwnie słyszałam o oragne same dobre opinie. Wręcz, że jest to najbardziej logiczna siec spośród wszystkich, ponieważ plus zszedł na psy (wiem, bo od zarania dziejów w nim jestem), play traci zasięg a z t-mobile jest jeszcze coś innego nie tak. Obecnie kupiłam sobie dosłownie na chwilę, żeby mieć jak się z kimś skontaktować starter w play'u i nie przywiązuję do tej sieci większej uwagi i wraz z kupnem nowego telefonu chciałam zakupić starter w orange.
    Co to samego Twojego telefonu... Swoją drogą Alcatel nie jest dobrą firmą, więc nie jestem zdziwiona, że tak szybko Ci się zepsuł. To samo tyczy się HUAWEI, takie samo dziadostwo. Dlatego ja obstawiam kupienie sobie sprawdzonego modelu telefonu na własną rękę w saturnie czy nawet w oryginalnym salonie i dokupienie startera za 5 zł.
    Tak czy siak jestem zaskoczona tak mocnymi słowami z Twojej strony na temat tej sieci.

    ReplyDelete
  109. Polecam ci sieć PLAY ;* Najlepsza :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Najlepsza sieć kochanie, to Nju mobile. Najbardziej się opłaca abonament :) 29 zł miesięcznie i to do kazdej sieci mozna dzwonic.

      Delete
  110. Dawniej miałam Orange, ale denerwowało mnie, że chcąc pisać smsy trzeba było kupować sobie pakiet 600 smsów tlyko do Orange za 6 zł. Dziwne było, że smsy znikały mi z konta nawet jak ich nie pisałam...
    Dlatego jestem już ponad rok w Heyah. Smsy do heyah darmowe bez kupowania żadnych pakietów. Konto ważne na rok, później wystarczy sobie doładować za 20 zł, wpisać kod i połączenia wychodzące znów mają rok ważności. Oferty telefonów też raczej nie są złe. Ale to już Twoja decyzja. :)
    Pozdrawiam ;)

    ReplyDelete
  111. Ja jestem w orange już bardzo długo i choć spotkały mnie i moją rodzinę tam małe zgrzytnięcia to nadal wydaje mi się że jest to najlepsza sieć. Mój brat także był niezadowolony z orange, przeniósł się do Play i bardzo żałuje. A w sprawie twoejgo telefonu...Alcatel jest chyba najgorszym wyborem jakiego mogłaś dokonać. :( Wystarczy przeczytać trochę na internecie - same złe opinie, a oddwanie do naprawy po bardzo krótkim czasie od zakupu są już tradycją. Orange ma swoje złe i dobre strony w temacie technicznym ale w sprawie ofert jestem bardzo zadowolona bo jest to bardzo opłacalne. Nie żałuję i nie narzekam, a na przyszłość wzięłabym lepszy model telefonu, choćby jakąś starszą nokię lub małego samsunga a jeśli dbasz i ostrożnie się obsługujesz - masz telefon na lata.
    powodzenia:)
    my-virtual-skirt.blogspot.com

    ReplyDelete
  112. W przypadku gwarancji wsparcie zapewnia autoryzowany serwis producenta i to on podejmuje ostateczną decyzję na temat tego czy urządzenie zostanie naprawiane czy też wymienione na nowe. Najczęściej nie trwa to dłużej niż 14 dni, ale każdy przypadek jest inny. Więcej na temat praw przysługujących z tytuły gwarancji przeczytasz tutaj http://www.orange.pl/kid,4000377689,id,4000377691,title,korzystanie-z-gwarancji,helparticle.html Szczegółowe warunki gwarancji określa producent. Czy telefon wrócił już do Ciebie i udało się wyjaśnić sprawę?

    Pozdrawiam
    Tomek

    ReplyDelete
  113. Ja od paru lat jestem w Orange i jestem z tej sieci bardzo zadowolona, ale to pewnie po prostu kwestia czasu.
    hello-dussy.blogspot.com

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*