Po testach

Sunday, April 27, 2014

Witajcie. Znowu pojawiła się nieplanowana przerwa. Zupełnie nie wiem czym jest ona spowodowana. Jakoś nie miałam czasu ani ochoty włączać laptopa. Raczej korzystałam aktywnie z czasu wolnego. :) Jestem już na szczęście po testach. Stres był tylko przed pierwszym testem. Nie spałam całą noc. Nie wiem dlaczego tak się martwiłam. Nie poszło źle. No dobra poszło gorzej niż chciałam.. 4 błędy z polskiego.. Uważam, że akurat z polskiego te 100% mogłabym mieć. Nie uważam jednak, że jest to koniec świata i tak przyjmują wszędzie do szkół. Takie są realia. Każą się uczyć, żeby dostać się do swojej wymarzonej szkoły, a wszędzie jest coraz mniej osób, że aż szkoły upadają, wiec biorą wszystkich jak leci, żeby nie upaść. Możecie się nie zgadzać, bo może w Waszych miastach tak nie jest, ale u mnie każda szkoła podupada. Podstawówka, gimnazjum, szkoła średnia... Chyba coraz mniej dzieci się rodzi, a wiec weźcie się w garść! Pomóżmy społeczeństwu! Żartuję oczywiście! Niech Wam się nie spieszy zbytnio! :) Tak w ogóle ostatnio uzależniłam się od rolek. Tyle lat nie jeździłam a teraz systematycznie na nie wychodzę. 
 
Patrząc na zdjęcia, aż muszę wspomnieć o fantastycznej pogodzie, z jakiej możemy już korzystać. Naprawdę brakowało mi takiego ciepełka, choć nie chcę upalnego lata.. Nie mam wtedy sił na nic, leżę i nic nie robię, jestem kompletnie bez życia.. Tym bardziej, że tu gdzie mieszkam nie ma zbyt wielu miejsc, gdzie można by było taki czas spędzić. Jedynie co mnie podtrzymuje przy życiu, to Hiszpania. Powtórka zeszłorocznych wakacji. Ahh Lloret De Mar to naprawdę fantastyczne miejsce, na dodatek w tym roku odwiedzę jeszcze Paryż i disneyland, a więc zupełnie nie mogę się doczekać. W ogóle w tym roku doszło tyle nowych ofert na stronie, że nie wiadomo co wybrać! Za rok pomyślę nad nowym miejscem. Wiem tylko, że gdzie bym się nie wybrała, to na pewno z funclubem spędzę wspaniałe wakacje. Prawie zapomniałam, że mam dla Was kod rabatowy na wakacje. Zachęcam do korzystania.
2584 
Miłego wieczoru! :*

You Might Also Like

93 KOMENTARZE

  1. oo cieszę się, że dobrze Ci poszło. przede mną matury :D

    ReplyDelete
  2. U mnie też do wszystkich szkół przyjmują i to w sumie plus, bo porobiłam głupie błędy na matmie, a mi będzie potrzebna do średniej szkoły :d

    ReplyDelete
  3. Świetne zdjęcia i owszem pogoda była świetna, lecz dziś już sie zachmurzyło i co chwilę padało. Bynajmniej u mnie :P




    emily-emmily.blogspot.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. ludzie... bynajmniej TO NIE przynajmniej. bynajmniej używamy w zaprzeczeniach.

      Delete
  4. No to w sumie dobrze.
    Ja ie przepadam za rolkami xd
    http://neelly-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  5. pierwsze zdjecie sliczne *.*
    ja rok temu panikowalam ze sie nie dsotanie nigdzie, a dostalam sie do bardzo dobrej szkoly :)

    ReplyDelete
  6. Na pewno nie będą aż takie złe te Twoje wyniki :D
    Ja mam jeszcze 2 lata.
    Te zdjęcia są naprawdę prześliczne *.*
    Ja chyba w przyszłym roku pojadę z FunClubem. Na pewno na ten obóz co ty ;)

    ReplyDelete
  7. e tam, to tylko 4 punkty! faktycznie testy nie były najgorsze i stres zdecydowanie nie był potrzebny!:)
    piekne zdjecia :)
    i faktycznie jest piekna pogoda :)

    http://neverlosehopeeeee.blogspot.com/

    ReplyDelete
  8. Musiało pójść dobrze, wierzymy w Cb :3
    Zdjęcia wyszły na prawdę śliczne, takie w sam razu ukazujące pogodę :)

    ReplyDelete
  9. widzę,że jesteś bardzo dobra z polskiego,gratulacje ;*
    masz rację z tym,że prawie każdego przyjmą do szkoły ponadgimnazjalnej,ja pamiętam jak nas testami kiedyś straszyli,a potem okazało się,że nawet za mało osób zgłosiło się do mojej klasy w liceum ;)
    Też bym się przeszła na rolki i zazdroszczę tak wspaniałych planów na wakacje ;)

