2 lipca - wakacje marzen!

Friday, May 30, 2014

Cześć misie! Zebrało mi się po części na wspomnienia. Z drugiej jednak strony jest to rozmyślanie o moich tegorocznych, zagranicznych wakacjach. Jak już wiecie powracam w to samo miejsce, czyli kierunek Hiszpania - Lloret De Mar, jednakże zahaczam po drodze o Francję. Konkretniej czeka na mnie Paryż oraz świat Disneya! Paryż dla większości nastolatków, a także dorosłych, jest spełnieniem marzeń. Aczkolwiek znam osoby, dla których jest to miejsce jak każde inne. Jak się cieszę, że będę miała okazję przespać się jedną noc w Paryżu, ah! Gdyby z okna był widok na ślicznie oświetloną wieżę Eiffla, byłabym w niebie!
 
Siedem kolejnych nocy natomiast spędzę w Lloret. Imprezowym miejscu, aczkolwiek spokojni ludzie również znajdą tam dla siebie miejsce. Tę notkę chciałabym poświęcić już konkretnie turnusowi i ofercie, w której możecie mnie spotkać. A mianowicie wybrałam tę ofertę: KLIK z hotelem ***. W zeszłym roku byłam w hotelu Goya. Jest dwu gwiazdkowy, ale mimo to jest tam bardzo ładnie i komfortowo. Stwierdziłam jednak, że dwa razy w to samo miejsce nie chcę i te wakacje spędzę albo w hotelu Palm Beach, albo Copacabana. Są dwa warianty, a hotel zostanie wybrany na miejscu. To nie mój wymysł. Oczywiście nie przejmuję się tym, ponieważ w zeszłym roku biorąc udział w grze ulicznej, organizowanej przez Funclub.pl poznałam już te hotele. Oba są naprawdę świetnie!
Zastanawiam się jakie w tym roku będą koszulki... hmm niby to mało istotna rzecz, ale fajnie będzie zbierać takie t-shirty jako pamiątkę! Ja w swojej czasem śpię haha. Szkoda, że wtedy nie śnią mi się przygody z ubiegłego lata..
 
Wybierając turnus pierwszy oraz drugi będziecie mieli możliwość poznać również Maćka Musiała. Jeżeli ktoś z Was go lubi, to naprawdę będzie super, ponieważ dla osób chętnych odbędą się warsztaty aktorskie. Świetnie, prawda? :) 

 Wiele z Was ma wątpliwości. Pyta się jak to jest z opiekunami, czy jest luz itd. Cóż mogę powiedzieć? Gwarantuję, że jeżeli jesteście osobami otwartymi na nowe znajomości, na pewno bez problemu się odnajdziecie na takim obozie. A opiekunki są naprawdę bardzo w porządku! Pamiętam, że bardzo mi ich brakowało.
Bez wahania daję okejkę! :D

KOD RABATOWY:
2584
Jeżeli zdecydowaliście się na obóz z obozami młodzieżowymi, czekają Was wakacje życia!
Ślę buziaczki ;*;* Z co niektórymi widzimy się w Lloret!

You Might Also Like

45 KOMENTARZE

  1. zazdroszczę wyjazdu :* ♥

    ReplyDelete
  2. Chciałabym jechać :/ Już jadę na inne kolonie. Zazdroszczę Ci, Ty jedziesz na który turnus? Mój wujek był w Paryżu, mówił że tam nie ma nic specjalnego, tak samo zaśmiecone miasto jak w Polsce. No, ale ja nie oceniam, bo nie byłam ;*
    Welcome-friday.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. W pierwszym turnusie. :)
      2 lipca :)

      Delete
  3. Jeżeli ktoś jest otwarty na nowe znajomości to takie obozy są świetne! Szkoda, że nie jadę razem z Tobą :(

    ☼nikoletta-blog.blogspot.com☼

    ReplyDelete
  4. Niestety, mam już zaplanowane wakacje ;c
    Szkoda ; (


    http://lets-her-go.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. Super post! zapraszam - unniversalblog.blogspot.com

    ReplyDelete
  6. Świetnie napisałaś ten post :) Ja wybieram się z rodziną do Chorwacji i już nie mogę się doczekać. Na pewno będzie wspaniale. Zahaczymy pewnie jeszcze o kilka państw :) Jeśli chodzi o obóz to jakoś mnie tam nie ciągnie, no może w przyszłym roku :)

    ReplyDelete
  7. sympatycznie:) Loret kojarzy mi się z pamiętnikami z wakacji które namiętnie oglądałam:)

    ReplyDelete
  8. bardzo podoba mi się Twój blog! :* zajrzyj do mnie:
    http://littleprettylouis.blogspot.com/

    ReplyDelete
  9. Zazdroszczę! ;c

    http://tinnqu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  10. Z chęcią bym pojechała na taki obóz ale niestety nie jest na moją kieszeń :)

    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  11. ale super! ja planuje zrobić sobie tripa po Europie :)

    ReplyDelete
  12. zazdro <3
    youonnlyliveonce.blogspot.com/

    ReplyDelete
  13. Widziałam ofertę Obozów Młodzieżowych, ale w tym roku postawiłam na wypoczynek w domu :) Mogę Ci polecić kolonie do Rimini na której byłam w tamtym roku i długo jej nie zapomnę :)

    ReplyDelete
  14. Zazdroszczę Ci tych wakacji, sama chciałabym na takie jechać ;3

    http://natalla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  15. Ja kilka tygodni temu wróciłam z Paryża i jestem naprawdę pod ogromnym wrażeniem! Zakochałam się w tym miejscu ♥
    Blog♡

    ReplyDelete
  16. Ja na obóz wolę jechać z mojego miasta, ale propozycja z FunClub jest bardzo ciekawa ;)

    ReplyDelete
  17. Jejku! Ale bym pojechała na taki obóz!!!