    ReplyDelete
  10. hihi ta ławka to dobre miejsce na zdjęcia nie? :D wiem coś o tym! :D

    ReplyDelete
  11. Te obozy są świetne, też się kiedyś musze wybrać :)
    Ja mam z polskiego 3 błędy i to takie głupie, a generalnie jestem humanistką, więc uważam, że spokojnie na 96-100% mogłabym napisać no ale cóż..
    Śliczne zdjęcia *__*
    A co do rolek to nie dziwie Ci, ze się jakby ''uzależniłaś'', bo jazda na nich jest super ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    ReplyDelete
  12. W jakim terminie jedziesz? Śliczne zdjecia :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Czyli od 30 czerwca? ;o Nie za wczeście? tak od razu ;o

      Delete
  13. Śliczne zdjęcia, ja dopiero testy pisze za 2 lata ;)

    ReplyDelete
  14. Dobrze Ci poszło z polskim, 4 błędy... :) ładne zdjęcia :)

    ReplyDelete
  15. W tym roku też jadę na obóz, ale z funclubem jeszcze nie próbowałam. Może w przyszłym roku spróbuję? :) Ja ostatnio uzależniłam się od roweru, zwykle w sezonie jeżdżę tak średnio raz, dwa w tygodniu, a teraz kiedy tylko mam wolną chwilę, choć na 20 min!
    Małgosia :)

    ReplyDelete
  16. a do czego ten kod rabatowy ?

    ReplyDelete
  17. Pewnie i tak testy Ci dobrze poszły! A na zdjęciach jak zwykle wyglądasz prześlicznie! *.*

    http://inspire-someone.blogspot.com/

    ReplyDelete
  18. Pogoda faktycznie jest niesamowita! Obawiam się jednak, że przed upałami nie uciekniemy i te lato będzie na prawdę gorące. Lepiej już szukać basenów odpowiednich do spędzenia tego czasu. ;)

    + wat3rcolor.blogspot.com

    ReplyDelete
  19. Trzymałam za ciebie kciuki na testach :)
    Zdj piękne jak zawsze :D
    Ja już byłam w Paryżu, a Disneyland polecam każdemu !
    http://szczypta-radosci.blogspot.com/

    ReplyDelete
  20. U mnie też szkoły upadają.Świetne zdjęcia^^

    ReplyDelete
  21. sliczne fotki,pogoda faktycznie byla super ostatnimi dniami :)

    http://chilloutandawesome.blogspot.com/
    sloneczny post :*

    ReplyDelete
  22. Hym,bardzo chciałabym pojechać :(
    Śliczne zdjęcia!

    nicolla-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  23. Śliczne okulary , pasują do Twojej twarzy
    wpadnij do nas
    http://lin-len.blogspot.com/

    ReplyDelete
  24. Śliczne fotki ;3
    Te testy to są chyba tylko po to żeby się postresować. Mi poszły strasznie słabo a i tak poszłam tam gdzie chciałam do liceum ;3

    >Mój blog<

    ReplyDelete
  25. a ile mialas pkt z innych testow? :) przyrodnicze trudne byly :(
    pozdrawiaam :*

    ReplyDelete
    Replies
    1. Przyrodnicze poszły na pewno okropnie. Strzelałam i nie pamiętam jakie zaznaczałam odpowiedzi, bo nie przywiązywałam do tego większej wagi.. wiec okaże się później. :(

      Delete
  26. Wszędzie szkoły upadają tak więc dla nas to lepiej :) Polski jest moim przedmiotem i miałam aż 92 % tak więc byłam z siebie bardzo dumna :)

    ReplyDelete
  27. Trzymam kciuki aby było wszystko ok z testami :)

    Zapraszam do mnie!

    ReplyDelete
  28. Świetnie wyglądasz, uwielbiam Twoje krótkie włosy :)
    Zazdroszczę tych wakacji, miałam na nie jechać, ale podjęłam inną decyzję. Na razie nie żałuję, ale zobaczę, co będzie w lipcu i sierpniu ;)
    U mnie nie ma tak dobrze z miejscami w szkołach, do tych lepszych trzeba się postarać, choć czasem nawet osobie ze stoma punktami uda się przemknąć ;)

    ReplyDelete
  29. Ja mam z polskiego same 2 i 3 a nie zrobilam rzadnego bledu i nie chce Cie orazic bo wiem ze po prostu mialam szczescie w strzelaniu :) jestem zadowolona z matematyki bo zrobilam 2 bledy ! Z reszty wole nie mowic bo nie poszly najlepiej :) trzymam kciuki zebys dostala sie do tej szkoly do ktorej chcesz! Ja bede skladac podania do technikum lesnego w Tucholi ale watpie ze mnie przyjma :/ a ty juz wiesz gdzie chcesz isc ?
    Pozdrawiam:
    ania3231.blogspot.com

    ReplyDelete
  30. Ślicznie wyglądasz! <3

    http://nikoletta-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
  31. Jak dobrze, że mam testy już dawno za sobą, ale czeka mnie maturka więc się zbytnio nie cieszę:)

    ReplyDelete
  32. U mnie też szkoły podupadają:( Masz rację trzeba się wziąć do roboty, ale oby nie za wcześnie:P

    http://aaha-aahaa.blogspot.com/

    ReplyDelete
  33. Kocham twoje włosy *-*

    http://fucklifex33.blogspot.com/

    ReplyDelete
  34. U mnie ze szkołami jest dokładnie tak samo, choć zdarzają się wyjątki - do tych najlepszych, mimo wszystko, ciężko się dostać. Przykładowo, w jednym z liceów, otworzyli dodatkową klasę, bo zgłosiło się tylu laureatów różnych olimpiad, że jedna klasa nie wystarczyła, a jak wiadomo - laureata trzeba przyjąć. Ale kiedy szłam do gimnazjum, to nauczycielka sama przyszła do mojej szkoły i prosiła mnie, żebym zapisała się do jej klasy (klasa sportowa - widziała mnie na jednych zawodach). W liceum było już trudniej, kilkoro moich znajomych się nie dostało, ale większość dała radę. Także jeśli tylko nie celujesz w najlepsze liceum w województwie to nie powinnaś mieć problemu z dostaniem się :)

    ReplyDelete
  35. W kwestii szkół coś w tym jest,jednak to zależy od prestiżu.W moim mieście jest szkoła gdzie prób punktowy wynosi 170 punktów.Nie ukrywam,że jest to najlepsza szkoła w województwie.Ja składam podanie do trzeciej w tej skali.Nie mogę mieć pewności czy dostanę się do niej,bo na 30 miejsc zgłasza się około 65.No cóż.Pozostaje nie tracić wiary :)

    http://p-ann.blogspot.com/

    ReplyDelete
  36. Na pewno testy poszły ci znakomicie, obys dostala sie do swojej wymarzonej szkoly ;3
    nataa-liiaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  37. nie martw się polskim :)
    ohh zazdroszczę ci takich wakacji :(
    obserwuje
    http://mar-tyska.blogspot.com/

    ReplyDelete
  38. Obowiązek nauki jest do 18 roku życia, więc nie moze byc tak że nigdzie CIę nie przyjmą.

    ReplyDelete
  39. Przepiękne zdjęcia! *.*
    Ja też już po testach ;))

    boskiebransoletki.blogspot.com

    ReplyDelete
  40. Na zdjęciach wyszłaś cudownie:* testy na pewno poszły Ci dobrze,zobaczysz !

    Buziaczki
    muszesandmuszes.blogspot.com

    ReplyDelete
  41. Podniosłaś mnie troszkę na duchu. :) Oby było łatwo się dostać!

    ReplyDelete
  42. Piękne zdjęcia!
    Ja uwielbiam jeździć na rolkach ♡

    ReplyDelete
  43. Bartosz jedzie na wakacje z Tobą?

    ReplyDelete
  44. U mnie też cieplutko :3 Szczególnie w południe!

    sanuee.blogspot.com

    ReplyDelete
  45. Chciałabym z Tb pojechać. W przyszłym roku też wybierasz się na taki obóz?
    http://welcome-friday.blogspot.com/

    ReplyDelete
  46. A jak poszly ci inne przedmioty ?

    ReplyDelete
  47. Na pewno wyniki będą dobre :) U nas właśnie w tych lepszych szkołach, w Krakowie, jest bardzo dużo ludzi, i cięzko się dostać, dlatego ja już strasznie obawiam się egzaminów.. mimo że mam rok. A uczyć się nie chce, potrzebuję jakieś porządnej motywacji! ;D

    ReplyDelete
  48. Śliczna jesteś :D
    ja dopiero za rok testy...
    Zapraszam do mnie :) http://nadziejanazycie.blogspot.com/
    Mam nadzieje ze wpadniesz :D obserwuję :D

    ReplyDelete
  49. Wow ale ty jesteś śliczna *_*

    ReplyDelete
  50. wow jaka ty jesteś śliczna *_*

    ReplyDelete
  51. Ja nie umiem jeździć na rolkach :/
    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG

    ReplyDelete
  52. bardzo mi się podobają zdjęcia, oglądam właśnie stronkę funclubu z ofertami, ale kod rabatowy to ile tam jest zniżki ? ;>