    ReplyDelete
  18. Śliczne zdjęcia. Życzę miłego wypoczynku ;)

    be-julia.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Zazdroszczę wyjazdu na obóz do Hiszpanii *.* i do tego wszystkiego Maciek Musiał <3333

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. ja mam wyciecxke do paryza 1 czerwca na 5 dni

    ReplyDelete
  21. Zazdroszczę tego obozu :)

    ReplyDelete
  22. Przejrzałam. Cudowna oferta. Niestety nie na mój budżet.

    http://lekcjamody.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Bardzo chciałabym kiedyś się wybrać na taki obóz z Funclubem, może za rok coś się ogarnie.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  24. Ja nie przepadam za jeżdżeniem na obozy, ponieważ jestem na takie rzeczy za nieśmiała, na początku pewnie do nikogo bym się nie odezwała. Fajnie, że będziecie tam mieć Maćka i do tego warsztaty aktorskie, pewnie będzie bardzo fajnie. ;)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  25. Ja zastanawiam się gdzie jechać na wakacje :)

    trusiolog.blogspot.com

    ReplyDelete
  26. No ja niestety w te wakacje nigdzie się nie wybieram ;c
    Może jakoś to przeżyję xD

    http://my-beautiful-passion.blogspot.com/

    ReplyDelete
  27. Długo zastanawiałam się nad wyjazdem z Funclubem, ale jakoś potem nie miałam głowy i jednak zrezygnowałam. Czytając to co tu piszesz trochę mi szkoda, ale mam nadzieję, że za rok się uda ;)

    livewithbinka.blogspot.com

    ReplyDelete
  28. czytalam juz o kilku bloggerkach ktore jadą tam gdzie ty :)
    noemisoul.blogspot.com

    ReplyDelete
  29. Niestety nie ma szans bym pojechała z Tobą na takie wakacje w tym roku... :(
    Ale jeśli będziesz jechała w przyszłym to postaram się namówić rodziców i może Cię w końcu spotkam (o czym marzę hehe).

    http://soylena.blogspot.com/

    ReplyDelete
  30. Jeju zazdroszczę Ci tych wakacji *,* za rok też muszę się wybrać na taki obóz!
    Btw. świetnie wychodzisz na zdjęciach i uważam, że jesteś na prawdę śliczna (:
    who-rly-cares.blogspot.com zapraszam xx

    ReplyDelete
  31. Ja jadę na identyczne kolonie tylko z biurem podróży :)

    http://madeleinefashiondiary.blogspot.com/

    ReplyDelete
  32. super wakacje!:)
    buziaki
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  33. Ślicznie wyglądasz w spiętych włosach! :)
    Chciałam jechać na ten obóz, ale jednak zmieniłam plany. Wiadomo, teraz trochę żałuję, bo nie mam żadnych planów na wakacje, ale może jeszcze kiedyś uda mi się tam pojechać ;)

    ReplyDelete
  34. w tym roku wracam do Lloret po raz 3 no i oczywiście, ze z FunClubem :)

    ReplyDelete
  35. Ślicznie Ci w kucyku ;((
    Chciałabym jechać, ale mamy małe problemy z pieniędzmi i nie chcę obciążać mamy, mimo tego, iż wiem, że załatwiłaby mi ten wyjazd, to nie chcę robić jeszcze większych problemów! :)

    malihia.blogspot.com

    ReplyDelete
  36. Mega Ci zazdroszczę i mam nadzieję, że kiedyś będe miała okazje wybrać się na taki obóz, może w przyszłym roku? Kto wie? :)
    Śliczne zdjęcia, chciałąbym spotkać Maćka aww *__*
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. AnonymousJune 01, 2014

    Hej Jessika, mam pytanie :) Nie jestem do końca pewna.. Ten pierwszy turnus.. To na górze pisze, że "od 1999zl" a u dołu przy "terminy i ceny" pisze "2499 pln/osobę". Czyli, że ta druga cena (2499zl) to jest cena na 1 turnus tak? Proszę odpowiedz, bo troszke sie gubię :/
    Z góry dziękuje :*

    ReplyDelete
  38. Drugi lipca to dzień po moich urodzinach i również kolejny miesiąc z moim facetem, też lubię ten dzień ^^

    ReplyDelete
  39. Takie obozy, to fajna sprawa :D Może w przyszłym roku się skuszę ;)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Zazdroszczę wakacji!
    Zapraszam do mnie ♥♥♥
    https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7528624919142189379#overview/src=dashboard

    ReplyDelete
  41. MÓJ BLOG <-- zapraszam

    miłych wakacji! :)

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*