    ReplyDelete
  53. 4 błędy? Ja bym skakała z radości, że tak mało! :D A co do zdjęć to wyszły śliczne :)

    amcia-blog.blogspot.com

    ReplyDelete
  54. Bardzo chciałabym pojechać gdzieś z fanclubem :)

    wika-wera-nikaaa.blogspot.com

    ReplyDelete
  55. A ja wybieram sie wiecznie na rolki lub rower i jeszcze nie moge sie wziasc w garsc. :D

    ReplyDelete
  56. Bardzo podoba mi się twój blog! :)

    Jeśli chcesz możesz wpaść na mojego blogi:
    nutkaciszy.blogspot.com
    truskawkowa-fiesta.blogspot.com

    ReplyDelete
  57. wyglądasz ślicznie jak zawsze ;)

    ReplyDelete
  58. U mnie w mieście też jest problem ze szkołami, bo jest mało osób.
    Ostatnio też zaczęłam jeździć na rolkach. :)

    ReplyDelete
  59. Skoro biorą wszystkich jak leci to tym bardziej nie masz co się stresować :)
    Śliczne zdjęcia.

    ReplyDelete
  60. Oby wyniki były bardzo dobre. ;} U mnie też piękna pogoda, że aż chęć wyjść a dwór.
    Ładne zdjęcia. :)

    duchaa99.blogspot.com

    ReplyDelete
  61. Życzę Ci więc pozytywnych wyników z testu. :) U mnie pogoda nie zachęca do wychodzenia, codziennie pada i są burze. Wczoraj, korzystając z chwilowej pogody też wybrałam się na rolki. :)

    my-life-my-troubles.blogspot.com

    ReplyDelete
  62. Według mnie to zależy od szkoły. Jestem zainteresowana tylko jednym liceum, ale tam własnie liczą się wyniki z egzaminów i oceny końcowe, bo oceny jakoś przeliczają na punkty, więc trzeba się uczyć. Co prawda test czeka mnie dopiero za dwa lata, ale już się denerwuję, bo to będzie miało duży wpływ na to czy się tam dostanę.

    ReplyDelete
  63. duzo slyszalam o tym nizu demograficznym i mam nadzieje ze to prawda!:)
    buziak!
    ankagrzanka.blogspot.com

    ReplyDelete
  64. śliczne, przejrzyste zdjęcia. :)
    Rozbawiło mnie to o dzieciach ;D

    ReplyDelete
  65. Zgodzę się z Tobą, ale wiedzy nigdy za mało. :) Im więcej się nauczymy i im lepiej napiszemy egzaminy tym lepiej dla nas.

    ReplyDelete
  66. Ja do testów mam jeszcze sporo czasu. :))

    ❀✿nataliaa-blog.blogspot.com✿❀

    ReplyDelete
  67. Ja z polskiego jeden błąd :) Śliczne zdjęcia :)
    Mam pytanie masz coś za reklamę funclubu na blogu bo nie pierwszy raz o nim wspominasz ? :)

    http://carolin-blog.blogspot.com/
    http://carolin-blog.blogspot.com/

    ReplyDelete
    Replies
    1. Trudno nie wspominać, skoro spędziłam z funclubem najlepsze wakacje! :)

      Delete
  68. TEN KOD RABATOWY NIE DZIAŁA! ;c

    ReplyDelete
    Replies
    1. Działa, tylko trzeba go umiejętnie wpisać przy rezerwacji. ;)

      Delete
    2. AnonymousMay 06, 2014

      A nie możesz powiedzieć gdzie? Tam gdzie jest kod rabatowy czy numer polegającego? Ile to jest procent zniżki?

      Delete
  69. u mnie tak samo, bardzo straszą tymi egzaminami, a tak naprawdę do liczą się one tyle, co nic ;)

    http://natforart.blogspot.com/

    ReplyDelete
  70. Cudne zdjęcia ;)
    To prawda, że nie ma gdzie spędzić tego czasu w Świeciu i dlatego ja mieszkam na wsi ;P

    http://ninja-holiday-nights.blogspot.com/

    ReplyDelete
  71. Pięknie :*

    http://be-julia.blogspot.com/

    ReplyDelete
  72. Mam pytanko gdzie kupiłaś tą wspaniałą bluzkę ? :)

    ReplyDelete
  73. Mam pytanko :: gdzie kupiłąś tą wspaniałą bluzkę ? :)

    ReplyDelete
  74. AnonymousMay 06, 2014

    Gdzie trzeba wpisać kod rabatowy?

    ReplyDelete
  75. Jesteś śliczna i ciekawe wpisy. Jeżeli jesteś zainteresowana zapraszam do siebie na mojego fanpega tam znajdziesz linki do wpisów na bloga ; https://www.facebook.com/pages/Gosia-Rutkowska/1460202507549160

    ReplyDelete

Thanks for your comment! ♥
XO - Jessika :*